Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok!

Első bejelentkezésem. Már nézegettem az oldalt. Lelestem egy-két trükköt, amit írtak az opelesek és a szerelők. Köszönöm! Továbbra is élek a lehetőséggel, ha nem gond. 2002-es G Astra 1.7 DTI fehér kombim van. Meg vagyok vele elégedve.

Üdv!

Minden jót a verdához!

(Nekem is Caravan van, igaz szürke (az is ritka, mint a fehér holló :lol: ) és Z14XE. Amit nem tudok berakni, ahhoz tényleg Vivaro kell... :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Hát barátom, de jó is volna...az enyém a drágább Coupe, mert ezen 2 ajtóval több van :lol: ...bakker nem tudok szunnyadni...reggel pedig indulás melóba :lol: ...még aludhatnék egy egész órát... :P

Az 1.8-on nem ugyanaz a váltó(áttétel) van mint az 1.6-on?

Hopp akkor itt félreértettem valamit. A Tgabika-nak adott válaszodból úgy tűnt, hogy neked is Copuped van.

Az nem tudom ,hogy gyárilag mik az áttétel adatok 1.6 és 1.8-ra de nekem az 1.6

4000 ford/percnél mutat 140 Km/h-t, ha ez segít...

Üdv, a hegyen túlról :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Minden jót a verdához!

(Nekem is Caravan van, igaz szürke (az is ritka, mint a fehér holló :lol: ) és Z14XE. Amit nem tudok berakni, ahhoz tényleg Vivaro kell... :lol: )

helo ! Vonóhorog és utánfutó, rajta ponyva. Ez költségkímélőbb! :lol: :P Szeretnék egy kérdésemre minnél több választ kapni.!? AGR vagy EGR szelep , HOL VAN ? Fénykép is jó . A légtömegmérőt 4havonta takarítom Féktisztítóval ,állítólag nagyon fontos. Előre is KÖSZI!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Első bejelentkezésem. Már nézegettem az oldalt. Lelestem egy-két trükköt, amit írtak az opelesek és a szerelők. Köszönöm! Továbbra is élek a lehetőséggel, ha nem gond. 2002-es G Astra 1.7 DTI fehér kombim van. Meg vagyok vele elégedve.

Üdv Kollega!

Enyém is ue. csak nem fehér! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tanácsokat szeretnék kérni, hogy hogyan tudnám kicserélni a kesztyűtartó tartóvilláját?

Állítólag lehet kapni szettbe 2500 HUF ..

De viszont vennem sem kéne, ha össze tudnám variálni 2 meglévő tartóból..

Az egyik ami most bennt van (mind 2 villa eltört).

A másikat kaptam, a villák ugyan teljesen épek, de az ajtót nem lehet becsukni, mert a rúgok, amik az akasztó füleket feszítik valószínű kiugrottak..

Próbáltam szétszedni, de nem jöttem rá, hogy az ajtó külső burkolatát hogy lehet levenni, hogy a rugókhoz hozzáférjek.. :P :lol:

A villát ahogy elnéztem nem lehet kipattintani... :lol:

Valakinek valami ötlete? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tanácsokat szeretnék kérni, hogy hogyan tudnám kicserélni a kesztyűtartó tartóvilláját?

Állítólag lehet kapni szettbe 2500 HUF ..

De viszont vennem sem kéne, ha össze tudnám variálni 2 meglévő tartóból..

Az egyik ami most bennt van (mind 2 villa eltört).

A másikat kaptam, a villák ugyan teljesen épek, de az ajtót nem lehet becsukni, mert a rúgok, amik az akasztó füleket feszítik valószínű kiugrottak..

Próbáltam szétszedni, de nem jöttem rá, hogy az ajtó külső burkolatát hogy lehet levenni, hogy a rugókhoz hozzáférjek.. :P :lol:

A villát ahogy elnéztem nem lehet kipattintani... :lol:

Valakinek valami ötlete? :lol:

A két tartót simán ki lehet feszíteni belőle, csak jól meg kell fogni aztán, vagy előre, vagy hátra megfeszíteni. Nem kell félni hogy törik, mert max a fül törik le, de hát azt a villával együtt cseréled. A zárhoz nem tudom hogy fogsz tudni hozzáférni, mert nekem valaki azt mondta ragasztott az előlap. Amúgy ez megint egy tipikus G astra problem :lol:

Link to comment
Megosztás:

A két tartót simán ki lehet feszíteni belőle, csak jól meg kell fogni aztán, vagy előre, vagy hátra megfeszíteni. Nem kell félni hogy törik, mert max a fül törik le, de hát azt a villával együtt cseréled. A zárhoz nem tudom hogy fogsz tudni hozzáférni, mert nekem valaki azt mondta ragasztott az előlap. Amúgy ez megint egy tipikus G astra problem :lol:

