kardos Elküldve Április24, 2009 Megoszt Elküldve Április24, 2009 Lehet hogy nem idevaló ;) de azért közkincsé teszem nem reklámozok semmit csak ha már a válságnál tartunk..... állítható futőmű 79900.- a 120 as árról jól levitte a válság, sztem jó ár én hétfőn megyek megvenni és akkor már bent is lészen a kicsi oto alatt ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Filewalker Elküldve Április24, 2009 Megoszt Elküldve Április24, 2009 Ezt olvasta valaki? A kedvenc részek, melyek a tulaj épelméjűségét kérdőjelezik meg nálam: az ablakok azonnal bepárásodtak hiába cseréltettem benne pollen illetve légszűrőket - Mi köze hozzá a légszűrőnek? ;) ;) "Budapestről haladtam Kecskemét felé az autópályán kb: 120 - 140 km/óra sebességgel". "két év alatt 70.000 kilómétert tettem bele" - Hát éppenséggel nem ekkora igénybevételre találták ki! :D Az ilyenen mindíg jót röhögök, ismerek 1-2 ilyen csávót. Van egy ismerősöm, ő is egy tudálékos csávó, szídja a Zafiráját, hogy eszi az izzót és hogy a Te...cós olaj is ugyan az , mint a márkás olaj, csak mivel nagy tételben veszi, jóval olcsóbban kapja meg hasonlóan a virslihez... ;) :P -_- Aztán megnéztem az olajcserét: az említett olajból nívópálca tetejéig+1-2 deci, mondván úgyis eszi, majd a jó kis olajos kézzel izzócsere, mondanom sem kell izzót az üvegnél fogva, nem is értem mitől krepál be 1-2 hét után. Nekem semmi bajom nincs az Astrámmal. A héten fogja a százezredik km.-et megtenni, nem rángat, nem zabálja az olajat, nem eszik sokat, jól felszerelt kényelmes és szép kocsi. 5 éves de még sosem kellett a klímához vagy a motorhoz nyúlni, 2 éve vettem, ezidő alatt 40000-et tettem bele és cseréltem összesen 1 db izzót eddig és még az Egr szelep is tökéletesen működik. Megvannak a heppjei, mint bármelyik tipusnak, oda kell figyelni a karbantartásra. Ugyanakkor minden reggel amikor munkába indulok és meglátom, jó ránézni és örömmel ülök bele.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Április24, 2009 Megoszt Elküldve Április24, 2009 http://totalcar.hu/magazin/kozelet/hibastat08 ez a komoly sztem kiesett a g astra c cors aés a megbízható autók a sorból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április24, 2009 Megoszt Elküldve Április24, 2009 No, ehhez mit szóltok? ;) Gyenge próbálkozás egy tőke szempontjából ingatag lábakon álló cégcsoport részéről a korábban csúfos-botrányos véget ért kapcsolat felmelegítésére. Nem mostanában lesznek olyan tőkeerősek, hogy az amerikai GM-be és az európai Opelbe is beszálljanak. Ez csak a nem létező erő fitogtatása az esetleg hitelt nyújtó pénzintézetek felé. Kétlem, hogy bekajolnák. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április24, 2009 Megoszt Elküldve Április24, 2009 http://totalcar.hu/magazin/kozelet/hibastat08 ez a komoly sztem kiesett a g astra c cors aés a megbízható autók a sorból. Nincs ok az elkeseredésre, mert a statisztikában olyan típusok szerepelnek, melyekből legalább évi 1000db-ot helyeznek újonnan forgalomba. A fent említett két típus már csak a használtautópiacon lelhető fel a németeknél, mivel ott nincs Classic forgalmazás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Április24, 2009 Megoszt Elküldve Április24, 2009 Na így kell vásárolni: 92-ben egy kedves autótolvaj megszabadította apámat a 2,5 éves 2105-ös Ladájától, így autó nélkül maradt a család. Apám szeretett volna egy 1,6-os, vagy az alatti, német, benzines, fehér, 5 évnél fiatalabb autót, de anyámnak megtetszett az autó színe, és a felirat is megvolt a hátulján hiánytalanul szóval vettek egy 1,8-as, japán, dízel, nemfehér 5 éves autót. Autóvásárlásnál az a lényeg, hogy tartsd magad ahhoz, amit otthon elterveztél! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandi25Bp Elküldve Április24, 2009 Megoszt Elküldve Április24, 2009 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy van valami tapasztalatotok a SPURI adalékkal? Én most próbálom ki. Több helyről is istenítették, benzin és dízel motornál is. Üdv: András Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Április24, 2009 Megoszt Elküldve Április24, 2009 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy van valami tapasztalatotok a SPURI adalékkal? Én most próbálom ki. Több helyről is istenítették, benzin és dízel motornál is. Üdv: András Egy ideig használtam , de érdekes módon az első használatkor volt változás, utána már semmi.... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Április24, 2009 Megoszt Elküldve Április24, 2009 Na így kell vásárolni: 92-ben egy kedves autótolvaj megszabadította apámat a 2,5 éves 2105-ös Ladájától, így autó nélkül maradt a család. Apám szeretett volna egy 1,6-os, vagy az alatti, német, benzines, fehér, 5 évnél fiatalabb autót, de anyámnak megtetszett az autó színe, és a felirat is megvolt a hátulján hiánytalanul szóval vettek egy 1,8-as, japán, dízel, nemfehér 5 éves autót. Autóvásárlásnál az a lényeg, hogy tartsd magad ahhoz, amit otthon elterveztél! ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Április24, 2009 Megoszt Elküldve Április24, 2009 http://totalcar.hu/magazin/kozelet/hibastat08 ez a komoly sztem kiesett a g astra c cors aés a megbízható autók a sorból. Azért ez sem feltétlenül igaz. Ez csak statisztika. Mennyi szaladgál ezekből és mennyi A6-ból? A másik, ami szerintem nem korrekt: nyest rágta vezetékek... Ez a gyártó hibája??? Mellékelhetne egy foxit a verda mellé, amikor átveszed a szalonban. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Azért ez sem feltétlenül igaz. Ez csak statisztika. Mennyi szaladgál ezekből és mennyi A6-ból? A másik, ami szerintem nem korrekt: nyest rágta vezetékek... Ez a gyártó hibája??? Mellékelhetne egy foxit a verda mellé, amikor átveszed a szalonban. ;) nem széria felszereltség a nyestriasztó! ;) Én utolagos extraként építettem bele. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Azért ez sem feltétlenül igaz. Ez csak statisztika. Mennyi szaladgál ezekből és mennyi A6-ból? A másik, ami szerintem nem korrekt: nyest rágta vezetékek... Ez a gyártó hibája??? Mellékelhetne egy foxit a verda mellé, amikor átveszed a szalonban. ;) jelezném hogy ott több a6 van, mint astra! most voltunk németeknél 4 napot és sokat kocsikáztunk ott. merném azt is mondani, hogy ott annyi az a4-a6 mint itt a mi szép kis astránk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Sziasztok! Kérdsem az lenne, hogy valaki szerelt e már be G-astraba hátra műanyag dobbetéteket? Én most rendeltem még meg az autósboltban, kíváncsi leszek, hogy milyen méretű lesz és, hogy fogom felfogatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Sziasztok! Kérdsem az lenne, hogy valaki szerelt e már be G-astraba hátra műanyag dobbetéteket? Én most rendeltem még meg az autósboltban, kíváncsi leszek, hogy milyen méretű lesz és, hogy fogom felfogatni. Majd fényképezd le, hogy mire gondolsz pontossan. A Classic-ban van, de igaz a hátsó felét takarja csak be, nem az egészet. Mennyi darabja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Majd fényképezd le, hogy mire gondolsz pontossan. A Classic-ban van, de igaz a hátsó felét takarja csak be, nem az egészet. Mennyi darabja? Oké majd fényképezek. Azt mondták kb 3000ft/db lesz. Én olyanra gondoltam ami kitakarná a benzin beöntő csövet is, hogy oda ne rakódjon fel a sár.. Meg védené persze az egész kerékjárati ívet is. Igen nekem is csak a hátsó felén van műanyag a többi része alvázvédős. Link to comment Megosztás: More sharing options...
cafetb Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Sziasztok! Tudna vki segiteni abban,hogy 1.4 twinport g astra beinditás után egyből elinditja a hűtő ventillátort.Mi lehet vele? Persze a klima nincs bekapcsolva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Oké majd fényképezek. Azt mondták kb 3000ft/db lesz. Én olyanra gondoltam ami kitakarná a benzin beöntő csövet is, hogy oda ne rakódjon fel a sár.. Meg védené persze az egész kerékjárati ívet is. Igen nekem is csak a hátsó felén van műanyag a többi része alvázvédős. Majd ha meg lesz, és ha beszerelted csinálnál Róla képet? Engem is érdekelene, megkérdezném amárkakereskedést, annyit megér az egész!!!! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Sziasztok! Tudna vki segiteni abban,hogy 1.4 twinport g astra beinditás után egyből elinditja a hűtő ventillátort.Mi lehet vele? Persze a klima nincs bekapcsolva. szvsz hőfokjeladó, de ez csak tipp. Link to comment Megosztás: More sharing options...
endorf Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 szvsz hőfokjeladó, de ez csak tipp. Szerintem is az.....ma direkt teszteletem a jeladót és ha lehúzom és úgy indítom be,akkor megy a venti ezerrel....,ha visszadugom és indítom,akkor nem..... Ja....érdekelne,h mennyi egy ilyen hőfokjeladó??(ez van a termosztát házon ugyebár...) Még valami:ma első indításnál(hideg indítás),figyeltem a termosztáttal összekötött csövet a hűtővel és kb 2-3perc után langyosodni kezdett(szerintem hamar nyit a termosztátom),de viszont a vízhőfokom még sehol...kb.10perc amíg eléri a mutató szerint a 80fokot alapjáraton... Ha hamar nyit,akkor ugyebár többet dúsít a motor(nagyobb a fogyasztás is),mert hidegnek érzékeli az ECU és emiatt akkor tovább megy emelt fordulattal az alapjárat.....De nekem viszont 2-3perc és 800RPM az alapjárati fordulat(hála,h kicseréltem a levegő hőmérséklet szenzort a levegőszűrő és a fojtószelep közötti részen,csere előtt 5-6percig tartott ugyanez) Szal...ha többet dúsít azt ugy figyelhetem meg,h tovább van 1250RPM-en????(vagy ehhez nincs köze???) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 ...Még valami:ma első indításnál(hideg indítás),figyeltem a termosztáttal összekötött csövet a hűtővel és kb 2-3perc után langyosodni kezdett(szerintem hamar nyit a termosztátom),de viszont a vízhőfokom még sehol...kb.10perc amíg eléri a mutató szerint a 80fokot alapjáraton... A vízhőfok-mérő a felmelegedési időszakban nem a pontosságáról híres, a motor szerintem melegebb, mint amit a kijelző ilyenkor mutat. Ugyanígy a benzinszint-mérőhöz sem lehet atomórát igazítani... Link to comment Megosztás: More sharing options...
endorf Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 A vízhőfok-mérő a felmelegedési időszakban nem a pontosságáról híres, a motor szerintem melegebb, mint amit a kijelző ilyenkor mutat. Ugyanígy a benzinszint-mérőhöz sem lehet atomórát igazítani... Ebben igazad van,viszont a termosztátom asszem 92foknál nyit gyárilag(107-nél van teljesen nyitva),de 2 perc után nem szabadna langyosnak lenni a hűtő csövének szerintem.... ;)Szerinetetek??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Ebben igazad van,viszont a termosztátom asszem 92foknál nyit gyárilag(107-nél van teljesen nyitva),de 2 perc után nem szabadna langyosnak lenni a hűtő csövének szerintem.... ;)Szerinetetek??? Egyértelműen a termosztát rossz, csere! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Egyértelműen a termosztát rossz, csere! Urak! Óvatosan csak azzal a diagnózissal! A termosztáton zárt állapotban is áramlik át folyadék, mert ha nem így lenne, akkor megfogná a vízpumpát. Természetes jelenség, hogy indítás után a cső langyosodni kezd, mivel a kis furaton keresztül cirkulál a hűtőfolyadék... ...persze, ha dagad a pénztárca, akkor ne spóroljatok, megérdemli a verda, hogy újat kapjon ! ;) Bár én inkább benzinre költeném! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
endorf Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Urak! Óvatosan csak azzal a diagnózissal! A termosztáton zárt állapotban is áramlik át folyadék, mert ha nem így lenne, akkor megfogná a vízpumpát. Természetes jelenség, hogy indítás után a cső langyosodni kezd, mivel a kis furaton keresztül cirkulál a hűtőfolyadék... ...persze, ha dagad a pénztárca, akkor ne spóroljatok, megérdemli a verda, hogy újat kapjon ! -_- Bár én inkább benzinre költeném! ;) Na most akkor mi van??? ;) A motor dúsabb keveréket tud előállítani 800-as fordulaton(mivel,ha szar a termom akkor lassabban éri el az üzemi hőt) és emiatt lehet magasabb a fogyasztásom???(a 800-as fordulat viszont 2-3perc alatt megvan,de még is magas a fogyim...10L/100Km 70%város 30%vidék) Vagy......dúsabb keveréket csak ECU által megemelt alapjárati fordulatszámmal tud???(remélem érthető...) Vagy a motor hőfok jel adóm ad rossz értékeket(alacsonyat)és emiatt lehet több a fogyasztásom???És a mutatónak is 8-10perc kell amíg 80fokot eléri.Viszont,ha rossz(alacsony)értéket adna az ECU-nak akkor 2-3perc alatt nem menne vissza 800RPM-re??? Na bazz!!Már 2 topikban is erről érdeklődöm ;) Mindjárt lelő egy admin..... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Na most akkor mi van??? ;) A motor dúsabb keveréket tud előállítani 800-as fordulaton(mivel,ha szar a termom akkor lassabban éri el az üzemi hőt) és emiatt lehet magasabb a fogyasztásom???(a 800-as fordulat viszont 2-3perc alatt megvan,de még is magas a fogyim...10L/100Km 70%város 30%vidék) Vagy......dúsabb keveréket csak ECU által megemelt alapjárati fordulatszámmal tud???(remélem érthető...) Vagy a motor hőfok jel adóm ad rossz értékeket(alacsonyat)és emiatt lehet több a fogyasztásom???És a mutatónak is 8-10perc kell amíg 80fokot eléri.Viszont,ha rossz(alacsony)értéket adna az ECU-nak akkor 2-3perc alatt nem menne vissza 800RPM-re??? Na bazz!!Már 2 topikban is erről érdeklődöm -_- Mindjárt lelő egy admin..... :D ...vagy én! ;) ;) Mi lenne, ha megfordítanád az arányokat ? Mondjuk 70% vidék és 30% város ?? A múltkor már dicsérted, hogy milyen szafa lett, most meg emeled az alapjáratomat ! :P Meg különben is mit sírsz? 156Ft-os benzinből nyeleted le torkán, még így is jobb a Ft/ km arányod, mint nekünk, akik a 267Ft-os léből itatunk... Itt a nyugati határszélen mi is sokat jártunk ki Szlovéniába tankolni, ahol a MOL-tól vásárolt anyagot hoztuk haza, kedvező áron. A viccet félre téve, szerintem semmi gondja a kocsidnak, de ha ettől megnyugszol, akkor cseréljél ki rajta mindent, akkor sem fog megváltozni semmi ! Azért egy kérdésem lenne! Ukrajnában a határ mellett milyen minőségű a benzin ? Nem lehet, hogy pont ez a gondja szegénynek ?? Ezen még nem gondolkodtál ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts