Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Az AstraG (2004 elötti) és a Classic II kipufogójának a felfogatása, a cső csatlakozások egyformák lehetnek?(1.4-es autóról beszélve)

Sportkipuff vásárlása miatt.

A classic II kipufja tokos kötés+csőbilincs a G astráé peremes 2 csavarral+tüzkarikával. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kis pletykás banda! :lol:

Igen kell cserélni rajta vez. szíjat is ill. amiket írtál.

Bár azt mondták, a vízpumpa hogy cserés e akkor derül, ki mikor cserélik a vez. szíjat. De szerintem nem ezen fogok spórolni, ha már mennie kell!

A ladánál annyi minden ment tönkre az utolsó 5 évben, hogy szépen mindent megtanultam. Meg persze érdekelt is!! (Nagyon :D

Én eddig nem tudtam, hogy lány (PÜ ben írta hogy az), írtam neki, hogy fedje föl magát mert mindenki csípni fogja, de úgy látszik csak nem jártam eléggé utána, mert ezek szerint tudható volt, hogy leányka :lol:

Szerintem is üde színfolt egy ilyen műszaki érdeklődésű hölgyemény ...

Link to comment
Megosztás:

Én is így tudtam, de az enyém 2003-as G (2004.01 havi forgaolba helyezés) mégis összedugós+bilincses, nem értem miért...

Hát,hogy melyik motornál,vagy mikor váltottak egyikről a másikra fogalmam sincs,de a classicII összedugós bilincses.

Link to comment
Megosztás:

És ez milyen szintű lenne elképzelésed szerint ? :lol:

Hát nem úgy gondoltam, hogy pikáns képet rakjon fel magáról ;) ;), csak azt hittem, hogy semmiből nem derül ki, hogy lány (bár a profilját nem néztem), és arra gondoltam ha tudatosítja a többiekben akkor tuti csípni fogják(juk) de miután más tett rá utalást, hogy lány rájöttem, hogy ez nem titok, csak én nem vettem észre.

Na jól kiveséztük a témát... :D

Nah ha minden jólmegy lehet, hogy már ma fent lesznek a szemöldökök... :lol:

Tolok majd képest!

Nekem keddre érkezik a nyers :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv.!

Magával az olajcsere tényével nem függhet össze a dolog. Én olyanra gondolnék, hogy esetleg a motortéri matatásnál a fojtószelepház körül lelazulhatott egy vákumcső, az esetleg csinálhat ilyet, vagy a légszűrőház körül valami tömítetlenség (légtömegmérő esetleg?)... Szerintem első körben nézd meg a csatlakozásokat. Egyébként nálam is 1200-1300 RPM körül van a beröffentés után, de ezekben a melegekben hamar beáll a 700-800 körüli szintre. Szóval, az 1000 körüli, az feletti hidegindítási fordulat nem kóros, csak kis idő után be kell állnia normálra.

Fékdob esőtől, hajnali párától vakrozsdát kaphat, ha megvasalod, menet közben meg kell szűnnie. Esetleg lengéscsillapítónak is lehet nyikkanása rázós úton, álló helyzetben hintáztasd meg a hátulját, hogy esetleg hallasz-e így is valamit.

Annyi tény, hogy 1200-1300 as fordulat után tényleg nagyon rövid idő alatt beáll ezer alá... de azért a csatlakozásokra ránézek. Egyébként köszi a nyikorgásra adott sok tippet. Utána nézek, az eredményről beszámolok. :lol: Ja, egyébként már többször meghintázattam a tütüt, de egy vakhangot sem adott ki magából, úgyhogy a lengéscsillapítók okésak

Link to comment
Megosztás:

kis segítséget szeretnék kérni.

szombaton ámátőr módon lemerítettem az aksit a kocsiban.

muszáj volt bebikázni a kocsit.

a történet vége egy hibajelzés. 1230. próbáltam utánanézni de nem találtam semmit.

meg tudnátok mondani mi ez és hogyan lehet kitörölni?

esetleg egy hibakód listát linkelni?

én csak ezt ismerem de itt nincs 1230

tovább fűzve a kérdéshalmazt.

ki kéne cserélni az aksit és egy dologgal nem vagyok még tisztában.

mekkora méretű aksi fér be a motorház alá?

guglizva találtam egy 175x275x175-öt.

ha valakinek van valami tapasztalat azt megköszönném.

köszi.

tom

valaki tud nekem segíteni?

Link to comment
Megosztás:

valaki tud nekem segíteni?

Hát, valóban nem túl bőbeszédű a net sem ez ügyben:

'Supply voltage out of range' - Itt egy Vectrával hozzák összefüggésbe...

Akksiból szerintem elég a 44Ah-s, csak ügyelni kell arra, hogy a kivezetések (+-) ugyanoda essenek, mint a gyárinál, mert különben nem tudod befogtani, és a saruk sem érnének el a másik oldalra („jobb oldali pozitív”, biztos van valami szakszerű elnevezés is erre...)

Link to comment
Megosztás:

Na ######a, szépen megcsinálták Uhuhu-ék fényezést szemöldököknek, aztán derült ki, hogy a baloldali nem passzol rendesen, van benne középtájékon egy nem oda illő domborulat, így nem lehet csak erős nyomás hatására a lámpatestre illeszteni, így viszont a szélvédő ragasztó sem fogja meg... :D

Írtam vaterás fickónak küldjön másikat mert durca leszek :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na ######a, szépen megcsinálták Uhuhu-ék fényezést szemöldököknek, aztán derült ki, hogy a baloldali nem passzol rendesen, van benne középtájékon egy nem oda illő domborulat, így nem lehet csak erős nyomás hatására a lámpatestre illeszteni, így viszont a szélvédő ragasztó sem fogja meg... :D

Írtam vaterás fickónak küldjön másikat mert durca leszek :lol:

Kitől rendelted? megkérdezhetem?

Mert szétcsapom az arculatát ha az enyém is olyan lesz :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát, valóban nem túl bőbeszédű a net sem ez ügyben:

'Supply voltage out of range' - Itt egy Vectrával hozzák összefüggésbe...

Akksiból szerintem elég a 44Ah-s, csak ügyelni kell arra, hogy a kivezetések (+-) ugyanoda essenek, mint a gyárinál, mert különben nem tudod befogtani, és a saruk sem érnének el a másik oldalra („jobb oldali pozitív”, biztos van valami szakszerű elnevezés is erre...)

köszi.

ennyivel is előrébb vagyok. majd begurulok vele egy helyi villanyászhoz mit mond.

aksiból min. 55öst gondoltam. de még az is lehet 74es lesz. valszeg exide.

a jobbos-balos problémával tisztában vagyok.

én a méretre gondoltam. h x sz x m.

pl. 278x175x190 befér e mert most egy 240x175x190-es van benne. /saját mérés/

a tálcát méregetve lehet befér.

de gondoltam valakinek van tapasztalat.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.