freeze Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 Utolsó kísérlet, és akkor be is fejeztem :rolleyes: Érdekes látni, hogy a kék és zöld fény, hogyan lesz fekete (piros nem engedi át) És a piros pedig nem látszik, mivel a fehérnek (háttér) és pirosnak ugyanannyi a piros összetevője kép ( kép jobb és bal oldalán ugyanaz a térképrészlet van)
freeze Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 ne mán Free te aztán nemsemmi wagy :rolleyes: <_< Nekem is 4 sróf van és van ABS, viszont én úgy tudtam hogy az 1.4 miatt. Neked 1.8 ugye? És mégis? Há akkor min múlik? Neked hátul tárcsa van? Me mekem doboz... nekem Z16XEP, hátul dob
followup Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 ne mán Free te aztán nemsemmi wagy :rolleyes::D Nekem is 4 sróf van és van ABS, viszont én úgy tudtam hogy az 1.4 miatt. Neked 1.8 ugye? És mégis? Há akkor min múlik? Neked hátul tárcsa van? Me mekem doboz... Nekem 1.6 és doboz van hátul nekem is. Jó lenne tudni, hogy min múlik a dolog...
tommirra Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 térképész ótóked? kézzel írt ikonok? :rolleyes: akit érdekel lőttem a vasról képet. /lásd aláírásban/ olyan mint a többi.
speter Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 Kellene nekem jó állapotú első fényszóró búra. Tudom, hogy nincs külön, de azért írom így, mert én szíves leapplikálom törött házú lámpicskuról vagy rossz foncsorú lámpából. A lényeg, hogy a búra ne legyen karcos, sem sárga. Jobbos is, balos is, lehetőleg egy pár. Több igényem nincs :rolleyes:
Norbedlee Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 A mai napon megvizsgálták a vasat Tech 2-vel (mert egyszer kidobott egy hibajelentést és aggódtam hogy mi lehet a baj) A computer EGR szelep-ben lerakódást jelzett....sajnos a szerellők szerint előbb vagy utóbb de cserélni kell minden esetre megrezegtették......és várunk.......
atom Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 Kellene nekem jó állapotú első fényszóró búra. Tudom, hogy nincs külön, de azért írom így, mert én szíves leapplikálom törött házú lámpicskuról vagy rossz foncsorú lámpából. A lényeg, hogy a búra ne legyen karcos, sem sárga. Jobbos is, balos is, lehetőleg egy pár. Több igényem nincs :rolleyes: hát ezt elég nehéz teljesiteni.....
Sebald Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 Érdekes látni, hogy a kék és zöld fény, hogyan lesz fekete kép És ha valahol túl világos van, na akkor jön jól a fekete fény! :rolleyes::D
Korzika Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 A mai napon megvizsgálták a vasat Tech 2-vel (mert egyszer kidobott egy hibajelentést és aggódtam hogy mi lehet a baj) A computer EGR szelep-ben lerakódást jelzett....sajnos a szerellők szerint előbb vagy utóbb de cserélni kell minden esetre megrezegtették......és várunk....... Ne cserélgesd,zárd le és kész!
Pootj Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 ...Viszont az a meredek ötelet jutott eszembe, hogy kéne csinálni saját számlapot, Elég sok technikai eszköz van körülöttem, tehát lehet, hogy össze tudnám hozni (még nem gondoltam végig) Godoltam kiszedem a régit, tanulmányozom miből van, aztán beszkennelem, hogy legyen sablon, utána jöhet a design aztán a megvalósítás. Hogy mikor lenne rá időm azt nem tudom :rolleyes: Egy ismerős csinált anno ilyent a ladájához. Corel Drawval megrajzolta kinyomtatta és simán rá lett ragasztva az eredeti műszerlapra. Ez leírva gagyinak hangzik, de egészen jól nézett ki. Szerintem hajrá! Atom zsír lenne, ha eloxált aluból vágatnád ki és a számok lézergravírozva lennének. vagy ha sötét az oxidréteg rajta, akkor simán is bele lehetne gravíroztatni. A világításnak meg vízzel vagy lézerrel kell kivágatni. Itt Veszprém környékén több céget is tudok, akik foglalkoznak vele és nem is horror áron vágnak.
Pootj Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 Ne cserélgesd,zárd le és kész! Üdv! Ha simán lezárod fogja hozni a környezetvédelmi normákat? Mert ha nem, akkor sokat nem ér vele, legfeljebb elhalasztja a megjavítást a következő zöldkártyáig... Megaztán milyen példát mutatunk az utókornak, így kell a környezetre vigyázni? :rolleyes:
freeze Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 Üdv! Ha simán lezárod fogja hozni a környezetvédelmi normákat? Mert ha nem, akkor sokat nem ér vele, legfeljebb elhalasztja a megjavítást a következő zöldkártyáig... Megaztán milyen példát mutatunk az utókornak, így kell a környezetre vigyázni? :rolleyes: nekem F-en le volt zárva. Zöldkártyán etalon volt a CO stb.. 212E km-es motorral!
freeze Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 Egy ismerős csinált anno ilyent a ladájához. Corel Drawval megrajzolta kinyomtatta és simán rá lett ragasztva az eredeti műszerlapra. Ez leírva gagyinak hangzik, de egészen jól nézett ki. Szerintem hajrá! Atom zsír lenne, ha eloxált aluból vágatnád ki és a számok lézergravírozva lennének. vagy ha sötét az oxidréteg rajta, akkor simán is bele lehetne gravíroztatni. A világításnak meg vízzel vagy lézerrel kell kivágatni. Itt Veszprém környékén több céget is tudok, akik foglalkoznak vele és nem is horror áron vágnak. Na majd megszülök eccer valamit :rolleyes:
Pootj Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 nekem F-en le volt zárva. Zöldkártyán etalon volt a CO stb.. 212E km-es motorral! Én úgy vagyok vele, hogyha azt a konstruktőr odatervezte, akkor annak funkciója van. Mindenképpen cserélném. Annak is utána kéne nézni, hogy miért ment tönkre? Talán túl sok volt a város? Azt hallottam, időnként meg kell hajtani, az segít neki. 200 km autópálya 140-nel, aztán a kipuff is tiszta, meg az egérszelep sem ragad be.
freeze Elküldve Október6, 2009 Elküldve Október6, 2009 Én úgy vagyok vele, hogyha azt a konstruktőr odatervezte, akkor annak funkciója van. Mindenképpen cserélném. Annak is utána kéne nézni, hogy miért ment tönkre? Talán túl sok volt a város? Azt hallottam, időnként meg kell hajtani, az segít neki. 200 km autópálya 140-nel, aztán a kipuff is tiszta, meg az egérszelep sem ragad be. nekem azért mert tönkre, mert kilyukadt a dugattyúm... ez némileg kihatott 1-2 allkatrészre anno :rolleyes: majd mutatok fényképet a dugattyúról.. eltettem emlékbe <_<
speter Elküldve Október6, 2009 Elküldve Október6, 2009 És ha valahol túl világos van, na akkor jön jól a fekete fény! <_<:D ÁÁÁÁ, ez nagyon fájt, így korán reggel... :rolleyes:))
Norbedlee Elküldve Október6, 2009 Elküldve Október6, 2009 Én úgy vagyok vele, hogyha azt a konstruktőr odatervezte, akkor annak funkciója van. Mindenképpen cserélném. Annak is utána kéne nézni, hogy miért ment tönkre? Talán túl sok volt a város? Azt hallottam, időnként meg kell hajtani, az segít neki. 200 km autópálya 140-nel, aztán a kipuff is tiszta, meg az egérszelep sem ragad be. Én is mindenképpen cserélni fogom, a szervízben is elmondta a srác, hogy idővel sok szutyok lerakódik a tengelyére és ez okozza a bajt... (az én autóm 10éves, 140ekm-rel) és még a gyári "egérszelep" :rolleyes: van rajta....jah és az új egérszelep 41ezer Mátyás........
tgabika76 Elküldve Október6, 2009 Elküldve Október6, 2009 az új egérszelep 41ezer Mátyás........ =41millió forint? :rolleyes: Akkor én inkább lezárnám... <_<
Norbedlee Elküldve Október6, 2009 Elküldve Október6, 2009 =41millió forint? <_< Akkor én inkább lezárnám... :D hoppá kicsit elírtam :rolleyes: 41 mátyás -_-
freeze Elküldve Október6, 2009 Elküldve Október6, 2009 .... majd mutatok fényképet a dugattyúról.. eltettem emlékbe :rolleyes: képek
freeze Elküldve Október6, 2009 Elküldve Október6, 2009 =41millió forint? :rolleyes: Akkor én inkább lezárnám... <_< Qpack! Erről lamaradtunk! :D -_-
freeze Elküldve Október6, 2009 Elküldve Október6, 2009 freeze! ezzel meg milett? 8dl olajfogyasztás/ 1000 km Városi forgalomban rákokszolódás Szlovéniába menéskor meghajtás Nem volt ideje leégni, 160 as tempónál átolvasztotta a felizzott koksz (állítolag!)
speter Elküldve Október6, 2009 Elküldve Október6, 2009 8dl olajfogyasztás/ 1000 km Városi forgalomban rákokszolódás Szlovéniába menéskor meghajtás Nem volt ideje leégni, 160 as tempónál átolvasztotta a felizzott koksz (állítolag!) de ez nem is kokszos :rolleyes:
Misi22 Elküldve Október6, 2009 Elküldve Október6, 2009 Hali, Belémjöttek hétvégén, a hátsó lökhárító jobb sarkáról lejött a festék. kb. 10x10cm-en látszik a horzsolás meg egy 6cm-es csík, annyira nem vész de azért látszik. A másik autó vezetője el akart menekülni, utánahajtottam, majd meggyőztem arról, hogy ismerje el a hibát, lényeg, hogy most a biztosítója állná a lökös újrafényezését ami egyébként 44e Ft lenne. Viszont 2 napig ott kéne hagynom az autót fényezésre, de ha nem csináltatnám most meg akkor ha később sérülne a lökös akkor macera lehet a mostani sérülés miatt (a szervizben mondták). Engem különösebben nem is zavarna a sérülés, de ha pár év múlva el akarom adni az autót szerintetek ez mennyire csökkenti az értékét? Mennyire nézik ezt meg, mennyire érdekli a vevőket. Ti mit tennétek? Köszi
Recommended Posts