Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok.

Olajcsere előtt állok. 2002es z14xe 115ezer kilométerrel. Ezt az olajat néztem ki. Metabond Top motorolaj SAE 5W-40. Vélemények tapasztalatok erről az olajról. Most 10w40 Mobil1 van benne de ezzel hidegen eléggé kopognak a hidrotőkéim.

Elküldve

kézi váltó:

Sport sebváltó 160 175 165 183

a sport az rövidet jelent.

az 1.4 a gyengesége miatt dolgozó lány rövid váltóval szerelt...

nekem a coupéban a sport váltó is némileg hosszabb volt mint a sima 1.4 é.

pl: 140 nél az 1.4 4300 at forgott, amig az 1.8 meg 4.000 et. a cimbim sima CDX 2.0 16V je meg 3500 at :)

Elküldve
Sziasztok.

Olajcsere előtt állok. 2002es z14xe 115ezer kilométerrel. Ezt az olajat néztem ki. Metabond Top motorolaj SAE 5W-40. Vélemények tapasztalatok erről az olajról. Most 10w40 Mobil1 van benne de ezzel hidegen eléggé kopognak a hidrotőkéim.

és vezérlés csere? azt nem kő?

vagy nem rég volt?

Elküldve
inkább dugattyú csere...

:(

a gyürüzés kókány munka, és 90% banm a dugattyú lógása okozza a bajt.

olyan mint régen az X16XEL. azoknak is ugyanez volt a baja.

Látom szép kis lavinát váltottam ki! Az biztos, hogy a motor ereje hirtelen csökkent, főleg emelkedőkön nem húz olyan jól mint amikor megvettem. A kereskedő akitől vásároltam egy éves szavatosságot vállalt a motorra és a kapcsolószekrényre, úgyhogy akár újba is rakathatom vele az egész blokkot :) Na de hétfőn megy a drót, aztán meglátjuk mi lesz

Elküldve
Ugye nem neon a küszöb alá?

nem,egy vékogy ledcsik van beragasztva akéder mellé kivülre,ajtónyitásra van kötve,nagyon szép szerintem,igyekszek képet csinálni,és feltölteni,csak még nem jöttem rá hogyan is kell.

Elküldve
Már semmi nagyfőnök,csak ki kell tapasztalni:) Amugy jó,működik rendesen....

Akkor jóvanakkor...

Egyébként akarok fejelszteni a klíma irányában, azaz be lehessen vinni, hogy volt-e klímahsználat az adott periódusban vagy sem. És akkor lehet vizsgálni majd azt is, hogy mennyivel eszik többet klímával a kocsi.

kézi váltó:

Sport sebváltó 160 175 165 183

a sport az rövidet jelent.

az 1.4 a gyengesége miatt dolgozó lány rövid váltóval szerelt...

nekem a coupéban a sport váltó is némileg hosszabb volt mint a sima 1.4 é.

pl: 140 nél az 1.4 4300 at forgott, amig az 1.8 meg 4.000 et. a cimbim sima CDX 2.0 16V je meg 3500 at :)

Ha jól emléxem nekem a Z16XEP 4000 nél 5.-ben 145-150 km/h körül megy... de 140 minimum az biztos

Elküldve
Sziasztok!

Szerintetek felrakható a 205 55R16-os gumi gond nélkül vagy a 205 50 R16 fér el igazán esetleg még

a 195 55 R16 is megoldható?

hali. nekem 205 50 r16 van fent,de elfér kényelmesen az 55-ös is

Elküldve
Szia!

Hát az jó lenne mert az 55 ös valamivel olcsóbb és sokkal nagyobb belőle a választék!

Köszönöm a választ!!

nincs mit

Elküldve
mr.bb hogy áll a kocsid?

köszönöm kérdésed . visszajöttem a vidéki melóból múlthét előtti szerdán mentem még szerdán leszállitattam a motort

most pénteken jöttem haza megyek a szerelőhöz e hétvégét mondott

kezdek egy kicsit pipa lenni . ez munkadíjba olcsó lesz ha kész lesz

mert kicsit sokáig tart, nekem meg majd a fizetés tart sokáig

Elküldve
köszönöm kérdésed . visszajöttem a vidéki melóból múlthét előtti szerdán mentem még szerdán leszállitattam a motort

most pénteken jöttem haza megyek a szerelőhöz e hétvégét mondott

kezdek egy kicsit pipa lenni . ez munkadíjba olcsó lesz ha kész lesz

mert kicsit sokáig tart, nekem meg majd a fizetés tart sokáig

ha kész akkor várlak hogy egy sör mellett bekötöm a tempomatot... :)

Elküldve

Sziasztok!

A közelmúltba Astra G tulajdonos lettem.Egy 2001-es évjárat,1.4-es motor,103 ezer km.Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy olajszivárgásom a motor meg a váltó között alul.Lehet hogy a váltó felőli főtengely szimering engedhet?Máshol teljesen tiszta a motor.A mások gondom pedig az hogy főleg meleg állapotba nehezebben veszi a hátrameneti sebességet.Kicsit reccsen!A többi sebességet rendesen szedi.Lehet hogy a kuplungnál van valami?Esetleg tudnátok segíteni abban is,hogy honnan tudok leszedni robbantott ábrákat?

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv!

Elküldve
Sziasztok!

A közelmúltba Astra G tulajdonos lettem.Egy 2001-es évjárat,1.4-es motor,103 ezer km.Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy olajszivárgásom a motor meg a váltó között alul.Lehet hogy a váltó felőli főtengely szimering engedhet?Máshol teljesen tiszta a motor.A mások gondom pedig az hogy főleg meleg állapotba nehezebben veszi a hátrameneti sebességet.Kicsit reccsen!A többi sebességet rendesen szedi.Lehet hogy a kuplungnál van valami?Esetleg tudnátok segíteni abban is,hogy honnan tudok leszedni robbantott ábrákat?

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv!

Ha előre veszi a sebességeket normálisan,akkor nem kuplung,inkább a hátrameneti szinkronra gondolnék,tehát váltó,olaj van benne,mert ha a féltengely engedi nem ártana mielőbb megnézni a szintet,nehogy besűljön,bár ha már reccsen.... nem akarlak elkeseriteni...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.