imy Elküldve Május17, 2009 Megoszt Elküldve Május17, 2009 2007 szeptember 1 töl váltás volt a szüröben mind kettő papir betétes igy a 2008-as modellekben más Aham, az enyim 2007/12/17-i vásárlás, elötte lett gyártva pár héttel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május17, 2009 Megoszt Elküldve Május17, 2009 Aham, az enyim 2007/12/17-i vásárlás, elötte lett gyártva pár héttel... Azért abban a "pár hét"-ben ne legyél biztos, esetenként jó sokáig tudnak állni a kocsik raktáron mielőtt eladják őket... Hogy pontosan kiderítsd az évjáratot, ahhoz az alvázszámot kell megnézned, annak is a 10. karakterét, az mondja meg hogy melyik modellévben készült az autód. Példa: W0L0JBF19X1123456 Kiemeltem hogy jobban látszódjon, a példában az "X" karakter jelöli az évjáratot, ami esetünkben '99-es modellévre utal. Ami téged érint: a 2007-es modellév jele ugyanitt egy 7-es szám, ha pedig 2008-as modellévű az autód, akkor értelemszerűen "8" áll ezen a helyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május17, 2009 Megoszt Elküldve Május17, 2009 Azért abban a "pár hét"-ben ne legyél biztos, esetenként jó sokáig tudnak állni a kocsik raktáron mielőtt eladják őket... Hogy pontosan kiderítsd az évjáratot, ahhoz az alvázszámot kell megnézned, annak is a 10. karakterét, az mondja meg hogy melyik modellévben készült az autód. Példa: W0L0JBF19X1123456 Kiemeltem hogy jobban látszódjon, a példában az "X" karakter jelöli az évjáratot, ami esetünkben '99-es modellévre utal. Ami téged érint: a 2007-es modellév jele ugyanitt egy 7-es szám, ha pedig 2008-as modellévű az autód, akkor értelemszerűen "8" áll ezen a helyen. 2008-as modellévű alvázszám szerint, illetve több müanyag elemen is 2007/10-2007/11-es dátum van megjelölve. <_< Szóval max 1.5 hónapos lehetett, amikor megkaptam. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Május17, 2009 Megoszt Elküldve Május17, 2009 2008-as modellévű alvázszám szerint, illetve több müanyag elemen is 2007/10-2007/11-es dátum van megjelölve. <_< Szóval max 1.5 hónapos lehetett, amikor megkaptam. :lol: de az alvázszám mondja meg mikori az autó Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Május17, 2009 Megoszt Elküldve Május17, 2009 na ma megismerkedtem egy ######a sráccal opel alkatrészekkel foglalkozik lementem hozzá 500km re lakik tőlem oda vissza van egy csomó alkatrésze kombi és 5 ajtós központi vezérlőt + kulcs belsejét 7.000ft hátsó elektromos ablakok bowdenes szerkezet 2db gyári +kapcsoló négyes+ kárpit 40.000 +kábelköteg hozzá amiben benne vannak az oldallégzsákkábelei 5.000 +olyan kárpitos ülések mint amilyen nekem van lufikkal + vezérlővel + érzékelők 50.000 jobbos küszöb ,tartókkal grátisz nagyon korrekt gyerek csak ajánlani tudom pü be írd meg mi kéne megkérdezem van e neki Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Május17, 2009 Megoszt Elküldve Május17, 2009 2008-as modellévű alvázszám szerint, illetve több müanyag elemen is 2007/10-2007/11-es dátum van megjelölve. <_< Szóval max 1.5 hónapos lehetett, amikor megkaptam. :lol: A 2008-as modellév 2007.08- tól 2008.07.-ig tartott. Értelem szerűen a többinél is így kell számolni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Május17, 2009 Megoszt Elküldve Május17, 2009 na ma megismerkedtem egy ######a sráccal opel alkatrészekkel foglalkozik lementem hozzá 500km re lakik tőlem oda vissza van egy csomó alkatrésze kombi és 5 ajtós központi vezérlőt + kulcs belsejét 7.000ft hátsó elektromos ablakok bowdenes szerkezet 2db gyári +kapcsoló négyes+ kárpit 40.000 +kábelköteg hozzá amiben benne vannak az oldallégzsákkábelei 5.000 +olyan kárpitos ülések mint amilyen nekem van lufikkal + vezérlővel + érzékelők 50.000 jobbos küszöb ,tartókkal grátisz nagyon korrekt gyerek csak ajánlani tudom pü be írd meg mi kéne megkérdezem van e neki Hmm elköltöttél több, mint 100k HUF-t bontott extrákra?! Nice.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 Hmm elköltöttél több, mint 100k HUF-t bontott extrákra?! Nice.... az üléseket elrakta 2 hónap múlva megyek érte Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 Szerintem is jár a gyárihoz,amugy tényleg 2 féle olajszürö vanaz 1.4 twinportoknál vagy ez nem igaz?Van aki azt állitja hogy van papir és valami fémes szürö? Lehetséges ez igy? A fém szűrők az XE motrookhoz valóak, én is kaptam egyet otthon van elfekvőben. Két féle van az egyik alacsonyabb vastagabb,a másik magasabb vékonyabb,de szerintem mindkettő papír.Bocs ha nem jól tudom. <_< Ja, jól be is szopattak vele az utolsó olajcserénél, csak azt nem értem miért nem néztem meg magam epc-ban a cikkszámát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 ... Ja, jól be is szopattak vele az utolsó olajcserénél, csak azt nem értem miért nem néztem meg magam epc-ban a cikkszámát. Szerintem az mindegy, hogy magas/alacsony/széles/keskeny stb. - a lényeg, hogy a felfogatásnál ugyanazok legyenek a méretek. Pl. én a Stilonál kb. 3 félét raktam fel a különböző olajcseréknél. A külső méret a gyártótól függ, de a lényeg a "szájrésze".... Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 Szerintem az mindegy, hogy magas/alacsony/széles/keskeny stb. - a lényeg, hogy a felfogatásnál ugyanazok legyenek a méretek. Pl. én a Stilonál kb. 3 félét raktam fel a különböző olajcseréknél. A külső méret a gyártótól függ, de a lényeg a "szájrésze".... A filtereseknél nem. Nincs szájrész, mivel az egész filter megy bele. Úgy képzeld el, mintha a fém szűrő gyárilag rá lenne hegesztve a motorra, a tetejét le tudnád csavarni és csak a belét cserélnéd. Szóval vagy jó bele és vissza tudod csavarni a tejét, vagy nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 A filtereseknél nem. Nincs szájrész, mivel az egész filter megy bele. Úgy képzeld el, mintha a fém szűrő gyárilag rá lenne hegesztve a motorra, a tetejét le tudnád csavarni és csak a belét cserélnéd. Szóval vagy jó bele és vissza tudod csavarni a tejét, vagy nem. helyes a meglátás, csak motorazonosat lehet bele tenni, eltérővel kakit sem érsz, mert nem fog belemeni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 Fosvágen? : http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=...mp;cat_id=72771 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 Láttam ma egy astra h cabrió-t, lenyitott tetővel+ utánfutó. Szép látvány volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 Láttam ma egy astra h cabrió-t, lenyitott tetővel+ utánfutó. Szép látvány volt. Remélem olyan szocreál Wartburg-kerekes fo.s barna, hullám-alulemez borítású utánfutó volt <_< Na jó, persze a kényszer néha szül fura szitukat node az tényleg fura, hogy Cabrio-n van vonóhorog :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 Fosvágen? : http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=...mp;cat_id=72771 nem egyedi eset Link to comment Megosztás: More sharing options...
Filewalker Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 nem egyedi eset Szerintem a 2 itéletet ugyanaz az ember írta, gyanusan ugyanazok a hibák+minkettő ugyanoda vitte szervízbe+mindkettőenk a4-es Audija volt előtte... Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 Láttam ma egy astra h cabrió-t, lenyitott tetővel+ utánfutó. Szép látvány volt. Káposzta vagy dinnye volt rajta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 Szerintem a 2 itéletet ugyanaz az ember írta, gyanusan ugyanazok a hibák+minkettő ugyanoda vitte szervízbe+mindkettőenk a4-es Audija volt előtte... Lehet, csak az elejét olvastam a szervizekig nem jutottam el <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 Káposzta vagy dinnye volt rajta? Dzsetszki vazze..... :lol: <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 Üres volt a futó, de az a régi ütött kopott darab. Kár, hogy nem tudtam lefényképezni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 Káposzta vagy dinnye volt rajta? Egyik se, trágya volt az, meg két pár gumicsizma. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 hali mindenkinek. nincs valakinek vagy valamelyik ismerősötöknek bal hátsó elektromos ablak mechanika bowdenes ami leégett v. tönkrement? a motoron van egy műanyag bowden vezető karika nekem ez kellene légyszíves nézzetek utána fontos volna vagy egyáltalán lehet e kapni ha igen az ára is érdekelne Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 node az tényleg fura, hogy Cabrio-n van vonóhorog <_< Én a tető csomin szoktam a káposztát vinni, de most hogy mondjátok az utánfutó, vonohorog kombó sokkal életszerűbb lenne. Már megyek is beszereltetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 Én a tető csomin szoktam a káposztát vinni, de most hogy mondjátok az utánfutó, vonohorog kombó sokkal életszerűbb lenne. Már megyek is beszereltetni. De miért is? Lenyitod a tetőt és beöntöd <_< Pick up feeling :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts