zotya975 Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Freeze szerintem azért előbb egy utcát menj felfelé. Már nem is lesz hideg a moci. :) :D Ott a pont! :lol: Potyára pofáztunk 3 oldalt. :)
Qpack Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Freeze szerintem azért előbb egy utcát menj felfelé. Már nem is lesz hideg a moci. :) :) és oda úgy sem fogsz gurulni...remélhetőleg szarvas/őz sem lesz és ki sem akar jönni senki eléd! ott a pont!!!! :D :lol:
Sebald Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Ott a pont! :D Potyára pofáztunk 3 oldalt. :) :)
Qpack Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 mikor pörgött utoljára így ez topic...6 hozzászólás 3 perc alatt, ebből 3 egy percen belül...LOL :)
Sebald Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Nem csak ott voltál gonosz, hanem itt is...PGA el is menekűlt....megtörted a gondolat menetét...vagy én voltam :) Én is ledöbbentem hogy maghúztam tavasszal..a keresztkulcs kevés volt, hogy kinyissam...úgy megragadt, jott a méteres nyomatékkulcs...azzal már ment reccsent akkorát, mint a hengerfej csavarok szoktak... :) Én is csak egyszer jártam eként. Azóta kap egy csepp olajt :D Na jó nem olajat, csak most nem jut eszembe annak az izének a neve...
Sebald Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 mikor pörgött utoljára így ez topic...6 hozzászólás 3 perc alatt, ebből 3 egy percen belül...LOL :) Ja előtte meg 2 nap csitt :) (szinte)
Qpack Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Én is csak egyszer jártam eként. Azóta kap egy csepp olajt :) Na jó nem olajat, csak most nem jut eszembe annak az izének a neve... Nicro 80 avagy Thermocup 1200...én is ezt használom, de tavasszal kimaradt az tuti..egyik évben sem volt ilyen gondom még.... és több mint 6 szezont lehúztam már a gépsassal.... :)
freeze Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Freeze szerintem azért előbb egy utcát menj felfelé. Már nem is lesz hideg a moci. :) :D És nem is hülyeség! Úgy is tudok menni :lol: freeze..szólj már vmi ütőset :lol: én már kezdek kifogyni :) B)
freeze Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Bocs fiúk, hogy pont kimaradtam a pörgésből, de fürdettem a gyermekeimet. A világ legjobb időtöltése :)
PGA Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Bocs fiúk, hogy pont kimaradtam a pörgésből, de fürdettem a gyermekeimet. A világ legjobb időtöltése :) Ez valóban fontosabb, mint az őzgyorsulás. :)
Opelaner Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Bocs fiúk, hogy pont kimaradtam a pörgésből, de fürdettem a gyermekeimet. A világ legjobb időtöltése :lol: ... és amikor a mamát fürdeted ? Az milyen időtöltés ? :) :) :D Jó estét, jó fórumozást ! :lol:
freeze Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 ... és amikor a mamát fürdeted ? Az milyen időtöltés ? :) :) :D Jó estét, jó fórumozást ! B) Hát sajna az én mamám már máshol fürdik... Néha ki is pocsolja, szerintem akkor esik az eső :lol: A fiam mamája meg még aktív vállalkozó, ő vele nem bírnék :lol:
Opelaner Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Hát sajna az én mamám már máshol fürdik... Néha ki is pocsolja, szerintem akkor esik az eső :) A fiam mamája meg még aktív vállalkozó, ő vele nem bírnék :) Itt nálunk most esik...
freeze Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Itt nálunk most esik... WOW, akkor nagyjából szóljon mindenki az országból ,hogy esik-e vagy nem és akkor geometriai alapon behatároljuk a Mennyország pozícióját! :)
tgabika76 Elküldve November3, 2009 Elküldve November3, 2009 ...azt ne mond, hogy kevesebbet eszik és nem kopik annyira a motor, ha mindíg taposod neki vagy motorfék....mert a végén elhiszem... Hát a motor ugyan jobban kopik, de ha hiszed, ha nem, motorfékezve valóban kevesebbet fogyasztanak a mai modern autók mint üresben gurulva. Ugyanis motorfékezéskor tolóüzemmódra kapcsol az ECU és nem adagol üzemanyagot a motorba (mert hát minek, úgysem fullad le hiszen a kerekek forgatják), tehát ilyenkor gyakorlatilag nincsen fogyasztás, míg üresben gurulva a motor ugye alapjáraton jár, ergo megvan a szokásos alapjárati fogyasztás, ami motortípustól függően nagyjából 0.8-1.2 liter óránként. Tudom, nem számottevő mert ez átlagos használatban is legfeljebb néhány decit jelenthet havonta, ráadásul a motor intenzívebb kopása miatt még ez az előny is elvész, de akkor még ott van a környezettudatosság, azazhogy addig sem szennyezed kipufogógázzal a környezetet. :)
speter Elküldve November3, 2009 Elküldve November3, 2009 Én hegyen nem gurulgatnék üresben ! :lol: nem ártana tudni mekkora az a hegy, milyen hosszú a lejtő stb. És akkor még lehet 10 oldalt érvelni :) Én is ledöbbentem hogy maghúztam tavasszal..a keresztkulcs kevés volt, hogy kinyissam...úgy megragadt, jott a méteres nyomatékkulcs...azzal már ment reccsent akkorát, mint a hengerfej csavarok szoktak... :) Nyomatékkulccsal beletörted a csavart. Nem semmi. :D
Sebald Elküldve November3, 2009 Elküldve November3, 2009 Nyomatékkulccsal beletörted a csavart. Nem semmi. :) Azt írta hogy reccsent, nem azt hogy eltört. Ha reccsenik, nyekereg, nyikorog lazításkor vagy meghúzáskor, az nem baj. Sőt az jó! A kúput meg a fészket nem szabad kenni mert annak kell rögzítenie a csavart. Amúgy nyomatékkulccsal is el lehet törni a csavart, de még pipa- vagy keresztkulccsal is. Nyilván sz.r volt a csavar.
freeze Elküldve November3, 2009 Elküldve November3, 2009 Na, úgy látom sikerült 24 órás témát indítani ezzel a heggyel kapcsolatosan. :-) Nem olyan nagy hegyről van szó. 3km-re megyek dolgozni és ebből kb a 30%-a a hegy. Valszleg az alapjáraton gurulok-ot fogom választani, mert a helyi viszonyok nem olyan vészesek, hogy hirtelen helyzetre kelljen számítani. (ha igen az meg inkább fékezős) Sokkal inkább azt érzem, hogy a szegény 0 fokos motort nem kéne minden reggel 1000 méteren keresztül kínozni a motorfékkel. Talán jobb neki ha addig alapjáraton ketyeg míg leérek. Amúgy sem tesz jót neki ez a menőke. Mennék én gyalog is, mert a pofámról ég a bőr, hogy sportolói múlttal ekkora távra kocsival megyek, de a fiamat is óvodába kell vinni menet közben stb. És hát lássuk be azóta lusta disznó is lettem. Még szerencse (a kocsi szerencséje :) ), hogy azért gyakran járunk (járok) hosszabb távra. Szóval nem gondoltam, hogy ekkora téma lesz belőle :) Mindenkinek köszönöm az építő, humoros hozzászólását! Szép napot!
Sebald Elküldve November3, 2009 Elküldve November3, 2009 Hát a motor ugyan jobban kopik, de ha hiszed, ha nem, motorfékezve valóban kevesebbet fogyasztanak a mai modern autók mint üresben gurulva. Ugyanis motorfékezéskor tolóüzemmódra kapcsol az ECU és nem adagol üzemanyagot a motorba (mert hát minek, úgysem fullad le hiszen a kerekek forgatják), tehát ilyenkor gyakorlatilag nincsen fogyasztás, míg üresben gurulva a motor ugye alapjáraton jár, ergo megvan a szokásos alapjárati fogyasztás, ami motortípustól függően nagyjából 0.8-1.2 liter óránként. Tudom, nem számottevő mert ez átlagos használatban is legfeljebb néhány decit jelenthet havonta, ráadásul a motor intenzívebb kopása miatt még ez az előny is elvész, de akkor még ott van a környezettudatosság, azazhogy addig sem szennyezed kipufogógázzal a környezetet. :) Még nem találták ki személyautónál hogy zárva lehessen tartani a kipufogó szelepet? Úgy aztán jól fogna a motorfék! :)
Sebald Elküldve November3, 2009 Elküldve November3, 2009 Na, úgy látom sikerült 24 órás témát indítani ezzel a heggyel kapcsolatosan. :-) Nem olyan nagy hegyről van szó. 3km-re megyek dolgozni és ebből kb a 30%-a a hegy. Valszleg az alapjáraton gurulok-ot fogom választani, mert a helyi viszonyok nem olyan vészesek, hogy hirtelen helyzetre kelljen számítani. (ha igen az meg inkább fékezős) Sokkal inkább azt érzem, hogy a szegény 0 fokos motort nem kéne minden reggel 1000 méteren keresztül kínozni a motorfékkel. Talán jobb neki ha addig alapjáraton ketyeg míg leérek. Amúgy sem tesz jót neki ez a menőke. Mennék én gyalog is, mert a pofámról ég a bőr, hogy sportolói múlttal ekkora távra kocsival megyek, de a fiamat is óvodába kell vinni menet közben stb. És hát lássuk be azóta lusta disznó is lettem. Még szerencse (a kocsi szerencséje :) ), hogy azért gyakran járunk (járok) hosszabb távra. Szóval nem gondoltam, hogy ekkora téma lesz belőle :) Mindenkinek köszönöm az építő, humoros hozzászólását! Szép napot! Pajti én nem tartom valószínűnek (sőt szerintem kizárt) hogy jobban kopna a motor ha hidegen motorfékezel. Gondolj bele. Mi hiányozhat a motornak ha robbanás nélkül mozog a dugó, és mi az ami kell neki és így is úgy is megkapja. Persze nem meggyőzni vagy rá, illetve lebeszélni akarlak. :lol: Ja, a felfelé menettel való bemelegítés tréfa volt, az bisztosan kellemetlenebb a motornak. Reggel, álmosan, hidegben az sem szeret dolgozni. :D
Sebald Elküldve November3, 2009 Elküldve November3, 2009 ,,Szóval nem gondoltam, hogy ekkora téma lesz belőle smile.gif Mindenkinek köszönöm az építő, humoros hozzászólását! Szép napot!,, Ki mondta hogy végeztünk? :)
Sebald Elküldve November3, 2009 Elküldve November3, 2009 És most egy szót az időjárásról ; HÓÓZIK :) http://dl.getdropbox.com/u/2377176/S7300287.JPG És szegényem meg még nyári papucsban; http://dl.getdropbox.com/u/2377176/S7300288.JPG
G á b o r Elküldve November3, 2009 Elküldve November3, 2009 Szerintetek is ez a kép jobb avatarnak? :) Igen, csak nem ártott volna fényképezés előtt lemosni. :)
Recommended Posts