kardos Elküldve Április24, 2009 Elküldve Április24, 2009 Lehet hogy nem idevaló ;) de azért közkincsé teszem nem reklámozok semmit csak ha már a válságnál tartunk..... állítható futőmű 79900.- a 120 as árról jól levitte a válság, sztem jó ár én hétfőn megyek megvenni és akkor már bent is lészen a kicsi oto alatt ;)
Filewalker Elküldve Április24, 2009 Elküldve Április24, 2009 Ezt olvasta valaki? A kedvenc részek, melyek a tulaj épelméjűségét kérdőjelezik meg nálam: az ablakok azonnal bepárásodtak hiába cseréltettem benne pollen illetve légszűrőket - Mi köze hozzá a légszűrőnek? ;) ;) "Budapestről haladtam Kecskemét felé az autópályán kb: 120 - 140 km/óra sebességgel". "két év alatt 70.000 kilómétert tettem bele" - Hát éppenséggel nem ekkora igénybevételre találták ki! :D Az ilyenen mindíg jót röhögök, ismerek 1-2 ilyen csávót. Van egy ismerősöm, ő is egy tudálékos csávó, szídja a Zafiráját, hogy eszi az izzót és hogy a Te...cós olaj is ugyan az , mint a márkás olaj, csak mivel nagy tételben veszi, jóval olcsóbban kapja meg hasonlóan a virslihez... ;) :P -_- Aztán megnéztem az olajcserét: az említett olajból nívópálca tetejéig+1-2 deci, mondván úgyis eszi, majd a jó kis olajos kézzel izzócsere, mondanom sem kell izzót az üvegnél fogva, nem is értem mitől krepál be 1-2 hét után. Nekem semmi bajom nincs az Astrámmal. A héten fogja a százezredik km.-et megtenni, nem rángat, nem zabálja az olajat, nem eszik sokat, jól felszerelt kényelmes és szép kocsi. 5 éves de még sosem kellett a klímához vagy a motorhoz nyúlni, 2 éve vettem, ezidő alatt 40000-et tettem bele és cseréltem összesen 1 db izzót eddig és még az Egr szelep is tökéletesen működik. Megvannak a heppjei, mint bármelyik tipusnak, oda kell figyelni a karbantartásra. Ugyanakkor minden reggel amikor munkába indulok és meglátom, jó ránézni és örömmel ülök bele....
dionaea Elküldve Április24, 2009 Elküldve Április24, 2009 http://totalcar.hu/magazin/kozelet/hibastat08 ez a komoly sztem kiesett a g astra c cors aés a megbízható autók a sorból.
Zachi Elküldve Április24, 2009 Elküldve Április24, 2009 No, ehhez mit szóltok? ;) Gyenge próbálkozás egy tőke szempontjából ingatag lábakon álló cégcsoport részéről a korábban csúfos-botrányos véget ért kapcsolat felmelegítésére. Nem mostanában lesznek olyan tőkeerősek, hogy az amerikai GM-be és az európai Opelbe is beszálljanak. Ez csak a nem létező erő fitogtatása az esetleg hitelt nyújtó pénzintézetek felé. Kétlem, hogy bekajolnák.
Zachi Elküldve Április24, 2009 Elküldve Április24, 2009 http://totalcar.hu/magazin/kozelet/hibastat08 ez a komoly sztem kiesett a g astra c cors aés a megbízható autók a sorból. Nincs ok az elkeseredésre, mert a statisztikában olyan típusok szerepelnek, melyekből legalább évi 1000db-ot helyeznek újonnan forgalomba. A fent említett két típus már csak a használtautópiacon lelhető fel a németeknél, mivel ott nincs Classic forgalmazás.
gabesz76 Elküldve Április24, 2009 Elküldve Április24, 2009 Na így kell vásárolni: 92-ben egy kedves autótolvaj megszabadította apámat a 2,5 éves 2105-ös Ladájától, így autó nélkül maradt a család. Apám szeretett volna egy 1,6-os, vagy az alatti, német, benzines, fehér, 5 évnél fiatalabb autót, de anyámnak megtetszett az autó színe, és a felirat is megvolt a hátulján hiánytalanul szóval vettek egy 1,8-as, japán, dízel, nemfehér 5 éves autót. Autóvásárlásnál az a lényeg, hogy tartsd magad ahhoz, amit otthon elterveztél! ;)
Bandi25Bp Elküldve Április24, 2009 Elküldve Április24, 2009 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy van valami tapasztalatotok a SPURI adalékkal? Én most próbálom ki. Több helyről is istenítették, benzin és dízel motornál is. Üdv: András
paja Elküldve Április24, 2009 Elküldve Április24, 2009 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy van valami tapasztalatotok a SPURI adalékkal? Én most próbálom ki. Több helyről is istenítették, benzin és dízel motornál is. Üdv: András Egy ideig használtam , de érdekes módon az első használatkor volt változás, utána már semmi.... ;)
freeze Elküldve Április24, 2009 Elküldve Április24, 2009 Na így kell vásárolni: 92-ben egy kedves autótolvaj megszabadította apámat a 2,5 éves 2105-ös Ladájától, így autó nélkül maradt a család. Apám szeretett volna egy 1,6-os, vagy az alatti, német, benzines, fehér, 5 évnél fiatalabb autót, de anyámnak megtetszett az autó színe, és a felirat is megvolt a hátulján hiánytalanul szóval vettek egy 1,8-as, japán, dízel, nemfehér 5 éves autót. Autóvásárlásnál az a lényeg, hogy tartsd magad ahhoz, amit otthon elterveztél! ;) ;)
Robz Elküldve Április24, 2009 Elküldve Április24, 2009 http://totalcar.hu/magazin/kozelet/hibastat08 ez a komoly sztem kiesett a g astra c cors aés a megbízható autók a sorból. Azért ez sem feltétlenül igaz. Ez csak statisztika. Mennyi szaladgál ezekből és mennyi A6-ból? A másik, ami szerintem nem korrekt: nyest rágta vezetékek... Ez a gyártó hibája??? Mellékelhetne egy foxit a verda mellé, amikor átveszed a szalonban. ;)
imy Elküldve Április25, 2009 Elküldve Április25, 2009 Azért ez sem feltétlenül igaz. Ez csak statisztika. Mennyi szaladgál ezekből és mennyi A6-ból? A másik, ami szerintem nem korrekt: nyest rágta vezetékek... Ez a gyártó hibája??? Mellékelhetne egy foxit a verda mellé, amikor átveszed a szalonban. ;) nem széria felszereltség a nyestriasztó! ;) Én utolagos extraként építettem bele. ;)
Amusing Elküldve Április25, 2009 Elküldve Április25, 2009 Azért ez sem feltétlenül igaz. Ez csak statisztika. Mennyi szaladgál ezekből és mennyi A6-ból? A másik, ami szerintem nem korrekt: nyest rágta vezetékek... Ez a gyártó hibája??? Mellékelhetne egy foxit a verda mellé, amikor átveszed a szalonban. ;) jelezném hogy ott több a6 van, mint astra! most voltunk németeknél 4 napot és sokat kocsikáztunk ott. merném azt is mondani, hogy ott annyi az a4-a6 mint itt a mi szép kis astránk.
Tomi Elküldve Április25, 2009 Elküldve Április25, 2009 Sziasztok! Kérdsem az lenne, hogy valaki szerelt e már be G-astraba hátra műanyag dobbetéteket? Én most rendeltem még meg az autósboltban, kíváncsi leszek, hogy milyen méretű lesz és, hogy fogom felfogatni.
imy Elküldve Április25, 2009 Elküldve Április25, 2009 Sziasztok! Kérdsem az lenne, hogy valaki szerelt e már be G-astraba hátra műanyag dobbetéteket? Én most rendeltem még meg az autósboltban, kíváncsi leszek, hogy milyen méretű lesz és, hogy fogom felfogatni. Majd fényképezd le, hogy mire gondolsz pontossan. A Classic-ban van, de igaz a hátsó felét takarja csak be, nem az egészet. Mennyi darabja?
Tomi Elküldve Április25, 2009 Elküldve Április25, 2009 Majd fényképezd le, hogy mire gondolsz pontossan. A Classic-ban van, de igaz a hátsó felét takarja csak be, nem az egészet. Mennyi darabja? Oké majd fényképezek. Azt mondták kb 3000ft/db lesz. Én olyanra gondoltam ami kitakarná a benzin beöntő csövet is, hogy oda ne rakódjon fel a sár.. Meg védené persze az egész kerékjárati ívet is. Igen nekem is csak a hátsó felén van műanyag a többi része alvázvédős.
cafetb Elküldve Április25, 2009 Elküldve Április25, 2009 Sziasztok! Tudna vki segiteni abban,hogy 1.4 twinport g astra beinditás után egyből elinditja a hűtő ventillátort.Mi lehet vele? Persze a klima nincs bekapcsolva.
imy Elküldve Április25, 2009 Elküldve Április25, 2009 Oké majd fényképezek. Azt mondták kb 3000ft/db lesz. Én olyanra gondoltam ami kitakarná a benzin beöntő csövet is, hogy oda ne rakódjon fel a sár.. Meg védené persze az egész kerékjárati ívet is. Igen nekem is csak a hátsó felén van műanyag a többi része alvázvédős. Majd ha meg lesz, és ha beszerelted csinálnál Róla képet? Engem is érdekelene, megkérdezném amárkakereskedést, annyit megér az egész!!!! ;)
I_S Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 Sziasztok! Tudna vki segiteni abban,hogy 1.4 twinport g astra beinditás után egyből elinditja a hűtő ventillátort.Mi lehet vele? Persze a klima nincs bekapcsolva. szvsz hőfokjeladó, de ez csak tipp.
endorf Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 szvsz hőfokjeladó, de ez csak tipp. Szerintem is az.....ma direkt teszteletem a jeladót és ha lehúzom és úgy indítom be,akkor megy a venti ezerrel....,ha visszadugom és indítom,akkor nem..... Ja....érdekelne,h mennyi egy ilyen hőfokjeladó??(ez van a termosztát házon ugyebár...) Még valami:ma első indításnál(hideg indítás),figyeltem a termosztáttal összekötött csövet a hűtővel és kb 2-3perc után langyosodni kezdett(szerintem hamar nyit a termosztátom),de viszont a vízhőfokom még sehol...kb.10perc amíg eléri a mutató szerint a 80fokot alapjáraton... Ha hamar nyit,akkor ugyebár többet dúsít a motor(nagyobb a fogyasztás is),mert hidegnek érzékeli az ECU és emiatt akkor tovább megy emelt fordulattal az alapjárat.....De nekem viszont 2-3perc és 800RPM az alapjárati fordulat(hála,h kicseréltem a levegő hőmérséklet szenzort a levegőszűrő és a fojtószelep közötti részen,csere előtt 5-6percig tartott ugyanez) Szal...ha többet dúsít azt ugy figyelhetem meg,h tovább van 1250RPM-en????(vagy ehhez nincs köze???)
PGA Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 ...Még valami:ma első indításnál(hideg indítás),figyeltem a termosztáttal összekötött csövet a hűtővel és kb 2-3perc után langyosodni kezdett(szerintem hamar nyit a termosztátom),de viszont a vízhőfokom még sehol...kb.10perc amíg eléri a mutató szerint a 80fokot alapjáraton... A vízhőfok-mérő a felmelegedési időszakban nem a pontosságáról híres, a motor szerintem melegebb, mint amit a kijelző ilyenkor mutat. Ugyanígy a benzinszint-mérőhöz sem lehet atomórát igazítani...
endorf Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 A vízhőfok-mérő a felmelegedési időszakban nem a pontosságáról híres, a motor szerintem melegebb, mint amit a kijelző ilyenkor mutat. Ugyanígy a benzinszint-mérőhöz sem lehet atomórát igazítani... Ebben igazad van,viszont a termosztátom asszem 92foknál nyit gyárilag(107-nél van teljesen nyitva),de 2 perc után nem szabadna langyosnak lenni a hűtő csövének szerintem.... ;)Szerinetetek???
imy Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 Ebben igazad van,viszont a termosztátom asszem 92foknál nyit gyárilag(107-nél van teljesen nyitva),de 2 perc után nem szabadna langyosnak lenni a hűtő csövének szerintem.... ;)Szerinetetek??? Egyértelműen a termosztát rossz, csere!
Opelaner Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 Egyértelműen a termosztát rossz, csere! Urak! Óvatosan csak azzal a diagnózissal! A termosztáton zárt állapotban is áramlik át folyadék, mert ha nem így lenne, akkor megfogná a vízpumpát. Természetes jelenség, hogy indítás után a cső langyosodni kezd, mivel a kis furaton keresztül cirkulál a hűtőfolyadék... ...persze, ha dagad a pénztárca, akkor ne spóroljatok, megérdemli a verda, hogy újat kapjon ! ;) Bár én inkább benzinre költeném! ;)
endorf Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 Urak! Óvatosan csak azzal a diagnózissal! A termosztáton zárt állapotban is áramlik át folyadék, mert ha nem így lenne, akkor megfogná a vízpumpát. Természetes jelenség, hogy indítás után a cső langyosodni kezd, mivel a kis furaton keresztül cirkulál a hűtőfolyadék... ...persze, ha dagad a pénztárca, akkor ne spóroljatok, megérdemli a verda, hogy újat kapjon ! -_- Bár én inkább benzinre költeném! ;) Na most akkor mi van??? ;) A motor dúsabb keveréket tud előállítani 800-as fordulaton(mivel,ha szar a termom akkor lassabban éri el az üzemi hőt) és emiatt lehet magasabb a fogyasztásom???(a 800-as fordulat viszont 2-3perc alatt megvan,de még is magas a fogyim...10L/100Km 70%város 30%vidék) Vagy......dúsabb keveréket csak ECU által megemelt alapjárati fordulatszámmal tud???(remélem érthető...) Vagy a motor hőfok jel adóm ad rossz értékeket(alacsonyat)és emiatt lehet több a fogyasztásom???És a mutatónak is 8-10perc kell amíg 80fokot eléri.Viszont,ha rossz(alacsony)értéket adna az ECU-nak akkor 2-3perc alatt nem menne vissza 800RPM-re??? Na bazz!!Már 2 topikban is erről érdeklődöm ;) Mindjárt lelő egy admin..... :P
Opelaner Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 Na most akkor mi van??? ;) A motor dúsabb keveréket tud előállítani 800-as fordulaton(mivel,ha szar a termom akkor lassabban éri el az üzemi hőt) és emiatt lehet magasabb a fogyasztásom???(a 800-as fordulat viszont 2-3perc alatt megvan,de még is magas a fogyim...10L/100Km 70%város 30%vidék) Vagy......dúsabb keveréket csak ECU által megemelt alapjárati fordulatszámmal tud???(remélem érthető...) Vagy a motor hőfok jel adóm ad rossz értékeket(alacsonyat)és emiatt lehet több a fogyasztásom???És a mutatónak is 8-10perc kell amíg 80fokot eléri.Viszont,ha rossz(alacsony)értéket adna az ECU-nak akkor 2-3perc alatt nem menne vissza 800RPM-re??? Na bazz!!Már 2 topikban is erről érdeklődöm -_- Mindjárt lelő egy admin..... :D ...vagy én! ;) ;) Mi lenne, ha megfordítanád az arányokat ? Mondjuk 70% vidék és 30% város ?? A múltkor már dicsérted, hogy milyen szafa lett, most meg emeled az alapjáratomat ! :P Meg különben is mit sírsz? 156Ft-os benzinből nyeleted le torkán, még így is jobb a Ft/ km arányod, mint nekünk, akik a 267Ft-os léből itatunk... Itt a nyugati határszélen mi is sokat jártunk ki Szlovéniába tankolni, ahol a MOL-tól vásárolt anyagot hoztuk haza, kedvező áron. A viccet félre téve, szerintem semmi gondja a kocsidnak, de ha ettől megnyugszol, akkor cseréljél ki rajta mindent, akkor sem fog megváltozni semmi ! Azért egy kérdésem lenne! Ukrajnában a határ mellett milyen minőségű a benzin ? Nem lehet, hogy pont ez a gondja szegénynek ?? Ezen még nem gondolkodtál ??
Recommended Posts