zsolti.astra Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Szia.Amit te néztél,azt hol találtad?? Én vettem gyári WV 3gombos bicskakulcsot.Természetesen ez csak a ház semmi más.A vaterán vettem kulcsszárat,és a gyári kulcsomat kellett átalakítani.Nem volt olyan vészes,de azért egy jó kis veller páka kell hozzá. http://kepfeltoltes.hu/view/090718/HPIM269...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/090718/HPIM269...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/090718/HPIM270...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/090718/HPIM270...ltoltes.hu_.jpg és van egy leírás is hozzá,hogy hogyan fogj hozzá hali! http://www.vatera.hu/bicskakulcs_opel_astr..._150115695.html ezt néztem! nem tudom mennyire lenne strapabíró és jó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolti.astra Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 na a képek.... várom a véleményeket:) jók lettek tetszetős ha összeraktad is dobj fel képet légyszives mibe fájt ez az egész? Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Üdv. Ma átestünk a fojtószelep takarításon. Már ráfért szegénykémre mert talán a 9 év alatt egyszer sem volt takarítva. Ami érezhető változás hogy érzékenyebben reagál a gázadásra és elindulásnál nem akar lefulladni. Mindenesetre biztos hasznos dolog ez a takarítás és nem tart tovább 2 óránál a motorháztető felnyitástól a lecsukásig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 jók lettek tetszetős ha összeraktad is dobj fel képet légyszives mibe fájt ez az egész? még egy óra és készen vagyok,teszek fel képeket,de nekem nagyon tetszik,össz vissz 58pénz volt.... ami ugye függ a mintától,meg hogy mennyibe állapodtok meg.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 no a beszerelt állapot:) http://files.getdropbox.com/u/1530538/k%C3%A9sz3.jpg http://files.getdropbox.com/u/1530538/k%C3%A9sz5.jpg http://files.getdropbox.com/u/1530538/k%C3%A9sz8.jpg http://files.getdropbox.com/u/1530538/k%C3%A9sz6.jpg http://files.getdropbox.com/u/1530538/k%C3%A9sz2.jpg http://files.getdropbox.com/u/1530538/k%C3%A9sz1.jpg http://files.getdropbox.com/u/1530538/k%C3%A9sz7.jpg http://files.getdropbox.com/u/1530538/komplett....jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolti.astra Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 no a beszerelt állapot:) Hát kérlek szépen igen jóra sikeredett! Tetszik! :) Én most csomagtér beépítésen vagyok csak sajnos a zenéhez nem értek, mi mekkora hogyan :-( Meg 1-2 dolgot bőrözni szeretnék, anyag megvan hozzá csak neki kellene állni! Meghát most ezzel a műszakis dologgal elgondolkoztattak, hogy lehet fiatalabb kocsit kéne vennem! Jövőre már 10 éves lesz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 no a beszerelt állapot:) Piszok jól néz ki berakva. A póknéni tényleg elég cool. Nem félsz hogy széttapossák a küszöbborítást? Óvatatlan, hogy még ha rá nem is lépnek (ritka az olyan béna aki rálép), de szétsúrolják cipőtalppal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Üdv. Ma átestünk a fojtószelep takarításon. Már ráfért szegénykémre mert talán a 9 év alatt egyszer sem volt takarítva. Ami érezhető változás hogy érzékenyebben reagál a gázadásra és elindulásnál nem akar lefulladni. Mindenesetre biztos hasznos dolog ez a takarítás és nem tart tovább 2 óránál a motorháztető felnyitástól a lecsukásig. Íme 2 kép a tisztítás elötti ill. az az utáni állapotról. A 3. kép pedig a motor csak úgy:) 1. http://kepfeltoltes.hu/view/090719/2009071...ltoltes.hu_.jpg 2. http://kepfeltoltes.hu/view/090719/2009071...ltoltes.hu_.jpg 3. http://kepfeltoltes.hu/view/090719/2009071...ltoltes.hu_.jpg Meg egy kicsit én is gyakorlom a képfeltöltést :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Piszok jól néz ki berakva. A póknéni tényleg elég cool. Nem félsz hogy széttapossák a küszöbborítást? Óvatatlan, hogy még ha rá nem is lépnek (ritka az olyan béna aki rálép), de szétsúrolják cipőtalppal? van rajta lakk bőségel,elbirja:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Az a Póknéni nagyon kafa.... :( :) :P jaja,nekem is tetszik nagyon:) az egész:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Hát kérlek szépen igen jóra sikeredett! Tetszik! :) Én most csomagtér beépítésen vagyok csak sajnos a zenéhez nem értek, mi mekkora hogyan :-( Meg 1-2 dolgot bőrözni szeretnék, anyag megvan hozzá csak neki kellene állni! Meghát most ezzel a műszakis dologgal elgondolkoztattak, hogy lehet fiatalabb kocsit kéne vennem! Jövőre már 10 éves lesz! az enyém 11,jó állapotban van,a fiatalabbra is kell költeni..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbyAstraG Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 hali! http://www.vatera.hu/bicskakulcs_opel_astr..._150115695.html ezt néztem! nem tudom mennyire lenne strapabíró és jó! Hát őszintén??? Én nem venném meg.Ugyanis régebben amikor ezek bejöttek,én is vettem a suzukimba,és 2-hét alatt elkopott.Zárt állapotban csak hozzá nyúltam a kulcshoz,és kipattant.Én pontosan ezért is vettem gyárit.Mert az még 5-év múlva is jó lessz.De ezek nagyon gagyik hidd el.De a döntés a tiéd,nem akarlak lebeszélni róla.De rá se.Lehet hogy ezek már erősebbek.Max megveszed.Vagy beválik,vagy nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Meghát most ezzel a műszakis dologgal elgondolkoztattak, hogy lehet fiatalabb kocsit kéne vennem! Lehet, hogy éppen ez a cél. Az új autót (vagy 10 évesnél fiatalabbat) kétévente kellene majd műszakiztatni zöldkártyával egybekötve, míg a 10 Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Meghát most ezzel a műszakis dologgal elgondolkoztattak, hogy lehet fiatalabb kocsit kéne vennem! Lehet, hogy éppen ez a cél. Az új autót (vagy 10 évesnél fiatalabbat) kétévente kellene majd műszakiztatni zöldkártyával egybekötve, míg a 10 évnél idősebbnél ugyanez évente lenne kötelező. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Lehet, hogy éppen ez a cél. Az új autót (vagy 10 évesnél fiatalabbat) kétévente kellene majd műszakiztatni zöldkártyával egybekötve, míg a 10 évnél idősebbnél ugyanez évente lenne kötelező. akkor sem cserélem le:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 akkor sem cserélem le:) Én sem!! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Én sem!! :) akkor legalább évente egyszer rendbe lesz rakva:) Ez jó hir:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolti.astra Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 az enyém 11,jó állapotban van,a fiatalabbra is kell költeni..... enyém is jó állapotban van csak kicsit elgondolkodtam a dolgon, de valószínüleg ugyse lesz pénzem lecserélni Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolti.astra Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Hát őszintén??? Én nem venném meg.Ugyanis régebben amikor ezek bejöttek,én is vettem a suzukimba,és 2-hét alatt elkopott.Zárt állapotban csak hozzá nyúltam a kulcshoz,és kipattant.Én pontosan ezért is vettem gyárit.Mert az még 5-év múlva is jó lessz.De ezek nagyon gagyik hidd el.De a döntés a tiéd,nem akarlak lebeszélni róla.De rá se.Lehet hogy ezek már erősebbek.Max megveszed.Vagy beválik,vagy nem. erre voltam kiváncsi, ezért kérdeztem, hogy milyet szereltél be! jó lenne nekem a gyári kulcs is csak az elem nem bírja benne 1,5-2 hónap és csutra lemerül és foggalmam sincs h mitől. ha zárlatos lenne melegedne, állítólag sokat fogyaszt alaphelyzetben Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolti.astra Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Íme 2 kép a tisztítás elötti ill. az az utáni állapotról. A 3. kép pedig a motor csak úgy:) Meg egy kicsit én is gyakorlom a képfeltöltést :) mivel takarítottad ki?féktisztítóval? motorhoz annyra nem merek nyúlni, bonyolult a takarítása? mennyire kell szétszedni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
domber Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Ezt az olajat ismeri valaki? Állitolag Opel tipusokhoz lett direkt kifejlesztve ezt irták rola.. OMV BIXXOL SPECIAL G 5W30 Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 mivel takarítottad ki?féktisztítóval? motorhoz annyra nem merek nyúlni, bonyolult a takarítása? mennyire kell szétszedni? Igen féktisztítóval meg brigéciollal a külső részt. Én is most csináltam először de nem egy bonyolult dolog. 1.Motorburkolatot levettem (2db torx csavar+ 2db cső van hozzárögzítve) 2.A légszűrő és a fojtószelepház közötti fekete "csövet" levettem (rajta van egy csatlakozó, a hátuljához hozzárögzítve vmi vezeték 2 helyen, a folytószelepházhoz egy avabbilincsel van rögzítve ill. a légszűrőházhoz is egy bilinccsel.) 3. Ezután már ott van a fojtószelepház amiről lekötöd a 2 csatlakozót (a tűzfal felől) vmint egy ami keresztül megy rajta (ebbe elakadhat ha ki akarod venni). 4. Lekötöd a bowdent (a gömbfejnél egy kis biztosítólemez van, egy kis csavarhúzóval ki lehet feszíteni, a gumit pedig kifordítod a helyéről. Ha nehezen jön ki akkor egy kis olajspray-vel vagy csavarlazítóval megfújva könnyen kicsuszik). 5. Ezután leszeded a 3 gumicsövet (2 a tűzfal felől, kombinált fogóval kilazítod a bilincset és lecsúsztatod a csöveket) 1 csö pedig a fojtószelepház alól megy a szelepfedél irányába és bele is csatlakozik. A csatlakozásnál szintén kombináltfogóval kinyitod a bilincset és letolod a csövet. 6. Ezután már csak a 4 torx csavar fogja az egész fojtószelepházat amit kiszedsz és leveszed. Ügyelj az alatta lévő vékony tömítésre el ne szakadjon!!! 7. Kitakarítod a trutyit rongyal és féktisztítóval. 8. Összeszereled. De ha már szereltél életedben Lada vagy Skoda karbit akkor nem okoz fejtörést!! Sok sikert!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Íme 2 kép a tisztítás elötti ill. az az utáni állapotról. A 3. kép pedig a motor csak úgy:) Meg egy kicsit én is gyakorlom a képfeltöltést :P Jesszus :) volt egyáltalán alapjáratod :( az enyém 11,jó állapotban van,a fiatalabbra is kell költeni..... Hát én sem cserélem le még vagy 2-3 évig. egyenlőre tökjó állapotban van, és figyelek hogy így is maradjon míg nálam van. De valszeg utána sem sokkal fiatalabb lesz helyette, csak nagyobb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július20, 2009 Megoszt Elküldve Július20, 2009 erre voltam kiváncsi, ezért kérdeztem, hogy milyet szereltél be! jó lenne nekem a gyári kulcs is csak az elem nem bírja benne 1,5-2 hónap és csutra lemerül és foggalmam sincs h mitől. ha zárlatos lenne melegedne, állítólag sokat fogyaszt alaphelyzetben nem feltétlenül melegszik,ha esetleg zárlatos is.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve Július20, 2009 Megoszt Elküldve Július20, 2009 Sziasztok! Ismét a segítségeteket, véleményeteket szeretném kérni. Ma apám meriváját használtam és irigyen tapasztaltam hogy azok a fékek sokkal jobbak. Ez lehet hogy azt jelenti hogy az enyémek viseltesek. Szeretném magam orvosolni a dolgot. Első körben úgy gondoltam veszek bontott fékeket és leszabályoztatom, majd új betétekkel kipróbálom. Na de ez csak felújítás. Hogyan lehetne némileg javítani rajta? Persze nem olyan hüdekomoly tuningra gondolnék, inkább valami ócsó de jó módosításra. Pl.: Hátul dobfék van. Ki lehet azokat cserélni tárcsásra vagy akkor az egész rendszert kell cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts