freeze Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Embörz! Két dolgog érdekelne engem: 1. G caravan-ra hátsó szárny mennyibe kerülehet 2. G caravan-ra hátsó ajtón láttam alul ilyen színre festett diszsávot (banjani-nak van ilyen), nem tudom mi a neve, az mennyibe kerül? illetve, hogyan kell ezeket rögzíteni? tnx:frz Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Embörz! Két dolgog érdekelne engem: 1. G caravan-ra hátsó szárny mennyibe kerülehet 2. G caravan-ra hátsó ajtón láttam alul ilyen színre festett diszsávot (banjani-nak van ilyen), nem tudom mi a neve, az mennyibe kerül? illetve, hogyan kell ezeket rögzíteni? tnx:frz 1. sztem ha kifogod használtan (kicsi az esélye) 15, amúgy olyan 40 től 2. ha az oldalvédő díszlécre gondolsz, akkor 2004 előtt gyártott autókon (vagyis a made in Germany autókon) volt színre fújva a díszléc meg a kilincs. Utólagosan nehezen megoldható, mert a fekete az rücskös ez meg sík. A kilincsnél egyszerűbb. Rögzítése ajtókárpit leszed, és asszem egy csavar tartja, aztán eltol hátrafelé és kihúz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 1. sztem ha kifogod használtan (kicsi az esélye) 15, amúgy olyan 40 től 2. ha az oldalvédő díszlécre gondolsz, akkor 2004 előtt gyártott autókon (vagyis a made in Germany autókon) volt színre fújva a díszléc meg a kilincs. Utólagosan nehezen megoldható, mert a fekete az rücskös ez meg sík. A kilincsnél egyszerűbb. Rögzítése ajtókárpit leszed, és asszem egy csavar tartja, aztán eltol hátrafelé és kihúz. 2. nem arra gondolok, henem erre (ami a csomagtartó alján van díszsáv): Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 1. G caravan-ra hátsó szárny mennyibe kerülehet http://www.carelli.hu/carelli/opel_astra_g...amp;product=282 http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&kat...amp;termek=6170 letörted a szárnyat? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 http://www.carelli.hu/carelli/opel_astra_g...amp;product=282 http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&kat...amp;termek=6170 letörted a szárnyat? <_< Köszi.. És azt tudja akkor valaki, hogy hogyan hívják a csomagtartó ajtó alján lévő díszsávot (biztos nem így :D ) más: HJÁÁÁJ látam most egy óraja, hogy e G COUPE-t húznak ki az árokból kötélen... messziről szomorú látvány volt... de kiderült, hogy csak behuppant az orra és végül semmi baja sem lett.. phuuu :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Akkor ez hogy tetszik Free? :rolleyes: http://jdltuning.com/admin/pic_max/1589404...0b3ab77_109.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Akkor ez hogy tetszik Free? :rolleyes: http://jdltuning.com/admin/pic_max/1589404...0b3ab77_109.jpg Szép, bár nekem az ilyen sportos lökösök, meg küszöbök már erősek. Persze ízlés kérdése. Ettől függetlenül a "nevenincs izé" aj ajtó alján még mindig tetszik <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 freeze! Különben meg amúgyis jön a hűvös idő, úgyhogy ezért se járj lehúzott ablakkal a fal mellett. :D Hát igen... 30 felett már minden nap ajándék, főleg 35 felett :rolleyes: <_< Vigyázni kell, nehogy huzatot kapjon a fülem... Hááá igen, nekem már a reggeli merevedés is a derekamba áll be!!! najó... ez ezért sz..r lenne -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Szép, bár nekem az ilyen sportos lökösök, meg küszöbök már erősek. Persze ízlés kérdése. Ettől függetlenül a "nevenincs izé" aj ajtó alján még mindig tetszik :rolleyes: Hamarosan javítják a csomagtartómat. Amikor megdumáltam az ügyet a szervizben, felmerült hogy én is csupaszon hagyom. Még nem döntöttem, de szerintem vauxhall jel lesz rajta. Amúgy nekem tetszik ez a lökös. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Sőt ha egy Holden macsekot tudnék szerezni... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 én ilyet NAGYON szeretnék... http://www.rs-shop.hu/component/option,com...eo/video_id,18/ kár hogy 60000-62000 darabja nem mintha nem tartanám be a sebességhatárokat hiszen az 1.4-es autópályán max 130-140 között érzi jól magát, de a párom már kapott egy 40-es csekket az M3-as 100-as Budapest felé eső szakaszán és bevallotta, hogy lehet, hogy most is kapunk, tudom-tudom nem világmegváltó de a véleményetekre kívéáncsi lennék ezekről: http://www.edigital.hu/Autofelszereles/Tra...elzo-c2125.html Szia! http://forum.index.hu/Article/showArticle?...1&na_order= A fenti Fórumon olvassál vissza és megkapod a választ. Állítólag kidobott pénz. :rolleyes: Ott jelez, ahol nem kell! Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 7eHUF a zósönben 4l-es castrol olaj. akit érdekel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BaZolika Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Szisztok! Ma megejtettem a vezérműtengely lefogató csavarjainak az ellenőrzését. 3 csavart már kézzel lehetett kicsavarni, de a többi is közel állt hozzá. 