Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Hály!

Időközben megékezett a szakcég levele is a kulcsokkal kapcsolatosan.

Remélem nem lesz senkinek sem szüksége rá soha, de ha mégis íme a válaszuk:

Mindkét út járható, vagyis tudunk akár pótkulcsot készíteni, illetve a meglévő zárakat új kulcsra hangolni, mechanikailag és az immobiliser részét is beleértve, ez némileg olcsóbb mint a komplett zárcsere.

A távirányítós gyári kulcs ára 24.000 Ft, marással és az immobiliser illesztésével is, ennek keretében a gyári immobilisert újra tudjuk programozni, a régi, elveszett kulcsot pedig törölni a memóriából, így az akárkinél is

legyen, az autót már nem indítja.

Ennek elkészítési ideje 20-30 perc, szükséges hozzá az autó és a car-pass kártya a négy jegyű pin kóddal.

A komplett zárgarnitúra átkódolásának költsége 26.000 Ft, ennek keretében a mechanikus zárakat is átalakítjuk, ez által a régi kulcsok nem is nyitják az autót. Pótkulcsot ugyancsak tudunk készíteni.

Ennek munkaideje 2-3 óra lehet, előzetes egyeztetés után tudjuk fogadni.

Megkeresését köszönöm, további kellemes napot kívánok!

Üdvözlettel

Szőcs Ádám Dávid

Kulcslyuk zárszaküzlet és szerviz

Budapest, 1077. Izabella utca 36-38.

342-01-54 / 06-20-45-45-105

www.hevederzar.hu

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Én most vettem használtan egy astra g 1.6 z16xe tipusú autót és szervizbe lecserélték az olajat, mobil 5w40 et tettek bele.

Azt szeretném kérdezni h. jó ez a tipus ,vagy a 10w40 jobb választás lett volna.Egyébbként 150000 km van benne.

Előre is köszönöm! ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Én most vettem használtan egy astra g 1.6 z16xe tipusú autót és szervizbe lecserélték az olajat, mobil 5w40 et tettek bele.

Azt szeretném kérdezni h. jó ez a tipus ,vagy a 10w40 jobb választás lett volna.Egyébbként 150000 km van benne.

Előre is köszönöm! ;)

Először is üdv a fórumon!

Szerintem olvass vissza ebben a topicban és rengeteg infót fogsz találni. Rá fogsz jönni hogy semmire se mész vele ;)

Mindig "vitázunk" ezen a témán érveket hozunk pro és kontra.

Talán ennyi:

- Kopottabb motorba szoktak 10W-set tenni

- Újabba 5W-set, bár van aki nyáron 10W-set télen 5W-set

Figyeld az olajfogyasztást. Ha túlléped 1000 km-enként a 6-8 dl-t akkor válts 10W-re

Nekem az előző kocsimban 160E km től 10W-s ment bele

Balesetmentes vezetést kívánok!

Link to comment
Megosztás:

Ezt olvasta valaki?

A kedvenc részek, melyek a tulaj épelméjűségét kérdőjelezik meg nálam:

  • az ablakok azonnal bepárásodtak hiába cseréltettem benne pollen illetve légszűrőket - Mi köze hozzá a légszűrőnek? ;) ;)

  • "Budapestről haladtam Kecskemét felé az autópályán kb: 120 - 140 km/óra sebességgel". "két év alatt 70.000 kilómétert tettem bele" - Hát éppenséggel nem ekkora igénybevételre találták ki! ;)

Link to comment
Megosztás:

Ezt olvasta valaki?

A kedvenc részek, melyek a tulaj épelméjűségét kérdőjelezik meg nálam:

  • az ablakok azonnal bepárásodtak hiába cseréltettem benne pollen illetve légszűrőket - Mi köze hozzá a légszűrőnek? ;) ;)

  • "Budapestről haladtam Kecskemét felé az autópályán kb: 120 - 140 km/óra sebességgel". "két év alatt 70.000 kilómétert tettem bele" - Hát éppenséggel nem ekkora igénybevételre találták ki! -_-

Hát, amit leírt, az sajnos nem egyedi eset, a hátsó dobok külső borítása valóban hamar megadja magát, baromi rondán mutat egy új kocsinál, ami kivághatja a biztosítékot a tulajnál ! Persze ettől még a funkcióját ellátja, mert nincs

" kirohadva ".

A 120-140km/h nem egy elrugaszkodott tempó, még egy 1.2-es motorral szerelt G-vel sem. Én amikor volt alkalmam egy ilyen kocsival menni autópályán, zokszó nélkül vitte a 130-140-et és 1lityivel kevesebbet hörpölt be, mint az akkori Z14XE-m !! Azért, mert kicsi, még nem rossz ! Sőt, a mindennapi közlekedéshez egy jó alternatíva.

Persze - saját privát vélemény - nálam továbbra is az 1.8-as motoros a Nr.1 ! Imádtam vele menni a nagy Deutsche Autobahn-on , mindig volt benne tartalék, nem kellett megizzadni egy -egy előzésnél...

Az évi 35ezres futás pedig szerintem nem sok, ezt bírnia kell , ezért OPEL ! :D

Sajna, belenyúlt egy hétfői kocsiba és most általánosít.

Ezért még ne ítéld el Cimbora, ettől még hasznos tagja a társadalomnak ! ;) :P

Link to comment
Megosztás:

Hát, amit leírt, az sajnos nem egyedi eset, a hátsó dobok külső borítása valóban hamar megadja magát, baromi rondán mutat egy új kocsinál, ami kivághatja a biztosítékot a tulajnál ! Persze ettől még a funkcióját ellátja, mert nincs

" kirohadva "....

Nullkilométeresen én is belefutottam egy ilyen hátsó dobba: A hátsó csonk és a köpeny illesztésénél egyszerűen kifújt ;) . Átvételkor látszott egy kis elszíneződés, de gondoltam, a varrat színe ilyen. Aztán befogtam a kipufogót és nem fulladt le a gép, hanem a csonknál kisziszegett. Fél évesen az ECU-m is eldobta a kanalat. Na, az új géppel tréleren begurulni a szervizbe... – nem volt őszinte a mosolyom ;) . Mindkét téma garanciális volt, és azóta szerencsére a fogyó-kopó dolgokon kívül nem nagyon bajoskodom. Szóval, valószínű kifogtam egy hétfő reggeli dobot, meg egy péntek délutáni ECU-t. Van ilyen... :P Persze, mikor megtörténtek a dolgok, a Népítélet-es hozzászólásomat nekem is kisípolták volna... ;)

Link to comment
Megosztás:

Ezt olvasta valaki?

A kedvenc részek, melyek a tulaj épelméjűségét kérdőjelezik meg nálam:

  • az ablakok azonnal bepárásodtak hiába cseréltettem benne pollen illetve légszűrőket - Mi köze hozzá a légszűrőnek? ;) ;)

  • "Budapestről haladtam Kecskemét felé az autópályán kb: 120 - 140 km/óra sebességgel". "két év alatt 70.000 kilómétert tettem bele" - Hát éppenséggel nem ekkora igénybevételre találták ki! ;)

Az izzós hozzászólás is érdekes volt, igaz a többi meg no comment...

nekem tegnap ette meg az elő tompitott H7-est 18500km-el. :P Pedig OSRAM volt, de nem bírt ki valami sokat.

Link to comment
Megosztás:

... A 120-140km/h nem egy elrugaszkodott tempó, még egy 1.2-es motorral szerelt G-vel sem.

... Azért, mert kicsi, még nem rossz ! Sőt, a mindennapi közlekedéshez egy jó alternatíva.

...Az évi 35ezres futás pedig szerintem nem sok, ezt bírnia kell , ezért OPEL ! ;)

Ez így külön-külön mind igaz. De...

De 1.2-es motorral szerelt Astra G-vel rendszeresen 120-140 km/h-val túrázni, évi 35.000 km nagy részét?

De ez leginkább kényelmes, városifutkorászós autó, amivel el lehet menni nyaralni is (legalább is így áll össze 1.2-es cartársak véleményei alapján). Nem rendszeresen autópályázni ilyen futásteljesítménnyel. Miért nem Camping biciklit, Trabit v. p126-ot ócsárol, mert nem bírja ezt a gyűrődést?

Nem a feladatnak megfelelő gépet választotta.

A szervizes tapasztalatairól ... ez van. Sajnos.

Link to comment
Megosztás:

Én.

Sőt áll is egy idelent az udvarban.

A Bertonet Grugliasco-ban gyártják, Olaszországban. És Opel.

Kivételes eset. Sport vagy félsport autókat tudnak gyártani. Mást nem. És valszeg pár innyencségtől eltekintve továbbra is minden német benne, ami fontos (motor, elektronika, kaszni) és csak az összeszerelés olasz.

Link to comment
Megosztás:

Hát az enyém az konkrétan egy innen-onnan összeszedett valami akkor. ;)

A kasztni az biztosan olasz (az alvázszámban van a gyártási hely kódja, az alvázszám meg ugye a kasztniban), a motor meg érdekes módon magyar, legalábbis az egyik kábelkötegén fityegő cetlin szerepel a "Szentgotthárd" szó....

Link to comment
Megosztás:

Én.

Sőt áll is egy idelent az udvarban.

A Bertonet Grugliasco-ban gyártják, Olaszországban. És Opel.

Mondjuk ez igaz. Sőt lengyel is van.. megy egy csómó más persze.

Csak a hír, hogy az anyacéget megvennék az olaszok beárnyékolta az eszem ;)

Ettől függetlenül én nem örülnék, ha a német irányítás kiesne a rendszerből. Bár az is igaz, hogy hol van már az, hogy

az OPEL német autó.

Link to comment
Megosztás:

Hát az enyém az konkrétan egy innen-onnan összeszedett valami akkor. ;)

A kasztni az biztosan olasz (az alvázszámban van a gyártási hely kódja, az alvázszám meg ugye a kasztniban), a motor meg érdekes módon magyar, legalábbis az egyik kábelkötegén fityegő cetlin szerepel a "Szentgotthárd" szó....

Páneuropa ;)

Link to comment
Megosztás:

Kivételes eset. Sport vagy félsport autókat tudnak gyártani. Mást nem. És valszeg pár innyencségtől eltekintve továbbra is minden német benne, ami fontos (motor, elektronika, kaszni) és csak az összeszerelés olasz.

Akkor ezt figyeld ! ( A teljesség igénye nélkül )

G-Astrát a következő országokban raktak össze:

Németország ( Bochum: Caravan, Eisenach: 5a. )

Belgium ( Antwerpen : 5a, Sedan, OPC )

Nagy-Brittannia ( Elesmere Port - 5a )

Lengyelország ( Gliwicze - CL II 5a + Caravan )

Olaszország ( Bertone - Coupe, Cabrio )

Motorbeszállítók:

Magyarország - Szentgotthárd ( 1.4 - 1.6 -1.8 -16V)

Ausztria - Bécs/Aspern ( 1.2 - 14XEP )

Németország - Bochum , Kaiserslautern ( 1.6 - 8V + 1.4 - 1.6 -16V 2000-ig + 2.0 DTL )

Lengyelország ( ISUZU 1.7 DTL )

Brazilia ( 2.0 XE )

Globalizáció !! Amúgy meg ha kötjük az ebet a karóhoz, akkor az Opel 1936-tól amerikai márka, miután a GM megvette...

Link to comment
Megosztás:

....

Brazilia ( 2.0 XE )

....

Na ezen meglepődtem..

A GM amerikai igaz.

Meg az is igaz hogy, "EU was made in CHINA" ;)

Nem is ez a kérdés, hanem, hogy az OPEL gyártási és minőségbiztosítási rendszere többé nem német, hanem olasz kézben fog öszpontosulni. Ez azért nem bíztató hír.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.