G á b o r Elküldve Október18, 2009 Megoszt Elküldve Október18, 2009 55AH s kell bele Köszi! Ha nem muszáj, nem költök rá többet, mint ami kell. A lényeg, hogy megbízható legyen és beinduljon a kocsi. Néhanapján van GPS töltve, egyébként meg csak a rádió megy, a többi a szokásos üzem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október18, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Október18, 2009 opel szerviz, és szerviz 4+ ba aránylag olcsón lehet venni JÓ akkut. a gyári akku jó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pootj Elküldve Október18, 2009 Megoszt Elküldve Október18, 2009 opel szerviz, és szerviz 4+ ba aránylag olcsón lehet venni JÓ akkut. a gyári akku jó... Üdv! Egyetértek :D Most vettem gyári féktárcsát ésa fékbetéteket. Érdekes, megszünt a nyikorgás :) És nem is volt vészes 4+ szervíz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Október18, 2009 Megoszt Elküldve Október18, 2009 A régi TSZ-nél?Csak nem borzasztón lax? nem, újpest, de egy pestinek ez is csak egy nagy falu :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 Norbedlee! Másik topicba irtad: "Mivel a munkám során "kell" megkülönböztető jelzésű gépjárművet vezetnem, tapasztalom, hogy ott sem jobb a helyzet SŐT! Kettő sofőr van (a normális kulturált sofőrökön kívül) aki nem enged el inkább visszavált és és csak azért is megy előtted....a másik pedig aki nem tudja, hogy mit is csináljon és inkább fékez...." +még 1fajta: akik nem néznek körül a kereszteződésben- hiába van elsőbbséged, körülnézés nélkül belemegy, telefon a kézben, és még ö kezd mutogatni, amikor feltűnik neki, hogy hangosan szól a sziréna! Múlt szolgálatban jártam igy 1 vonulás alatt 2x: nem foglalkozott vele a muksó, hogy a többi autó áll, 2 oldalról csak bejöttek a kereszteződésbe, a másik lámpánál meg egymás mellet elindultak, mikor észbe kaptak, mindketten megálltak a 2x2 sávos út közepén és néztek bután. Szóval nagy az Isten állatkertje :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 Felesleges, hacsak nincs valami erősebb igénybevétele. Hiába nagyobb a kapacitása, az akku élettartama nem ezen múlik. Arra meg nem érdemes számolni, hogy úgyfelejtem a lámpát és akkor nem 5, hanem 6 óra alatt húzza le indításképtelen szintre. Az én 1.4-es-em gyárilag 44 Ah-s akksival jött ki, és közel 6 évig bírta. Cserekor is gyári 44 Ah-st tettem bele, nagy hidegben sem gyengül el, szerintem is felesleges túlméretezni (nem MTZ ez... :D ). Ha valaki nem gyárit vesz, célszerű figyelni a polaritásra, meg a befoglaló méretekre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 Üdv! Egyetértek :D Most vettem gyári féktárcsát ésa fékbetéteket. Érdekes, megszünt a nyikorgás :) És nem is volt vészes 4+ szervíz... Igen, sok esetben versenyképesek a hivatalos szervizdíjak, pláne ha az embernek nincs ideje meg kedve a fűtetlen garázsban matatni, meg alkatrész után szaladgálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 Norbedlee! Másik topicba irtad: "Mivel a munkám során "kell" megkülönböztető jelzésű gépjárművet vezetnem, tapasztalom, hogy ott sem jobb a helyzet SŐT! Kettő sofőr van (a normális kulturált sofőrökön kívül) aki nem enged el inkább visszavált és és csak azért is megy előtted....a másik pedig aki nem tudja, hogy mit is csináljon és inkább fékez...." +még 1fajta: akik nem néznek körül a kereszteződésben- hiába van elsőbbséged, körülnézés nélkül belemegy, telefon a kézben, és még ö kezd mutogatni, amikor feltűnik neki, hogy hangosan szól a sziréna! Múlt szolgálatban jártam igy 1 vonulás alatt 2x: nem foglalkozott vele a muksó, hogy a többi autó áll, 2 oldalról csak bejöttek a kereszteződésbe, a másik lámpánál meg egymás mellet elindultak, mikor észbe kaptak, mindketten megálltak a 2x2 sávos út közepén és néztek bután. Szóval nagy az Isten állatkertje :D igazad van zozor!! nagy az a bizonyos állatkert Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 Sziasztok újra! Elvittem apám Meriváját műszakiztatni a helyi Opel szalonba, és vittem gyertyárat hogy cseréljék ki őket. Az unix-ban lett hozzá vásárolva gyertya, amit valami könyvből keresgéltek ki. Most nem jut eszembe mi is volt a márkája, de arra emlékszem hogy japán gyártmány. A szervizes fickó azt mondta hogy az nem jó bele, cseréltessem ki Bosch-ra vagy GM-re. Mint megtudtam a GM is Bosch. No szóval mondjátok ki milyen gyertyát használ? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 Ja amúgy aztán kicseréltettem a boltban GM-re és kaptam vissza több mint 2000Ft-ot :D Nem is olyan jó a GM? Eszembe jutott; NGK gyertyák voltak amire azt mondták hogy Bosch-ra kell cserélni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 Ja amúgy aztán kicseréltettem a boltban GM-re és kaptam vissza több mint 2000Ft-ot :D Nem is olyan jó a GM? nem mindig szar ami nem drága. Többek tapasztalata, hogy a gyári gyertyákkal jár szépen csak a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 Ja amúgy aztán kicseréltettem a boltban GM-re és kaptam vissza több mint 2000Ft-ot :D Nem is olyan jó a GM? de nagyon jó a GM, nekem az volt benne de én BOSCH-ra cseréltem szerintem mindkettő egyformán jó..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 de nagyon jó a GM, nekem az volt benne de én BOSCH-ra cseréltem szerintem mindkettő egyformán jó..... A boltban azt mondták hogy ugyanaz. A Bosch gyártja a GM-et is. Na de mizujs az NGK-val? Ismeritek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 A boltban azt mondták hogy ugyanaz. A Bosch gyártja a GM-et is akkor semmi gond...szerintem mind a a kettő egyformán jó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 nem mindig szar ami nem drága. Többek tapasztalata, hogy a gyári gyertyákkal jár szépen csak a motor. Akárcsak a simsonok mi? :) Az isolatort szeretik igazán. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 Akárcsak a simsonok mi? :D Az isolatort szeretik igazán. :D jah :D de azért NGK-val is jól működik :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 Ha jól emlékszem anno az olaj cseréjéhez is a GM-et javasolták az üzletben, nem a drágábbakat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 jah :D de azért NGK-val is jól működik :) Na de próbálj bele Bosch-t rakni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 Ha jól emlékszem anno az olaj cseréjéhez is a GM-et javasolták az üzletben, nem a drágábbakat. Mindig próbálok gyári alkatrészt tenni a gépbe (merthogy nem véletlenül rakja az autóiba a GM éppen azt, amit), de a GM-olajról elég sok rosszat hallani, és erről nem feltétlenül a GM tehet..., ugyanis sokszor keveredett már hamisítási gyanúba a kiskereskedelmi forgalomban kapható olajuk. Szóval, a helyedben én lehet, hogy más márka felé néznék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 A boltban azt mondták hogy ugyanaz. A Bosch gyártja a GM-et is. Na de mizujs az NGK-val? Ismeritek? NGK a motor motorja. :D Vagy valami ilyesmi volt a reklámja a 80-as években. Szerintem nem egy rossz márka. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 jah :D de azért NGK-val is jól működik :) Az én Simson S51N-m is NGK-val ketyegett annó. Tán valami 400 Ft volt darabja (most 3-4000 Ft-nak felelne meg kb.) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 Az én Simson S51N-m is NGK-val ketyegett annó. Tán valami 400 Ft volt darabja (most 3-4000 Ft-nak felelne meg kb.) :D nekem is még ETZ-s lázadó korszakomban is azzal ketyegett a masina Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 A stoboszkópos sztori kapcsán reggel jutott eszembe, csak nem írtam meg. A múltkor egy motoron volt nem is tudom minek titulálják, ilyen kékfényes hangjelzés (ilyen nyomott beee-beee hangja van). A sziréna mellé akkor nyomják ha nem akarják észrevenni őket, vagy közelednek a kereszteződéshez. A kérdés, hogy valaki tudja-e, mi ennek a pontos neve? Jól jönne egy néha a robogómra :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbyAstraG Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 A stoboszkópos sztori kapcsán reggel jutott eszembe, csak nem írtam meg. A múltkor egy motoron volt nem is tudom minek titulálják, ilyen kékfényes hangjelzés (ilyen nyomott beee-beee hangja van). A sziréna mellé akkor nyomják ha nem akarják észrevenni őket, vagy közelednek a kereszteződéshez. A kérdés, hogy valaki tudja-e, mi ennek a pontos neve? Jól jönne egy néha a robogómra :D Szerintem te a kerregő hangra gondolsz,ami a HORN-hang Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 Ja amúgy aztán kicseréltettem a boltban GM-re és kaptam vissza több mint 2000Ft-ot :D Nem is olyan jó a GM? Eszembe jutott; NGK gyertyák voltak amire azt mondták hogy Bosch-ra kell cserélni... Én is vettem NGK-t és 2000km után ment a kukába. Bosch lett helyette! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts