BaZolika Elküldve Október8, 2009 Elküldve Október8, 2009 Sziasztok! Meg tudná mondani nekem valaki, hogy a Z14XEP motoros Astrákba hány liter hűtőfolyadék van? Üdv!
GH Elküldve Október8, 2009 Elküldve Október8, 2009 Sziasztok! Meg tudná mondani nekem valaki, hogy a Z14XEP motoros Astrákba hány liter hűtőfolyadék van? Üdv! nekem pont most lett cserélve, szerintem olyan 3.5L ment bele kb
NorbyAstraG Elküldve Október8, 2009 Elküldve Október8, 2009 Ejha nagyon szép gyerekek! De tényleg. Van aki azt mondja; minden gyerek szép, hát nem. Ők viszont tuti ,,pusztítják,, majd a csajok szívét! :rolleyes: Viszont milyen ótóba raktad szegényt? Ez a fijat kb. szuzukinak tűnik <_< A gyerekülés viszont pöpec. Nekem is van ám http://www.getdropbox.com/gallery/2397078/...0Album?h=8a844e
Norbedlee Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Nekem is van ám http://www.getdropbox.com/gallery/2397078/...0Album?h=8a844e Aranyos, gratula hozzá....
atom Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Majd ráküldöm a fiaimat :rolleyes::D:D a lányra vagy az udvarlókra:)
atom Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 a lányra vagy az udvarlókra:) látom má tisztázva lett:)
speter Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Sziasztok! Meg tudná mondani nekem valaki, hogy a Z14XEP motoros Astrákba hány liter hűtőfolyadék van? Üdv! kb. 8
GH Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 kb. 8 űűű de hol? (a leeresztő csavar elég mélyen van sztem, hűtő aljánál talán? és mégis csak ennyit töltöttünk rá)
Sebald Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 űűű de hol? (a leeresztő csavar elég mélyen van sztem, hűtő aljánál talán? és mégis csak ennyit töltöttünk rá) Leereszteni? :rolleyes: Én még soha egy autómon nem engedtem le. Ha alacsony volt a ,,cukor foka,, akkor a kiegyenlítőbe visszamenő cső levesz, fagyállóságtól függően x liter víz leenged, x liter aroma beleönt helyette és jónapot. Persze pár km. után ellenőriz, aztán ha nem jó akkor újra. Nekem mindig max. 5-10 fokot kellett csak lejjebb vinni. Ezen az ótón még nem is kellett.
Sebald Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Egy cimbinek gondja van az F astrája tető kárpitjával. Elkezdett leválni. Tudtok valami megoldást?
GH Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Leereszteni? :rolleyes: Én még soha egy autómon nem engedtem le. Ha alacsony volt a ,,cukor foka,, akkor a kiegyenlítőbe visszamenő cső levesz, fagyállóságtól függően x liter víz leenged, x liter aroma beleönt helyette és jónapot. Persze pár km. után ellenőriz, aztán ha nem jó akkor újra. Nekem mindig max. 5-10 fokot kellett csak lejjebb vinni. Ezen az ótón még nem is kellett. én azért cseréltettem mert nyáron volt egy kis malőr (vízpumpa kivezető csatlakozó-csöve letört) és az elég sok elfolyt fagyállót csak vízzel tudtam hirtelen pótolni, és szerintem nagyon felhígult emiatt amúgy gondolom valamilyen szinten ez is úgy működik mint a motorolaj, pl oldja a lerakódásokat a hűtőből stb, szóval biztos nem árt ha pár évente lecseréli az ember...
speter Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 én azért cseréltettem mert nyáron volt egy kis malőr (vízpumpa kivezető csatlakozó-csöve letört) és az elég sok elfolyt fagyállót csak vízzel tudtam hirtelen pótolni, és szerintem nagyon felhígult emiatt amúgy gondolom valamilyen szinten ez is úgy működik mint a motorolaj, pl oldja a lerakódásokat a hűtőből stb, szóval biztos nem árt ha pár évente lecseréli az ember... A GM hűtőfolyadék örök élet meg egy nap, nem lesz vízköves a rendszer és még az orrodat is tisztícccsa. Szerintem 0-ra leengedni nem tudod, max ha kiszeded a hűtőt és felforgatva kifolyatod belőle. Ha van erre ismert mód, majd vki kijavít. Egyébként a 8 liter felső korlát úgy 7 valamennyi megy bele, ha tök üres. Nekem 4 l gm hűtőfolyadék + víz ment bele
Sebald Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 én azért cseréltettem mert nyáron volt egy kis malőr (vízpumpa kivezető csatlakozó-csöve letört) és az elég sok elfolyt fagyállót csak vízzel tudtam hirtelen pótolni, és szerintem nagyon felhígult emiatt amúgy gondolom valamilyen szinten ez is úgy működik mint a motorolaj, pl oldja a lerakódásokat a hűtőből stb, szóval biztos nem árt ha pár évente lecseréli az ember... Hát hogy old-e valamit arról nincs tudomásom (attól még lehet), de hogy gátolja a korróziót az biztos. Szóval nem csak télen kell bele fagyálló. Pár öreg szakit már láttam miként vizsgálja a megfelelőséget. Az egyik megkóstolta, a másik megszaglászta, aztán volt aki a síkosságát nézte... Hát én azért maradok a cukorfoklesős módszernél :rolleyes:. A szalonban is ilyennel ellenőrizték. (Nem tudom mi a neve, de ilyennel nézik a szőlő cukor fokát a borászok) Szerintem cserélni akkor kell ha ,,koszos,,. Anno apám Daciájában olyan volt mint a kávé mikor lecserélte. <_< Persze akkor ha jól emlékszem még nem volt divat a deszt.víz.
Handbrake Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Egy cimbinek gondja van az F astrája tető kárpitjával. Elkezdett leválni. Tudtok valami megoldást? Faternak már vagy 3 éve "elvált" a tetőkármitja. NAgyon mókás. Ha hideg van akkor bele lóg a fejembe, ha meleg, akkor ######án kifeszül... :rolleyes: Viccet félre téve, elengedte a ragazstás. F astrá topikban van megoldás. Pénz, idő, kis szabászat. Le kell tépni a szövetet, és újat kell ragasztani.
Sebald Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Ja van itt még valami... Tudtok valami oldalt ahol fel vannak sorolva az opel motorkódok? Én nem találtam meg de érdekelne méknek mi a jelentése. Meg esetleg hogy az egyik miben külömbözik a másiktól. Az ecotec-twinport külömbségeket is apránként tudtam meg, aztán ha jól emlékszem valaki itt is egész jól elmondta. A vw pdtdi motorjáról tök jó filmet találtam. :rolleyes:
Sebald Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Faternak már vagy 3 éve "elvált" a tetőkármitja. NAgyon mókás. Ha hideg van akkor bele lóg a fejembe, ha meleg, akkor ######án kifeszül... :rolleyes: Viccet félre téve, elengedte a ragazstás. F astrá topikban van megoldás. Pénz, idő, kis szabászat. Le kell tépni a szövetet, és újat kell ragasztani. No jó persze tudom hogy nem ez az F-topic. <_< Csak há még nem keresgéltem rá erre a dologra. Majd d.u. ha itt nem tudja senki. (na ez meglepne :D )
potyo Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Ja van itt még valami... Tudtok valami oldalt ahol fel vannak sorolva az opel motorkódok? Én nem találtam meg de érdekelne méknek mi a jelentése. Meg esetleg hogy az egyik miben külömbözik a másiktól. Az ecotec-twinport külömbségeket is apránként tudtam meg, aztán ha jól emlékszem valaki itt is egész jól elmondta. A vw pdtdi motorjáról tök jó filmet találtam. :rolleyes: Én láttam valahol, hogy a motorkódból melyik betű mit jelent, megpróbálom előkeresni. Annak a filmnek a forrását megosztod velünk?
