Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Nekem nem jönnek be ezek a nagy egybefüggő lyukak az elején és a hátulján ott a lökhárítók alján. Nem konkrétan a tiéden, hanem semelyik autón sem. Mondjuk lehet, hogy bennem van a hiba, mert elég sok ilyent látni, vagy pedig csak ezek tűnnek fel, mivel nem tetszenek. Meg az a kék ledsor se igazán tetszik ott a küszöbön (a kék ledeket eleve útólom, mert minden tuninghuszár ilyeneket aggat mindehová). Nekem a tuning valahogy inkább olyasmi, ami az autó használatát kényelmesebbé teszi, vagy pl. erősebb motor, jobb lengéscsillapítók, ilyesmi. De a motor se attól legyen erősebb, hogy "sportkipufogó" van rajta, és csak a hangja nagy, hanem legyen csendes, de lepje meg azt, aki versenyezni akar vele. Az a ledcsík is jó lenne, ha az ajtó aljára lenne ragasztva, és a belső lámpával együtt világítana, így sötétben kilépéskor megvilágítaná a teret, ahová az ember kilép. Sötétben szerintem ez is elég látványos, és nem csak a feltűnősködésről szól, hanem gyakorlati értelme is van, ugyanakkor feltűnést is kelt...

ajtónyitásra világit,és azért oda raktam,mert a héten kész lesz a belső air brush,felhivva a figyelmet,hogy illik átlépni a köszöböt,és nem rommá törni.

Link to comment
Megosztás:

ajtónyitásra világit,és azért oda raktam,mert a héten kész lesz a belső air brush,felhivva a figyelmet,hogy illik átlépni a köszöböt,és nem rommá törni.

Nekem erre a célra van az ajtókban szép fémlemez küszöb..

mingyá teszem a képeket (bár a küszöb nincs rajta :))

Link to comment
Megosztás:

trabival kezdtem,aztán volt egy opel kadettom,diesel,imádtam,aztán a bx,aztán ez.

Nekem:

Trabant kombi - Kadmiumsárga

Zastava GTL 55 - Strandkorlátkék

F astra 1.6 16V ECOTEC 5 ajtós - Középszürke matall

G astra Z16XEP Caravan - Fekete metall

...eddig a vers :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem:

Trabant kombi - Kadmiumsárga

Zastava GTL 55 - Strandkorlátkék

F astra 1.6 16V ECOTEC 5 ajtós - Középszürke matall

G astra Z16XEP Caravan - Fekete metall

...eddig a vers :P

Ezek közül a legkúlabb a sárga Trabi... :) Nekem is volt, csak a „klasszikus” :( csontszínben, több mint 200 ezret mentem vele, mondjuk megfordult benne pár motor (20-30 ezerért új főtengely+fúrás(!)), hattyúnyak, szélvédő... Fillérekből lehetett fenntartani, annak idején nagyon szerettem, lelke volt.

Egyébként elegáns, visszafogott a mostani géped, nem is kell ezekre nagyobb vetítés... :hiya:

Link to comment
Megosztás:

Ezek közül a legkúlabb a sárga Trabi... :) Nekem is volt, csak a „klasszikus” :( csontszínben, több mint 200 ezret mentem vele, mondjuk megfordult benne pár motor (20-30 ezerért új főtengely+fúrás(!)), hattyúnyak, szélvédő... Fillérekből lehetett fenntartani, annak idején nagyon szerettem, lelke volt.

Egyébként elegáns, visszafogott a mostani géped, nem is kell ezekre nagyobb vetítés... :hiya:

A trabit én is sokat szerelgettem.

2x Főtengely csere

Hengerek cseréje 8000 Ft ért vettem gyári készletet, még benne volt a lila festék a hengerben! :P

laprúgók cseréje egyedül... na érdekes volt..

Hattyúnyak...

Dimanmójavítás ezerszer stb stb...

A mostanin én sem akarok már optikázni semmit. Én csak a szemöldödköt tettem fel, a többi így volt mikor megvettem. Max a gyerek miatt lenne jó fólia hátra és szeretnék még légterelőd, de ezek mind a praktikus okai miatt. Esetleg belül gondolkodom még a krómgyűrűn a műszerfalba, de az már nem fontos, csak az tetszik nagyon..

Inkább amit még szívesen tennék bele az a tempomat, meg az automatikus ablekemelés, ha lezárom az autót, mert hajlamos vagyok nyitva hagyni, ha totál le van húzva. Egyszer így lopták ki a táskámat.

Link to comment
Megosztás:

Ha előre veszi a sebességeket normálisan,akkor nem kuplung,inkább a hátrameneti szinkronra gondolnék,tehát váltó,olaj van benne,mert ha a féltengely engedi nem ártana mielőbb megnézni a szintet,nehogy besűljön,bár ha már reccsen.... nem akarlak elkeseriteni...

Az enyém is szokott néha reccsenni Pedig 86e van benne most. Ha benyomom a kuplungot és nem akarja venni könnyedén a hátramenetet akkor kuplung felenged majd újrabenyom ekkor már veszi könnyen.

A másik amire felfigyeltem, hogy nem mindig megy az automata szívató a hajnali 5 órási első indításnál. Nem áll le meg nem dadog hanem indul szépen csak alapjáraton egyből 900-on. Viszont olyat is csinál néha, hogy 1000-1200-as fordulat között van már üzemmeleg állapotban is. Kicsit zavaró, hogy a mutató ingázik 1000-1200 között.

Miért lehet ez? Összefüggésben lehet a hajnali hidegindítás és az ü.meleg 1000-1200-as fordulat???

Link to comment
Megosztás:

Az enyém is szokott néha reccsenni Pedig 86e van benne most. Ha benyomom a kuplungot és nem akarja venni könnyedén a hátramenetet akkor kuplung felenged majd újrabenyom ekkor már veszi könnyen.

A másik amire felfigyeltem, hogy nem mindig megy az automata szívató a hajnali 5 órási első indításnál. Nem áll le meg nem dadog hanem indul szépen csak alapjáraton egyből 900-on. Viszont olyat is csinál néha, hogy 1000-1200-as fordulat között van már üzemmeleg állapotban is. Kicsit zavaró, hogy a mutató ingázik 1000-1200 között.

Miért lehet ez? Összefüggésben lehet a hajnali hidegindítás és az ü.meleg 1000-1200-as fordulat???

Fojtószelepház?

Link to comment
Megosztás:

Takarítani kell? Mivel, hogyan???

Leveszed, és koszvastagság függvényében rongy + féktisztító.

Nekem olyan kotus volt, hogy a pillangószelep zárt állapotában megállt benne a féktisztító és csak lassan szivárgott.

Mikor kitakarítottam, akkor szembesültem vele, hogy tisztán majd egy mm a hézag a pillangószelep és a fal között :)

Egyből megszünt mindenféle ingadozás, lefulladás, stb.

Link to comment
Megosztás:

A trabit én is sokat szerelgettem.

2x Főtengely csere

Hengerek cseréje 8000 Ft ért vettem gyári készletet, még benne volt a lila festék a hengerben! :)

laprúgók cseréje egyedül... na érdekes volt..

Hattyúnyak...

Dimanmójavítás ezerszer stb stb...

A mostanin én sem akarok már optikázni semmit. Én csak a szemöldödköt tettem fel, a többi így volt mikor megvettem. Max a gyerek miatt lenne jó fólia hátra és szeretnék még légterelőd, de ezek mind a praktikus okai miatt. Esetleg belül gondolkodom még a krómgyűrűn a műszerfalba, de az már nem fontos, csak az tetszik nagyon..

Inkább amit még szívesen tennék bele az a tempomat, meg az automatikus ablekemelés, ha lezárom az autót, mert hajlamos vagyok nyitva hagyni, ha totál le van húzva. Egyszer így lopták ki a táskámat.

az már az öregség jele,ha ugy zárod be:)

Link to comment
Megosztás:

Ezek közül a legkúlabb a sárga Trabi... :) Nekem is volt, csak a „klasszikus” :( csontszínben, több mint 200 ezret mentem vele, mondjuk megfordult benne pár motor (20-30 ezerért új főtengely+fúrás(!)), hattyúnyak, szélvédő... Fillérekből lehetett fenntartani, annak idején nagyon szerettem, lelke volt.

Egyébként elegáns, visszafogott a mostani géped, nem is kell ezekre nagyobb vetítés... :P

köszike,amugy lesz egy garnitúra belső műanyagom,zöld szinben,mint a kocsim,esőcsepp mintásra fényezve,ha érdekel valakit.

Link to comment
Megosztás:

A mostanin én sem akarok már optikázni semmit. Én csak a szemöldödköt tettem fel, a többi így volt mikor megvettem. Max a gyerek miatt lenne jó fólia hátra és szeretnék még légterelőd, de ezek mind a praktikus okai miatt. Esetleg belül gondolkodom még a krómgyűrűn a műszerfalba, de az már nem fontos, csak az tetszik nagyon..

Inkább amit még szívesen tennék bele az a tempomat, meg az automatikus ablekemelés, ha lezárom az autót, mert hajlamos vagyok nyitva hagyni, ha totál le van húzva. Egyszer így lopták ki a táskámat.

Nekem sincs túljátszva, maszk, szemöldök, görgők +minimál ültetés. A fólián én is gondolkodom szintén elsősorban a gyerkőc miatt, meg most annyira fel tud melegedni a belseje, hogy hihetetlen. A hővédő fólia azért valamelyest javít a helyzeten, ezt tudom az előzőről. De asszem a köv műtét a szélvédő cs. lesz, mert 10 hónap után megindult a repedésem felfelé :) szóval esélyes, hogy ugrik a szép gravírozott gyári szélvédőm. :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.