Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Mobil Synt S 5W-40-et. Eddig 5-30-as Opel olajat használtam, azzal sem volt semmi gond, most nyárára egy kicsit erősebb olajat akartam bele. Amúgy semmi gondom a géppel, egyedül a hátsó kipufogódob rohadt el.

Kb 100.000 után már rohad a dob? Ez mennyi idő alatt jött össze?

Link to comment
Megosztás:

Nekem 6 év és 70e km után málott le, de alatt a coupe/cabrionak rozsdamentesből van!

Hoppácska!!!!!!!!

Akkor minek is a külső burkolat???

Nagyon tuti lett egyébként gratula érte <_<

Két kérdésem volna:

-nem értem azt a képet amin a belseje van mutatva. Ki lett szedve a lukacsos cső? Vagy csere? Miért kellett?

-mivel lett lefestve?

Megköszönném a válaszaidat :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hoppácska!!!!!!!!

Akkor minek is a külső burkolat???

Nagyon tuti lett egyébként gratula érte <_<

Két kérdésem volna:

-nem értem azt a képet amin a belseje van mutatva. Ki lett szedve a lukacsos cső? Vagy csere? Miért kellett?

-mivel lett lefestve?

Megköszönném a válaszaidat :lol:

A vékony lemezek a melegedés gátlása miatt vannak, feltételezhetően.Ugyan a képen látszik, hogy van a dob felett is egy hőterelő lemez, de a csomagtér padlója mostanában kicsit langyos a lemezburkolat hiánya miatt. Azt meg egyáltalán nem tudom, hogy pl a lengyel gyártásúaknak is rozsdamentes e a hátsó dobja. Ezért írtam, hogy a coupe, cabrio és OPC astráé tutira az. Kár kidobálni őket.

Azt a csövet csak a folytás miatt szedtem ki, próbaképp, mivel a vége el volt lapítva, ezért csak a kis lyukakon tudott távozni a kipufogó gáz. Elöl és hátul is amúgy gyapot van ott a rostélyok mögött a dobban, tehát az is szűr valamennyit.

Link to comment
Megosztás:

Nálatok is az autó gyári emelője (már ha azt használjátok) átalakította az emelési pontokat, vagy ez már a gyárból ilyen "rojtosan" jött ki? Nálam az oldala nagyon kivan rongyolódva mintha az emelő szétnyomná azt a lemezt mint a kalapács a hidegvágó végét szokta.

Link to comment
Megosztás:

Nálatok is az autó gyári emelője (már ha azt használjátok) átalakította az emelési pontokat, vagy ez már a gyárból ilyen "rojtosan" jött ki? Nálam az oldala nagyon kivan rongyolódva mintha az emelő szétnyomná azt a lemezt mint a kalapács a hidegvágó végét szokta.

ez azért van, mert nem jól raktad be az autó alá az emelőt.

a küszöb peremét bele kell helyezni az emelő nútjába ( vagy mittóménmijébe) és úgy emelni.

én nagyon sokszor emeltem fel minden autómat, és nekem soha semmi baja nem lett...

egyszerüen béna voltál :lol:

jav: de most újraolvastam a kérdésedet, és asszem mégse értem mire gondolsz... mindegy, ha te cseszted el akkor a fenti sort neked írtam, ha nem akkor felejtős <_<

Link to comment
Megosztás:

ez azért van, mert nem jól raktad be az autó alá az emelőt.

a küszöb peremét bele kell helyezni az emelő nútjába ( vagy mittóménmijébe) és úgy emelni.

én nagyon sokszor emeltem fel minden autómat, és nekem soha semmi baja nem lett...

egyszerüen béna voltál :lol:

jav: de most újraolvastam a kérdésedet, és asszem mégse értem mire gondolsz... mindegy, ha te cseszted el akkor a fenti sort neked írtam, ha nem akkor felejtős :lol:

Vagy nem gyári az emelője.... :lol: <_<

Link to comment
Megosztás:

Vagy nem gyári az emelője.... :lol: <_<

A lényeg, hogy az alvázon a küszöb alatt a függőleges peremen van két kialakított hely. (kicsit elől és kicsit hátul) Ki van "hagyva" két kissé íves hely amely pontosan passzol a gyári emelő profiljához. azaz a gyári emelő lemez része felfekszik a függőleges perem feletti alvázrészre, de az emelőben lévő átkötő hengernek ki van alakítva egy-egy bemarás. Ha erre gondolsz akkor az okés, ha nem akkor az nem okés :lol:

Húbakker anyák napja + asszony-szülinap alkalmával férfi családtagok által igazságtalan módon elfogyasztott nem kevés pálesz után ennyit írni jaaaajjj :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kicsitmegszívtam a dobcserét. Vettem a vaterán egy használt gyári dobot, penge álapotú. De amikor a kocsi alá feküdtem vettem észre, hogy nekem gyárlag nincse a csatlakozásnál az a kis konzol a két csavarral, hanem nekem össze van dugva a két cső és egy szorítóbilinccsel van összeszorítva. Ez csak nekem van így, vagy van ilye meg olyan csatlakozású dob is?

Link to comment
Megosztás:

Kicsitmegszívtam a dobcserét. Vettem a vaterán egy használt gyári dobot, penge álapotú. De amikor a kocsi alá feküdtem vettem észre, hogy nekem gyárlag nincse a csatlakozásnál az a kis konzol a két csavarral, hanem nekem össze van dugva a két cső és egy szorítóbilinccsel van összeszorítva. Ez csak nekem van így, vagy van ilye meg olyan csatlakozású dob is?

Ha nem felejtem el, holnap munka után aláfexek. Holnap megy műszakira, ma ki lett nyalva <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.