NorbyAstraG Elküldve Szeptember29, 2009 Elküldve Szeptember29, 2009 Még egy tanácsot kérnék mindenkitől.Kipufogó ügyben.Szeretnék egy sport dobot,legyen hangja,de ne túl nagy,mert van egy 11hónapos fiam,és nem akarom hogy féljen.Most van fent egy proex dob,de már kezd szétesni,meg már nem is igazán tetszik.Ki mit tud,milyen márka vagy hol érdemes szétnézni.Előre is köszi
BaZolika Elküldve Szeptember29, 2009 Elküldve Szeptember29, 2009 Sziasztok! Mostanában egyre több helyen hallom, hogy Z14XEP motorban eltört a kipufogó sor vezérműtengely. Valószínűleg ez szériahiba lehet. Arra lennék kíváncsi, hogy mi okozza ennek a tengelynek a törését. (Anyaghiba, vagy valami más) Hallottam olyat, hogy a tengelyt lefogató csészék csavarjai lazulnak meg a motorban keletkező rezonancia miatt, és a nem megfelelő lefogatás miatt törik el a tengely. Van valami módszer ennek a törésnek a megelőzésére? (Pl.: ha a lefogatás meglazulása okozza, akkor a csavarokat LOCTITE 243 rezgésálló csavarrögzítővel bekenni és úgy meghúzni a 8Nm-es nyomatékra). Üdv.: Zoli
Pootj Elküldve Szeptember29, 2009 Elküldve Szeptember29, 2009 Még egy tanácsot kérnék mindenkitől.Kipufogó ügyben.Szeretnék egy sport dobot,legyen hangja,de ne túl nagy,mert van egy 11hónapos fiam,és nem akarom hogy féljen.Most van fent egy proex dob,de már kezd szétesni,meg már nem is igazán tetszik.Ki mit tud,milyen márka vagy hol érdemes szétnézni.Előre is köszi Üdv! Szerintem ha jó hangot akarsz, akkor ne dobot tegyél rá. A sok dörmögő-dömötör hangtól mindenki csak azt hiszi, hogy ne, egy újabb hülyegyerek. Az igazán lúdbőröztető hangja a sportlégszűrőnek van. Szerintem próbálj ki egyet és utána minden kövérgázt élvezni fogsz ;D U.i.: Mit fogok most ezért kapni! De vessetek a mókusok elé, nekem akkor is a sportlégszűrő hangja tetszik és falnak megyek a brummogástól!
Pootj Elküldve Szeptember29, 2009 Elküldve Szeptember29, 2009 Sziasztok! Mostanában egyre több helyen hallom, hogy Z14XEP motorban eltört a kipufogó sor vezérműtengely. Valószínűleg ez szériahiba lehet. Arra lennék kíváncsi, hogy mi okozza ennek a tengelynek a törését. (Anyaghiba, vagy valami más) Hallottam olyat, hogy a tengelyt lefogató csészék csavarjai lazulnak meg a motorban keletkező rezonancia miatt, és a nem megfelelő lefogatás miatt törik el a tengely. Van valami módszer ennek a törésnek a megelőzésére? (Pl.: ha a lefogatás meglazulása okozza, akkor a csavarokat LOCTITE 243 rezgésálló csavarrögzítővel bekenni és úgy meghúzni a 8Nm-es nyomatékra). Üdv.: Zoli Üdv! Ez engem is érdekelne, ősök kocsijában Z14XEP motor van (az enyémben sima Z14XE). Melyik évjáratot érinti? Van erről hivatalos gyári értesítés? Minden jót!
BaZolika Elküldve Szeptember29, 2009 Elküldve Szeptember29, 2009 Üdv! Ez engem is érdekelne, ősök kocsijában Z14XEP motor van (az enyémben sima Z14XE). Melyik évjáratot érinti? Van erről hivatalos gyári értesítés? Minden jót! Helló! Én úgy tudom, hogy csak a Z14XEP motorokat érinti. Üdv.: Zoli
freeze Elküldve Szeptember29, 2009 Elküldve Szeptember29, 2009 Helló! Én úgy tudom, hogy csak a Z14XEP motorokat érinti. Üdv.: Zoli korábban már volt erről szó, ha jól emlékszem ott még évjárat is meg volt jelölve vagy link volt egy cikkre a totalcaron.. már nem tudom, de sztem visszakereshető nem biztos, hogy ebben a topicban. Még fotó is volt a töröttről
Pootj Elküldve Szeptember29, 2009 Elküldve Szeptember29, 2009 Helló! Én úgy tudom, hogy csak a Z14XEP motorokat érinti. Üdv.: Zoli Üdv! Én is úgy értem, de segítenék szüleimnek, időben figyelmeztetni őket, nehogy pórul járjanak. Decemberben lejár a gari a kocsiról, kellemetlen lenne egy vezérműtengelytörés márciusban...
