Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Link to comment
Megosztás:

hello

nekem 2006 márciusában meghúzta egyik ismerősöm a bal hátsó ajtómat elejétöl a végéig+a kerékívet.végig benyomódott a kaszni igaz nem mélyen.szalonban számla nélkül 50e volt.

Link to comment
Megosztás:

mindennel? fényezés?

Link to comment
Megosztás:

A szomorú képekről jutott eszembe:

  1. Részvétem. Nekem 40e Ft-ért csinálták volna meg a hátsó lökös bal oldalát, ahol egy Suzuki húzta meg. Ez tavasszal volt, márkaszervizben, javarészt polír és némi festés lett volna.
  2. Mit lehetne tenni a Caravan hátsó szélvédőjének tisztábban tartása érdekében? Állati hamar koszolódik, nem is kicsit (lásd Banjani képeit). Mivel lehetne érdemben befolyásolni a légáramot, mert ahogy ott keveri a port jól össze is karcol mindent? Tető-, oldal-, ajtóközép-, vagy egyéb spoiler? Melyik hasznos és nem csak optituning?

Link to comment
Megosztás:

Sajnálom a kocsidat :huh:

Link to comment
Megosztás:

Én is nagyon!!! Így adja oda az ember akár a legjobb barátjának is. Többet soha senkinek csak az asszonynak (de neki is félve).

Na ezért nem vezette az én astrámat rajtam kívül eddig senki és nem is fogja. Ha összetöröm az az én bajom, de ha valaki más, akit a volán mögé engedek, tuti megőrülnék.

Kicsit más is, 11e km, egy mili olajat nem evett meg 0w30asból a drága, és 5enél volt cserélve a gyári.

Link to comment
Megosztás:

Na ezért nem vezette az én astrámat rajtam kívül eddig senki és nem is fogja. Ha összetöröm az az én bajom, de ha valaki más, akit a volán mögé engedek, tuti megőrülnék.

Kicsit más is, 11e km, egy mili olajat nem evett meg 0w30asból a drága, és 5enél volt cserélve a gyári.

És, ha vigyázol rá nem is fogja enni, látod nekem 74 E km után sem eszik egy decit sem.

Én csak emiatt a TWINPORT szelep miatt aggódok, hogy mikor adja meg magát, de remélem ha neadj isten erre kerül a sor, majd wessz kartárs tud okosat és költséghatékony megoldást mondani...

Üdv, és szemesnek áll a világ :huh:

Link to comment
Megosztás:

Nem merem a hibák közé írni (4,5 éves 1,4G), mert a legnagyobb bajom az 5. ajtó ablakmosó fúvóka beállítása. Vagy párhuzamosan fúj az ablakkal, vagy rögtön az ablak tetejére nyomja, nem a lapát elé. Nálatok hogy működik?

Bocs hogy annak ellenére belepofázok hogy engem nem érint (sem a Corsán, sem a QP-n nincs ilyen, anno a Calibrán meg nem működött :huh: ), de tapasztalatom szerint ezeket az ablakmosó fúvókákat amúgy sem egyszerű beállítani, mert ha úgy állítod hogy álló autónál jó legyen, akkor menet közben a menetszél miatt egész máshová fog spriccelni (illetve fordítva), és ez vonatkozik az első és a hátsó ablak fúvókáira is. A konkrét esetben a helyedben úgy állítanám hogy közvetlenül az ablak tetejére nyomja a vizet, és ha jól gondolom menet közben a menetszél hatására majd ez változni fog, kábé az ablak közepére fog spriccelni. Csak majd azt kell észben tartanod hogy álló autón ne mosd vele a hátsó ablakot.

Link to comment
Megosztás:

Nem merem a hibák közé írni (4,5 éves 1,4G), mert a legnagyobb bajom az 5. ajtó ablakmosó fúvóka beállítása. Vagy párhuzamosan fúj az ablakkal, vagy rögtön az ablak tetejére nyomja, nem a lapát elé. Nálatok hogy működik?

Szia!

Volt már téma a problémád, én is szóvá tettem már, ha jól emlékszem.

Sajna én is csak ezt a két eshetőséget tapasztaltam az állítgatás közben, pedig igyekeztem türelmes lenni. :huh:

Egyszerűen sz*r helyen van felfogatva a spricni...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Egy olyan kérdésem lenne,hogy 1.6 16V X16XEL 99.-es hez Vízhűtő paramétereire lennék kíváncsi.Mivel cserélni szeretném,és jó lenne ugyanazt a méretet venni,nem vissza szaladgálni vele :-D Jah és KLÍMÁS. Előre is köszönöm

Egyezik a gépsárkányunk adata, sőt én két hónapja cseréltettem benne hűtőt. egy 20-as fizettem érte és úgy vettem, hogy a szaki megmondta a szélességét a hűtőnek (ha jól emlékszem 63cm volt, de ebbe nem vagyok biztos). Bementem az alkatrészboltba és mondtam, hogy ehhez a típusú astrához (klímás) kell. Két félét mutatott a srác, de mikor mondtam a szélességét már (érdekes módon :huh: ) csak egy passzolt és az jó is lett.

Szerintem mérd meg a szélességét (sajnos pontos típusszámot én sem tudok) és tuti jó lesz.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Nemrég lettem boldog és büszke tulajdonosa egy 1.6 16V G Astrának, még a kötelező olajcserék és szűrő cserék vannak hátra de eddig nagyon megvagyok elégedve a géppel!

Aki tud az segíthet hogy milyen alkatrészeket és szűrőket, olajokat érdemes néznem a gépbe és kb mennyiből jön ki egy normális olaj+szűrő+vezérműszíj csere (görgő nem kell)

Köszike a segítséget mindenkinek!

üdv: Norbedlee

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Nemrég lettem boldog és büszke tulajdonosa egy 1.6 16V G Astrának, még a kötelező olajcserék és szűrő cserék vannak hátra de eddig nagyon megvagyok elégedve a géppel!

Aki tud az segíthet hogy milyen alkatrészeket és szűrőket, olajokat érdemes néznem a gépbe és kb mennyiből jön ki egy normális olaj+szűrő+vezérműszíj csere ()

Köszike a segítséget mindenkinek!

üdv: Norbedlee

"görgő nem kell"

akkor inkább kimaradok belöle ha már igy kezded.....

ilyen szerelőket tudok ajánlani akik csak szijat cserélenk de azt roma munkának nevezem....

vagy már megvetted a görgöket és azért nem kell?

Link to comment
Megosztás:

"görgő nem kell"

akkor inkább kimaradok belöle ha már igy kezded.....

ilyen szerelőket tudok ajánlani akik csak szijat cserélenk de azt roma munkának nevezem....

vagy már megvetted a görgöket és azért nem kell?

Nem vettem meg meg semmit, csak kíváncsi voltam az árra, ha görgő nem kell h úgy mennyi lenne....

Egyébként mindent elakarok végezni rajta, amit csak kell nehogy aztán vmi baj legyen!

Esetleg vmi tipp hogy milyet vegyek? olajból? szíjjból (értelemszerűen a gyárit).....

Konkrétan mennyi pénz lenne az olajcsere meg szűrő meg szíjj görgővel

üdv

Link to comment
Megosztás:

Egyezik a gépsárkányunk adata, sőt én két hónapja cseréltettem benne hűtőt. egy 20-as fizettem érte és úgy vettem, hogy a szaki megmondta a szélességét a hűtőnek (ha jól emlékszem 63cm volt, de ebbe nem vagyok biztos). Bementem az alkatrészboltba és mondtam, hogy ehhez a típusú astrához (klímás) kell. Két félét mutatott a srác, de mikor mondtam a szélességét már (érdekes módon :huh: ) csak egy passzolt és az jó is lett.

Szerintem mérd meg a szélességét (sajnos pontos típusszámot én sem tudok) és tuti jó lesz.

Köszi a választ.Már tudom a pontos méretét. 600x377-es.

Link to comment
Megosztás:

Nem vettem meg meg semmit, csak kíváncsi voltam az árra, ha görgő nem kell h úgy mennyi lenne....

Egyébként mindent elakarok végezni rajta, amit csak kell nehogy aztán vmi baj legyen!

Esetleg vmi tipp hogy milyet vegyek? olajból? szíjjból (értelemszerűen a gyárit).....

Konkrétan mennyi pénz lenne az olajcsere meg szűrő meg szíjj görgővel

üdv

Mennyi kilométer van az autóba azt is jó lenne tudni....

Egyébként üdv a fórumon :huh:

Link to comment
Megosztás:

Köazönöm, egyébként, hogy pontosítsak

Opel Astra G 1.6 16V 99-es, 120ezer km

Akkor szerintem mindenképp cserélj benne görgőket (vezető és feszítő) is, egyébként is szokás a vezérléskor a szíjjal együtt, sőt ebben a motortípusban általában a vízpumpát is cserélik a vezérléssel együtt. Ugyan nem szerves része a vezérlésnek, de azt is a vezérműszíj hajtja és ha esetleg beáll benne a csapágy, és emiatt megrántja a vezérlést akkor nagy bajt tud csinálni. 120 E km-nél éppen aktuális a vezérlés felújítása (a kocsi életében másododszor) ennél a motornál. ha nem tudod pontosan, hogy előzőleg mik történtek vele, akkor már csak emiatt is érdemes a vízpumpát is cserélni, mert ha esetleg az előző 60E nél nem volt, akkor már igen időszerű.

Olajban nincs konkrét tanács inkább általános szabályok vannak:

- Használj jó féle olajat ( Castrol, Mobile1 és társai ), van aki a gyári OPEL olajra esküszik

- A motor típusának megfelelőt használj. Jó lenne tudni, hogy mennyi olajat eszik 1000 km-en

Ha 4-5 decit is megeszik, akkor nyugodtam tehetsz bele egy kicsit sűrűbbet is (10W-40es)

Ha nem nagyon csippenti, akkor 5W30, bár asszem ebbe a motorba gyárilag sem 5W30 ment, de ebben nem vagyok biztos.

Olajfogyasztást a nívópálcán tudod mérni. 1 osztás 2 dl.

Érdemes üzemmeleg motornál 5 perc leállás után megnézni a szintet, természetesen vízszintes talajon.

Nem is nagyon top olaj a lényeg, hanem a gyakori csere. persze TES..O-s olajat ne vegyél, azzal max a kályhában lehet fűteni a garázsban :huh:

Nekem hasonló motorú F astram volt, abban én 10.000 E km-enként cseréltem az olajat.

Én 10W40 es et tettem bele, bár az is igaz, hogy 213000 km volt benne.

Sajnos nekem már gyűrűzni is kellett egyszer a nagy olajfogyaztás miatt, de ez egy másik történet, könnyen lehet, hogy nem is annyi volt abban mint amit km óra mutatott..

Na ennyi.. és Üdv a fórumon :lol:

Ja,és egy hozzászólást elég egy TOPIC-ban feltüntetni, mert rákoppint az orrodra egy moderátor ^_^

Link to comment
Megosztás:

Akkor szerintem mindenképp cserélj benne görgőket (vezető és feszítő) is, egyébként is szokás a vezérléskor a szíjjal együtt, sőt ebben a motortípusban általában a vízpumpát is cserélik a vezérléssel együtt. Ugyan nem szerves része a vezérlésnek, de azt is a vezérműszíj hajtja és ha esetleg beáll benne a csapágy, és emiatt megrántja a vezérlést akkor nagy bajt tud csinálni. 120 E km-nél éppen aktuális a vezérlés felújítása (a kocsi életében másododszor) ennél a motornál. ha nem tudod pontosan, hogy előzőleg mik történtek vele, akkor már csak emiatt is érdemes a vízpumpát is cserélni, mert ha esetleg az előző 60E nél nem volt, akkor már igen időszerű.

Olajban nincs konkrét tanács inkább általános szabályok vannak:

- Használj jó féle olajat ( Castrol, Mobile1 és társai ), van aki a gyári OPEL olajra esküszik

- A motor típusának megfelelőt használj. Jó lenne tudni, hogy mennyi olajat eszik 1000 km-en

Ha 4-5 decit is megeszik, akkor nyugodtam tehetsz bele egy kicsit sűrűbbet is (10W-40es)

Ha nem nagyon csippenti, akkor 5W30, bár asszem ebbe a motorba gyárilag sem 5W30 ment, de ebben nem vagyok biztos.

Olajfogyasztást a nívópálcán tudod mérni. 1 osztás 2 dl.

Érdemes üzemmeleg motornál 5 perc leállás után megnézni a szintet, természetesen vízszintes talajon.

Nem is nagyon top olaj a lényeg, hanem a gyakori csere. persze TES..O-s olajat ne vegyél, azzal max a kályhában lehet fűteni a garázsban :huh:

Nekem hasonló motorú F astram volt, abban én 10.000 E km-enként cseréltem az olajat.

Én 10W40 es et tettem bele, bár az is igaz, hogy 213000 km volt benne.

Sajnos nekem már gyűrűzni is kellett egyszer a nagy olajfogyaztás miatt, de ez egy másik történet, könnyen lehet, hogy nem is annyi volt abban mint amit km óra mutatott..

Na ennyi.. és Üdv a fórumon :lol:

Ja,és egy hozzászólást elég egy TOPIC-ban feltüntetni, mert rákoppint az orrodra egy moderátor ^_^

köszi a hozzászólásodat, teljesen eggyetértek veled ha már szervíz akkor legyen szervíz!

egyébként most találtam egy jó szettet, Bosch vezérműszíj, SKF, INA csapágyak 2 feszítő és 1 vezetőgörgőt, és 1 db gyári pumpát, már csak azt kell megnézni, hogy jó-e a motoromhoz........

üdv

(egyébként hogyan tudok avatart feltölteni?)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.