Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  tayrol írta:
Ahh, meg fiatal vagyok :lol:

Megszagolhatom, de eddig nem ereztem semmi szagat. A tartalyt nem akarom letudozni. <_<

Ha hutoradiator a gond, akkor milyen osszegre szamitsak javitast tekintve?

Hát az összeget nem tudom, de van meló vele rendesen, mert le kell bontani az egész műszerfalat ha jól tudom

Elküldve
  freeze írta:
Hát az összeget nem tudom, de van meló vele rendesen, mert le kell bontani az egész műszerfalat ha jól tudom

Az nem baj, csak ne keruljon sokba. <_<

Elküldve
  PGA írta:
Akár 70 km/h-s szédítő sebességgel is tudott száguldani...

Azért jobban ment az annál... kedvező körülmények esetén még a szédítő 95km/h-s tempót is megfutotta. <_<

415-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

415_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve
  I_S írta:
Ha nem cl2 akkor elképzelhető, de nem tuti, ha cl2 akkor tuti oda kell húzni. Leg egyszerübb a küszöbök alatti csatornát használni a célra, aztán B oszlop, és ajtó.

Köszi ,de mi az a cl2?

Elküldve
  Barnus írta:
Köszi ,de mi az a cl2?

Astra Classic 2, a G Astra "utóélete" 2004 után, amikor már létezett az utódja.

A.m: a 2004 utáni G Astrák tulajdonképpen.

Elküldve
  tgabika76 írta:
Azért jobban ment az annál... kedvező körülmények esetén még a szédítő 95km/h-s tempót is megfutotta. :lol:

Milyen relikviáid vannak Neked... :lol: Fogyasztása is elég korrekt volt, gondolom a katalógusadatnál is többet csippentett mondjuk BP-belvárosi menetekben... (...Mágenheim doktorral, amint éppen Vágási Ferit vitte kórházba... <_< )

Elküldve
  PGA írta:
Szerintem a lengyel szocialista ipar remekére, a NYSA-ra gondoltál. <_<

http://kepfeltoltes.hu/view/090506/2004111...ltoltes.hu_.jpg

Akár 70 km/h-s szédítő sebességgel is tudott száguldani..., meg nem kicsit volt borulékony... :lol:

150.000 km-t húztam le vele és UAZ-zal még sorkatonaként. Tökéletesen megegyezett a Mentőszolgálatéval (külsőre :lol: ), csak HA-val kezdődött a rendszáma! A Seholsemmi közepén elszakadt a 3. henger hajtókar a dugattyúcsapszeg olajzófuratánál rettenetes 70 km/h sebességnél. Alapfelszerelés volt a 100-as szeg, mert a váltókar rendszeresen elnyírta a csonknál a csapszeget.

Az UAZ képes volt alapjáraton főtengelycsapágyas lenni, viszont sík úton 110-et tudott.

Elküldve
  PGA írta:
Milyen relikviáid vannak Neked... :lol: Fogyasztása is elég korrekt volt, gondolom a katalógusadatnál is többet csippentett mondjuk BP-belvárosi menetekben... (...Mágenheim doktorral, amint éppen Vágási Ferit vitte kórházba... <_< )

Ami engem meglepett, az az hogy a futóműve nagy vonalakban gyakorlatilag azonos a G Astráéval: elöl független kerékfelfüggesztés, hátul merev tengely, csak emez hátul laprugós.

Elküldve
  tgabika76 írta:
Ami engem meglepett, az az hogy a futóműve nagy vonalakban gyakorlatilag azonos a G Astráéval: elöl független kerékfelfüggesztés, hátul merev tengely, csak emez hátul laprugós.

Egyébként egy időben a mi városunkból röppent ki az összes magyar mentő, itt volt a nullrevíziós bázis (AFIT), konvojban vitték őket a vasútállomásról a szervizbe, ott kapták meg a szerelvényezést.

Elküldve
  tgabika76 írta:
Astra Classic 2, a G Astra "utóélete" 2004 után, amikor már létezett az utódja.

A.m: a 2004 utáni G Astrák tulajdonképpen.

Köszi

Az enyém 2006-os

Elküldve

Sziasztok!

Hogy kell azt csinálni hogy megjelenjen a fénykép, akárhogy próbálom kicsinyíteni mindig csak a beállításokban látszik, kint meg nem.

köszi.

Elküldve
  Barnus írta:
Sziasztok!

Hogy kell azt csinálni hogy megjelenjen a fénykép, akárhogy próbálom kicsinyíteni mindig csak a beállításokban látszik, kint meg nem.

köszi.

Az avatarba tedd be a megjeleníteni kívánt képet!

Boldog Születésnapot!

Elküldve
  ha4nz írta:
Ha jól emlékszem a CL2-be nem is lehetett ilyen extrát kérni. Bár nekem is azért jól jönne mert néha egyedül autózva fölöslegesen nem kéne hogy felrobbanjon.

Más: Bontókról jutott eszembe: Valamelyikőtök járt már a vidámvásár úti autókereskedésben? Én akit csak tudok lebeszélek róla, inkább roncstelep mint kereskedés. Hasznaltauto.hu-n vannak hirdetéseik, de roncs autók éppen hogy csak gurulnak. Ezeket akarják akár fél millióért eladni. EZ VICC!

HA ez a XVI. kerületi, akkor ott tényleg roncsok vannak. Én is nézegettem használtautón, de noha itt van egy köpésre még sosem mentem be.

Bontót nem tud valaki 16 ker környékén? Kellene mondjuk egy bal kesztyűtartó fül. <_<

Elküldve
  Barnus írta:
Köszönöm szépen, már minden OK.

HAPY BIRTHDAY! ... gyorsan míg le nem késem <_<

ja, itt jut eszembe.. a fórum órája az már mindig téli időszámításban marad? :lol:

Elküldve
  tayrol írta:
Az nem baj, csak ne keruljon sokba. <_<

Általában a tömítés szokta megadni magát, ha jól tudom Uhu csinálta a srácnak, keresd Őt itt a fórumon.

  julien írta:
az Astra H-kat meg már sok helyen Classic III-nak

Már? Már még ne már. Majd ha kijön az I és áttelepítik a H Astra gyártást Lengyelországba. Vagy ez már megtörtént csak "jól" tájékozott vagyok?

Elküldve
  Invi írta:
HA ez a XVI. kerületi, akkor ott tényleg roncsok vannak. Én is nézegettem használtautón, de noha itt van egy köpésre még sosem mentem be.

Bontót nem tud valaki 16 ker környékén? Kellene mondjuk egy bal kesztyűtartó fül. <_<

A vaterán láttam 3000-ért :lol:

Elküldve
  freeze írta:
HAPY BIRTHDAY! ... gyorsan míg le nem késem <_<

ja, itt jut eszembe.. a fórum órája az már mindig téli időszámításban marad? :lol:

Nem késtél le, köszönöm szépen.

Az autó jól megy, én is jól vagyok, a többi meg most nem számít.

Elküldve
  tayrol írta:
Ez mit tartalmaz? :lol:

A javító szett ára kb 8000ft +2v.3 óra munkadíj(a müszerfal alatti rész kardánbox stb) lebontása hütövíz leengedése+feltöltése.Nehezen hozzáférhető szívatós helyen kell dolgozni ezért tart ilyen soká és kerül 23-30 ezer ft-ba <_<

Elküldve
  Jony G írta:
A javító szett ára kb 8000ft +2v.3 óra munkadíj(a müszerfal alatti rész kardánbox stb) lebontása hütövíz leengedése+feltöltése.Nehezen hozzáférhető szívatós helyen kell dolgozni ezért tart ilyen soká és kerül 23-30 ezer ft-ba <_<

Szuper, koszi az infot!:lol: Megnezetem a szakival, ugyis el kell mennem hozza, az elso ket fenyszoromat is cserelni kell, teljesen bemattultak.:lol:

Elküldve
  tayrol írta:
Szuper, koszi az infot!<_< Megnezetem a szakival, ugyis el kell mennem hozza, az elso ket fenyszoromat is cserelni kell, teljesen bemattultak.:lol:

Nekem csak az egyik mattult be, akartam is kérdezni hogy valaki csrélt-e már külső burklatot (elméletileg cserélhető)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.