Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok Opeles honfitársaim!

Lenne egy qva nagy problémám :S

Ma anyum kocsival ment dolgozni, és délután rám telefonál, h nemtudja elfordítani a kulcsot.

Elsőnek azt hittem a kormányzár miatt nemtudja könnyen, de NEM.

Utána mentem és amikor énis próbáltam elfordítani, nem ment.

Kb 5perc hadakozás után sikerült elfordítanom a kulcsot.

Mitől van ez, mi lehet a probléma??

Nincs kedvem a kulccsal hadakozni percekig mire el tom fordítani a kulcsot.

Olyan mint ha nem megfelelő kulcs lenne vagy a kormányzár nem oldana ki.

DE: ha nincs rajta a kormányzár is ua. ez a szitu :S

Kezd idegesíteni?

Mitévő legyek?

A) WD40?

B ) szedjem le a kormány oszlop burkolatát és nézzem meg h mi lehet a baj?

Mit javasoltok, ti mint sokat látott opelesek? sad.gif((

Lécci aki tudja írja már meg h szerinte mi lehet a baj!!!

Előre is köszönöm a segítőkészségeteket!!!

Szia!

Nálam volt már hasonló probléma...

Először azt hittem valaki feltörte az autót és megpróbálta elfordítani a gyújtáskapcsoló betétjét.

Azután rájöttem mi lehet a probléma...

A kulcsot egy kicsit erőssebben kell befelé nyomni a zárba 1-2 alkalommal olyan irányba ahogy alapból is beleteszed,és amikor már erősebben nyomod,csak azután fordítod el gyújtás irányba.

Remélem nálad is csak ennyi lesz a problem,és nem egyéb nyalánkság.

Sok sikert a próbálgatáshoz!

Elküldve

Hello

gondoltam megosztom veletek mekkora egy balfék lettem ma este fél 9 körül.. :lol:

több mint 100e kilóméterrel a hátam mögött, rengeteg féle kocsit vezetve, parkolásból és tolatásból verhetetlen érzékkel megáldva (most komolyan :lol: ) úgy oda Qrtam az jobbelső alufelnit a padkának parkolás közben, hogy sírni tudnék... :lol:

keskeny utca..sötét..féltve a kocsit minél közelebb akartam parkolni a padkához..és pont ott kilógott a fa gyökerétől a padkakő (1 db), ráadásul ott volt egy vízelfolyó is, persze lesüllyedve...és bakker pont sikerült belehajtanom...ami pont annyira volt mély, hogy a felnit odavágjam...

még mindig nem tudok magamhoz térni...szép 7 centis nyúzás a felni peremén..

gondolom a felni teljes festése ami megoldás lehetne a problémára..persze akkor a többit is kellene az árnyalat miatt...

óóóóó bakkker....

Elküldve
Szia!

Nálam volt már hasonló probléma...

Először azt hittem valaki feltörte az autót és megpróbálta elfordítani a gyújtáskapcsoló betétjét.

Azután rájöttem mi lehet a probléma...

A kulcsot egy kicsit erőssebben kell befelé nyomni a zárba 1-2 alkalommal olyan irányba ahogy alapból is beleteszed,és amikor már erősebben nyomod,csak azután fordítod el gyújtás irányba.

Remélem nálad is csak ennyi lesz a problem,és nem egyéb nyalánkság.

Sok sikert a próbálgatáshoz!

Időközben a WD40en meg tette a hatását :lol:

Köszönöm a válaszodat!!!

Elküldve

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,legjobban UHUHU-hoz mert úgy tudom,hogy ő dolgozik OPEL szervízbe most lesz 1 éves az autó és vinni kellene szervizeltetni.Megkérdeztem a szalont ahol vettem az autót,hogy mennyibe kerülne a szervizelés ha én viszek mindent,azt írták,hogy a munkadíj 26500ft úgy,hogy nem adnak semmit nem tudom ez reális ár vagy egy kicsit túlzás?A munka amit elvégeznének a szűrők illetve az olajcsere meg féktisztítás fékmérés az autó alját megnéznék meg a fényezést és ennyi.Ennyi pénzért én tízszer megnézem.Akár hogy is számolom a garanciális szervizelés még így is 50000ft-ba jön ki,hogy én veszek meg mindent.

Köszi a válaszokat előre is.

Elküldve

a hivatalos munkadíja nálunk egy 1 éves / 30 ezres reviziónak kb 10.000 Ft.

a 25 az kicsit tulzás.

ne vidd oda.

keress másikat.

egy 30.000 k m es revizio olyan 35 ezer forint, de a munkadíj akkor is annyi, csak a felhasznált anyagok mennyisége miatt drágább.

egy 1 éves revizio kevés km-rel meg olyan 25 ezer forint.

nálunk. hogy máshol mennyi azt nem tudom.

Elküldve
a hivatalos munkadíja nálunk egy 1 éves / 30 ezres reviziónak kb 10.000 Ft.

a 25 az kicsit tulzás.

ne vidd oda.

keress másikat.

egy 30.000 k m es revizio olyan 35 ezer forint, de a munkadíj akkor is annyi, csak a felhasznált anyagok mennyisége miatt drágább.

egy 1 éves revizio kevés km-rel meg olyan 25 ezer forint.

nálunk. hogy máshol mennyi azt nem tudom.

Lassan nálam is itt a 15 ezres időszaki... :lol: I'll be in touch! :lol:

Elküldve

Üdv mindenkinek!

Kellene egy tuti olajtipus a x14xe astrámba

jelenleg GM 10/40-t használok, de honnan

tudom hogy eredeti vagy nem?

Egyébként pl:Castrol-ról is hallottam már hogy

nem mindeggyik eredeti!

Várom válaszotokat.

Elküldve
Üdv mindenkinek!

Kellene egy tuti olajtipus a x14xe astrámba

jelenleg GM 10/40-t használok, de honnan

tudom hogy eredeti vagy nem?

Egyébként pl:Castrol-ról is hallottam már hogy

nem mindeggyik eredeti!

Várom válaszotokat.

Helló, elég sokan dícsérték a SHELL Helixet, de itt egy link tudsz keresgélni:

http://olajshop.hu/

üdv

Elküldve
Kössz a tippet.

Egyébként mit tudsz arról hogy

melyik eredeti és melyik nem?

Még én is új vagyok, de olvass visszább a "Olaj...." című topikban és választ kapsz, de egyébként létezik Opel márkanevű olaj is, de tapasztalatom nincs róla! Én vallószinűléeg Castrolt, vagy Shellt választok!

üdv

Elküldve

Sziasztok!

Érdekelne valakinek lenne e tippe,egy 1.4 XEP motorral kapcsolatban,alig van benne 20 ezer km még,és néha indulásnál hidegen,gáz adásra egy pillanatra megtorpan,szoval nem a motor beindulásánál,hanem mikor az autoval el akarok indulni 1-es sebességben,kuplung szépen elenged mejad nyomom a gázt és megtorban pár másodpercre és utánna elkapja ujra és megy rendesen,de abban az idöben hiába nyomom neki jobban a gázpedált is egyszerüen semmi nem történik.Hiba lámpa és ilyenek semmi.

Valami ötlet esetleg,mitöl lehet ez?

Elküldve
Sziasztok!

Érdekelne valakinek lenne e tippe,egy 1.4 XEP motorral kapcsolatban,alig van benne 20 ezer km még,és néha indulásnál hidegen,gáz adásra egy pillanatra megtorpan,szoval nem a motor beindulásánál,hanem mikor az autoval el akarok indulni 1-es sebességben,kuplung szépen elenged mejad nyomom a gázt és megtorban pár másodpercre és utánna elkapja ujra és megy rendesen,de abban az idöben hiába nyomom neki jobban a gázpedált is egyszerüen semmi nem történik.Hiba lámpa és ilyenek semmi.

Valami ötlet esetleg,mitöl lehet ez?

ez ilyen. hideg, és túldúsit...

ilyennel már énis találkoztam...

Elküldve
Üdv mindenkinek!

Kellene egy tuti olajtipus a x14xe astrámba

jelenleg GM 10/40-t használok, de honnan

tudom hogy eredeti vagy nem?

nem lehet megmondani melyik az eredeti, melyik nem.

ha márkaszervizben vetted akkor eredeti, ha nem akkor csak reménykedhetsz...

Elküldve

Üdv.

Most kicsit megijedtem ezzel a hamis-nem hamis olaj témával. Én is castrolt használo 6000ft körüli áron... :lol:

Ez benzineshez való lehet? Szimpinek tűnik árban is és még opel gm is ajánlja. Bár lehet dízelhez való????

Mobil Synt S 5w/40 4 liter7682Ft Extra nagyteljesítményű, SZINTETIKUS, üzemanyagtakarékos motorolaj. Alacsony viszkozitásszintjének köszönhetően könnyű futást és kiemelkedő hidegindítást biztosít. Kiválóan alkalmazható a modern, nagy teljesítményű motorokban, különösen turbófeltöltésű járművekben.

API SL/CF, ACEA A3/B3/B4, VW 502.00/505.00(1/97), BMW Longlife 98, Opel GM-LL-B-025

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.