Hát ha a kettőből egyet összetudnék hozni az már fél siker volna..:lol:

Akkor megpróbálom kioperálni valahogy csak olyannak tűnt mint ami egybe van..lehet csak a por miatt..:P

Az könnyen lehet, volt egy szolíd reccsenés gondolom a ragasztás pattant... :lol: :lol:

Köszi a gyors választ :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hopp akkor itt félreértettem valamit. A Tgabika-nak adott válaszodból úgy tűnt, hogy neked is Copuped van.

Az nem tudom ,hogy gyárilag mik az áttétel adatok 1.6 és 1.8-ra de nekem az 1.6

4000 ford/percnél mutat 140 Km/h-t, ha ez segít...

Üdv, a hegyen túlról :lol:

Az 1.4 3000rmp-nél 100km/h, 4000rmp-nél asszem 130km/h :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az 1.4 3000rmp-nél 100km/h, 4000rmp-nél asszem 130km/h :lol:

Így van!

Más. Most 14 hónapos a kocsi, jobb első tompított kiégett.... :lol: :lol:

Suzuki, ami most múlt 4 éves, még 1x sem kellett izzót cserélni elől...

Pedig azzal ugyanúgy, nappali viszonyoknál is használtam tompított égőt.

Uhuhu, holnap beugrok hozzátok, és kicseréljük, jaó?! :lol: :P

Link to comment
Megosztás:

Így van!

Más. Most 14 hónapos a kocsi, jobb első tompított kiégett.... :lol: :lol:

Suzuki, ami most múlt 4 éves, még 1x sem kellett izzót cserélni elől...

Pedig azzal ugyanúgy, nappali viszonyoknál is használtam tompított égőt.

Uhuhu, holnap beugrok hozzátok, és kicseréljük, jaó?! :lol: :lol:

szar ez az opel..., mennyi baj van vele :P

gyere :lol:

Link to comment
Megosztás:

Így van!

Más. Most 14 hónapos a kocsi, jobb első tompított kiégett.... :P :lol:

Suzuki, ami most múlt 4 éves, még 1x sem kellett izzót cserélni elől...

Pedig azzal ugyanúgy, nappali viszonyoknál is használtam tompított égőt.

Uhuhu, holnap beugrok hozzátok, és kicseréljük, jaó?! :lol: :lol:

Erre felkészülhetsz. Egyetlen védekezés lehet ellene, ha figyelsz arra, hogy a lámpát mindig egyenletes terhelés közben (alapjáraton vagy stabil fordulatszámon) kapcsold. Én általában alapjáraton kapcsolom. Szüleimnek is Astra van, 2008.12. Y14XEP 5 a. és még egy hetes sem volt, amikor a hátsó helyzetjelző kiégett.

Link to comment
Megosztás:

Erre felkészülhetsz. Egyetlen védekezés lehet ellene, ha figyelsz arra, hogy a lámpát mindig egyenletes terhelés közben (alapjáraton vagy stabil fordulatszámon) kapcsold. Én általában alapjáraton kapcsolom. Szüleimnek is Astra van, 2008.12. Y14XEP 5 a. és még egy hetes sem volt, amikor a hátsó helyzetjelző kiégett.

na ja én tegnap előtt cseréltem helyzet jelzőt és tompítottat (hella h7) jobb oldalt.

a 2db volt 1e

ha a fényszóró megy ki az is fincsi olyan 2e ,mert kellet hb3-ast belerakni.

a csere is élmény volt,akkor kezem van mint egy szív lapát :lol:

Link to comment
Megosztás:

jah

kolega megánján, így kezdi

szereld le a kereket......

kafa :lol:

Igen. Szerintem ebben óriási felelősségük van az autógyártóknak.

A mostani autókon egy tragédia az izzócsere, az útszélen a többség nem is tudja megcsinálni.

Pofáznak a biztonságról, de egy olyan alap dolgot, mint a "látni és látszani" nem tudnak üzembiztosra vagy könnyen javíthatóra megcsinálni. Illetve tudnák, csak nem akarják... Ezzel is kéne foglalkozni, nem csak azzal, hogy hány légzsák van a kocsiban. A másik ilyen még az A oszlop vastagsága és az, hogy mennyit takar. Azt is korlátok közé kéne lassan szorítani, mert nem normális, hogy bunkereket vezetünk. A G Astra még a normálisabbak közül való.

Ezek a kimondottan gusztustalan dolgok tőlük, még ha általában meg is védem őket.

Szerk. Az uniónak meg ezt kéne inkább előírnia nem az ABS-t és ESP-t. Ha nem látsz ki az autóból, vagy kilátsz, de sötét van, az ESP és ABS sem segít...

Link to comment
Megosztás:

A mostani autókon egy tragédia az izzócsere, az útszélen a többség nem is tudja megcsinálni.

Szerk. Az uniónak meg ezt kéne inkább előírnia nem az ABS-t és ESP-t. Ha nem látsz ki az autóból, vagy kilátsz, de sötét van, az ESP és ABS sem segít...

Na ja, annyiból állna a rendelet, hogy szerszám nélkül, két kézzel ki lehessen cserélni a fő világítás izzókat. Ha 20 éve meg lehetett így csinálni, akkor most is meglehet. Oké, van aki akkor se tudná kicserélni, mert sötét mint az éjszaka, de akkor megkéri egy haverját, szomszédot, benzinkutast, szervizest, aki kicseréli neki, esetleg némi borravalóért cserébe... Persze ekkor jönnek a xenonosok, hogy hát az nem olyan egyszerű meg mittomén. Jó, az nem cserélhető az út szélén, de akkor se kelljen lebontani a fél autót hozzá...

Jó az, hogy ezek kötelezőek lesznek (lettek), csak tisztában kellene lenni azzal, hogy a fizikát ezek se tudják átvágni...

Link to comment
Megosztás:

Na ja, annyiból állna a rendelet, hogy szerszám nélkül, két kézzel ki lehessen cserélni a fő világítás izzókat. Ha 20 éve meg lehetett így csinálni, akkor most is meglehet. Oké, van aki akkor se tudná kicserélni, mert sötét mint az éjszaka, de akkor megkéri egy haverját, szomszédot, benzinkutast, szervizest, aki kicseréli neki, esetleg némi borravalóért cserébe... Persze ekkor jönnek a xenonosok, hogy hát az nem olyan egyszerű meg mittomén. Jó, az nem cserélhető az út szélén, de akkor se kelljen lebontani a fél autót hozzá...

Jó az, hogy ezek kötelezőek lesznek (lettek), csak tisztában kellene lenni azzal, hogy a fizikát ezek se tudják átvágni...

Sokat hallottam hogy az Astrákban kiégnek az első izzók. Hát nem tudom én átlagosan használom évi 16 ezer km, de mióta megvettem aminek már több mint 1 éve, lekopogjam nem kellet egy izzót sem cserélni. Én ugy szoktam hogy motor beindít, megvárom még a szervó szivattyú felpörög ha kell ablak fűtés, és csak utána tompitott. Szerintem ebben a kocsiban az EHPS okozta áramingadozás vágja haza idő előtt a H7est. Mert azt észrevettem ha kormányzok egyet akkor villan minden, :lol: de nem csak a tompitott hanem a műszerfal TID középkonzol :lol:. Erre kellet volna vmi okosság. Mert nem igaz hogy a szar franciában (CLIO, Thalia) ezt meg tudták oldani ahol ráadásul nem is EHPS van hanem csak EPS (nem összekeverendő az ESPvel :P )

Link to comment
Megosztás:

Sokat hallottam hogy az Astrákban kiégnek az első izzók. Hát nem tudom én átlagosan használom évi 16 ezer km, de mióta megvettem aminek már több mint 1 éve, lekopogjam nem kellet egy izzót sem cserélni. Én ugy szoktam hogy motor beindít, megvárom még a szervó szivattyú felpörög ha kell ablak fűtés, és csak utána tompitott. Szerintem ebben a kocsiban az EHPS okozta áramingadozás vágja haza idő előtt a H7est. Mert azt észrevettem ha kormányzok egyet akkor villan minden, :lol: de nem csak a tompitott hanem a műszerfal TID középkonzol :lol:. Erre kellet volna vmi okosság. Mert nem igaz hogy a szar franciában (CLIO, Thalia) ezt meg tudták oldani ahol ráadásul nem is EHPS van hanem csak EPS (nem összekeverendő az ESPvel :P )

mi az az ehps?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ez az első bejelentkezésem,nemrég óta vagyok boldog tulajdonosa egy '03-as Astra G kombinak / Z16XE /,mivel még új Nekem a típus, elsőnek szeretném megkérdezni Tőletek,hogy ha a csóróságjelző villog,akkor még mennyi az az út amig elérek a kútig? Köszönöm szépen a válaszotokat!

Itt ismét leesett a hó! Mindenki vigyázzon!!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.