Zachi Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Hát hogy old-e valamit arról nincs tudomásom (attól még lehet), de hogy gátolja a korróziót az biztos. Szóval nem csak télen kell bele fagyálló. Pár öreg szakit már láttam miként vizsgálja a megfelelőséget. Az egyik megkóstolta, a másik megszaglászta, aztán volt aki a síkosságát nézte... Hát én azért maradok a cukorfoklesős módszernél :rolleyes: . A szalonban is ilyennel ellenőrizték. (Nem tudom mi a neve, de ilyennel nézik a szőlő cukor fokát a borászok) Szerintem cserélni akkor kell ha ,,koszos,,. Anno apám Daciájában olyan volt mint a kávé mikor lecserélte. <_< Persze akkor ha jól emlékszem még nem volt divat a deszt.víz. Alumínium hűtőről lévén szó ilyen pirosat kell használni. Van 1 literes (Unix 1319.-Ft) és 5 literes (Unix 6996.-Ft) A mérést fagyálló mérővel v. "fokolóval" végezték, fajsúlyt mértek. Filléres (pár 100 Ft-os) dolog, de nagyon hasznos. Szinte bármelyik benzinkútnál is lehet ellenőriztetni refraktométerrel, ami a fénytörés elvén műxik. Ezekről volna szó.
Norbedlee Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Alumínium hűtőről lévén szó ilyen pirosat kell használni. Van 1 literes (Unix 1319.-Ft) és 5 literes (Unix 6996.-Ft) A mérést fagyálló mérővel v. "fokolóval" végezték, fajsúlyt mértek. Filléres (pár 100 Ft-os) dolog, de nagyon hasznos. Szinte bármelyik benzinkútnál is lehet ellenőriztetni refraktométerrel, ami a fénytörés elvén műxik. Ezekről volna szó. én ilyen fagyállót használok
Zachi Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Amugy mindenkinek figyelmébe ajánlom Dugár Sándor urat,aki elég jó áron adja a spoilereket. Ő egy kecskeméti emberke,nekem is ő hozta a komplett szettet. Egy szárnyat kb 20-25ezer forintért ad,és nem sok előkészités kell a fényezéshez..... Dugarspoiler.hu a cim asszem. Ha még valakit érdekel Caravanra tetőspoiler. Alapozatlan és ragasztós, nem csavaros.
ErdAn Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Alumínium hűtőről lévén szó ilyen pirosat kell használni. Van 1 literes (Unix 1319.-Ft) és 5 literes (Unix 6996.-Ft) A mérést fagyálló mérővel v. "fokolóval" végezték, fajsúlyt mértek. Filléres (pár 100 Ft-os) dolog, de nagyon hasznos. Szinte bármelyik benzinkútnál is lehet ellenőriztetni refraktométerrel, ami a fénytörés elvén műxik. Ezekről volna szó. A Unixnál minden drága szerintem. Ha jól emlékszem ugyanezt a GM-es fagyállót adják pl. itt olcsóbban.
Norbedlee Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 A Unixnál minden drága szerintem. Ha jól emlékszem ugyanezt a GM-es fagyállót adják pl. itt olcsóbban. kivéve ha van kedvezményed :rolleyes:
tgabika76 Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Ja van itt még valami... Tudtok valami oldalt ahol fel vannak sorolva az opel motorkódok? Én nem találtam meg de érdekelne méknek mi a jelentése. Meg esetleg hogy az egyik miben külömbözik a másiktól. Az ecotec-twinport külömbségeket is apránként tudtam meg, aztán ha jól emlékszem valaki itt is egész jól elmondta. A vw pdtdi motorjáról tök jó filmet találtam. :rolleyes: www.opel-infos.de
Sebald Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Én láttam valahol, hogy a motorkódból melyik betű mit jelent, megpróbálom előkeresni. Annak a filmnek a forrását megosztod velünk? A youtube-on láttam, de itt is az látható. http://matyascsaba.extra.hu/index.php?opti...5&Itemid=90
Recommended Posts