Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

...az elso ket fenyszoromat is cserelni kell, teljesen bemattultak.<_<

Nem feltétlenül kell cserélni, fel is lehet polírozni ahogy az enyémet.

Nem kell hozzá más csak polírpaszta, korong, polírozógép, víz és szabadidő, és íme az eredmény:

Előtte:

13274070038.JPG

Művelet közben:

13274340042.JPG

Utána:

13274768880.JPG

De ha már mindenképpen cserélni akarod, akkor én ilyet vennék:

(Hella Magic Colours)

hella_magic_colours_l_mpa2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Igaz jó drága (~220€), de iszonyat jól néz ki.

Link to comment
Megosztás:

Nem feltétlenül kell cserélni, fel is lehet polírozni ahogy az enyémet.

Nem kell hozzá más csak polírpaszta, korong, polírozógép, víz és szabadidő, és íme az eredmény:

De ha már mindenképpen cserélni akarod, akkor én ilyet vennék:

(Hella Magic Colours)

[imghttp://kepfeltoltes.hu/090507/hella_magic_colours_l_mpa2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Igaz jó drága (~220?), de iszonyat jól néz ki.

Pont ilyent neztem, 40-ert talaltam egy parat. Ime. En ha jol tudom, nem lehet cserelni, a polirozasrol meg nincs tapasztalatom.<_<

Link to comment
Megosztás:

Sztem nem, legalábbis az EPC nem hoz külön cikkszámot a fényszóróbúrára.

Kisipari módszerekkel lehet, de aki még nem csinált, annak nem javallott, mert könnyen káromkodás lehet a vége <_<

Ja még annyi, hogy tényleg nem lehet külön csak búrát kapni, de vaterán már vannak egész jó árban fülsérült komplett lámpicskuk.

Link to comment
Megosztás:

Kisipari módszerekkel lehet, de aki még nem csinált, annak nem javallott, mert könnyen káromkodás lehet a vége :lol:

Ja még annyi, hogy tényleg nem lehet külön csak búrát kapni, de vaterán már vannak egész jó árban fülsérült komplett lámpicskuk.

A gond az, hogy a lámpabúra elválasztása a lámpatesttől problémás lehet. <_<

Elvileg a lámpabúra ragasztva van, körben, résmentesen. A patentfülecskék, amik körben vannak, csak arra szolgálnak, hogy amíg a ragasztó köt, egyben tartsák a búrát és a testet, de utána már csak "dísz". Éppen ezért nem lehet csak úgy lepattintgatni, körbe, és cserélni.

Magyarul, egy módon lehet búrát cserélni korrektül: - a régi lámpán a búrát, akár a roncsolásával is, eltávolítjuk, úgy, hogy a test ne sérüljön. A fülsérült lámpán ugyanez, csak ott a búrára kell vigyázni. Azután ragasztómaradványok lekapargatása, újraragasztás, összepattintás.

Elég macerás, főleg, hogy 5-6k-ért lehet kapni komplett jó lámpákat, és a fülsérült se sokkal olcsóbb. (bár nemtom, ki veszi meg, mivel jó minőségben nem lehet javítani, ahhoz vékonyak a fülek) Én a coupé (njoy, fekete) lámpámat 20k-ért vettem párban. A régi fülsérültet meg kidobtam, pedig amúgy csilivili volt.

Link to comment
Megosztás:

Pedig van hozzá javítókészlet:

Akkor ezt buktam.... <_<

Persze ez mindig lámpafüggő. Ha van elég anyag a fülben, meg a tövénél, akkor tényleg lehet, hogy helyre lehet hozni. Sajna én olyan autókon szocializálódtam, amiknél ez nem működött.... (Hondánál és Suzukicsinél volt ilyen problémám) Egyébként nekem az alsó fül volt törött, de akkor lehet, hogy ahhoz is van javító....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok a kérdés még mindig áll:

Vajon a CLII gyári központizárja milyen működési elvü? van vagy 3 féle bekötési lehetőség a riasztónál de nem akarom mind a 3 at végigsakkozni mert lehet hogy csak pajszerrel ajtónyitás lesz a vége <_<

Link to comment
Megosztás:

A gond az, hogy a lámpabúra elválasztása a lámpatesttől problémás lehet. <_<

Elvileg a lámpabúra ragasztva van, körben, résmentesen. A patentfülecskék, amik körben vannak, csak arra szolgálnak, hogy amíg a ragasztó köt, egyben tartsák a búrát és a testet, de utána már csak "dísz". Éppen ezért nem lehet csak úgy lepattintgatni, körbe, és cserélni.

Magyarul, egy módon lehet búrát cserélni korrektül: - a régi lámpán a búrát, akár a roncsolásával is, eltávolítjuk, úgy, hogy a test ne sérüljön. A fülsérült lámpán ugyanez, csak ott a búrára kell vigyázni. Azután ragasztómaradványok lekapargatása, újraragasztás, összepattintás.

Elég macerás, főleg, hogy 5-6k-ért lehet kapni komplett jó lámpákat, és a fülsérült se sokkal olcsóbb. (bár nemtom, ki veszi meg, mivel jó minőségben nem lehet javítani, ahhoz vékonyak a fülek) Én a coupé (njoy, fekete) lámpámat 20k-ért vettem párban. A régi fülsérültet meg kidobtam, pedig amúgy csilivili volt.

Vagy felfűtöd anyu sütőjét 120 fokra, negyed órára berakod és lehet szépen szétszedni. Csak nem mindegy, hogy hogyan. Na ilyenkor kezdődik a káromkodás. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Pedig van hozzá javítókészlet:

Letört fület én is javítottam csak még F-en. Abszolút saját kialakítású vaslemezzel barkácsoltam meg de korrekt módon.

Vehettem volna új lámpatestet is 5K körül, de sajnáltam volna lebarmolni emiatt a másik lámpáról is a a szemöldököt.

Úgy oda volt ragasztva, hogy képtelenség volt leszedni törés nélkül.

P1010109.jpg

A vezető oldali az. Sajna a fülről nincs fotó, de itt is látszik, hogy jól sikerült, szépen passzol

Link to comment
Megosztás:

Kisipari módszerekkel lehet, de aki még nem csinált, annak nem javallott, mert könnyen káromkodás lehet a vége :lol:

Ja még annyi, hogy tényleg nem lehet külön csak búrát kapni, de vaterán már vannak egész jó árban fülsérült komplett lámpicskuk.

akkor meg szabad venni a fulserult, amde javitott burakat? <_< mod: latom nem erdemes. en sem mertem, ezert is nezek ujakat.

Link to comment
Megosztás:

akkor meg szabad venni a fulserult, amde javitott burakat? <_< mod: latom nem erdemes. en sem mertem, ezert is nezek ujakat.

Kérdés, hogy a párezer forint differencia megéri-e a kínlódást.

Másrészt, nem kell feltétlen újat venni, a használt, hibátlan is jó, és azért olcsóbb.... Az a gond, hogy az új sokkal fényesebb lesz, mint a régi, akár be van mattulva, akár nem. Valamennyit mindenképpen öregszik a búra az UV sugárzás miatt. Célszerű párban nézni, vagy a jobbik búrádhoz hozzápróbálva megvenni.

Link to comment
Megosztás:

Kérdés, hogy a párezer forint differencia megéri-e a kínlódást.

Másrészt, nem kell feltétlen újat venni, a használt, hibátlan is jó, és azért olcsóbb.... Az a gond, hogy az új sokkal fényesebb lesz, mint a régi, akár be van mattulva, akár nem. Valamennyit mindenképpen öregszik a búra az UV sugárzás miatt. Célszerű párban nézni, vagy a jobbik búrádhoz hozzápróbálva megvenni.

mindenkeppen csak gyarit szeretnek, es ha lehet, csak ujat.

majd teszek fel kepet a burarol, az elozo tulaj parszor magasnyomasuval lemosta illetve mintha valami meg is marta volna. es raadasul a jobb oldalinal pont a foncsornal, szoval az mar alig vilagit. ja, es mar szinte sarga a szine.<_<

40-et raszanok jovo honapban, ha az a vateras akkor meg meglesz. szerettem volna xenont, de nincs motoros magassagallitom (csak manualis), meg a xenonhoz valo bura sem 10 forint...

Link to comment
Megosztás:

szvsz az enyemet mar nem. <_<

Plírozni, csak a karcosat érdemes. Ami besárgult azt már cseszheted

Helyesbítek: Ha nagyon karcos, akkor természetesen azon is lehet javítani, de a sárgaság nem tűnik el

Módosítva : freeze
Link to comment
Megosztás:

ettol feltem.

Hát igen, sajnos a sárgaság nem felületi hiba, hanem anyagában sárgul el a műanyag. Őszintén csodálkoztam is mikor G-t vettem, hogy nem üveg. Az F-en üveg volt.

Nopersze örülök is neki, mert ha üvegből lenne akkor 2x annyiba kerülne <_<

Link to comment
Megosztás:

Hát igen, sajnos a sárgaság nem felületi hiba, hanem anyagában sárgul el a műanyag. Őszintén csodálkoztam is mikor G-t vettem, hogy nem üveg. Az F-en üveg volt.

Nopersze örülök is neki, mert ha üvegből lenne akkor 2x annyiba kerülne :lol:

unokatesom pont ezen lepodott meg: F Caravanja uvegburas, G-m meg muanyag. nezett is, hogy ez meg miert...<_<

sebaj, szerzek uj burakat, meg valami jobb izzot, aztan go az ejszakaba :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.