Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Lehet hogy nem idevaló ;) de azért közkincsé teszem nem reklámozok semmit csak ha már a válságnál tartunk.....

állítható futőmű 79900.- a 120 as árról jól levitte a válság, sztem jó ár

én hétfőn megyek megvenni és akkor már bent is lészen a kicsi oto alatt ;)

Link to comment
Megosztás:

Ezt olvasta valaki?

A kedvenc részek, melyek a tulaj épelméjűségét kérdőjelezik meg nálam:

  • az ablakok azonnal bepárásodtak hiába cseréltettem benne pollen illetve légszűrőket - Mi köze hozzá a légszűrőnek? ;) ;)

  • "Budapestről haladtam Kecskemét felé az autópályán kb: 120 - 140 km/óra sebességgel". "két év alatt 70.000 kilómétert tettem bele" - Hát éppenséggel nem ekkora igénybevételre találták ki! :D

Az ilyenen mindíg jót röhögök, ismerek 1-2 ilyen csávót. Van egy ismerősöm, ő is egy tudálékos csávó, szídja a Zafiráját, hogy eszi az izzót és hogy a Te...cós olaj is ugyan az , mint a márkás olaj, csak mivel nagy tételben veszi, jóval olcsóbban kapja meg hasonlóan a virslihez... ;) :P -_- Aztán megnéztem az olajcserét: az említett olajból nívópálca tetejéig+1-2 deci, mondván úgyis eszi, majd a jó kis olajos kézzel izzócsere, mondanom sem kell izzót az üvegnél fogva, nem is értem mitől krepál be 1-2 hét után.

Nekem semmi bajom nincs az Astrámmal. A héten fogja a százezredik km.-et megtenni, nem rángat, nem zabálja az olajat, nem eszik sokat, jól felszerelt kényelmes és szép kocsi. 5 éves de még sosem kellett a klímához vagy a motorhoz nyúlni, 2 éve vettem, ezidő alatt 40000-et tettem bele és cseréltem összesen 1 db izzót eddig és még az Egr szelep is tökéletesen működik. Megvannak a heppjei, mint bármelyik tipusnak, oda kell figyelni a karbantartásra. Ugyanakkor minden reggel amikor munkába indulok és meglátom, jó ránézni és örömmel ülök bele....

Link to comment
Megosztás:

Gyenge próbálkozás egy tőke szempontjából ingatag lábakon álló cégcsoport részéről a korábban csúfos-botrányos véget ért kapcsolat felmelegítésére. Nem mostanában lesznek olyan tőkeerősek, hogy az amerikai GM-be és az európai Opelbe is beszálljanak. Ez csak a nem létező erő fitogtatása az esetleg hitelt nyújtó pénzintézetek felé. Kétlem, hogy bekajolnák.

Link to comment
Megosztás:

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/hibastat08

ez a komoly sztem kiesett a g astra c cors aés a megbízható autók a sorból.

Nincs ok az elkeseredésre, mert a statisztikában olyan típusok szerepelnek, melyekből legalább évi 1000db-ot helyeznek újonnan forgalomba. A fent említett két típus már csak a használtautópiacon lelhető fel a németeknél, mivel ott nincs Classic forgalmazás.

Link to comment
Megosztás:

Na így kell vásárolni:

92-ben egy kedves autótolvaj megszabadította apámat a 2,5 éves 2105-ös Ladájától, így autó nélkül maradt a család.

Apám szeretett volna egy 1,6-os, vagy az alatti, német, benzines, fehér, 5 évnél fiatalabb autót, de anyámnak megtetszett az autó színe, és a felirat is megvolt a hátulján hiánytalanul szóval vettek egy 1,8-as, japán, dízel, nemfehér 5 éves autót.

Autóvásárlásnál az a lényeg, hogy tartsd magad ahhoz, amit otthon elterveztél! ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy van valami tapasztalatotok a SPURI adalékkal? Én most próbálom ki. Több helyről is istenítették, benzin és dízel motornál is.

Üdv: András

Egy ideig használtam , de érdekes módon az első használatkor volt változás, utána már semmi.... ;)

Link to comment
Megosztás:

Na így kell vásárolni:

92-ben egy kedves autótolvaj megszabadította apámat a 2,5 éves 2105-ös Ladájától, így autó nélkül maradt a család.

Apám szeretett volna egy 1,6-os, vagy az alatti, német, benzines, fehér, 5 évnél fiatalabb autót, de anyámnak megtetszett az autó színe, és a felirat is megvolt a hátulján hiánytalanul szóval vettek egy 1,8-as, japán, dízel, nemfehér 5 éves autót.

Autóvásárlásnál az a lényeg, hogy tartsd magad ahhoz, amit otthon elterveztél! ;)

;)

Link to comment
Megosztás:

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/hibastat08

ez a komoly sztem kiesett a g astra c cors aés a megbízható autók a sorból.

Azért ez sem feltétlenül igaz. Ez csak statisztika.

Mennyi szaladgál ezekből és mennyi A6-ból?

A másik, ami szerintem nem korrekt: nyest rágta vezetékek... Ez a gyártó hibája???

Mellékelhetne egy foxit a verda mellé, amikor átveszed a szalonban. ;)

Link to comment
Megosztás:

Azért ez sem feltétlenül igaz. Ez csak statisztika.

Mennyi szaladgál ezekből és mennyi A6-ból?

A másik, ami szerintem nem korrekt: nyest rágta vezetékek... Ez a gyártó hibája???

Mellékelhetne egy foxit a verda mellé, amikor átveszed a szalonban. ;)

nem széria felszereltség a nyestriasztó! ;)

Én utolagos extraként építettem bele. ;)

Link to comment
Megosztás:

Azért ez sem feltétlenül igaz. Ez csak statisztika.

Mennyi szaladgál ezekből és mennyi A6-ból?

A másik, ami szerintem nem korrekt: nyest rágta vezetékek... Ez a gyártó hibája???

Mellékelhetne egy foxit a verda mellé, amikor átveszed a szalonban. ;)

jelezném hogy ott több a6 van, mint astra! most voltunk németeknél 4 napot és sokat kocsikáztunk ott. merném azt is mondani, hogy ott annyi az a4-a6 mint itt a mi szép kis astránk.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kérdsem az lenne, hogy valaki szerelt e már be G-astraba hátra műanyag dobbetéteket?

Én most rendeltem még meg az autósboltban, kíváncsi leszek, hogy milyen méretű lesz és, hogy fogom felfogatni.

Majd fényképezd le, hogy mire gondolsz pontossan.

A Classic-ban van, de igaz a hátsó felét takarja csak be, nem az egészet.

Mennyi darabja?

Link to comment
Megosztás:

Majd fényképezd le, hogy mire gondolsz pontossan.

A Classic-ban van, de igaz a hátsó felét takarja csak be, nem az egészet.

Mennyi darabja?

Oké majd fényképezek.

Azt mondták kb 3000ft/db lesz. Én olyanra gondoltam ami kitakarná a benzin beöntő csövet is, hogy oda ne rakódjon fel a sár.. Meg védené persze az egész kerékjárati ívet is. Igen nekem is csak a hátsó felén van műanyag a többi része alvázvédős.

Link to comment
Megosztás:

Oké majd fényképezek.

Azt mondták kb 3000ft/db lesz. Én olyanra gondoltam ami kitakarná a benzin beöntő csövet is, hogy oda ne rakódjon fel a sár.. Meg védené persze az egész kerékjárati ívet is. Igen nekem is csak a hátsó felén van műanyag a többi része alvázvédős.

Majd ha meg lesz, és ha beszerelted csinálnál Róla képet? Engem is érdekelene, megkérdezném amárkakereskedést, annyit megér az egész!!!! ;)

Link to comment
Megosztás:

szvsz hőfokjeladó, de ez csak tipp.

Szerintem is az.....ma direkt teszteletem a jeladót és ha lehúzom és úgy indítom be,akkor megy a venti ezerrel....,ha visszadugom és indítom,akkor nem.....

Ja....érdekelne,h mennyi egy ilyen hőfokjeladó??(ez van a termosztát házon ugyebár...)

Még valami:ma első indításnál(hideg indítás),figyeltem a termosztáttal összekötött csövet a hűtővel és kb 2-3perc után langyosodni kezdett(szerintem hamar nyit a termosztátom),de viszont a vízhőfokom még sehol...kb.10perc amíg eléri a mutató szerint a 80fokot alapjáraton...

Ha hamar nyit,akkor ugyebár többet dúsít a motor(nagyobb a fogyasztás is),mert hidegnek érzékeli az ECU és emiatt akkor tovább megy emelt fordulattal az alapjárat.....De nekem viszont 2-3perc és 800RPM az alapjárati fordulat(hála,h kicseréltem a levegő hőmérséklet szenzort a levegőszűrő és a fojtószelep közötti részen,csere előtt 5-6percig tartott ugyanez)

Szal...ha többet dúsít azt ugy figyelhetem meg,h tovább van 1250RPM-en????(vagy ehhez nincs köze???)

Link to comment
Megosztás:

...Még valami:ma első indításnál(hideg indítás),figyeltem a termosztáttal összekötött csövet a hűtővel és kb 2-3perc után langyosodni kezdett(szerintem hamar nyit a termosztátom),de viszont a vízhőfokom még sehol...kb.10perc amíg eléri a mutató szerint a 80fokot alapjáraton...

A vízhőfok-mérő a felmelegedési időszakban nem a pontosságáról híres, a motor szerintem melegebb, mint amit a kijelző ilyenkor mutat. Ugyanígy a benzinszint-mérőhöz sem lehet atomórát igazítani...

Link to comment
Megosztás:

A vízhőfok-mérő a felmelegedési időszakban nem a pontosságáról híres, a motor szerintem melegebb, mint amit a kijelző ilyenkor mutat. Ugyanígy a benzinszint-mérőhöz sem lehet atomórát igazítani...

Ebben igazad van,viszont a termosztátom asszem 92foknál nyit gyárilag(107-nél van teljesen nyitva),de 2 perc után nem szabadna langyosnak lenni a hűtő csövének szerintem.... ;)Szerinetetek???

Link to comment
Megosztás:

Egyértelműen a termosztát rossz, csere!

Urak!

Óvatosan csak azzal a diagnózissal!

A termosztáton zárt állapotban is áramlik át folyadék, mert ha nem így lenne, akkor megfogná a vízpumpát.

Természetes jelenség, hogy indítás után a cső langyosodni kezd, mivel a kis furaton keresztül cirkulál a hűtőfolyadék...

...persze, ha dagad a pénztárca, akkor ne spóroljatok, megérdemli a verda, hogy újat kapjon ! ;)

Bár én inkább benzinre költeném! ;)

Link to comment
Megosztás:

Urak!

Óvatosan csak azzal a diagnózissal!

A termosztáton zárt állapotban is áramlik át folyadék, mert ha nem így lenne, akkor megfogná a vízpumpát.

Természetes jelenség, hogy indítás után a cső langyosodni kezd, mivel a kis furaton keresztül cirkulál a hűtőfolyadék...

...persze, ha dagad a pénztárca, akkor ne spóroljatok, megérdemli a verda, hogy újat kapjon ! -_-

Bár én inkább benzinre költeném! ;)

Na most akkor mi van??? ;)

A motor dúsabb keveréket tud előállítani 800-as fordulaton(mivel,ha szar a termom akkor lassabban éri el az üzemi hőt) és emiatt lehet magasabb a fogyasztásom???(a 800-as fordulat viszont 2-3perc alatt megvan,de még is magas a fogyim...10L/100Km 70%város 30%vidék)

Vagy......dúsabb keveréket csak ECU által megemelt alapjárati fordulatszámmal tud???(remélem érthető...)

Vagy a motor hőfok jel adóm ad rossz értékeket(alacsonyat)és emiatt lehet több a fogyasztásom???És a mutatónak is 8-10perc kell amíg 80fokot eléri.Viszont,ha rossz(alacsony)értéket adna az ECU-nak akkor 2-3perc alatt nem menne vissza 800RPM-re???

Na bazz!!Már 2 topikban is erről érdeklődöm ;) Mindjárt lelő egy admin..... :P

Link to comment
Megosztás:

Na most akkor mi van??? ;)

A motor dúsabb keveréket tud előállítani 800-as fordulaton(mivel,ha szar a termom akkor lassabban éri el az üzemi hőt) és emiatt lehet magasabb a fogyasztásom???(a 800-as fordulat viszont 2-3perc alatt megvan,de még is magas a fogyim...10L/100Km 70%város 30%vidék)

Vagy......dúsabb keveréket csak ECU által megemelt alapjárati fordulatszámmal tud???(remélem érthető...)

Vagy a motor hőfok jel adóm ad rossz értékeket(alacsonyat)és emiatt lehet több a fogyasztásom???És a mutatónak is 8-10perc kell amíg 80fokot eléri.Viszont,ha rossz(alacsony)értéket adna az ECU-nak akkor 2-3perc alatt nem menne vissza 800RPM-re???

Na bazz!!Már 2 topikban is erről érdeklődöm -_- Mindjárt lelő egy admin..... :D

...vagy én! ;) ;)

Mi lenne, ha megfordítanád az arányokat ? Mondjuk 70% vidék és 30% város ??

A múltkor már dicsérted, hogy milyen szafa lett, most meg emeled az alapjáratomat ! :P

Meg különben is mit sírsz? 156Ft-os benzinből nyeleted le torkán, még így is jobb a Ft/ km arányod, mint nekünk, akik a 267Ft-os léből itatunk...

Itt a nyugati határszélen mi is sokat jártunk ki Szlovéniába tankolni, ahol a MOL-tól vásárolt anyagot hoztuk haza, kedvező áron.

A viccet félre téve, szerintem semmi gondja a kocsidnak, de ha ettől megnyugszol, akkor cseréljél ki rajta mindent, akkor sem fog megváltozni semmi !

Azért egy kérdésem lenne! Ukrajnában a határ mellett milyen minőségű a benzin ?

Nem lehet, hogy pont ez a gondja szegénynek ??

Ezen még nem gondolkodtál ??

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.