Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Embörz!

Két dolgog érdekelne engem:

1. G caravan-ra hátsó szárny mennyibe kerülehet

2. G caravan-ra hátsó ajtón láttam alul ilyen színre festett diszsávot (banjani-nak van ilyen), nem tudom mi a neve, az mennyibe kerül?

illetve, hogyan kell ezeket rögzíteni?

tnx:frz

Link to comment
Megosztás:

Embörz!

Két dolgog érdekelne engem:

1. G caravan-ra hátsó szárny mennyibe kerülehet

2. G caravan-ra hátsó ajtón láttam alul ilyen színre festett diszsávot (banjani-nak van ilyen), nem tudom mi a neve, az mennyibe kerül?

illetve, hogyan kell ezeket rögzíteni?

tnx:frz

1. sztem ha kifogod használtan (kicsi az esélye) 15, amúgy olyan 40 től

2. ha az oldalvédő díszlécre gondolsz, akkor 2004 előtt gyártott autókon (vagyis a made in Germany autókon) volt színre fújva a díszléc meg a kilincs. Utólagosan nehezen megoldható, mert a fekete az rücskös ez meg sík. A kilincsnél egyszerűbb. Rögzítése ajtókárpit leszed, és asszem egy csavar tartja, aztán eltol hátrafelé és kihúz.

Link to comment
Megosztás:

1. sztem ha kifogod használtan (kicsi az esélye) 15, amúgy olyan 40 től

2. ha az oldalvédő díszlécre gondolsz, akkor 2004 előtt gyártott autókon (vagyis a made in Germany autókon) volt színre fújva a díszléc meg a kilincs. Utólagosan nehezen megoldható, mert a fekete az rücskös ez meg sík. A kilincsnél egyszerűbb. Rögzítése ajtókárpit leszed, és asszem egy csavar tartja, aztán eltol hátrafelé és kihúz.

2. nem arra gondolok, henem erre (ami a csomagtartó alján van díszsáv):

57588_1236361527_34.jpg

Link to comment
Megosztás:

Köszi..

És azt tudja akkor valaki, hogy hogyan hívják a csomagtartó ajtó alján lévő díszsávot (biztos nem így :D )

más: HJÁÁÁJ látam most egy óraja, hogy e G COUPE-t húznak ki az árokból kötélen...

messziről szomorú látvány volt... de kiderült, hogy csak behuppant az orra és végül semmi baja sem lett.. phuuu :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

freeze! Különben meg amúgyis jön a hűvös idő, úgyhogy ezért se járj lehúzott ablakkal a fal mellett. :D

Hát igen... 30 felett már minden nap ajándék, főleg 35 felett :rolleyes: <_<

Vigyázni kell, nehogy huzatot kapjon a fülem...

Hááá igen, nekem már a reggeli merevedés is a derekamba áll be!!!

najó... ez ezért sz..r lenne -_-

Link to comment
Megosztás:

Szép, bár nekem az ilyen sportos lökösök, meg küszöbök már erősek. Persze ízlés kérdése.

Ettől függetlenül a "nevenincs izé" aj ajtó alján még mindig tetszik :rolleyes:

Hamarosan javítják a csomagtartómat. Amikor megdumáltam az ügyet a szervizben, felmerült hogy én is csupaszon hagyom. Még nem döntöttem, de szerintem vauxhall jel lesz rajta. Amúgy nekem tetszik ez a lökös. <_<

Link to comment
Megosztás:

én ilyet NAGYON szeretnék...

http://www.rs-shop.hu/component/option,com...eo/video_id,18/ kár hogy 60000-62000 darabja

nem mintha nem tartanám be a sebességhatárokat hiszen az 1.4-es autópályán max 130-140 között érzi jól magát, de a párom már kapott egy 40-es csekket az M3-as 100-as Budapest felé eső szakaszán és bevallotta, hogy lehet, hogy most is kapunk, tudom-tudom nem világmegváltó de a véleményetekre kívéáncsi lennék ezekről: http://www.edigital.hu/Autofelszereles/Tra...elzo-c2125.html

Szia!

http://forum.index.hu/Article/showArticle?...1&na_order=

A fenti Fórumon olvassál vissza és megkapod a választ. Állítólag kidobott pénz. :rolleyes:

Ott jelez, ahol nem kell!

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Szisztok!

Ma megejtettem a vezérműtengely lefogató csavarjainak az ellenőrzését. 3 csavart már kézzel lehetett kicsavarni, de a többi is közel állt hozzá. 2005.05. havi gyártású Z14XEP motoros Astra 124e km-el. Most adtam neki egy kis csavarrögzítőt is. Remélem így jó lesz.

Egy dolgot nem értek: Hogy került a fellazult csavarok meneteire olaj, ha az kellő képpen meg volt húzva? Vagy előbb fellazult és a menetek közé fojt az olaj?

Üdv.: Zoli

Link to comment
Megosztás:

Szisztok!

Ma megejtettem a vezérműtengely lefogató csavarjainak az ellenőrzését. 3 csavart már kézzel lehetett kicsavarni, de a többi is közel állt hozzá. 2005.05. havi gyártású Z14XEP motoros Astra 124e km-el. Most adtam neki egy kis csavarrögzítőt is. Remélem így jó lesz.

Egy dolgot nem értek: Hogy került a fellazult csavarok meneteire olaj, ha az kellő képpen meg volt húzva? Vagy előbb fellazult és a menetek közé fojt az olaj?

Üdv.: Zoli

iszonyat mákod van!

kerestél most 50-200 ezerig forintot....

Link to comment
Megosztás:

Szisztok!

Ma megejtettem a vezérműtengely lefogató csavarjainak az ellenőrzését. 3 csavart már kézzel lehetett kicsavarni, de a többi is közel állt hozzá. 2005.05. havi gyártású Z14XEP motoros Astra 124e km-el. Most adtam neki egy kis csavarrögzítőt is. Remélem így jó lesz.

Egy dolgot nem értek: Hogy került a fellazult csavarok meneteire olaj, ha az kellő képpen meg volt húzva? Vagy előbb fellazult és a menetek közé fojt az olaj?

Üdv.: Zoli

Kolléga!

Azok nem egyszerű vezérműtengely lefogatók, hanem a vezérműtengely csapágyfedelei !! :rolleyes:

Ebből következik, hogy menet közben ott kérem olajnyomás van, mert a forgó tengelyt kenni kell és mivel a csavarok fellazultak, ezért az olaj odakerült a menetekre !

Amúgy tényleg szerencséd volt, ahogy uhuhu is mondta !

Igyál egy sört a nagy izgalmakra ! <_<

Link to comment
Megosztás:

Mivan, ha ezeket egy kicsivel több nyomatékkal húzza meg az ember? Nem nyomatékkulccsal, hanem úgy érzésre rendesen meghúzza? (Mondjuk törtem már el érzésre fejcsavart, szerencsére mopedben, és könnyen ki lehetett szedni...)

Kiszakítod a menetet a hengerfejből vagy elszakítod a csavart, más nem lehet.

Link to comment
Megosztás:

Ne parázzál freeze ! Az egy osztrák motor, a Tiéd meg magyar !

Amúgy csattognak a szelepjeid, hogy szét akarod szedni??

nem csattog semmise, nagyon ritkán hideg indításnál hideg időben előfordul, hogy hallok egy pár másodpercig szelepzajra emlékeztető hangot (hidrotőke ugyebár nekem nincsen), főleg ha azonnal el akarok indulni a hideg motorral, menet közben csak ez a már túltárgyalt váltóhang van. Egyébként szépen jár a motor.

Ez a jelenség is csak tavaly télen fordult elő 1-2x, meg most valamelyik különsenhideg hajnalon.

Mondjuk ez nem tudom mi lehet

Link to comment
Megosztás:

Kolléga!

Azok nem egyszerű vezérműtengely lefogatók, hanem a vezérműtengely csapágyfedelei !! :rolleyes:

Ebből következik, hogy menet közben ott kérem olajnyomás van, mert a forgó tengelyt kenni kell és mivel a csavarok fellazultak, ezért az olaj odakerült a menetekre !

Amúgy tényleg szerencséd volt, ahogy uhuhu is mondta !

Igyál egy sört a nagy izgalmakra ! <_<

Azt vágom, hogy mi zajlik a vezérműtengely körül, de ha a csavarok meg vannak húzva akkor ugyebár a menetek szorosan illeszkednek egymáshoz. Abban az esetben a nyomás alatt lévő olaj nem tud bejutni a menetek közé.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.