Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A cdti az közös nyomócsöves dízel, az újabb. Hogy jobb-e, attól függ, környezetvédelmi vagy javítási szempontból nézzük :lol: A dti meg dth régebbi rendszerű adagolóval vannak tudtommal. De a betűjelzés az sokféle lehet, meg sokan hülyeséget is írnak hirdetésekben. A motorkódból lehet többet megtudni.

Igen a DTI meg a DTH adagolós, a kétliteres dízel volt a DTH de az is 101 lovas.

Elküldve
Nekem télen hóban 8L csak városban. nyáron 7L

ismerőseim dieseljei 6,5-7 kajoltak a mostani gány időszakban (1,5 DCI, 1,7CDTI, 320D) :lol:

Ja, nekem most full városban, a -10-es idôszakokban 6.3-6.5 körül evett.

Elküldve
A cdti az közös nyomócsöves dízel, az újabb. Hogy jobb-e, attól függ, környezetvédelmi vagy javítási szempontból nézzük :lol: A dti meg dth régebbi rendszerű adagolóval vannak tudtommal. De a betűjelzés az sokféle lehet, meg sokan hülyeséget is írnak hirdetésekben. A motorkódból lehet többet megtudni.

A Z17DTL (CDTI) Euro4 besorolású.

A javítás? Számold össze hány motorikus panaszt találsz itt az Opel Fórumon, ami ehhez a motortípushoz köthető.

Engem érdekelne Uhuhu és Wessz szerviztapasztalata is. Az talán mindennél többet mond.

Elküldve
A Z17DTL (CDTI) Euro4 besorolású.

A javítás? Számold össze hány motorikus panaszt találsz itt az Opel Fórumon, ami ehhez a motortípushoz köthető.

Engem érdekelne Uhuhu és Wessz szerviztapasztalata is. Az talán mindennél többet mond.

összehasonlitás

pl.y17dt vannak tipus hibái lásd:olajszivattyu csavar meglazulás, edu, gázolajfolyás, olajhütő, vezérlőegység láb kirohadás.de ezeket mind orvoslom.

de pl: z17dt 4 porlasztócsúcs szokott pisilni ha "szart" öntenek bele.az meg drága buli gyári db-ja 200e ft

de láttam már 200e ft / 4db.

nem olcsó viszont érzékeny gázolaj rendszere.

ha tehetném én inkább y17dt szavaznék igaz nem olyan erös mint a többi z17dtl de megbizhatóbb.....

Elküldve
összehasonlitás

pl.y17dt vannak tipus hibái lásd:olajszivattyu csavar meglazulás, edu, gázolajfolyás, olajhütő, vezérlőegység láb kirohadás.de ezeket mind orvoslom.

de pl: z17dt 4 porlasztócsúcs szokott pisilni ha "szart" öntenek bele.az meg drága buli gyári db-ja 200e ft

de láttam már 200e ft / 4db.

nem olcsó viszont érzékeny gázolaj rendszere.

ha tehetném én inkább y17dt szavaznék igaz nem olyan erös mint a többi z17dtl de megbizhatóbb.....

Igen! Azt már kitárgyaltuk, hogy üzemanyagot használunk, nem csak úgy gázolajt.

Az is tiszta sor, hogy mi mennyibe kerül.

De melyikkel találkozol gyakrabban a dízelek közül?

Elküldve
Igen! Azt már kitárgyaltuk, hogy üzemanyagot használunk, nem csak úgy gázolajt.

Az is tiszta sor, hogy mi mennyibe kerül.

De melyikkel találkozol gyakrabban a dízelek közül?

Szerintem a diesel autó egyik lelke az üzemanyagszűrő, ezért szerintem érdemes 15ezrenkét cserélni.

Ennyit megér,inkább szűrő csere gyakrabban, mint porlasztócsúcs csere.

Elküldve
Én tudomásom szerint:

1.3 diesel ,1.9 diesel fiat multijet

1.5 diesel, 1.7 diesel isuzu

A többit motort nem tudom. :lol:

Ha jól tudom az 1.9-et be is fejezték. Bocs, ha tévednék!

Elküldve
Ha jól tudom az 1.9-et be is fejezték. Bocs, ha tévednék!

lehet. szerintem már 1.5 se raknak bele, azok még a-b corsa meg f astra meghajtó egység volt. de ki ment ,megy a világból.

az új astrába meg A17DTJ, A17DTR, A20DTH motorral szerelik.

Elküldve
Opelaner!

Igazad volt ! :lol:

Miben ? A " marakodáson " a gázolajos " témán ?

Nem gond, tavaszig elleszünk vele, aztán jöhetnek a csajok, akkor már úgy is elkezdenek vetkőzni... :lol: :P :lol:

Elküldve
Miben ? A " marakodáson " a gázolajos " témán ?

Nem gond, tavaszig elleszünk vele, aztán jöhetnek a csajok, akkor már úgy is elkezdenek vetkőzni... :lol: :lol: :P

Abban...

...

De előtte egy kis olajcsere téma :lol:

Elküldve
Miben ? A " marakodáson " a gázolajos " témán ?

Nem gond, tavaszig elleszünk vele, aztán jöhetnek a csajok, akkor már úgy is elkezdenek vetkőzni... :lol: :P :lol:

Ugyan-ugyan. Csak információ gyűjtés. A nem is olyan távoli múltban tőletek tanultam meg a benzines mocikat, most jöjjenek a dieselek. :lol: Peersze nyilván van erre (is) egy külön topic, de én itt és tőletek kérnék véleményt meg okosságot. :lol:

Tavasszal majd kitárgyaljuk hogy mék didi a jobb, szebb, praktikusabb, stb. :lol:

Elküldve

Szép napot!

Na mégis meglestem aztat a dízeles topicot. Érdemes volt. Lehet hogy nem kéne csökönyösen ragaszkodni ehhez? :lol:

Mint láttam ti is vándoroltok. Na azé a könyvjelezőmbe ez marad.

Ahogy olvasgattam, majdnem az jött le hogy ha hiányzik a gond a kocsimból, cseréljem dieselre. :lol:

Na nem azt mondtam hogy a dieselek nem jók, félreértés ne essék! Csak talán komplexebb műszerek, ... nem tudom.

Elküldve
sajnos a lököst takarja....rajta vmi... :lol:

:P

erről a "vmi" ről jut eszembe:

Zámbó Jimmy-t miért piszkálták bottal kis gyerekkorában?

.

.

.

.

.

.

Mert nem tudták, hogy mi az? :lol:

Elküldve

jóvammána.. ez volt az első kép a gugliban amin astra volt meg nőci :lol:

szerk:

amúgy szerintem a maszek tuningos srác lehítta a gáréját oszt kattintott egy fotót a friss géprő, jó lesz az MyVipre jelleggel :lol:

Elküldve
jóvammána.. ez volt az első kép a gugliban amin astra volt meg nőci :lol:

szerk:

amúgy szerintem a maszek tuningos srác lehítta a gáréját oszt kattintott egy fotót a friss géprő, jó lesz az MyVipre jelleggel :lol:

az mi?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.