freeze Elküldve Szeptember29, 2009 Elküldve Szeptember29, 2009 Üdv! Én is úgy értem, de segítenék szüleimnek, időben figyelmeztetni őket, nehogy pórul járjanak. Decemberben lejár a gari a kocsiról, kellemetlen lenne egy vezérműtengelytörés márciusban... valahol ekörül van a dolog, de télleg úgy emléxem, hogy volt valami konkrétabb infó is az evjáratról valahol, most előtte ennek vagy utána már nem tudom :rolleyes: de keress utána sztem
Pootj Elküldve Szeptember29, 2009 Elküldve Szeptember29, 2009 valahol ekörül van a dolog, de télleg úgy emléxem, hogy volt valami konkrétabb infó is az evjáratról valahol, most előtte ennek vagy utána már nem tudom :rolleyes: de keress utána sztem Kösz a linket, megpróbálok utánajárni, mert most kicsit izgulni kezdtem.
BaZolika Elküldve Szeptember29, 2009 Elküldve Szeptember29, 2009 Kösz a linket, megpróbálok utánajárni, mert most kicsit izgulni kezdtem. A linken látott képeken ahogy elnézem nem egy helyen jellemző a törés. Ebből én arra következtetnék, hogy nem a tengely lehet a ludas. Vagy ilyen gyenge rideg anyagból gyártják? A megelőzésére kellene kitalálni valamit. A neten elég széles km tartományban látom a töréseket. Van akinek 50e km, van akinek 70e km és van akinek 180e km után következik be a hiba. Elméletben ez a Z14XEP a Z12XE és Z12XEP-re épül nagyobb lökethosszal. Azoknál nem fordul elő ez a hiba. Nem lehet, hogy a vezérműtengely is ugyan az? De akkor a Z14XEP motornál miért törik el?
freeze Elküldve Szeptember29, 2009 Elküldve Szeptember29, 2009 A linken látott képeken ahogy elnézem nem egy helyen jellemző a törés. Ebből én arra következtetnék, hogy nem a tengely lehet a ludas. Vagy ilyen gyenge rideg anyagból gyártják? A megelőzésére kellene kitalálni valamit. A neten elég széles km tartományban látom a töréseket. Van akinek 50e km, van akinek 70e km és van akinek 180e km után következik be a hiba. Elméletben ez a Z14XEP a Z12XE és Z12XEP-re épül nagyobb lökethosszal. Azoknál nem fordul elő ez a hiba. Nem lehet, hogy a vezérműtengely is ugyan az? De akkor a Z14XEP motornál miért törik el? valahogy nekem is az rémlik, hogy abban a cikkben amire emlékeszem, arról volt szó, hogy bizonyos évjáratnál a tengelyt lefogó bölcső (ha így hívják) csavarjai lazultak meg, vagy valami más hasonló dolog történt és ez okozta a töréseket. Csak sajnos nem találom sehol, pedig emlékszem arra is, hogy én reflektáltam rá, hogy ez megmagyarázza törvényenkívüli problémáit is. De ha ezen a logikai vonalon haladunk, akkor a 2005 ös évjáratról lehet szó, miv el törvényenkívüli ekkori autókról beszélt
speter Elküldve Szeptember30, 2009 Elküldve Szeptember30, 2009 Hi, ahogy ígértem itt vannak a képek: 1. 2. Ami a gond az az ablaktörlő és a lapát közé való ( U alakú műanyag). Két vájat van benne a tengelynek ami a lapáton van, s a belsőbe kell beerőltetni ami nem kis munka.. Én nem kínlódtam vele, bepattintottam és jó lett (igaz szerintem nem a helyén van..) de nem is esett ki egy év alatt.. :rolleyes: Ha félsz hogy esetleg nem passzol, ne vedd meg..nehogy aztán rám mutogass!! <_< üdv. Mennyibe kerül egy szett? Jobban néz ki, mint a gyári.
BaZolika Elküldve Szeptember30, 2009 Elküldve Szeptember30, 2009 valahogy nekem is az rémlik, hogy abban a cikkben amire emlékeszem, arról volt szó, hogy bizonyos évjáratnál a tengelyt lefogó bölcső (ha így hívják) csavarjai lazultak meg, vagy valami más hasonló dolog történt és ez okozta a töréseket. Csak sajnos nem találom sehol, pedig emlékszem arra is, hogy én reflektáltam rá, hogy ez megmagyarázza törvényenkívüli problémáit is. De ha ezen a logikai vonalon haladunk, akkor a 2005 ös évjáratról lehet szó, miv el törvényenkívüli ekkori autókról beszélt Az enyém 2005. 05. havi gyártás, és 2005. 06. havi üzembe helyezés. Akkor nagy valószínűséggel előfordulhat nekem is ez a törés? LOCTITE 243 megoldaná a problémát? Ha bekenem csavarrögzítővel akkor az okozhat valamilyen problémát? Amúgy neten olvasgatva találtam más évjáratnál is hasonló problémákat.
Lecso Elküldve Szeptember30, 2009 Elküldve Szeptember30, 2009 Mennyibe kerül egy szett? Jobban néz ki, mint a gyári. Hali ha jól emlékszem a 45cm volt 900Ft kb a hosszabb meg valahol 1300Ft környékén. De azóta biztos változtak az árak, meg kellene nézni. üdv.
freeze Elküldve Szeptember30, 2009 Elküldve Szeptember30, 2009 Hali ha jól emlékszem a 45cm volt 900Ft kb a hosszabb meg valahol 1300Ft környékén. De azóta biztos változtak az árak, meg kellene nézni. üdv. És hogyan vált be? szépen töröl? Én is láttam már ilyet kocsikon...
speter Elküldve Szeptember30, 2009 Elküldve Szeptember30, 2009 Az enyém 2005. 05. havi gyártás, és 2005. 06. havi üzembe helyezés. Akkor nagy valószínűséggel előfordulhat nekem is ez a törés? LOCTITE 243 megoldaná a problémát? Ha bekenem csavarrögzítővel akkor az okozhat valamilyen problémát? Amúgy neten olvasgatva találtam más évjáratnál is hasonló problémákat. Mekkora bontással járna ez a történet? Hali ha jól emlékszem a 45cm volt 900Ft kb a hosszabb meg valahol 1300Ft környékén. De azóta biztos változtak az árak, meg kellene nézni. üdv. Annyit megér :rolleyes:
BaZolika Elküldve Szeptember30, 2009 Elküldve Szeptember30, 2009 Mekkora bontással járna ez a történet? Szerintem elég a szelepfedelet levenni, utána már elérhetőek a lefogató csavarok.
Stingray Elküldve Szeptember30, 2009 Elküldve Szeptember30, 2009 Hali ha jól emlékszem a 45cm volt 900Ft kb a hosszabb meg valahol 1300Ft környékén. De azóta biztos változtak az árak, meg kellene nézni. üdv. Nekem is ilyenem van már egy ideje,szépen töröl és jobban is néz ki mint a gyári. Nekem mondjuk a jobb oldalán nem töröl végig,mert eláll a legszéle az ablaktól alapállásban,de a gyári is ilyen volt sajnos.
Sebald Elküldve Szeptember30, 2009 Elküldve Szeptember30, 2009 Sziasztok! Megen van egy kis problémám. Nem müxik a közp.zár távirányítója. Hétfőn sikeresen lenulláztam az aksit, feltöltöttem, rádió + óra beállít, zár meg kampec. Lehet hogy elfelejtette a kódot vagy lemerült az elem? (Ez sem kizárt) Cserélt már valaki sk. elemet? Hogyan lehet kódolni? TIS-em van, kábelem nix.
freeze Elküldve Szeptember30, 2009 Elküldve Szeptember30, 2009 Sziasztok! Megen van egy kis problémám. Nem müxik a közp.zár távirányítója. Hétfőn sikeresen lenulláztam az aksit, feltöltöttem, rádió + óra beállít, zár meg kampec. Lehet hogy elfelejtette a kódot vagy lemerült az elem? (Ez sem kizárt) Cserélt már valaki sk. elemet? Hogyan lehet kódolni? TIS-em van, kábelem nix. próbáltad már kódolni a kulcsot? módszer: Beteszed a slussz zárba, benyomva tartod a kulcson a gombot, elfordítod. Ekkor bezárni és kinyitni kell neki, az ajtókat ha minden jól megy. Utána elengedheted a gomot. Kész.
Sebald Elküldve Szeptember30, 2009 Elküldve Szeptember30, 2009 Hali Free! :)Köszi a megoldást, mék is rögtön kipróbálom. Elem csere után is ugyanígy?
freeze Elküldve Szeptember30, 2009 Elküldve Szeptember30, 2009 Hali Free! :rolleyes: Köszi a megoldást, mék is rögtön kipróbálom. Elem csere után is ugyanígy? igen
Sebald Elküldve Szeptember30, 2009 Elküldve Szeptember30, 2009 Yessss!Müxik :rolleyes::) Köszi Free:)
Recommended Posts