Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hát igen...

Van közöttünk 6 év, bár szerintem ez már ebben a korban már elenyésző. Mi még gyerekként-fiatalként benne voltunk az előző rendszer, mára irónikusnak tűnő mesevilágában, és egy fajta groteszk nosztalgiával tekintünk vissza.

A huszonéves Cartársak ezt már nem fogják megérteni, de nem is kell nekik.

Nem sírom én vissza a régi rendszert természetesen, de volt annak is varázsa gyerekként.

A sok szigorú, sokszor érteletlen szabály, meg a választékot nélkülöző üzleti kínálat között kis apróságoknak, hogy tudtunk örülni, akár egy radírnak is. Viszont voltak nagyon jó közösségek, táborok.Hogy rá tudtunk csodálkozni 1-2, mára már kacatnak számító technikai vívmányra. Ja és tiszteltük a tanárainkat, de rosszabb esetben is legalább tartottunk tőlük.

Nekem fogalmam sincs hová vigyem majd a gyerekeimet iskolába, hogy kelőképp szigorúan (de igazságosan) kezeljék őket.

Veszettül oda kell figyelnünk manapság arra, hogy a családi értékrend erős gyökereket verjen a gyerekben (3 éves korig!!!!!!!), különben ebben a fogyasztás-orientált műanyagvilágban hamar tönkreteszik az értékrendjét. És fogalma sem lesz majd, hogy miért nem boldog. Jó ha már gyerk korban meg tudja, hogy az anyagi javaknak, a plazmatévének, a jó kocsinan az ég egy adta világon semmi köze nincs a boldogsághoz.

Jól eltértem a kocsi témától... node mind1.. itt lehet ez csettopic :lol:

Maximálisan egyetértek. <_<

Elküldve

teccik-nemteccik téma:

Nekem az Opel Ascona 1.8E CD volt a nagy szerelem, 13 évig tapostam Charlie gázpedálját, aztán kiszenvedett. A képen nem az én volt autóm van, de színre, mindenre stimmel, kivéve hűtőrács, mert az a régi csíkos volt rajta. Törték szegényt Svájcban és ott is vannak bontók, meg ezermesterek. Pl. hátul 1,6S felirata volt (10 napig, mert leszedtem).

img317_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Most persze Kisasszony a liebling Fräulein :-)

Vectra C majdnem lett, de azután rájöttem, hogy felesleges lett volna, mind nagyságban, mind hengerűrtartalomban.

Úgy kellett volna betuszkolni a garázsba.

Elküldve
teccik-nemteccik téma:

Nekem az Opel Ascona 1.8E CD volt a nagy szerelem, 13 évig tapostam Charlie gázpedálját, aztán kiszenvedett. A képen nem az én volt autóm van, de színre, mindenre stimmel, kivéve hűtőrács, mert az a régi csíkos volt rajta. Törték szegényt Svájcban és ott is vannak bontók, meg ezermesterek. Pl. hátul 1,6S felirata volt (10 napig, mert leszedtem).

Most persze Kisasszony a liebling Fräulein :-)

Vectra C majdnem lett, de azután rájöttem, hogy felesleges lett volna, mind nagyságban, mind hengerűrtartalomban.

Úgy kellett volna betuszkolni a garázsba.

Egy ismerőeöm most adta el a 30 éves OPEL RECORD-ját működőképesen műszakival együtt. Nem volt az az "autómániás nagyonvigyázokrá és állandóan ápolom" típus. Használta és kész. Kíváncsi leszek akárcsak a G-re is 30 évesen

Elküldve
teccik-nemteccik téma:

Hát igen, hozzám is közelebb állnak a 3-as tagolású autók: orr-kabin-csomagtartó szekció. Biztos nagyon praktikusak ezek a seggbecsapott mai ötajtósok, de kevés igazán arányos és szép van köztük (a G természetesen OK). Az Astra I hátulja is nekem egyelőre eléggé barátkozós <_< , hátha élőben jobb lesz. Mondjuk, a G sedánjának arányait jól eltalálták, nem csak egy puttonyt hajítottak rá, mint mondjuk OFF R. Thalia, Fiat Palio Weekend, etc. ON.

Elküldve
...Calibra über tetszik mai szemmel is. De az über király számomra is a bertone ccupe. Hát az nagyon szép egy autó, opelek közül az elmúlt tizen x évben.

Nekem volt/van mindkettő, és most már ugyan kezdek megbarátkozni a QP formájával (önmagában nézve egészen tetszetős), de amikor megvettem, fura volt hogy a Calibrához képest rövidebb, magasabb és keskenyebb, szóval nincsenek meg azok a klasszikus sportkupé arányai.

Én amúgy meglehetősen elfogult vagyok a márkával szemben, gyakorlatilag az összes Opel típusban találok valami szerethetőt, az egyetlen kivétel az Agila (a régi). Azzal valahogy nem tudok megbarátkozni, akárhogy nézem, mindig csak a Suzukit látom benne.

Ennél még az Arena is jobban tetszik a maga nemében, pedig az meg kiköpött Renault, és azok közül sem épp a szebbek közé tartozik:

opel-arena-combi.jpg

Mondjuk elég ritka fajta, eddig egyetlen egyszer láttam élőben.

Elküldve
Egy ismerőeöm most adta el a 30 éves OPEL RECORD-ját működőképesen műszakival együtt. Nem volt az az "autómániás nagyonvigyázokrá és állandóan ápolom" típus. Használta és kész. Kíváncsi leszek akárcsak a G-re is 30 évesen

Valószínűleg nem volt szitává változva, mint szegény Charlie 24 évesen. Nem volt kedvem több pénzt beletolni, simán elnyelte volna a Kisasszony árát, ha rendes autót akartam volna belőle csináltatni. (pl. youngtimer)

Elküldve

az első autó általában a szívedhez nő

nekem 85 ös ford orion gyári elektromos ablakkal 1.6 8v motorral ezzüst metál fénnyel

nagyon csíptem . kényelmes volt ki lehetett vele előzni rendesen.

DE elégvolt havi 20 000ft ot vitt el csak szerelgetésre

a végén kerepes - buda Orbánhegyi út 2x 10000ft üzemanyag

olyan büdös volt hogy lemaradtak mögöttem az autók szép füstje is volt fekete.

Erzsébet hídról jobbra lekanyarodva a menekülő útvonalon egyirányú szűk utcában a járókelők takarták az arcukat nekem meg folyt a könnyem

nem sírtam marta a füst

felmelegedett motornál meg néha gondolt egyet és leállt

ez nyár elején volt előtte télen meg 100e ért lakatolták

bontóban végezte szegény láttam a vaskupac tetején

sajnáltam nagyon.

de most van egy gazdaságos kocsim

mondjuk költök rá de csak a kötelezőket olaj fékek

meg viszi a szajrét

ha van mit

kis cioma itt meg ott pótolom amit az angol gyárban kihagytak belőle

de nekem pont az kell

hogy jól érezzem magam.

Elküldve

Javíttatni kellett a szélvédőmet kavics felverődés miatt, szépen egy pontból csillagszerűen elkezdett repedni. Tegnap megcsinálták, megfúrták, feltöltötték, felpolírozták. Ma nézem és még mindig nincsen egy vonalban a lyukat fedő réteg az ablak üveggel. Ha ráteszem az ujjamat vagy elhúzom felette, akkor érzem. Ennek így kell lennie vagy teljesen egy vonalban kellene lennie az üveg többi részével?

Elküldve
Hát bárki bármit mond, nekem ez az astra nem tetszik! A H sem tetszett.

Kössz freeze, hogy nem kellett sokat gépelnem. <_<

Ez az 5 ajtós nem jön be, a kombi korábbi képeken szép volt. :lol:

Elküldve
Javíttatni kellett a szélvédőmet kavics felverődés miatt, szépen egy pontból csillagszerűen elkezdett repedni. Tegnap megcsinálták, megfúrták, feltöltötték, felpolírozták. Ma nézem és még mindig nincsen egy vonalban a lyukat fedő réteg az ablak üveggel. Ha ráteszem az ujjamat vagy elhúzom felette, akkor érzem. Ennek így kell lennie vagy teljesen egy vonalban kellene lennie az üveg többi részével?

sosem lesz egyforma....a műanyag vagy gyanta vagy hogy is mondjam sosem lesz olyan kemény mint az üveg....sosem tudtam meg én sem, meddig bírná így..3 hónap sem telt bele, kaptam egy újabb kavicsot...úgyhogy a hangját halottam, de nem láttam hova érkezett...és kb 1 hónap múlva úgy keresztbe repedt, hogy csere...de gyári minőségűre...Pilkingtonra....ennek már legalább 4 éve..azóta ezzel még nem volt gondom...kopp-kopp...

Elküldve

Sziasztok!

Ha G astrához kell nektek alkatrész, akármi akkor hivjatok nyugodtan!

vagy irjatok email! MErt a fórumot sajnos ritkán olvasom..

Van mindenem! 2 G astra alktrészei..

+B vectra, Vectra A, Calibra alkatrészek is vannak!

de itt a weboldalam ott vannak képek is

www.bontoook.eoldal.hu

tel:0670 944 95 14

email: bontoook@indamail.hu

Elküldve

SZiasztok!

Egy kérdésem lenne 1.4 xep motornál olajszüröhöz jár a tömités,vagy azt külön kell megvenni?

Arra gondolok amit felül rá lehet csavarni,azaz az olajszürö ház tetején?

Elküldve
SZiasztok!

Egy kérdésem lenne 1.4 xep motornál olajszüröhöz jár a tömités,vagy azt külön kell megvenni?

Arra gondolok amit felül rá lehet csavarni,azaz az olajszürö ház tetején?

Nekem a gyári szűrőhöz adtak. <_<

Elküldve
SZiasztok!

Egy kérdésem lenne 1.4 xep motornál olajszüröhöz jár a tömités,vagy azt külön kell megvenni?

Arra gondolok amit felül rá lehet csavarni,azaz az olajszürö ház tetején?

Szerintem is jár a gyárihoz,amugy tényleg 2 féle olajszürö vanaz 1.4 twinportoknál vagy ez nem igaz?Van aki azt állitja hogy van papir és valami fémes szürö?

Lehetséges ez igy?

Elküldve

sziasztok az érdekelne hogy átcserélhető e a nem abs es csapágy az abs esével.

hátsó négylyukas féktárcsánál nem az öt lyukaséban meg van és ki kéne cserélni megoldható ez?

Elküldve
sziasztok az érdekelne hogy átcserélhető e a nem abs es csapágy az abs esével.

hátsó négylyukas féktárcsánál nem az öt lyukaséban meg van és ki kéne cserélni megoldható ez?

A csapágy külön nem cserélhető! Egyben van a csapágy az abs jeladóval és a kerékfelfogató"tárcsával" Tehát az 5 lyukasat feltudnád tenni, mert méretben ua, de akkor hátra 5 lyukas felni kellene:)

Elküldve
Szerintem is jár a gyárihoz,amugy tényleg 2 féle olajszürö vanaz 1.4 twinportoknál vagy ez nem igaz?Van aki azt állitja hogy van papir és valami fémes szürö?

Lehetséges ez igy?

Két féle van az egyik alacsonyabb vastagabb,a másik magasabb vékonyabb,de szerintem mindkettő papír.Bocs ha nem jól tudom. <_<

Elküldve
Két féle van az egyik alacsonyabb vastagabb,a másik magasabb vékonyabb,de szerintem mindkettő papír.Bocs ha nem jól tudom. <_<

Nekem az Z14XEP-be (2007) vékonyabb, és hosszabb van. :lol:

Elküldve
Nekem az Z14XEP-be (2007) vékonyabb, és hosszabb van. <_<

2007 szeptember 1 töl váltás volt a szüröben mind kettő papir betétes igy a 2008-as modellekben más

Elküldve
Uhuhu ti programoztatok át Z12XEP Corsa-C-t Agila Z10XEP-be?

mit?? nem teljesen értem...

nem hiszem, hogy próbálkoztunk ilyennel.

Elküldve
mit?? nem teljesen értem...

nem hiszem, hogy próbálkoztunk ilyennel.

Uhu! Rendezhetnéd egy kicsit az arculatodat

Az avatarod alatt: "autonélküli..." az aláírásodban: hondás robogós <_<

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.