2005.05. havi gyártású Z14XEP motoros Astra 124e km-el. Most adtam neki egy kis csavarrögzítőt is. Remélem így jó lesz. Egy dolgot nem értek: Hogy került a fellazult csavarok meneteire olaj, ha az kellő képpen meg volt húzva? Vagy előbb fellazult és a menetek közé fojt az olaj? Üdv.: Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október2, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Október2, 2009 Szisztok! Ma megejtettem a vezérműtengely lefogató csavarjainak az ellenőrzését. 3 csavart már kézzel lehetett kicsavarni, de a többi is közel állt hozzá. 2005.05. havi gyártású Z14XEP motoros Astra 124e km-el. Most adtam neki egy kis csavarrögzítőt is. Remélem így jó lesz. Egy dolgot nem értek: Hogy került a fellazult csavarok meneteire olaj, ha az kellő képpen meg volt húzva? Vagy előbb fellazult és a menetek közé fojt az olaj? Üdv.: Zoli iszonyat mákod van! kerestél most 50-200 ezerig forintot.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 iszonyat mákod van! kerestél most 50-200 ezerig forintot.... szted Z16XEP-n is tegyek egy ellenőrzést? vagy itt nem sanszos ez a dolog? Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Mivan, ha ezeket egy kicsivel több nyomatékkal húzza meg az ember? Nem nyomatékkulccsal, hanem úgy érzésre rendesen meghúzza? (Mondjuk törtem már el érzésre fejcsavart, szerencsére mopedben, és könnyen ki lehetett szedni...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Szisztok! Ma megejtettem a vezérműtengely lefogató csavarjainak az ellenőrzését. 3 csavart már kézzel lehetett kicsavarni, de a többi is közel állt hozzá. 2005.05. havi gyártású Z14XEP motoros Astra 124e km-el. Most adtam neki egy kis csavarrögzítőt is. Remélem így jó lesz. Egy dolgot nem értek: Hogy került a fellazult csavarok meneteire olaj, ha az kellő képpen meg volt húzva? Vagy előbb fellazult és a menetek közé fojt az olaj? Üdv.: Zoli Kolléga! Azok nem egyszerű vezérműtengely lefogatók, hanem a vezérműtengely csapágyfedelei !! :rolleyes: Ebből következik, hogy menet közben ott kérem olajnyomás van, mert a forgó tengelyt kenni kell és mivel a csavarok fellazultak, ezért az olaj odakerült a menetekre ! Amúgy tényleg szerencséd volt, ahogy uhuhu is mondta ! Igyál egy sört a nagy izgalmakra ! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 szted Z16XEP-n is tegyek egy ellenőrzést? vagy itt nem sanszos ez a dolog? Ne parázzál freeze ! Az egy osztrák motor, a Tiéd meg magyar ! Amúgy csattognak a szelepjeid, hogy szét akarod szedni?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Mivan, ha ezeket egy kicsivel több nyomatékkal húzza meg az ember? Nem nyomatékkulccsal, hanem úgy érzésre rendesen meghúzza? (Mondjuk törtem már el érzésre fejcsavart, szerencsére mopedben, és könnyen ki lehetett szedni...) Kiszakítod a menetet a hengerfejből vagy elszakítod a csavart, más nem lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Ne parázzál freeze ! Az egy osztrák motor, a Tiéd meg magyar ! Amúgy csattognak a szelepjeid, hogy szét akarod szedni?? nem csattog semmise, nagyon ritkán hideg indításnál hideg időben előfordul, hogy hallok egy pár másodpercig szelepzajra emlékeztető hangot (hidrotőke ugyebár nekem nincsen), főleg ha azonnal el akarok indulni a hideg motorral, menet közben csak ez a már túltárgyalt váltóhang van. Egyébként szépen jár a motor. Ez a jelenség is csak tavaly télen fordult elő 1-2x, meg most valamelyik különsenhideg hajnalon. Mondjuk ez nem tudom mi lehet Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október2, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Október2, 2009 szted Z16XEP-n is tegyek egy ellenőrzést? vagy itt nem sanszos ez a dolog? ott nem... ez csak a Z14XEP n volt olyan 2005 bn... Link to comment Megosztás: More sharing options...
BaZolika Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 szted Z16XEP-n is tegyek egy ellenőrzést? vagy itt nem sanszos ez a dolog? A Z16XEP-t nem ismerem, de én még csak Z14XEP-nél hallottam sorozatos tengelytörést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október2, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Október2, 2009 A Z16XEP-t nem ismerem, de én még csak Z14XEP-nél hallottam sorozatos tengelytörést. én voltam a gyorsabb :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
BaZolika Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Kolléga! Azok nem egyszerű vezérműtengely lefogatók, hanem a vezérműtengely csapágyfedelei !! :rolleyes: Ebből következik, hogy menet közben ott kérem olajnyomás van, mert a forgó tengelyt kenni kell és mivel a csavarok fellazultak, ezért az olaj odakerült a menetekre ! Amúgy tényleg szerencséd volt, ahogy uhuhu is mondta ! Igyál egy sört a nagy izgalmakra ! <_< Azt vágom, hogy mi zajlik a vezérműtengely körül, de ha a csavarok meg vannak húzva akkor ugyebár a menetek szorosan illeszkednek egymáshoz. Abban az esetben a nyomás alatt lévő olaj nem tud bejutni a menetek közé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BaZolika Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Kiszakítod a menetet a hengerfejből vagy elszakítod a csavart, más nem lehet. Ahogy mondod, csak ez a két eset történhet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts