Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem akartam riogatni senkit , de nekem 4 napos állás után, ugyh. nem is láttam az autót, bakxódott el a állórészem.

Nekem is pont 4 nap után történt!Tehát "generátor"!? :lol:

Elküldve
Nekem is pont 4 nap után történt!Tehát "generátor"!? :lol:

Aza kritikus 4 nap!!

Ezután ha nem megyek az autóval minden nap akkor is elindítom, csak ne generáljon új hibát!! :lol:

Elküldve
:lol:

Kellemetlen az ilyen, de megesik néha. :lol:

Kérdés: nálatok is olyan a szivargyújtó, hogy ha beledugtok valamit (szigorúan odavaló dolgokat :lol: ), akkor az mozog és nem mindig kap áramot? Észrevettem már a GPS-nél és az ülésfűtésnél is. Ez típushiba? Ha veszek másikat, akkor jó lesz? Eléggé zavar, hogy ha hozzáérek a kábelhez véletlenül, akkor fázik a valagam, mert nincs fűtés. :P És menet közben nem szívesen nézegetem a kis ledet, hogy melyik az a pozíció, amikor újra kap áramot.

Nekem elolvasztotta a biztit!Rájöttem a mozgás miatt!Vettem egy ujjat az ebay-en szigoruan gyárit,de ez is mozog! :lol: ?Ezért rá forrasztottam a vezetéket,mert a saru nem elég és jól leszigeteltem!most már mozoghat,nem okoz problémát!

:lol:

Elküldve
Nekem is pont 4 nap után történt!Tehát "generátor"!? :lol:

Igen! Ezt a penge logikát! :lol:

5 nap után a légellenállás romlik, 7 nap után az üzemanyag pimpósodik meg. :P

Elküldve
Igen! Ezt a penge logikát! :lol:

5 nap után a légellenállás romlik, 7 nap után az üzemanyag pimpósodik meg. :P

FIGYELEM!!

Tíz nap után meg beindul a beépített önmegsemmisítő!! :lol:

Elküldve
Egyszer régen nagyon régen egy diszkó előtt a parkolóban nekem is elb.xódott a kocsiban az álló részem. Elég ciki volt de aztán másnap otthon kárpótoltam a csajt. :lol:

"Ahhoz" tudtommal nem kell járó motor... :lol:

Amúgymeg mivan abban, hogy nincs töltés? Egy darabig elmegy az autó töltés nélkül is...

Elküldve
"Ahhoz" tudtommal nem kell járó motor... :lol:

Amúgymeg mivan abban, hogy nincs töltés? Egy darabig elmegy az autó töltés nélkül is...

No ekkor kell 181000 Ah-s akksi :lol:

... csak hogy legyen egy újabb szokásos téma meglibbentve :P

Elküldve
"Ahhoz" tudtommal nem kell járó motor... :lol:

Amúgymeg mivan abban, hogy nincs töltés? Egy darabig elmegy az autó töltés nélkül is...

Valszeg nem az autó töltésében volt a hiba! :lol:

Elküldve
No ekkor kell 181000 Ah-s akksi :lol:

Dehogy kell. Mennyit eszik egy autó alapból, ha semmi felesleges hülyeség nem működik, csak a világítás meg a motor megy? Max. 30-35A? 55Ah-s akkuval több mint egy óra.

Elküldve
"Ahhoz" tudtommal nem kell járó motor... :lol:

Amúgymeg mivan abban, hogy nincs töltés? Egy darabig elmegy az autó töltés nélkül is...

A töltéssel együtt a szervo is eltünt!

Elküldve
A töltéssel együtt a szervo is eltünt!

Nehogy már gond legyen egy Astra méretű autót egy egészséges férfinak kormányozni néhány (néhánytíz) percig...

Elküldve
A töltéssel együtt a szervo is eltünt!

Mert az nem az akksiról működik. Nincs töltés (gen-fesz.szab-diódahíd hiba miatt) nincs szervó. Mondhatni így normális.

Elküldve
Nehogy már gond legyen egy Astra méretű autót egy egészséges férfinak kormányozni néhány (néhánytíz) percig...

Múltkor 25 km-t tettem meg szervó és töltés nélkül a szerelőig, 1x meg kellett fordulnom, na az kemény volt, mivel teljesen más tészta a szervótlanság egy szervós autón, mint amin egyáltalán nincs szervó.

Elküldve
Nehogy már gond legyen egy Astra méretű autót egy egészséges férfinak kormányozni néhány (néhánytíz) percig...

Ha nem próbáltad ne ítélj! A kenyérszervós Csepelt könnyebb volt irányítani. Az sem mindegy , hogy hol mész. Országúton vagy belvárosi tötymörgésben. Utóbbi esetben még a fűtést is meg lehet takarítani. Már a sávváltás is kaland lehet. :lol:

Elküldve
Dehogy kell. Mennyit eszik egy autó alapból, ha semmi felesleges hülyeség nem működik, csak a világítás meg a motor megy? Max. 30-35A? 55Ah-s akkuval több mint egy óra.

Poén volt

Elküldve
Ha nem próbáltad ne ítélj! A kenyérszervós Csepelt könnyebb volt irányítani. Az sem mindegy , hogy hol mész. Országúton vagy belvárosi tötymörgésben. Utóbbi esetben még a fűtést is meg lehet takarítani. Már a sávváltás is kaland lehet. :lol:

Velem is fordult elő hogy beállt a szijfeszitő apám F jében letüzeltem a szijat aztán töltés meg szervó nélkül mehettem hazáig. Hát bizony nem volt egy egyszerű történet. Amúgy egy szó ereéig vissza a G astra szervóhoz, a kapcsi rajzot nézegetve bizony menne az akksiról is csak az EHPS vezérlő elektronika szerintem tiltja ha nincsen töltés. De vhol hallotam hogy megfelelő kivezetések átkötésével lehet "vészüzemben" használni akksiról is. Most az úgy más kérdés hogy egy 44ah-s akksi ezt szummában meddig birná.

Elküldve
Velem is fordult elő hogy beállt a szijfeszitő apám F jében letüzeltem a szijat aztán töltés meg szervó nélkül mehettem hazáig. Hát bizony nem volt egy egyszerű történet. Amúgy egy szó ereéig vissza a G astra szervóhoz, a kapcsi rajzot nézegetve bizony menne az akksiról is csak az EHPS vezérlő elektronika szerintem tiltja ha nincsen töltés. De vhol hallotam hogy megfelelő kivezetések átkötésével lehet "vészüzemben" használni akksiról is. Most az úgy más kérdés hogy egy 44ah-s akksi ezt szummában meddig birná.

Kb. addig míg ezt leírtad. Az ilyenek a buhera után meg Wessz-nek sírnak. Akkor inkább a kenyérszervó! :lol:

Elküldve
Nekem elolvasztotta a biztit!Rájöttem a mozgás miatt!Vettem egy ujjat az ebay-en szigoruan gyárit,de ez is mozog! :lol: ?Ezért rá forrasztottam a vezetéket,mert a saru nem elég és jól leszigeteltem!most már mozoghat,nem okoz problémát!

:lol:

Én nem magára a szivargyújtóra, hanem a töltő "csonkjára" gondoltam. A szivargyújtó nagyobb, mint maga a készülék töltője és ezért mozog benne és így nem mindig érintkezik rendesen. Nem szorul bele eléggé. Hiába nyomom bentebb, a töltő csonkjában lévő rugós fém kinyomja.

Elküldve
Látom ezzel a ködlámpa témával beleléptem a sűrűbe.

Ha a látási viszonyok úgy ítélik meg. Szerény véleményem szerint, ha valaki MÁR csak és kizárólag ködlámpával lát megfelelően, akkor orvosilag vannak gondja.

A kátyús dolgokkal egyet értek, valóban jóval hamarabb észlelhetőek, mint normál tompítottnál vagy refinél.

Sajnos a Kreszben még ezt nem tették helyre, és erre hivatkozva sokan használják.

Az utólagos xenonnál ugyan ez a helyzet. Bár most azt hallottam, hogy célirányosan ezt is nézni fogják.

A hátsó ködzárófény is egy érdekes történet. De valóban igaz, hogy egy rosszul beállított tompított, vagy egy "kacsintó" autó is okozhat ilyen vakfoltokat, meg vakításokat.

Az mellett hogy megint elkezdték a mentőládákat nézegetni 30 000 pénzbüntetés keretében. Megint kell nekik a pénz úgylátom.

Hm! A kátyúkat meg nem kerülgetni, vagy este ködlámpával keresgélni hanem megszüntetni kellene vagy esetleg olyan utat építeni amin nem keletkezik az első téli időszak után gödör, lyuk!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.