ha4nz Elküldve Április30, 2009 Megoszt Elküldve Április30, 2009 Mobil Synt S 5W-40-et. Eddig 5-30-as Opel olajat használtam, azzal sem volt semmi gond, most nyárára egy kicsit erősebb olajat akartam bele. Amúgy semmi gondom a géppel, egyedül a hátsó kipufogódob rohadt el. Kb 100.000 után már rohad a dob? Ez mennyi idő alatt jött össze? Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Április30, 2009 Megoszt Elküldve Április30, 2009 Kb 100.000 után már rohad a dob? Ez mennyi idő alatt jött össze? nekem 4 éves és 72E-nél belül már csörög, kívül meg rozsdás, de nem lukas még sehol, szép csendes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
starchild83 Elküldve Április30, 2009 Megoszt Elküldve Április30, 2009 Szerintem Astra G ben nem volt EBA. Ez a rövidítése a vészfékasszisztensnek. Huh ez engem is érdekel, astra classicban nincs ilyen fícsőr mi? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Április30, 2009 Megoszt Elküldve Április30, 2009 Huh ez engem is érdekel, astra classicban nincs ilyen fícsőr mi? ;) G-nél ez úgy tűnik max fjúcsőr nem fícsőr ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vicsor Elküldve Április30, 2009 Megoszt Elküldve Április30, 2009 A kipufogódobomat tavaly rakták rendbe 88 ezer km utám. Külső köpeny le, az alatta lévő réteget pedig kezelték valamivel de már nem emlékszem konkrétan mivel. Azóta semmi gond vele. Legalábbís amennyit én látok belőle.;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 MÁJUS 1. Sör, virsli ;).... este muszáj lesz kimenni grillezni a cimbikkel ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 MÁJUS 1. Sör, virsli ;).... este muszáj lesz kimenni grillezni a cimbikkel ;) Ilyenkor munkásmozgalmi dalokat is szokás énekelni, de minimum az Internacionálét mindenki dúdolja el magában...;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 Na a kipufot nekem is kell nemsokára cserélni. a külső lemezrésze már egész szépen mutat. Nekem 6 év és 70e km után málott le, de alatt a coupe/cabrionak rozsdamentesből van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 Ilyenkor munkásmozgalmi dalokat is szokás énekelni, de minimum az Internacionálét mindenki dúdolja el magában...;) Nem elég,hogy dolgozom még énekeljek is. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 Nem elég,hogy dolgozom még énekeljek is. ;) Persze: "hegyek völgyek között zakatol a vonat.... " ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Május2, 2009 Megoszt Elküldve Május2, 2009 Nekem 6 év és 70e km után málott le, de alatt a coupe/cabrionak rozsdamentesből van! Hoppácska!!!!!!!! Akkor minek is a külső burkolat??? Nagyon tuti lett egyébként gratula érte <_< Két kérdésem volna: -nem értem azt a képet amin a belseje van mutatva. Ki lett szedve a lukacsos cső? Vagy csere? Miért kellett? -mivel lett lefestve? Megköszönném a válaszaidat :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Május2, 2009 Megoszt Elküldve Május2, 2009 Hoppácska!!!!!!!! Akkor minek is a külső burkolat??? Nagyon tuti lett egyébként gratula érte <_< Két kérdésem volna: -nem értem azt a képet amin a belseje van mutatva. Ki lett szedve a lukacsos cső? Vagy csere? Miért kellett? -mivel lett lefestve? Megköszönném a válaszaidat :lol: A vékony lemezek a melegedés gátlása miatt vannak, feltételezhetően.Ugyan a képen látszik, hogy van a dob felett is egy hőterelő lemez, de a csomagtér padlója mostanában kicsit langyos a lemezburkolat hiánya miatt. Azt meg egyáltalán nem tudom, hogy pl a lengyel gyártásúaknak is rozsdamentes e a hátsó dobja. Ezért írtam, hogy a coupe, cabrio és OPC astráé tutira az. Kár kidobálni őket. Azt a csövet csak a folytás miatt szedtem ki, próbaképp, mivel a vége el volt lapítva, ezért csak a kis lyukakon tudott távozni a kipufogó gáz. Elöl és hátul is amúgy gyapot van ott a rostélyok mögött a dobban, tehát az is szűr valamennyit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Május2, 2009 Megoszt Elküldve Május2, 2009 Boldizsár? Te szereted a Massive Attack zenéjét? Bocs, csak most olvastam..... <_< De egyébként nem ismerem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve Május2, 2009 Megoszt Elküldve Május2, 2009 Majd ha meg lesz, és ha beszerelted csinálnál Róla képet? Engem is érdekelene, megkérdezném amárkakereskedést, annyit megér az egész!!!! <_< Hello! Itt van 2db kép, hogy, hogy sikerült beszerelni. http://kepfeltoltes.hu/view/090502/2009050...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/090502/2009050...ltoltes.hu_.jpg Ha valakit érdekel esetleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
domber Elküldve Május2, 2009 Megoszt Elküldve Május2, 2009 SZiasztok! Lenne egy kérdésem,Astra G-ben benne van az ISOFIX? Vagy csak egyes tipusokben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május2, 2009 Megoszt Elküldve Május2, 2009 SZiasztok! Lenne egy kérdésem,Astra G-ben benne van az ISOFIX? Vagy csak egyes tipusokben? alapból nincs benne lehet úgy rendelni Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 Nálatok is az autó gyári emelője (már ha azt használjátok) átalakította az emelési pontokat, vagy ez már a gyárból ilyen "rojtosan" jött ki? Nálam az oldala nagyon kivan rongyolódva mintha az emelő szétnyomná azt a lemezt mint a kalapács a hidegvágó végét szokta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május3, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Május3, 2009 Nálatok is az autó gyári emelője (már ha azt használjátok) átalakította az emelési pontokat, vagy ez már a gyárból ilyen "rojtosan" jött ki? Nálam az oldala nagyon kivan rongyolódva mintha az emelő szétnyomná azt a lemezt mint a kalapács a hidegvágó végét szokta. ez azért van, mert nem jól raktad be az autó alá az emelőt. a küszöb peremét bele kell helyezni az emelő nútjába ( vagy mittóménmijébe) és úgy emelni. én nagyon sokszor emeltem fel minden autómat, és nekem soha semmi baja nem lett... egyszerüen béna voltál :lol: jav: de most újraolvastam a kérdésedet, és asszem mégse értem mire gondolsz... mindegy, ha te cseszted el akkor a fenti sort neked írtam, ha nem akkor felejtős <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
endorf Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 ez azért van, mert nem jól raktad be az autó alá az emelőt. a küszöb peremét bele kell helyezni az emelő nútjába ( vagy mittóménmijébe) és úgy emelni. én nagyon sokszor emeltem fel minden autómat, és nekem soha semmi baja nem lett... egyszerüen béna voltál :lol: jav: de most újraolvastam a kérdésedet, és asszem mégse értem mire gondolsz... mindegy, ha te cseszted el akkor a fenti sort neked írtam, ha nem akkor felejtős :lol: Vagy nem gyári az emelője.... :lol: <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 Vagy nem gyári az emelője.... :lol: <_< A lényeg, hogy az alvázon a küszöb alatt a függőleges peremen van két kialakított hely. (kicsit elől és kicsit hátul) Ki van "hagyva" két kissé íves hely amely pontosan passzol a gyári emelő profiljához. azaz a gyári emelő lemez része felfekszik a függőleges perem feletti alvázrészre, de az emelőben lévő átkötő hengernek ki van alakítva egy-egy bemarás. Ha erre gondolsz akkor az okés, ha nem akkor az nem okés :lol: Húbakker anyák napja + asszony-szülinap alkalmával férfi családtagok által igazságtalan módon elfogyasztott nem kevés pálesz után ennyit írni jaaaajjj :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hzcs Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 hali 10 év után lerohadt a gyári kipufogódob a kocsiról (105e km), és kellene rá másikat venni. Ha nem sokkal drágább a sportdob mint a gyári, akkor inkább azt vennék. Találtam egy ilyet, ehhez mit szóltok? http://cgi.ebay.de/Sport-AUSPUFF-EDELSTAHL...93%3A1|294%3A50 Kb mennyibe kerül egy gyári dob? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Filewalker Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 Kicsitmegszívtam a dobcserét. Vettem a vaterán egy használt gyári dobot, penge álapotú. De amikor a kocsi alá feküdtem vettem észre, hogy nekem gyárlag nincse a csatlakozásnál az a kis konzol a két csavarral, hanem nekem össze van dugva a két cső és egy szorítóbilinccsel van összeszorítva. Ez csak nekem van így, vagy van ilye meg olyan csatlakozású dob is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hzcs Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 Kicsitmegszívtam a dobcserét. Vettem a vaterán egy használt gyári dobot, penge álapotú. De amikor a kocsi alá feküdtem vettem észre, hogy nekem gyárlag nincse a csatlakozásnál az a kis konzol a két csavarral, hanem nekem össze van dugva a két cső és egy szorítóbilinccsel van összeszorítva. Ez csak nekem van így, vagy van ilye meg olyan csatlakozású dob is? Ha nem felejtem el, holnap munka után aláfexek. Holnap megy műszakira, ma ki lett nyalva <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 hali 10 év után lerohadt a gyári kipufogódob a kocsiról (105e km), és kellene rá másikat venni. Ha nem sokkal drágább a sportdob mint a gyári, akkor inkább azt vennék. Találtam egy ilyet, ehhez mit szóltok? http://cgi.ebay.de/Sport-AUSPUFF-EDELSTAHL...93%3A1|294%3A50 Kb mennyibe kerül egy gyári dob? Fele ára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 alapból nincs benne lehet úgy rendelni Lassan már CL2-t sem lehet rendelni, nem hogy extrákat bele <_< (Isofix-et meg ha akarnál sem tudnál CL2-höz rendelni.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts