Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Nálam a 2T csoda az ETZ-ben kimerült :blink:

Nekem az első saját "autóm" Wartburg 353W volt a 3. pedig egy kis Trabi 601 Limousine.Imádtam mindkettőt!

A multkor számoltam össze,ha mindre jól emlékeztem,akkor a mostani Astra a 14. vagy 15. kocsim! :rolleyes:(ebből 6 Opel)

Azt hiszem megint utána kell számolni!

Wartburg,Kis Polski,Trabi,Kis Polski,Citroen BX,Renault 11,Corsa A,Renault Clio,Ford Sierra,Ascona,Lada Samara,Astra F,Corsa C,Astra F,Astra G.

corsIKa is azért lettem,mert amikor az új C Corsát megvettem ,akkor találtam rá a fórumra(sok barátra ,ismerősre)

és olyan korzás nevet akartam kitalálni magamnak!(sajnos a Corsa tk.ra tört)

Link to comment
Megosztás:

Nekem az első saját "autóm" Wartburg 353W volt a 3. pedig egy kis Trabi 601 Limousine.Imádtam mindkettőt!

A multkor számoltam össze,ha mindre jól emlékeztem,akkor a mostani Astra a 14. vagy 15. kocsim! :rolleyes:(ebből 6 Opel)

Azt hiszem megint utána kell számolni!

Wartburg,Kis Polski,Trabi,Kis Polski,Citroen BX,Renault 11,Corsa A,Renault Clio,Ford Sierra,Ascona,Lada Samara,Astra F,Corsa C,Astra F,Astra G.

corsIKa is azért lettem,mert amikor az új C Corsát megvettem ,akkor találtam rá a fórumra(sok barátra ,ismerősre)

és olyan korzás nevet akartam kitalálni magamnak!(sajnos a Corsa tk.ra tört)

Látom a kispolski 2x is bejátszott, csakúgy mint az F astra :lol:

Nekem Lada Samara 2évig, Astra F 5évig, és most Astra G 1hónapja, terveim szerint nagyon sokáig :blink:

Link to comment
Megosztás:

Nekem az első saját "autóm" Wartburg 353W volt a 3. pedig egy kis Trabi 601 Limousine.Imádtam mindkettőt!

A multkor számoltam össze,ha mindre jól emlékeztem,akkor a mostani Astra a 14. vagy 15. kocsim! :lol:(ebből 6 Opel)

Azt hiszem megint utána kell számolni!

Wartburg,Kis Polski,Trabi,Kis Polski,Citroen BX,Renault 11,Corsa A,Renault Clio,Ford Sierra,Ascona,Lada Samara,Astra F,Corsa C,Astra F,Astra G.

corsIKa is azért lettem,mert amikor az új C Corsát megvettem ,akkor találtam rá a fórumra(sok barátra ,ismerősre)

és olyan korzás nevet akartam kitalálni magamnak!(sajnos a Corsa tk.ra tört)

Nálam is hasonlóan indult:

Wartburg 353W, Trabant 601 Limousin, Trabant 601 Hycomat ( az easytronic őse! :rolleyes: ), VW Golf I. Gti, Lada 1500S, Wartburg 1,3 Tourist, Lada 1300 ( VAZ 21011 ), Astra F C1.6NZ Caravan, Astra F X1,4NZ Caravan + Polski Fiat 126p, Astra G Z14XE Caravan, Astra G X16XEL Sedan

Aztán, hogy mi lesz a következő, azt ember nem tudja... :blink:

Igen szemezgetek a Vectra C GTS-el... :D , vagy egy gyári OPC Corsa Turbóval.

Link to comment
Megosztás:

Tudom senki nem kiváncsi rá de... 2105, Kádett D, Ascona, GolfII, Kádett E, Astra F, most G, remélem a köv. Zafira B.., ha má lehet maradok a Márkánál..

A G astra platformra épített zafira az melyik? az az "A"? mert nekem az tetszik.

A H astra zafirája nem jön be, ahogy a H astra sem.

Node ez nyilván szubjektív dolog...

Link to comment
Megosztás:

Ha már ilyen nosztalgikus jamgulatban vagyunk, akkor az én eddigi autóim:

'80-as Opel D Kadett 1.3SR (13S)

'85-ös Opel E Kadett Sedan 1.6D (16DA)

'91-es Opel Calibra 2.0 (C20NE)

most meg

'01-es Opel G Astra Coupé Bertone 1.816V (Z18XE) + '92-es Opel A Corsa 1.2 City (C12NZ) alias Nokedli :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ha már ilyen nosztalgikus jamgulatban vagyunk, akkor az én eddigi autóim:

'80-as Opel D Kadett 1.3SR (13S)

'85-ös Opel E Kadett Sedan 1.6D (16DA)

'91-es Opel Calibra 2.0 (C20NE)

most meg

'01-es Opel G Astra Coupé Bertone 1.816V (Z18XE) + '92-es Opel A Corsa 1.2 City (C12NZ) alias Nokedli :rolleyes:

Márkahűségből 5-ös :blink:

Link to comment
Megosztás:

Nem véletlenül van ennyi belőle.

Jó az ár-érték arány

Engem egy bosszant hogy MO -n marha ritka a 4 el ablak emelős ülésfűtéses darab. És emiatt használtakból is marha drága amibe benne van. Enyémből ezek hiányzoknak nah meg a gyári BC!!! Ha ezek benne volnának igencsak nagyon élvezném. Nah de igy is nagyon tutti

Link to comment
Megosztás:

Engem egy bosszant hogy MO -n marha ritka a 4 el ablak emelős ülésfűtéses darab. És emiatt használtakból is marha drága amibe benne van. Enyémből ezek hiányzoknak nah meg a gyári BC!!! Ha ezek benne volnának igencsak nagyon élvezném. Nah de igy is nagyon tutti

102 lovas dízelből is viszonylag kevés van, ahogy néztem. Csak azt nem értem, hogy miért vették az emberek a 2,0-s motor 82 lovas változatát, ha az 1,7-es is ott volt 75 lóerővel?

Link to comment
Megosztás:

Márkahűségből 5-ös :blink:

Kösz szépen, de ez inkább a MOTE érdeme mint az enyém... az első autómat nem én választottam, úgy örököltem nagyapámtól, a második meg véletlenül alakult úgy hogy Kadett lett (akkoriban BMW-t akartam, de abból nem volt vállalható állapotú annyiért amennyi pénzem nekem volt), viszont épp ezt a második autómat nyúztam amikor rátaláltam a klubra, és onnantól a sorsom eldöntetett :rolleyes: Most úgy vagyok vele hogy nem is lesz más márkájú autóm mindaddig amíg az Opel kínálatában találok olyan autót amilyet épp szeretnék.

Link to comment
Megosztás:

Csak azt nem értem, hogy miért vették az emberek a 2,0-s motor 82 lovas változatát, ha az 1,7-es is ott volt 75 lóerővel?

Talán a nyomaték miatt. Vagy lehet csak épp ennyi kellett az elfogadható menetteljesítményekhez. Anno amikor a Monza megjelent Németországban, a kutyának se kellett a kétezres 110 lóerős motorral mert gyenge volt, de amikor behozták helyette alapmotornak a 2.2-est ami csak 5 lóerővel volt erősebb, mindjárt megváltozott a helyzet és előkerültek az addig bujkáló vevőjelöltek :rolleyes: .

Link to comment
Megosztás:

Rászántam magam hogy kicserélem a pollenszűrőt...

Széjjel tök könnyen jött, de összerakni... nekem a patentolós-ajtós négyzet alakú szűrőm van, nemtom ez melyik fajta

fél óra alatt sikerült az ötből kettő patentot visszarakni, szerencsére jól fogja úgyhogy a többit hagytam is a retekbe, majd ha egyszer szerelő cseréli akkor odaadom neki hogy tegye fel :rolleyes:

de a végére már síkideg voltam télleg

pedig ránézésre egy óvodás is vissza tudná rakni imho, csak ne ennyire elszabott méretű patentok lennének :blink:

Link to comment
Megosztás:

102 lovas dízelből is viszonylag kevés van, ahogy néztem. Csak azt nem értem, hogy miért vették az emberek a 2,0-s motor 82 lovas változatát, ha az 1,7-es is ott volt 75 lóerővel?

Mert ebben a sorrendben tűntek el a kínálatból. Nevezhetnénk törzsfejlődésnek is. Végül csak 1.7-es maradt 82 LE-vel.

Link to comment
Megosztás:

Mit szóltok a holnapi benzinár emeléshez ??

Nekem teljesen kivan a faxom, hogy a költségvetési réseket az autós társadalom lehúzásával próbálják betömni...

remélem ismerősöm hallgatja a rádiót, pár hete még tök lelkesen magyarázta hogy milyen jó lesz januártól majd járulékcsökkentés oszt több lesz a fizu meg jujjdejó

télleg több lesz, de minden máshol meg ugyanúgy befizeted, kútnál, közértbe, számlába... de azért még mindig vannak akik lelkesen beszopják az ilyen dumákat :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Igen sajnos ránkhúzzák,mert az autó mindennapos közlekedési eszköz lett,és ezt ők is nagyon jól tudják.Sok ember van,aki a munkába járásra használja,és még nem is térítik meg neki,Őket érinti a legjobban.Én szhbattán dolgozom hazánk vezető olajcégénél,ahol a dolgozóknak adnak 3Ft kedvezményt :lol: literenként az üzemanyagból,ha dolgozói kártyára tankolunk.Ja a béremelés,már most felejtős.A céges újság egyik cikkjén fel is háborodtam,ugyanis azt taglalták benne,hogy az Aki 1,5 millió Ft-ot keres havonta,az most a szuperbruttósítás miatt 15000Ft-al kevesebbet fog keresni. :blink: Rögtön potyogott a könny a szememből,annyira megsajnáltam Őket :rolleyes: Az a baj,hogy különleges faj a magyar,mert ha lehúznak róla egy réteg bőrt,utána megint lesz rajta egy,amit újból lehúzhatnak.(nem baj van máásik)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.