Dom Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 Az AstraG (2004 elötti) és a Classic II kipufogójának a felfogatása, a cső csatlakozások egyformák lehetnek?(1.4-es autóról beszélve) Sportkipuff vásárlása miatt. A classic II kipufja tokos kötés+csőbilincs a G astráé peremes 2 csavarral+tüzkarikával. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Filewalker Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 A classic II kipufja tokos kötés+csőbilincs a G astráé peremes 2 csavarral+tüzkarikával. :lol: Én is így tudtam, de az enyém 2003-as G (2004.01 havi forgaolba helyezés) mégis összedugós+bilincses, nem értem miért... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Huani Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 Kis pletykás banda! :lol: Igen kell cserélni rajta vez. szíjat is ill. amiket írtál. Bár azt mondták, a vízpumpa hogy cserés e akkor derül, ki mikor cserélik a vez. szíjat. De szerintem nem ezen fogok spórolni, ha már mennie kell! A ladánál annyi minden ment tönkre az utolsó 5 évben, hogy szépen mindent megtanultam. Meg persze érdekelt is!! (Nagyon :D Én eddig nem tudtam, hogy lány (PÜ ben írta hogy az), írtam neki, hogy fedje föl magát mert mindenki csípni fogja, de úgy látszik csak nem jártam eléggé utána, mert ezek szerint tudható volt, hogy leányka :lol: Szerintem is üde színfolt egy ilyen műszaki érdeklődésű hölgyemény ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 Kis plenykás banda! :lol: Elvégre ez Chat topic :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 Én is így tudtam, de az enyém 2003-as G (2004.01 havi forgaolba helyezés) mégis összedugós+bilincses, nem értem miért... Hát,hogy melyik motornál,vagy mikor váltottak egyikről a másikra fogalmam sincs,de a classicII összedugós bilincses. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 ....írtam neki, hogy fedje föl magát.... És ez milyen szintű lenne elképzelésed szerint ? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 És ez milyen szintű lenne elképzelésed szerint ? :lol: :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
starchild83 Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 Nah ha minden jólmegy lehet, hogy már ma fent lesznek a szemöldökök... :lol: Tolok majd képest! Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 És ez milyen szintű lenne elképzelésed szerint ? :lol: Hát nem úgy gondoltam, hogy pikáns képet rakjon fel magáról ;) ;), csak azt hittem, hogy semmiből nem derül ki, hogy lány (bár a profilját nem néztem), és arra gondoltam ha tudatosítja a többiekben akkor tuti csípni fogják(juk) de miután más tett rá utalást, hogy lány rájöttem, hogy ez nem titok, csak én nem vettem észre. Na jól kiveséztük a témát... :D Nah ha minden jólmegy lehet, hogy már ma fent lesznek a szemöldökök... :lol: Tolok majd képest! Nekem keddre érkezik a nyers :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
raba Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 Üdv.! Magával az olajcsere tényével nem függhet össze a dolog. Én olyanra gondolnék, hogy esetleg a motortéri matatásnál a fojtószelepház körül lelazulhatott egy vákumcső, az esetleg csinálhat ilyet, vagy a légszűrőház körül valami tömítetlenség (légtömegmérő esetleg?)... Szerintem első körben nézd meg a csatlakozásokat. Egyébként nálam is 1200-1300 RPM körül van a beröffentés után, de ezekben a melegekben hamar beáll a 700-800 körüli szintre. Szóval, az 1000 körüli, az feletti hidegindítási fordulat nem kóros, csak kis idő után be kell állnia normálra. Fékdob esőtől, hajnali párától vakrozsdát kaphat, ha megvasalod, menet közben meg kell szűnnie. Esetleg lengéscsillapítónak is lehet nyikkanása rázós úton, álló helyzetben hintáztasd meg a hátulját, hogy esetleg hallasz-e így is valamit. Annyi tény, hogy 1200-1300 as fordulat után tényleg nagyon rövid idő alatt beáll ezer alá... de azért a csatlakozásokra ránézek. Egyébként köszi a nyikorgásra adott sok tippet. Utána nézek, az eredményről beszámolok. :lol: Ja, egyébként már többször meghintázattam a tütüt, de egy vakhangot sem adott ki magából, úgyhogy a lengéscsillapítók okésak Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 Ezt egy passat-os írta: !!!! http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=...mp;cat_id=48600 Az utolsó sort olvassátok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 kis segítséget szeretnék kérni. szombaton ámátőr módon lemerítettem az aksit a kocsiban. muszáj volt bebikázni a kocsit. a történet vége egy hibajelzés. 1230. próbáltam utánanézni de nem találtam semmit. meg tudnátok mondani mi ez és hogyan lehet kitörölni? esetleg egy hibakód listát linkelni? én csak ezt ismerem de itt nincs 1230 tovább fűzve a kérdéshalmazt. ki kéne cserélni az aksit és egy dologgal nem vagyok még tisztában. mekkora méretű aksi fér be a motorház alá? guglizva találtam egy 175x275x175-öt. ha valakinek van valami tapasztalat azt megköszönném. köszi. tom valaki tud nekem segíteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 valaki tud nekem segíteni? Hát, valóban nem túl bőbeszédű a net sem ez ügyben: 'Supply voltage out of range' - Itt egy Vectrával hozzák összefüggésbe... Akksiból szerintem elég a 44Ah-s, csak ügyelni kell arra, hogy a kivezetések (+-) ugyanoda essenek, mint a gyárinál, mert különben nem tudod befogtani, és a saruk sem érnének el a másik oldalra („jobb oldali pozitív”, biztos van valami szakszerű elnevezés is erre...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
starchild83 Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 Na ######a, szépen megcsinálták Uhuhu-ék fényezést szemöldököknek, aztán derült ki, hogy a baloldali nem passzol rendesen, van benne középtájékon egy nem oda illő domborulat, így nem lehet csak erős nyomás hatására a lámpatestre illeszteni, így viszont a szélvédő ragasztó sem fogja meg... :D Írtam vaterás fickónak küldjön másikat mert durca leszek :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 Na ######a, szépen megcsinálták Uhuhu-ék fényezést szemöldököknek, aztán derült ki, hogy a baloldali nem passzol rendesen, van benne középtájékon egy nem oda illő domborulat, így nem lehet csak erős nyomás hatására a lámpatestre illeszteni, így viszont a szélvédő ragasztó sem fogja meg... :D Írtam vaterás fickónak küldjön másikat mert durca leszek :lol: Kitől rendelted? megkérdezhetem? Mert szétcsapom az arculatát ha az enyém is olyan lesz :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 ezek a szemöldökök miből vannak nekem fekete abs es műanyag fk valami ilyesmi de még nem raktam fel vaterás ez is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Huani Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 Freeze! Köszi, a tegnapi linket. Beleolvastam, és igen jó az iromány! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 Freeze! Köszi, a tegnapi linket. Beleolvastam, és igen jó az iromány! :lol: Nincs mit, én is kaptam a pdf-et valakitől... Ha gondolod le töltheted a táblarendszeremet is itt lent, az aláírásomban szereplő linken. Az is hasznos lehet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
starchild83 Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 Kitől rendelted? megkérdezhetem? Mert szétcsapom az arculatát ha az enyém is olyan lesz :lol: carelli tuning http://carelli.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 carelli tuning http://carelli.hu/ Tnx, én nem onnan, hanem innen Remélem jó lesz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 carelli.hu háháhá röhej az hogy személyesen amikor szalkán laktam, nála voltam már, nem tudtam hogy ennyire ismeritek ezt az oldalt...?.-.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
starchild83 Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 carelli.hu háháhá röhej az hogy személyesen amikor szalkán laktam, nála voltam már, nem tudtam hogy ennyire ismeritek ezt az oldalt...?.-.. ? most ez mit is akar jelenteni? hogy gáz a bolt? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Huani Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 Még egy kérdés, ha ködlámpákat szeretnék előre, akkor annak a helyét hogyan csinálják meg? Vagy van erre külön lökös...? Egyébként 4500/db az jó ár vagy normális? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 Hát, valóban nem túl bőbeszédű a net sem ez ügyben: 'Supply voltage out of range' - Itt egy Vectrával hozzák összefüggésbe... Akksiból szerintem elég a 44Ah-s, csak ügyelni kell arra, hogy a kivezetések (+-) ugyanoda essenek, mint a gyárinál, mert különben nem tudod befogtani, és a saruk sem érnének el a másik oldalra („jobb oldali pozitív”, biztos van valami szakszerű elnevezés is erre...) köszi. ennyivel is előrébb vagyok. majd begurulok vele egy helyi villanyászhoz mit mond. aksiból min. 55öst gondoltam. de még az is lehet 74es lesz. valszeg exide. a jobbos-balos problémával tisztában vagyok. én a méretre gondoltam. h x sz x m. pl. 278x175x190 befér e mert most egy 240x175x190-es van benne. /saját mérés/ a tálcát méregetve lehet befér. de gondoltam valakinek van tapasztalat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 Még egy kérdés, ha ködlámpákat szeretnék előre, akkor annak a helyét hogyan csinálják meg? Vagy van erre külön lökös...? Egyébként 4500/db az jó ár vagy normális? Itt nézted már? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts