NorbyAstraG Elküldve Augusztus25, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2009 ÉN nem tudom mi van mert ha ráadom a gyujtás az a bizonyos motor egybol beindul .levego keringtetés ráadása után is változatlan .ha ráadom a gyutás nem kelene menie semminek ez meg megy sz val nem tudom azert is kérek segitséget Az lesz az.Rakd rá a gyújtást.És a fűtést tedd lábra vagy a szélvédőre.És nyomkodd úgy a keringetést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sido Elküldve Augusztus25, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2009 Az lesz az.Rakd rá a gyújtást.És a fűtést tedd lábra vagy a szélvédőre.És nyomkodd úgy a keringetést. És ha az mi a megoldás hogy lehet elkussoltatni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbyAstraG Elküldve Augusztus25, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2009 És ha az mi a megoldás hogy lehet elkussoltatni? Kiveszed a kesztyűtartót,és megfogod látni a kis motoron a csatlakozót,és széthúzod.De ha az a baja,és meg is akarod csinálni akkor itt érdeklődj http://www.vatera.hu/opel_astra_g_futomotor_152206370.html Nála szokott lenni ilyen csappantyú. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sido Elküldve Augusztus25, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2009 még 1 utolso kérdés.Miért indul el ha rá van adva a gyujtás.mikor nem kéne neki mennie egyáltalán Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Augusztus25, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2009 még 1 utolso kérdés.Miért indul el ha rá van adva a gyujtás.mikor nem kéne neki mennie egyáltalán Mert a gyújtás ráadásakor működnie kell. Egy jó állapotúnál olyan rövid ideig, hogy észre sem veszed. Kb. egy próbálkozásnyit a kapcs. állásának megfelelő irányban, míg jelet kap. Nálad (is) azért működik folyton akárhova is kapcsolod, mert az állítómotor nem végállásra, hanem nyomatékra kapcsol. Mivel a klapnit nem működteti (eltört az a vacak kis műa. tengely) nem jelentkezik rajta nyomaték sem zárás, sem nyitás irányában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 ez sem rossz üzlet...! Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Szerintetek ez miylen minőség? Mert kellene vennem egyet, de a gyári nálunk 8600 Ft, Pestről meg tudnék olcsóbban is gyárit, de akkor meg el kell menni érte, és az megint bukó.. Vélemények? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dixi Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Mitől lehet az, hogy néha előzésnél mikor befejezem az előzést és behúzódok vissza a jobb sávba (pl. országúton kb.110) mikor már engedem vissza a gázpedált akkor egy pillanatra gyorsulni kezd a szekér? Egyébként az 1.4 addig elég lustán adja elő magát, de akkor mintha életmagra kapna... Fura. Ha utána újra gyorsítani kezdek, ismét nem olyan vehemens mint a gázelvétel pillanatában volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 keresett valaki Gyári Xenons fényszórót.... találtam valamit Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Mert a gyújtás ráadásakor működnie kell. Egy jó állapotúnál olyan rövid ideig, hogy észre sem veszed. Kb. egy próbálkozásnyit a kapcs. állásának megfelelő irányban, míg jelet kap. Nálad (is) azért működik folyton akárhova is kapcsolod, mert az állítómotor nem végállásra, hanem nyomatékra kapcsol. Mivel a klapnit nem működteti (eltört az a vacak kis műa. tengely) nem jelentkezik rajta nyomaték sem zárás, sem nyitás irányában. Csak egy észrevétel. Én a saját autómnál tapasztaltam, hogy ez a "belső levegő keringetése" szolgáló félgömb működése gyárilag kicsit el van cseszve. Mire gondolok. Maga a működtetése teljesen jó. Egy apró hibát véltem fel ( sorry ha volt már és írta valaki), a rudazat ha a keringetést bekapcsolom, feltolja a félgömböt a felső állásban. DE, a rudazatot a motor ennek ellenére tovább feszítni!. Saját autómnál láttam, hogy szinte picit elcsavarja mikor a felső állásba kerül. Szerintem ezt unja meg egy idő után a műanyag és elfárad. Már gondoltam rá, hogy szerzek egy végigmenetes csavart, aminek a 2 végére csavarok ilyen bepattintható fület. Olyasmi mint a Off Ladáknál ON a gázrudazat csatlakozása. Ezzel a megfelelő méretre állítással ez megszünik, és nem feszül, rádaásul el sem törik, innentől már csak a motor éghet le.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
starchild83 Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Na a mai napon kezdtük Uhuhu-éknál rendbe tenni a 91es F astránkat (kombi), 2000es moci, metálszürke gépállat (158.000 km) :lol: Vannak rajta gondok, bár mai nap után kellemes meglepetésemre azt mondták ahhoz képest amire én számítottam sokkal jobb állapotban van, jee :lol: Elsőre kellett venni 2db gumit az első futóműre, mert vizsgán a mostanival nem engedték át, plusz egy szervó pumpát :lol: Ezután még elektronika rendbe lesz hozva, olajcsere, szűrők, kézifék rohad egy kicsit, elektromos tükrök valsz' csere, kipufogó hegesztés, és a végén egy alapos nagy takarítás! Link to comment Megosztás: More sharing options...
sido Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Link to comment Megosztás: More sharing options...
sido Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 ja még anyi hogy lehet lehuzni a csatlakozot mert nem jon le? Link to comment Megosztás: More sharing options...
starchild83 Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 ja még anyi hogy lehet lehuzni a csatlakozot mert nem jon le? Ilyesmi csatik vannak PCkben ventiknek... szvsz erősen kell húzni, persze el ne szakítsd :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
sido Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 probáltam kézzel elszoritani de akkor is ment a motor nem is csoda hogy eltorte azt amuanyag szart Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Augusztus26, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 no, bekötötték a netet a kéróba... újra itt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Augusztus26, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Szerintetek ez miylen minőség? Mert kellene vennem egyet, de a gyári nálunk 8600 Ft, Pestről meg tudnék olcsóbban is gyárit, de akkor meg el kell menni érte, és az megint bukó.. Vélemények? ne vegyél utángyártottat. ilyenekből csak gyárit....... én raktam már fel ilyen cuccot egy két autóra, kb 2 hónapig bírta, utána megint kopogott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 ne vegyél utángyártottat. ilyenekből csak gyárit....... én raktam már fel ilyen cuccot egy két autóra, kb 2 hónapig bírta, utána megint kopogott... Sejtettem... Majd hívlak, ha arra felé járok Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Augusztus26, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 ok, de nem egyszerübb bemenni egy bótba és venni eredetit? gyorsabb, és olcsóbb mint errejárni, bár gyere nyugodtan, egalább meglátogatsz, és iszunk egy kávét :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 keresett valaki Gyári Xenons fényszórót.... találtam valamit Na tessék! Eddig ezt csak FK(?) vagy TYC(?) termékként láttam. Ezen pedig ott virít a GM. Azt azért szabadjon megjegyeznem, hogy az index kivitelezése avval a prizmával elég esetlenül néz ki egy ilyen lámpán (is). Persze ízlések és pofonok ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 mára kész lett a vivaro váltója bakker at hittem le...pom magam mire odavissza rakom meg a váltót is megcsináljam de a váltosok is elmehetnek 240 e ft kérni váltó javításra igy nekem belekerült 25 e ft ba cakk pakk ugyhogy ez egy szerencsés dolog volt képet rakok majd fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 ok, de nem egyszerübb bemenni egy bótba és venni eredetit? gyorsabb, és olcsóbb mint errejárni, bár gyere nyugodtan, egalább meglátogatsz, és iszunk egy kávét :lol: Hát az itteni opelnél 1,72 szerese mint amit te mondtál, no nem mintha ebben az ársávban ez forintosítva sokat jelentene. Ha rövid időn belül nem megyek arrafelé természetesen itt fogok venni. Ezért külön persze, hogy nem megyek pestre :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imiderecske Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Sziasztok Opeles honfitársaim! Lenne egy qva nagy problémám :S Ma anyum kocsival ment dolgozni, és délután rám telefonál, h nemtudja elfordítani a kulcsot. Elsőnek azt hittem a kormányzár miatt nemtudja könnyen, de NEM. Utána mentem és amikor énis próbáltam elfordítani, nem ment. Kb 5perc hadakozás után sikerült elfordítanom a kulcsot. Mitől van ez, mi lehet a probléma?? Nincs kedvem a kulccsal hadakozni percekig mire el tom fordítani a kulcsot. Olyan mint ha nem megfelelő kulcs lenne vagy a kormányzár nem oldana ki. DE: ha nincs rajta a kormányzár is ua. ez a szitu :S Kezd idegesíteni? Mitévő legyek? A) WD40? B ) szedjem le a kormány oszlop burkolatát és nézzem meg h mi lehet a baj? Mit javasoltok, ti mint sokat látott opelesek? sad.gif(( Lécci aki tudja írja már meg h szerinte mi lehet a baj!!! Előre is köszönöm a segítőkészségeteket!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
api Elküldve Augusztus28, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2009 Sziasztok! Az lenne a kérdésem,legjobban UHUHU-hoz mert úgy tudom,hogy ő dolgozik OPEL szervízbe most lesz 1 éves az autó és vinni kellene szervizeltetni.Megkérdeztem a szalont ahol vettem az autót,hogy mennyibe kerülne a szervizelés ha én viszek mindent,azt írták,hogy a munkadíj 26500ft úgy,hogy nem adnak semmit nem tudom ez reális ár vagy egy kicsit túlzás?A munka amit elvégeznének a szűrők illetve az olajcsere meg féktisztítás fékmérés az autó alját megnéznék meg a fényezést és ennyi.Ennyi pénzért én tízszer megnézem.Akár hogy is számolom a garanciális szervizelés még így is 50000ft-ba jön ki,hogy én veszek meg mindent. Köszi a válaszokat előre is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Augusztus28, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2009 Sziasztok! Az lenne a kérdésem,legjobban UHUHU-hoz mert úgy tudom,hogy ő dolgozik OPEL szervízbe most lesz 1 éves az autó és vinni kellene szervizeltetni.Megkérdeztem a szalont ahol vettem az autót,hogy mennyibe kerülne a szervizelés ha én viszek mindent,azt írták,hogy a munkadíj 26500ft úgy,hogy nem adnak semmit nem tudom ez reális ár vagy egy kicsit túlzás?A munka amit elvégeznének a szűrők illetve az olajcsere meg féktisztítás fékmérés az autó alját megnéznék meg a fényezést és ennyi.Ennyi pénzért én tízszer megnézem.Akár hogy is számolom a garanciális szervizelés még így is 50000ft-ba jön ki,hogy én veszek meg mindent. Köszi a válaszokat előre is. :lol: másik szervízt kell keresni kb 7000 ft a hivatalos szervíz óradíja, majd kijavít, aki jobban tudja :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts