Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok.

Olajcsere előtt állok. 2002es z14xe 115ezer kilométerrel. Ezt az olajat néztem ki. Metabond Top motorolaj SAE 5W-40. Vélemények tapasztalatok erről az olajról. Most 10w40 Mobil1 van benne de ezzel hidegen eléggé kopognak a hidrotőkéim.

Elküldve

kézi váltó:

Sport sebváltó 160 175 165 183

a sport az rövidet jelent.

az 1.4 a gyengesége miatt dolgozó lány rövid váltóval szerelt...

nekem a coupéban a sport váltó is némileg hosszabb volt mint a sima 1.4 é.

pl: 140 nél az 1.4 4300 at forgott, amig az 1.8 meg 4.000 et. a cimbim sima CDX 2.0 16V je meg 3500 at :)

Elküldve
  laci1978 írta:
Sziasztok.

Olajcsere előtt állok. 2002es z14xe 115ezer kilométerrel. Ezt az olajat néztem ki. Metabond Top motorolaj SAE 5W-40. Vélemények tapasztalatok erről az olajról. Most 10w40 Mobil1 van benne de ezzel hidegen eléggé kopognak a hidrotőkéim.

és vezérlés csere? azt nem kő?

vagy nem rég volt?

Elküldve
  uhuhu írta:
inkább dugattyú csere...

:(

a gyürüzés kókány munka, és 90% banm a dugattyú lógása okozza a bajt.

olyan mint régen az X16XEL. azoknak is ugyanez volt a baja.

Látom szép kis lavinát váltottam ki! Az biztos, hogy a motor ereje hirtelen csökkent, főleg emelkedőkön nem húz olyan jól mint amikor megvettem. A kereskedő akitől vásároltam egy éves szavatosságot vállalt a motorra és a kapcsolószekrényre, úgyhogy akár újba is rakathatom vele az egész blokkot :) Na de hétfőn megy a drót, aztán meglátjuk mi lesz

Elküldve
  J0hnny írta:
Ugye nem neon a küszöb alá?

nem,egy vékogy ledcsik van beragasztva akéder mellé kivülre,ajtónyitásra van kötve,nagyon szép szerintem,igyekszek képet csinálni,és feltölteni,csak még nem jöttem rá hogyan is kell.

Elküldve
  atom írta:
Már semmi nagyfőnök,csak ki kell tapasztalni:) Amugy jó,működik rendesen....

Akkor jóvanakkor...

Egyébként akarok fejelszteni a klíma irányában, azaz be lehessen vinni, hogy volt-e klímahsználat az adott periódusban vagy sem. És akkor lehet vizsgálni majd azt is, hogy mennyivel eszik többet klímával a kocsi.

  uhuhu írta:
kézi váltó:

Sport sebváltó 160 175 165 183

a sport az rövidet jelent.

az 1.4 a gyengesége miatt dolgozó lány rövid váltóval szerelt...

nekem a coupéban a sport váltó is némileg hosszabb volt mint a sima 1.4 é.

pl: 140 nél az 1.4 4300 at forgott, amig az 1.8 meg 4.000 et. a cimbim sima CDX 2.0 16V je meg 3500 at :)

Ha jól emléxem nekem a Z16XEP 4000 nél 5.-ben 145-150 km/h körül megy... de 140 minimum az biztos

Elküldve
  atis251 írta:
Sziasztok!

Szerintetek felrakható a 205 55R16-os gumi gond nélkül vagy a 205 50 R16 fér el igazán esetleg még

a 195 55 R16 is megoldható?

hali. nekem 205 50 r16 van fent,de elfér kényelmesen az 55-ös is

Elküldve
  atis251 írta:
Szia!

Hát az jó lenne mert az 55 ös valamivel olcsóbb és sokkal nagyobb belőle a választék!

Köszönöm a választ!!

nincs mit

Elküldve
  wessz írta:
mr.bb hogy áll a kocsid?

köszönöm kérdésed . visszajöttem a vidéki melóból múlthét előtti szerdán mentem még szerdán leszállitattam a motort

most pénteken jöttem haza megyek a szerelőhöz e hétvégét mondott

kezdek egy kicsit pipa lenni . ez munkadíjba olcsó lesz ha kész lesz

mert kicsit sokáig tart, nekem meg majd a fizetés tart sokáig

Elküldve
  mr. bb írta:
köszönöm kérdésed . visszajöttem a vidéki melóból múlthét előtti szerdán mentem még szerdán leszállitattam a motort

most pénteken jöttem haza megyek a szerelőhöz e hétvégét mondott

kezdek egy kicsit pipa lenni . ez munkadíjba olcsó lesz ha kész lesz

mert kicsit sokáig tart, nekem meg majd a fizetés tart sokáig

ha kész akkor várlak hogy egy sör mellett bekötöm a tempomatot... :)

Elküldve

Sziasztok!

A közelmúltba Astra G tulajdonos lettem.Egy 2001-es évjárat,1.4-es motor,103 ezer km.Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy olajszivárgásom a motor meg a váltó között alul.Lehet hogy a váltó felőli főtengely szimering engedhet?Máshol teljesen tiszta a motor.A mások gondom pedig az hogy főleg meleg állapotba nehezebben veszi a hátrameneti sebességet.Kicsit reccsen!A többi sebességet rendesen szedi.Lehet hogy a kuplungnál van valami?Esetleg tudnátok segíteni abban is,hogy honnan tudok leszedni robbantott ábrákat?

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv!

Elküldve
  Picipepe írta:
Sziasztok!

A közelmúltba Astra G tulajdonos lettem.Egy 2001-es évjárat,1.4-es motor,103 ezer km.Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy olajszivárgásom a motor meg a váltó között alul.Lehet hogy a váltó felőli főtengely szimering engedhet?Máshol teljesen tiszta a motor.A mások gondom pedig az hogy főleg meleg állapotba nehezebben veszi a hátrameneti sebességet.Kicsit reccsen!A többi sebességet rendesen szedi.Lehet hogy a kuplungnál van valami?Esetleg tudnátok segíteni abban is,hogy honnan tudok leszedni robbantott ábrákat?

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv!

Ha előre veszi a sebességeket normálisan,akkor nem kuplung,inkább a hátrameneti szinkronra gondolnék,tehát váltó,olaj van benne,mert ha a féltengely engedi nem ártana mielőbb megnézni a szintet,nehogy besűljön,bár ha már reccsen.... nem akarlak elkeseriteni...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.