Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

ÉN nem tudom mi van mert ha ráadom a gyujtás az a bizonyos motor egybol beindul .levego keringtetés ráadása után is változatlan .ha ráadom a gyutás nem kelene menie semminek ez meg megy sz val nem tudom azert is kérek segitséget

Az lesz az.Rakd rá a gyújtást.És a fűtést tedd lábra vagy a szélvédőre.És nyomkodd úgy a keringetést.

Link to comment
Megosztás:

még 1 utolso kérdés.Miért indul el ha rá van adva a gyujtás.mikor nem kéne neki mennie egyáltalán

Mert a gyújtás ráadásakor működnie kell. Egy jó állapotúnál olyan rövid ideig, hogy észre sem veszed. Kb. egy próbálkozásnyit a kapcs. állásának megfelelő irányban, míg jelet kap.

Nálad (is) azért működik folyton akárhova is kapcsolod, mert az állítómotor nem végállásra, hanem nyomatékra kapcsol. Mivel a klapnit nem működteti (eltört az a vacak kis műa. tengely) nem jelentkezik rajta nyomaték sem zárás, sem nyitás irányában.

Link to comment
Megosztás:

Mitől lehet az, hogy néha előzésnél mikor befejezem az előzést és behúzódok vissza a jobb sávba (pl. országúton kb.110) mikor már engedem vissza a gázpedált akkor egy pillanatra gyorsulni kezd a szekér? Egyébként az 1.4 addig elég lustán adja elő magát, de akkor mintha életmagra kapna... Fura. Ha utána újra gyorsítani kezdek, ismét nem olyan vehemens mint a gázelvétel pillanatában volt.

Link to comment
Megosztás:

Mert a gyújtás ráadásakor működnie kell. Egy jó állapotúnál olyan rövid ideig, hogy észre sem veszed. Kb. egy próbálkozásnyit a kapcs. állásának megfelelő irányban, míg jelet kap.

Nálad (is) azért működik folyton akárhova is kapcsolod, mert az állítómotor nem végállásra, hanem nyomatékra kapcsol. Mivel a klapnit nem működteti (eltört az a vacak kis műa. tengely) nem jelentkezik rajta nyomaték sem zárás, sem nyitás irányában.

Csak egy észrevétel. Én a saját autómnál tapasztaltam, hogy ez a "belső levegő keringetése" szolgáló félgömb működése gyárilag kicsit el van cseszve.

Mire gondolok. Maga a működtetése teljesen jó. Egy apró hibát véltem fel ( sorry ha volt már és írta valaki), a rudazat ha a keringetést bekapcsolom, feltolja a félgömböt a felső állásban. DE, a rudazatot a motor ennek ellenére tovább feszítni!. Saját autómnál láttam, hogy szinte picit elcsavarja mikor a felső állásba kerül. Szerintem ezt unja meg egy idő után a műanyag és elfárad.

Már gondoltam rá, hogy szerzek egy végigmenetes csavart, aminek a 2 végére csavarok ilyen bepattintható fület. Olyasmi mint a Off Ladáknál ON a gázrudazat csatlakozása. Ezzel a megfelelő méretre állítással ez megszünik, és nem feszül, rádaásul el sem törik, innentől már csak a motor éghet le....

Link to comment
Megosztás:

Na a mai napon kezdtük Uhuhu-éknál rendbe tenni a 91es F astránkat (kombi), 2000es moci, metálszürke gépállat (158.000 km) :lol:

Vannak rajta gondok, bár mai nap után kellemes meglepetésemre azt mondták ahhoz képest amire én számítottam sokkal jobb állapotban van, jee :lol:

Elsőre kellett venni 2db gumit az első futóműre, mert vizsgán a mostanival nem engedték át, plusz egy szervó pumpát :lol:

Ezután még elektronika rendbe lesz hozva, olajcsere, szűrők, kézifék rohad egy kicsit, elektromos tükrök valsz' csere, kipufogó hegesztés, és a végén egy alapos nagy takarítás!

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek ez miylen minőség?

Mert kellene vennem egyet, de a gyári nálunk 8600 Ft, Pestről meg tudnék olcsóbban is gyárit, de akkor meg el kell menni érte, és az megint bukó..

Vélemények?

ne vegyél utángyártottat. ilyenekből csak gyárit.......

én raktam már fel ilyen cuccot egy két autóra, kb 2 hónapig bírta, utána megint kopogott...

Link to comment
Megosztás:

mára kész lett a vivaro váltója bakker at hittem le...pom magam mire odavissza rakom meg a váltót is megcsináljam

de a váltosok is elmehetnek 240 e ft kérni váltó javításra igy nekem belekerült 25 e ft ba cakk pakk

ugyhogy ez egy szerencsés dolog volt képet rakok majd fel.

Link to comment
Megosztás:

ok,

de nem egyszerübb bemenni egy bótba és venni eredetit? gyorsabb, és olcsóbb mint errejárni, bár gyere nyugodtan, egalább meglátogatsz, és iszunk egy kávét :lol:

Hát az itteni opelnél 1,72 szerese mint amit te mondtál, no nem mintha ebben az ársávban ez forintosítva sokat jelentene.

Ha rövid időn belül nem megyek arrafelé természetesen itt fogok venni. Ezért külön persze, hogy nem megyek pestre :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Opeles honfitársaim!

Lenne egy qva nagy problémám :S

Ma anyum kocsival ment dolgozni, és délután rám telefonál, h nemtudja elfordítani a kulcsot.

Elsőnek azt hittem a kormányzár miatt nemtudja könnyen, de NEM.

Utána mentem és amikor énis próbáltam elfordítani, nem ment.

Kb 5perc hadakozás után sikerült elfordítanom a kulcsot.

Mitől van ez, mi lehet a probléma??

Nincs kedvem a kulccsal hadakozni percekig mire el tom fordítani a kulcsot.

Olyan mint ha nem megfelelő kulcs lenne vagy a kormányzár nem oldana ki.

DE: ha nincs rajta a kormányzár is ua. ez a szitu :S

Kezd idegesíteni?

Mitévő legyek?

A) WD40?

B ) szedjem le a kormány oszlop burkolatát és nézzem meg h mi lehet a baj?

Mit javasoltok, ti mint sokat látott opelesek? sad.gif((

Lécci aki tudja írja már meg h szerinte mi lehet a baj!!!

Előre is köszönöm a segítőkészségeteket!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,legjobban UHUHU-hoz mert úgy tudom,hogy ő dolgozik OPEL szervízbe most lesz 1 éves az autó és vinni kellene szervizeltetni.Megkérdeztem a szalont ahol vettem az autót,hogy mennyibe kerülne a szervizelés ha én viszek mindent,azt írták,hogy a munkadíj 26500ft úgy,hogy nem adnak semmit nem tudom ez reális ár vagy egy kicsit túlzás?A munka amit elvégeznének a szűrők illetve az olajcsere meg féktisztítás fékmérés az autó alját megnéznék meg a fényezést és ennyi.Ennyi pénzért én tízszer megnézem.Akár hogy is számolom a garanciális szervizelés még így is 50000ft-ba jön ki,hogy én veszek meg mindent.

Köszi a válaszokat előre is. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,legjobban UHUHU-hoz mert úgy tudom,hogy ő dolgozik OPEL szervízbe most lesz 1 éves az autó és vinni kellene szervizeltetni.Megkérdeztem a szalont ahol vettem az autót,hogy mennyibe kerülne a szervizelés ha én viszek mindent,azt írták,hogy a munkadíj 26500ft úgy,hogy nem adnak semmit nem tudom ez reális ár vagy egy kicsit túlzás?A munka amit elvégeznének a szűrők illetve az olajcsere meg féktisztítás fékmérés az autó alját megnéznék meg a fényezést és ennyi.Ennyi pénzért én tízszer megnézem.Akár hogy is számolom a garanciális szervizelés még így is 50000ft-ba jön ki,hogy én veszek meg mindent.

Köszi a válaszokat előre is. :lol:

másik szervízt kell keresni

kb 7000 ft a hivatalos szervíz óradíja, majd kijavít, aki jobban tudja :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.