Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Kár pedig szerintem úgy szép egy autó ha nincs hátul semmi felírat.

Köszi az infot

Még a lemez is be van préselve ott, szóval embléma nélkül furán nézne ki. Ha ilyen igényed van, akkor max karosszériás + festő együtt oldja csak meg.

Link to comment
Megosztás:

Mindenki egyet ért ezzel?

Szerintem jól mutatnak a feliratok.. Lehet, hogy én vagyok konzervatív persze...

Ízlés kérdése. Nekem pl legyen szalon állapot, könnyűfém felnit kipufogót sőt még a rádiót is (röviden mindent :lol: ) beleértve.

Link to comment
Megosztás:

Köszi a kielégítő magyarázatot.

A 80- as években szerettem volna egy Polski Fiatot, most meg van egy Polski Opelem.

Most már ez sokkal jobban tetszik, csak az nem tetszik benne , hogy túl sok benne az elektronika.

Az ember nem barkácsolhat semmit mert jönnek az ilyen kódok meg az olyan kódok.

Lenne egy kérdésem : olaj cserénél az " Így csináld Opel ..." könyv szerint le kell venni az aksiról a sarut. Mi történik ha nem veszem le, mert ha leveszem akkor elfelejt egy- két dolgot pl: ablakemelő, központi zár ...stb.

További szép napot

Kérdés,hogy van e benne motorolaj szint érzékelő, mert akkor elképzelhető, de egyébként én többször cseréltem benne és nem találkoztam efféle huncutsággal az enyimben (2002es 1,4 16v) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mindenki egyet ért ezzel?

Szerintem jól mutatnak a feliratok.. Lehet, hogy én vagyok konzervatív persze...

Hehe.

Nekem sincsenek feliratok hátul, mégis szalonállapotú az autó (legalábbis e tekintetben biztosan). Ugyanis létezett egy olyan extra, hogy gyárilag feliratok nélkül lehetett kérni az autót, ilyenkor a körbezárt villámos logó megmarad, de "Opel" és "Astra" felirat nincs. Az enyém is ilyen.

Link to comment
Megosztás:

PGA es freeze, köszönöm a tanácsokat és a kedves fogadtatást. A vezérműcserét valószínű ezek után megejtem, mondjuk anyagilag kicsit padlón vagyok most, úgy hogy lehet tolódik egy kicsit, néhány hetet :lol:

A motrom egyébként Z16SE. Az olajcsere az természetesen nem marad el :D

Link to comment
Megosztás:

Hehe.

Nekem sincsenek feliratok hátul, mégis szalonállapotú az autó (legalábbis e tekintetben biztosan). Ugyanis létezett egy olyan extra, hogy gyárilag feliratok nélkül lehetett kérni az autót, ilyenkor a körbezárt villámos logó megmarad, de "Opel" és "Astra" felirat nincs. Az enyém is ilyen.

Ez az "extra" mennyibe fájt?

Link to comment
Megosztás:

PGA es freeze, köszönöm a tanácsokat és a kedves fogadtatást. A vezérműcserét valószínű ezek után megejtem, mondjuk anyagilag kicsit padlón vagyok most, úgy hogy lehet tolódik egy kicsit, néhány hetet :lol:

A motrom egyébként Z16SE. Az olajcsere az természetesen nem marad el :D

Az ha jól sejtem sportmotor :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ez az "extra" mennyibe fájt?

Passzolnám, nem én vagyok az első tulaj, viszont láttam a rendelés opciós listáját, onnan tudom hogy anno ez is be volt ikszelve.

Persze ettől még lehet hogy ez az opció idehaza nem elérhető, csak Olaszországban, ahonnan az én autóm származik.

Link to comment
Megosztás:

Fojtószelepházat nem árt megnézni, ha eltaknyosodik, az is be tud kavarni az alapjáratba. Pl. WD-40-el érdemes kitakarítani (ha leveszed/leveteted, alaposabban lehet pucolni). A vákumcsöveket is ellenőrizd, nem repedtek-e, vagy rosszul illeszkednek. Egy benzinszűrő csere sem nagy tétel, ráadásul, ha nem tudod, mikor cserélte az előző tulaj, akkor itt az ideje. :lol: Aztán lehet, hogy valami jeladó (mint itt fentebb felhívták rá a figyelmedet) vacakol. Mondjuk, ezek a gyógyító pucolások ettől függetlenül hasznosak.

Helló!

Egy érdekes dolgot tapasztaltam ma reggel. Egy kicsit visszaeset a hőmérséklet és reggel a paripa csodák csodája tök normálisan, annak rendje és modja szerint indult. Semmi magas fordulat, semmi ingadozás, hanem simán mint az álom. Mióta kértem a segítségeteket azóta nem tudtam eljutni szakihoz, hogy az általatok említett dolgokat megnézzesem, de szerintem ez a jelenség nagyban leredukálja a lehetséges hibaforrást. Azaz szinte tuti, hogy valami hőmérséklet jeladó a gond. Egyébként benzinszűrő csere megvolt. Ma estére van időpontom a szakinál, úgyhogy hamarosan ki is derül mi is a gond.

