Mc-elek Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Baxus a Wiki mindenkit ismer? :lol: Elképzelem Wikit meg Roccot....... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pootj Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Sziasztok! Első bejelentkezésem. Már nézegettem az oldalt. Lelestem egy-két trükköt, amit írtak az opelesek és a szerelők. Köszönöm! Továbbra is élek a lehetőséggel, ha nem gond. 2002-es G Astra 1.7 DTI fehér kombim van. Meg vagyok vele elégedve. Üdv! Minden jót a verdához! (Nekem is Caravan van, igaz szürke (az is ritka, mint a fehér holló :lol: ) és Z14XE. Amit nem tudok berakni, ahhoz tényleg Vivaro kell... :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Az első 3-at ismerem, de ki az a Rocco? :lol: Rocco Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Rocco Csak nehogy kikapjunk valamelyik moditól :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Csak nehogy kikapjunk valamelyik moditól :lol: Hát csak nem.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Hát barátom, de jó is volna...az enyém a drágább Coupe, mert ezen 2 ajtóval több van :lol: ...bakker nem tudok szunnyadni...reggel pedig indulás melóba :lol: ...még aludhatnék egy egész órát... :P Az 1.8-on nem ugyanaz a váltó(áttétel) van mint az 1.6-on? Hopp akkor itt félreértettem valamit. A Tgabika-nak adott válaszodból úgy tűnt, hogy neked is Copuped van. Az nem tudom ,hogy gyárilag mik az áttétel adatok 1.6 és 1.8-ra de nekem az 1.6 4000 ford/percnél mutat 140 Km/h-t, ha ez segít... Üdv, a hegyen túlról :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ttibi Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Üdv! Minden jót a verdához! (Nekem is Caravan van, igaz szürke (az is ritka, mint a fehér holló :lol: ) és Z14XE. Amit nem tudok berakni, ahhoz tényleg Vivaro kell... :lol: ) helo ! Vonóhorog és utánfutó, rajta ponyva. Ez költségkímélőbb! :lol: :P Szeretnék egy kérdésemre minnél több választ kapni.!? AGR vagy EGR szelep , HOL VAN ? Fénykép is jó . A légtömegmérőt 4havonta takarítom Féktisztítóval ,állítólag nagyon fontos. Előre is KÖSZI! Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Sziasztok! Első bejelentkezésem. Már nézegettem az oldalt. Lelestem egy-két trükköt, amit írtak az opelesek és a szerelők. Köszönöm! Továbbra is élek a lehetőséggel, ha nem gond. 2002-es G Astra 1.7 DTI fehér kombim van. Meg vagyok vele elégedve. Üdv Kollega! Enyém is ue. csak nem fehér! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
portoky Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Sziasztok! Tanácsokat szeretnék kérni, hogy hogyan tudnám kicserélni a kesztyűtartó tartóvilláját? Állítólag lehet kapni szettbe 2500 HUF .. De viszont vennem sem kéne, ha össze tudnám variálni 2 meglévő tartóból.. Az egyik ami most bennt van (mind 2 villa eltört). A másikat kaptam, a villák ugyan teljesen épek, de az ajtót nem lehet becsukni, mert a rúgok, amik az akasztó füleket feszítik valószínű kiugrottak.. Próbáltam szétszedni, de nem jöttem rá, hogy az ajtó külső burkolatát hogy lehet levenni, hogy a rugókhoz hozzáférjek.. :P :lol: A villát ahogy elnéztem nem lehet kipattintani... :lol: Valakinek valami ötlete? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Sziasztok! Tanácsokat szeretnék kérni, hogy hogyan tudnám kicserélni a kesztyűtartó tartóvilláját? Állítólag lehet kapni szettbe 2500 HUF .. De viszont vennem sem kéne, ha össze tudnám variálni 2 meglévő tartóból.. Az egyik ami most bennt van (mind 2 villa eltört). A másikat kaptam, a villák ugyan teljesen épek, de az ajtót nem lehet becsukni, mert a rúgok, amik az akasztó füleket feszítik valószínű kiugrottak.. Próbáltam szétszedni, de nem jöttem rá, hogy az ajtó külső burkolatát hogy lehet levenni, hogy a rugókhoz hozzáférjek.. :P :lol: A villát ahogy elnéztem nem lehet kipattintani... :lol: Valakinek valami ötlete? :lol: A két tartót simán ki lehet feszíteni belőle, csak jól meg kell fogni aztán, vagy előre, vagy hátra megfeszíteni. Nem kell félni hogy törik, mert max a fül törik le, de hát azt a villával együtt cseréled. A zárhoz nem tudom hogy fogsz tudni hozzáférni, mert nekem valaki azt mondta ragasztott az előlap. Amúgy ez megint egy tipikus G astra problem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
portoky Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 A két tartót simán ki lehet feszíteni belőle, csak jól meg kell fogni aztán, vagy előre, vagy hátra megfeszíteni. Nem kell félni hogy törik, mert max a fül törik le, de hát azt a villával együtt cseréled. A zárhoz nem tudom hogy fogsz tudni hozzáférni, mert nekem valaki azt mondta ragasztott az előlap. Amúgy ez megint egy tipikus G astra problem :lol: Hát ha a kettőből egyet összetudnék hozni az már fél siker volna..:lol: Akkor megpróbálom kioperálni valahogy csak olyannak tűnt mint ami egybe van..lehet csak a por miatt..:P Az könnyen lehet, volt egy szolíd reccsenés gondolom a ragasztás pattant... :lol: :lol: Köszi a gyors választ :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
portoky Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Kicserélve..mostmár nem szakad ki az ajtó, mint eddig.. :lol: :lol: Köszi a segítséget Robi! :lol: :lol: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Hopp akkor itt félreértettem valamit. A Tgabika-nak adott válaszodból úgy tűnt, hogy neked is Copuped van. Az nem tudom ,hogy gyárilag mik az áttétel adatok 1.6 és 1.8-ra de nekem az 1.6 4000 ford/percnél mutat 140 Km/h-t, ha ez segít... Üdv, a hegyen túlról :lol: Az 1.4 3000rmp-nél 100km/h, 4000rmp-nél asszem 130km/h :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
starchild83 Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Az 1.4 3000rmp-nél 100km/h, 4000rmp-nél asszem 130km/h :lol: Így van! Más. Most 14 hónapos a kocsi, jobb első tompított kiégett.... :lol: :lol: Suzuki, ami most múlt 4 éves, még 1x sem kellett izzót cserélni elől... Pedig azzal ugyanúgy, nappali viszonyoknál is használtam tompított égőt. Uhuhu, holnap beugrok hozzátok, és kicseréljük, jaó?! :lol: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január17, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Január17, 2010 Így van! Más. Most 14 hónapos a kocsi, jobb első tompított kiégett.... :lol: :lol: Suzuki, ami most múlt 4 éves, még 1x sem kellett izzót cserélni elől... Pedig azzal ugyanúgy, nappali viszonyoknál is használtam tompított égőt. Uhuhu, holnap beugrok hozzátok, és kicseréljük, jaó?! :lol: :lol: szar ez az opel..., mennyi baj van vele :P gyere :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pootj Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Így van! Más. Most 14 hónapos a kocsi, jobb első tompított kiégett.... :P :lol: Suzuki, ami most múlt 4 éves, még 1x sem kellett izzót cserélni elől... Pedig azzal ugyanúgy, nappali viszonyoknál is használtam tompított égőt. Uhuhu, holnap beugrok hozzátok, és kicseréljük, jaó?! :lol: :lol: Erre felkészülhetsz. Egyetlen védekezés lehet ellene, ha figyelsz arra, hogy a lámpát mindig egyenletes terhelés közben (alapjáraton vagy stabil fordulatszámon) kapcsold. Én általában alapjáraton kapcsolom. Szüleimnek is Astra van, 2008.12. Y14XEP 5 a. és még egy hetes sem volt, amikor a hátsó helyzetjelző kiégett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Erre felkészülhetsz. Egyetlen védekezés lehet ellene, ha figyelsz arra, hogy a lámpát mindig egyenletes terhelés közben (alapjáraton vagy stabil fordulatszámon) kapcsold. Én általában alapjáraton kapcsolom. Szüleimnek is Astra van, 2008.12. Y14XEP 5 a. és még egy hetes sem volt, amikor a hátsó helyzetjelző kiégett. na ja én tegnap előtt cseréltem helyzet jelzőt és tompítottat (hella h7) jobb oldalt. a 2db volt 1e ha a fényszóró megy ki az is fincsi olyan 2e ,mert kellet hb3-ast belerakni. a csere is élmény volt,akkor kezem van mint egy szív lapát :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 a csere is élmény volt,akkor kezem van mint egy szív lapát :lol: legalább nem kell a lámpát/fél elejét leszedni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 legalább nem kell a lámpát/fél elejét leszedni :lol: jah kolega megánján, így kezdi szereld le a kereket...... kafa :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pootj Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 jah kolega megánján, így kezdi szereld le a kereket...... kafa :lol: Igen. Szerintem ebben óriási felelősségük van az autógyártóknak. A mostani autókon egy tragédia az izzócsere, az útszélen a többség nem is tudja megcsinálni. Pofáznak a biztonságról, de egy olyan alap dolgot, mint a "látni és látszani" nem tudnak üzembiztosra vagy könnyen javíthatóra megcsinálni. Illetve tudnák, csak nem akarják... Ezzel is kéne foglalkozni, nem csak azzal, hogy hány légzsák van a kocsiban. A másik ilyen még az A oszlop vastagsága és az, hogy mennyit takar. Azt is korlátok közé kéne lassan szorítani, mert nem normális, hogy bunkereket vezetünk. A G Astra még a normálisabbak közül való. Ezek a kimondottan gusztustalan dolgok tőlük, még ha általában meg is védem őket. Szerk. Az uniónak meg ezt kéne inkább előírnia nem az ABS-t és ESP-t. Ha nem látsz ki az autóból, vagy kilátsz, de sötét van, az ESP és ABS sem segít... Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 A mostani autókon egy tragédia az izzócsere, az útszélen a többség nem is tudja megcsinálni. Szerk. Az uniónak meg ezt kéne inkább előírnia nem az ABS-t és ESP-t. Ha nem látsz ki az autóból, vagy kilátsz, de sötét van, az ESP és ABS sem segít... Na ja, annyiból állna a rendelet, hogy szerszám nélkül, két kézzel ki lehessen cserélni a fő világítás izzókat. Ha 20 éve meg lehetett így csinálni, akkor most is meglehet. Oké, van aki akkor se tudná kicserélni, mert sötét mint az éjszaka, de akkor megkéri egy haverját, szomszédot, benzinkutast, szervizest, aki kicseréli neki, esetleg némi borravalóért cserébe... Persze ekkor jönnek a xenonosok, hogy hát az nem olyan egyszerű meg mittomén. Jó, az nem cserélhető az út szélén, de akkor se kelljen lebontani a fél autót hozzá... Jó az, hogy ezek kötelezőek lesznek (lettek), csak tisztában kellene lenni azzal, hogy a fizikát ezek se tudják átvágni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 Na ja, annyiból állna a rendelet, hogy szerszám nélkül, két kézzel ki lehessen cserélni a fő világítás izzókat. Ha 20 éve meg lehetett így csinálni, akkor most is meglehet. Oké, van aki akkor se tudná kicserélni, mert sötét mint az éjszaka, de akkor megkéri egy haverját, szomszédot, benzinkutast, szervizest, aki kicseréli neki, esetleg némi borravalóért cserébe... Persze ekkor jönnek a xenonosok, hogy hát az nem olyan egyszerű meg mittomén. Jó, az nem cserélhető az út szélén, de akkor se kelljen lebontani a fél autót hozzá... Jó az, hogy ezek kötelezőek lesznek (lettek), csak tisztában kellene lenni azzal, hogy a fizikát ezek se tudják átvágni... Sokat hallottam hogy az Astrákban kiégnek az első izzók. Hát nem tudom én átlagosan használom évi 16 ezer km, de mióta megvettem aminek már több mint 1 éve, lekopogjam nem kellet egy izzót sem cserélni. Én ugy szoktam hogy motor beindít, megvárom még a szervó szivattyú felpörög ha kell ablak fűtés, és csak utána tompitott. Szerintem ebben a kocsiban az EHPS okozta áramingadozás vágja haza idő előtt a H7est. Mert azt észrevettem ha kormányzok egyet akkor villan minden, :lol: de nem csak a tompitott hanem a műszerfal TID középkonzol :lol:. Erre kellet volna vmi okosság. Mert nem igaz hogy a szar franciában (CLIO, Thalia) ezt meg tudták oldani ahol ráadásul nem is EHPS van hanem csak EPS (nem összekeverendő az ESPvel :P ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 Sokat hallottam hogy az Astrákban kiégnek az első izzók. Hát nem tudom én átlagosan használom évi 16 ezer km, de mióta megvettem aminek már több mint 1 éve, lekopogjam nem kellet egy izzót sem cserélni. Én ugy szoktam hogy motor beindít, megvárom még a szervó szivattyú felpörög ha kell ablak fűtés, és csak utána tompitott. Szerintem ebben a kocsiban az EHPS okozta áramingadozás vágja haza idő előtt a H7est. Mert azt észrevettem ha kormányzok egyet akkor villan minden, :lol: de nem csak a tompitott hanem a műszerfal TID középkonzol :lol:. Erre kellet volna vmi okosság. Mert nem igaz hogy a szar franciában (CLIO, Thalia) ezt meg tudták oldani ahol ráadásul nem is EHPS van hanem csak EPS (nem összekeverendő az ESPvel :P ) mi az az ehps? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 EHPS, Electro-Hydraulic Power Steering elektro-hidraulikus szervó kormány. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bavaria44 Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 Sziasztok! Ez az első bejelentkezésem,nemrég óta vagyok boldog tulajdonosa egy '03-as Astra G kombinak / Z16XE /,mivel még új Nekem a típus, elsőnek szeretném megkérdezni Tőletek,hogy ha a csóróságjelző villog,akkor még mennyi az az út amig elérek a kútig? Köszönöm szépen a válaszotokat! Itt ismét leesett a hó! Mindenki vigyázzon!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts