Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

...hozzáteszem hogy az említett 5 "vacak műanyag" közül az első 3 neked biztosan nem volna jó amennyiben jobbkormányos autóból származna, ugyanis pont tükörképei a balkormányosba valónak. Igazából sztem a váltó körüli műanyag sem jó, de abban nem vagyok biztos.

Ja és igen: a hamutartó fedele tudtommal nem leszedhető, úgyhogy meg kell venned a komplett hamutartót.

Elküldve
...hozzáteszem hogy az említett 5 "vacak műanyag" közül az első 3 neked biztosan nem volna jó amennyiben jobbkormányos autóból származna, ugyanis pont tükörképei a balkormányosba valónak. Igazából sztem a váltó körüli műanyag sem jó, de abban nem vagyok biztos.

Ja és igen: a hamutartó fedele tudtommal nem leszedhető, úgyhogy meg kell venned a komplett hamutartót.

köszi az infókat, majd ráfigyelek, ha aktuális

ne mérgelődj két olcsó emberemnél rákérdeztem nem sokára lökök infot az összegről

köszi, várom.

Elküldve
Egyetértek az előttem szólókkal.

Szerintem is jobban észre lehet venni bizonyos apró hibákat egy tiszta motornál. És ha nem is a szerelőnek, hanem mondjuk neked kell valami apróságot (égőt, biztosítékot, akksit, stb. ) cserélni, akkor nem leszel nyakig riggyós.

ja, viszont megszopathatod magad, hisz egy mai motornál százezer csatlakozó v an, ami beázhat, korrodálhat oxidálódhat... és nem most hanem 1-2 év mulva szopat meg nagyon...

én soha nem mosotk motort, csak letörlöm az ecotec burkolatot...

Elküldve
ja, viszont megszopathatod magad, hisz egy mai motornál százezer csatlakozó v an, ami beázhat, korrodálhat oxidálódhat... és nem most hanem 1-2 év mulva szopat meg nagyon...

én soha nem mosotk motort, csak letörlöm az ecotec burkolatot...

A Hondákban is ecotec burkolat van? :lol:

Elküldve
Nekem ez nagyon tetszik:

nekem ez túl sok.

az astra úgy jó ahogy van max egy pici tuning.

nem csodálkoznék ha pl egy audi fórumon a "cicás autók" topikban hasonló reakciókat váltani ki mint itt a szuszukik.

most sok ember lelkébe tiprok bele de szvsz ha ennyi pénze van miért nem vett egy "olyan" kocsit magának.

rs audi, subaru, végtelen a sor

Elküldve
nekem ez túl sok.

az astra úgy jó ahogy van max egy pici tuning.

nem csodálkoznék ha pl egy audi fórumon a "cicás autók" topikban hasonló reakciókat váltani ki mint itt a szuszukik.

most sok ember lelkébe tiprok bele de szvsz ha ennyi pénze van miért nem vett egy "olyan" kocsit magának.

rs audi, subaru, végtelen a sor

Nem érzed át az építgetés, tuningolás lényegét :lol:

Elküldve
nekem ez túl sok.

az astra úgy jó ahogy van max egy pici tuning...

Hasonlóan gondolom én is, magam is minimál-design-ra szavaznék (a piros csíkok a gépen nálam végleg betették a kaput... :D ). Szerintem az az igazán jól sikerült tuning, ha elsőre nem is látszik, nem feltűnő, csak mikor nézegetni kezdi az ember, jön rá, hogy egyedi dologgal áll szemben... :lol:

Elküldve
Hasonlóan gondolom én is, magam is minimál-design-ra szavaznék (a piros csíkok a gépen nálam végleg betették a kaput... :lol: ). Szerintem az az igazán jól sikerült tuning, ha elsőre nem is látszik, nem feltűnő, csak mikor nézegetni kezdi az ember, jön rá, hogy egyedi dologgal áll szemben... :lol:

riszpekt :D

a videóban szereplő 2 grillrácsot elfogadnám. mást annyira nem.

szerintem az astrát nem erre találták ki.

off példa

Elküldve

hali 5000ft mind de az ember csak nekem mondott ennyit

ha más címét adom meg neki az nem venné ki magát rendesen mármint a helyzet

postán feladná nekem én küldeném neked kb 2500 ft volna a posta tőle nekem tőlem hozzád

vagy megírod hogy hol laksz és érte jössz .pest megye m0 keleti szektor környékén lakok

kinézetről nem tudok de a kézi alatti takarót karcmentesben még nem láttam

Elküldve

kiollózva valahonnan, már nem tudom honnan.... egy 2004-es írás :lol:

Mindent egybevetve mindkét autót csak ajánlani tudom. Az két modell közül talán inkább az F való arra, hogy kijárjunk vele a hegyre vagy horgászni, míg a G modell inkább a fiatalos stílus kedvelőinek és a városlakóknak ajánlható. Az F modell sem mutat furcsán az Opera előtt, de "jól néz ki" benne egy kapagép, míg a G modell esetében ez fordítva van.

041008astrak6003.jpg

Elküldve
UHUHU!

Én egy kicsit elfogult vagyok a skodákkal szembe, de ez azért durva!

http://www.youtube.com/watch?v=xbf_ahMNAK0...feature=related

Nem jártál 15+ éve rallícross futamokon?

Anno egy kategóriában indult a GTI Golffal, stb, de a rajtnál durván leléptek a kotkodák mindenkit.

Hátsó hajtás, reszelt motor. Sokat dumáltunk anno arról, hogy utcán milyen tetü az összes, nem gyorsul, stb, de így is meg lehet faragni. :lol:

Elküldve

Hm, tegnap vettem észre, hogy a jobb hátsó ülés fejtámaszán hátúl van 3 vízszintes csík, vonal, rövidek, úgy 2-3 cm, mintha pillanatragasztó rákeményedett volna. Kapirgáltam ujjal, hátha lejön, de nem, sőőőőt! el is "repedt" ez a megkeményedett rész, lényeg a szövet be is szakadt... :D

Kérdésem lenne, ilyen fejtámaszt vajon lehet kapni vagy csak bontóba? vaterán néztem, nincs.

Esetleg kárpitossal megcsináltatni?

Gőzöm sincs, hogy mitől lett olyan a szövet, igaz szállítottam 1-2 dolgot, de semmi ilyen ragasztós témát nem, egyszerűen nem értem :lol:

Elküldve
Hm, tegnap vettem észre, hogy a jobb hátsó ülés fejtámaszán hátúl van 3 vízszintes csík, vonal, rövidek, úgy 2-3 cm, mintha pillanatragasztó rákeményedett volna. Kapirgáltam ujjal, hátha lejön, de nem, sőőőőt! el is "repedt" ez a megkeményedett rész, lényeg a szövet be is szakadt... :lol:

Kérdésem lenne, ilyen fejtámaszt vajon lehet kapni vagy csak bontóba? vaterán néztem, nincs.

Esetleg kárpitossal megcsináltatni?

Gőzöm sincs, hogy mitől lett olyan a szövet, igaz szállítottam 1-2 dolgot, de semmi ilyen ragasztós témát nem, egyszerűen nem értem :lol:

Akkor ez mi? :D

Lustaság fél egészség? :D

Elküldve

Üdv mindenkinek!

Lenne egy kis problémám remélem tudtok segíteni. Astra G 1.4 16V lenne a gond: általában rövid távon és alacsonyabb fordulaton használom, ha hosszabb útra megyek vagyis tartósan kb3000-3500 körü van a fordulat vagy az felett, akkor elmegy rajta az alapjárat. Vagy pl ha gyorsítok és kb 4000 fölé forgatom utána is. Aztán ez néhány nap múlva megszűnik és újra ok. A computer nem jelez hibát, próbáltam hátha az egr akad meg de az sem. Mi lehet a hiba?

Előre is köszi!

Elküldve
Üdv mindenkinek!

Lenne egy kis problémám remélem tudtok segíteni. Astra G 1.4 16V lenne a gond: általában rövid távon és alacsonyabb fordulaton használom, ha hosszabb útra megyek vagyis tartósan kb3000-3500 körü van a fordulat vagy az felett, akkor elmegy rajta az alapjárat. Vagy pl ha gyorsítok és kb 4000 fölé forgatom utána is. Aztán ez néhány nap múlva megszűnik és újra ok. A computer nem jelez hibát, próbáltam hátha az egr akad meg de az sem. Mi lehet a hiba?

Előre is köszi!

Alapjárati motort pucold ki. Sztem ott a bibi.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.