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Egy érdekes dolgot tapasztaltam ma reggel. Egy kicsit visszaeset a hőmérséklet és reggel a paripa csodák csodája tök normálisan, annak rendje és modja szerint indult. Semmi magas fordulat, semmi ingadozás, hanem simán mint az álom. Mióta kértem a segítségeteket azóta nem tudtam eljutni szakihoz, hogy az általatok említett dolgokat megnézzesem, de szerintem ez a jelenség nagyban leredukálja a lehetséges hibaforrást. Azaz szinte tuti, hogy valami hőmérséklet jeladó a gond. Egyébként benzinszűrő csere megvolt. Ma estére van időpontom a szakinál, úgyhogy hamarosan ki is derül mi is a gond.

Érdekes, amikor nekem retkes volt a motor, akkor is 15 fok alatt semmi baja nem volt az alapjáratnak... :S

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Érdeklődnék hogy van egy 99-es 1.4 16v astra g-m! Sajna klíma nélkül!

Lehet e bele tenni utólag gyári bontott klímát, mennyire bonyolult művelet, és kell e még valamit pluszba cserélni a klíma szetten kívül?

Mennyire működne és rakott e már be valaki utólag és van e gondja vele?

Fontos lenne, mert ettől függ a szépségem sorsa, és nem szívesen válnék meg tőle.

Előre is köszi

Jobban jársz, ha veszel egy klímás astrat.

Link to comment
Megosztás:

Fojtószelepházat nem árt megnézni, ha eltaknyosodik, az is be tud kavarni az alapjáratba. Pl. WD-40-el érdemes kitakarítani (ha leveszed/leveteted, alaposabban lehet pucolni). A vákumcsöveket is ellenőrizd, nem repedtek-e, vagy rosszul illeszkednek. Egy benzinszűrő csere sem nagy tétel, ráadásul, ha nem tudod, mikor cserélte az előző tulaj, akkor itt az ideje. :D Aztán lehet, hogy valami jeladó (mint itt fentebb felhívták rá a figyelmedet) vacakol. Mondjuk, ezek a gyógyító pucolások ettől függetlenül hasznosak.

Hi PGA!

Valszeg igazad volt. Tegnap este voltam a szakinál és kipucolta a folytószelepházat. Most úgy nézki DA. De még járatom egy kicsit a paripát, oszt ha 2 hétig nem csinálja a veszkót az alapjárat akkor azt mondom, hogy tényleg OKÉ lett. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Nemrég lettem Astra G 1,6 Benzines tulajdonos, tulajdonképpen ez életem első saját tulajdonú tütüje, úgy hogy van mit tanulnom. Hamarosan esedékes az olajcsere, szerintetek milyen olajat tegyek bele? (103E-ben vettem az autót, most közel 106Eben van). Ja és még valami: a vezérműszíjat mikor ajánlatos cserélni? Jártasabbak mondták nekem, hogy használt kocsik esetében az átvétel után mindenképp cserélni kell. A kereskedő szerint, akitől vettem a tütüt, 120E előtt nincs amiért foglalkozni ezzel. Kissé tanácstalan vagyok...Ja, és még valami...kinek mi a tapasztalata, az ilyen motrok mennyi olajat esznek? Nekem a szintmérű öt jelzéséből a négyesig van még olaj, így a csere előtt...bocs ha kicsit konyhanyelven írok, még tanulom a dolgokat

Hi Raba!

Én két hónapja lettem ASTRA G 1.6 16V tulaj. Igazság szerint nekem is ez az első autó, amiért már én vállalom az objektív felelősséget :D .

Mikor én vettem a kicsikét, addig nem is ültem bele amíg meg nem csinálták rajta a vásárlásnál "kötelező" "szervízt". Szűrők cseréje (benzin, olaj, lég, pollen) szíjak, feszítők, (vezérlés) vízpumpa, olaj, hűtővíz, gyertyák, stb. Ez kb. 65 ezerbe fájt nekem plusz 12 ezer volt a szaki tudása hozzá :lol: .

Szerintem megéri megcsináltatni, mert legalább tudod, hogy mi az amivel járkálsz, és ezekből adódóan tuti nem ér meglepetés. :lol:

Link to comment
Megosztás:

....Mikor én vettem a kicsikét, addig nem is ültem bele amíg meg nem csinálták rajta a vásárlásnál "kötelező" "szervízt". Szűrők cseréje (benzin, olaj, lég, pollen) szíjak, feszítők, (vezérlés) vízpumpa, olaj, hűtővíz, gyertyák, stb. Ez kb. 65 ezerbe fájt nekem plusz 12 ezer volt a szaki tudása hozzá :lol: .

Szerintem megéri megcsináltatni, mert legalább tudod, hogy mi az amivel járkálsz, és ezekből adódóan tuti nem ér meglepetés. :lol:....

Igazándiból ez lenne az üdvös minden használt kocsi vásárlása után :D

Link to comment
Megosztás:

Hi Raba!

Én két hónapja lettem ASTRA G 1.6 16V tulaj. Igazság szerint nekem is ez az első autó, amiért már én vállalom az objektív felelősséget :D .

Mikor én vettem a kicsikét, addig nem is ültem bele amíg meg nem csinálták rajta a vásárlásnál "kötelező" "szervízt". Szűrők cseréje (benzin, olaj, lég, pollen) szíjak, feszítők, (vezérlés) vízpumpa, olaj, hűtővíz, gyertyák, stb. Ez kb. 65 ezerbe fájt nekem plusz 12 ezer volt a szaki tudása hozzá :lol: .

Szerintem megéri megcsináltatni, mert legalább tudod, hogy mi az amivel járkálsz, és ezekből adódóan tuti nem ér meglepetés. :lol:

Köszi a tanácsot. Az az igazsag ezekre én nem is gondoltam :D Na de nem baj, szorgosan gyűjtögetem a zsetont, s akkor a vezérmű cserével együtt valszínű ezeket is megejtem. Egyébként, újra szeretném fényeztetni a tütüt, szerintetek megéri? (Csak megjegyzem, hogy amikor elhoztam az autót a kereskedőtől, még aznap meghúzta valaki a bal felét. Nem látványosan, de azért idegesítő)

Link to comment
Megosztás:

Igazándiból ez lenne az üdvös minden használt kocsi vásárlása után :lol:

Nekem 66k volt anno a vezérlés felújítás (szíjak, görgők, pollen szűrő, légszűrő, vízpumpa, benzinszűrő, olajszűrő), plusz még ebben volt a kartel javítás is 12k valamint pluszban én vittem 8-ért az olajat.

Aztán még kis féktárcsa+betét előre 35ezer, szelepháztakarítás 3k, nyárigumi 75k...

Éppen most számoltam valamelyik nap, hogy 1.250.000-ért vettem a kocsit, ráköltöttem sacc 250-t és kb gyári állapotban van. Jó ilyen tudatban furikázni. :D

Link to comment
Megosztás:

Invi!

inkább itt folytassuk ennek a részleteit..

Én a második módszert használom és méghozzá úgy, hogy egész héten városban vagyok, ha meg vidékre megyek, akkor tuti 150-200KM-t megyek és előtte és utána is megtankolom. Amúgy király a táblarendszer, egyetlen pontjával van még gondom az a benzin árváltozás, ami gondolom az 1000 sor bemenő adat miatt eléggé egy pontba koncentrálódik így 20 tankolás után is.

Küldj már egy screen-shot ot, hogy néz ki, mert nekem nem annyira sűrű..

nekem ilyen:

auto3.jpg

Link to comment
Megosztás:

Nekem 66k volt anno a vezérlés felújítás (szíjak, görgők, pollen szűrő, légszűrő, vízpumpa, benzinszűrő, olajszűrő), plusz még ebben volt a kartel javítás is 12k valamint pluszban én vittem 8-ért az olajat.

Aztán még kis féktárcsa+betét előre 35ezer, szelepháztakarítás 3k, nyárigumi 75k...

Éppen most számoltam valamelyik nap, hogy 1.250.000-ért vettem a kocsit, ráköltöttem sacc 250-t és kb gyári állapotban van. Jó ilyen tudatban furikázni. :lol:

Kb hasonló a "cipőnk". :D sacc nekem is ennyibe van de nekem ebbe egy kis karosszériázás is van, meg egy új trafósor és egy hűtő. Ja és én a feléért sem vettem. Bár 9.5 éves és 194.000 km van benne. :lol: De a gyári állapot nálam is majdnem fedi a valóságot. legalábbis belülről :D

Link to comment
Megosztás:

Mindenki egyet ért ezzel?

Szerintem jól mutatnak a feliratok.. Lehet, hogy én vagyok konzervatív persze...

Lopásbiztonság szempontjából egyes szakértők azt hangoztatják, hogy a kevesebb felirat több.

Ha a tolvaj konkrét modellre (mondjuk egy 1.4-es benzinesre) vadászik a parkolóban, akkor

jobb, ha nem látja a pontos adatokat a karosszériára kiírva.

Nekem például annyi van rajta, hogy Astra. De, hogy 1.4-es az már nincs rajta.

Bár lehet, hogy az egész városi legenda, minden esetre én örülök, hogy nekem nincs rajta, hogy

mekkora motor van a gépben.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.