Invi Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Azért ez a tucatautókérdés összetetteb ennél sztem. Az én QP-m is 5.5-8M Ft között volt újkorában, ma mégsincs belőle több mint 30db (saccra) Magyarországon, de ez valószínűleg annak is köszönhető hogy a 2 ajtó és a kupé kialakítás miatt kevésbé alkalmas mindennapi használatra, mint egy B Vectra mondjuk. Szerintem 30 fölött van. Én csak a 16. kerületben tudok 5-t. De lehet máshol ritkábbak. ;) Mellesleg qp sosem lesz népautó, mert a a cégek nem veszik és eléggé rétegkocsi. Én is maximum 2. kocsinak tartanék ilyet itthon, mert ketten lehet benne csak kényelmesen ellenni. Durván hangzik, de akkor inkább a mi autónk. Persze én nagyon szeretem a QP-t, és kellene is egy, de tényleg csak második kocsinak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Most 15-ös van mert ez volt bent. ;) , ;) A 15-öst minél hamarabb cseréld le, az csak ásványi, Astrába egyáltalán nem való! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vicsor Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 A 15-öst minél hamarabb cseréld le, az csak ásványi, Astrába egyáltalán nem való! ;) Ebben a hónapban nemfog szerintem menni mert nem lesz zsém. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Ebben a hónapban nemfog szerintem menni mert nem lesz zsém. Akkor ne sokat járj vele.. legalább megtakarítasz egy kis zsét ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Akkor ne sokat járj vele.. legalább megtakarítasz egy kis zsét ;) Ja és olajcsere után jegyezd meg a típust amit beletettél és mindig ugyanazt tölts utána a két csere közt! hopp... elb..sztam nem idézni akartam hanem javítani ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vicsor Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Ja és olajcsere után jegyezd meg a típust amit beletettél és mindig ugyanazt tölts utána a két csere közt! hopp... elb..sztam nem idézni akartam hanem javítani ;) ;) Majd figyelek rá. A szervíz ahol cserélték nekem ott ragasztottak be az ajtóhoz egy matricát, hogy milyen lityi van belecsurizva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Vezető ülés elötti lábtér alja nem egy darabból van? Csak mert nekem az ülés elött job oldalon ha odalépek neki, akkor kattog, pattog, mintha ott valami műanyaggal vagy külön lemezzel borított üreg lenne... Kárpit alatt van úgyhogy nem látszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 És még egy. Az ülések alján húzodik egy flexibilis cső kábelekkel és egy műanyag dobozban/csatlakozóban végződik az űlőlap alatt. Ülésfűtésem nincs, mi lehet ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 És még egy. Az ülések alján húzodik egy flexibilis cső kábelekkel és egy műanyag dobozban/csatlakozóban végződik az űlőlap alatt. Ülésfűtésem nincs, mi lehet ez? Biztonsági öv befeszítő automatika(nagy ütközéskor robbanásszerűen rögzíti az övet, jobban mint a sima hirtelen húzásra működő zár. Asszem a légzsákkal együtt lép működésbe de az nem biztos) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Ez is "tucatautó" lesz egy éven belül, mint itthon az összes Opel, Ford, Volkswagen... Bár nem tudom mi a gond azzal, ha egy autóból sok fut... Az csak a márkát dicséri. 99-ben vettem újonnan Focust, akkor nagyon újszerű, meg futurisztikus volt, és megnézték az utcán..... Két év múlva minden sarkon jött egy szembe. Ez így megy. Ha valami jó, azt veszik - akkor meg sok lesz belőle. Most még nagy szám az Insignia, majd 1-2 év, és megszokjuk. Ez alól a QP sem kivétel. Minden tiszteletem, de lerágott csont. Ettől még szép és jó, csak megszoktuk az elmúlt 10 évben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolee77 Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Sziasztok! Segítség kellene, hogy a 2005-ös Z14XE-motoros Opel Astra Classic II autómba beszerelt gyári riasztót hogyan lehetne programozni (más riasztási hang stb.), mert semmi leírásom nincs róla. Ha valaki tud infot az jól jönne..... köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Vezető ülés elötti lábtér alja nem egy darabból van? Csak mert nekem az ülés elött job oldalon ha odalépek neki, akkor kattog, pattog, mintha ott valami műanyaggal vagy külön lemezzel borított üreg lenne... Kárpit alatt van úgyhogy nem látszik. Gőzöm nincs miről beszélsz ;) Egy darabban van a padlólemez, egy darabban van a kárpit és egy darabban van a szőnyeg. Ha nem így érzed, akkor csúnya rothadás lehet a padlólemezben. Biztonsági öv befeszítő automatika(nagy ütközéskor robbanásszerűen rögzíti az övet, jobban mint a sima hirtelen húzásra működő zár. Asszem a légzsákkal együtt lép működésbe de az nem biztos) Lehet még oldallégzsák, de ha az sincs, akkor csak a pirotechnikai övfeszítők, amik a zsák durranása előtt bepasszíroznak az ülésbe, hogy - minél távolabb kerülj a lufiktól, - kvázi helyes tartásod legyen. Gondolom azért kérdezed, mert fel akarod tekerni a szőnyeget. Ahhoz első ülést, és a kardán alagút műanyag izét, meg az oldalsó küszöbborításokat is minimum ki kell szedned. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Azzal az ülés kiszedéssel csak óvatosan, ha nem kellő körültekintéssel csinálod, akkor eldurrannak az előbb emlegetett övfeszítők! Akksisaru mindenképpen le, és utána azért én várnék is a helyedben egy kicsit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Azzal az ülés kiszedéssel csak óvatosan, ha nem kellő körültekintéssel csinálod, akkor eldurrannak az előbb emlegetett övfeszítők! Akksisaru mindenképpen le, és utána azért én várnék is a helyedben egy kicsit. Jogos a felvetés, azért azt nem hinném, hogy eldurrannának, de hogy hibakód lesz a rendszerben az tuti és azt csak kiüttetni lehet. Valahol olvastam, hogy egy perc a várakozási idő akkusaru levétel után, utána már nincs hibajelzés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Jogos a felvetés, azért azt nem hinném, hogy eldurrannának, de hogy hibakód lesz a rendszerben az tuti és azt csak kiüttetni lehet. Valahol olvastam, hogy egy perc a várakozási idő akkusaru levétel után, utána már nincs hibajelzés. Így van. Mikor nekem ki kellett vennen az ülésemet: akksi saru lehúz, cigiszünet, csatlakozók széthúz, üléskivétel, stb. Összeszereléskor nem volt hibaüzenet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Ha kilábalunk ebből a válságból, nem fogunk itt holmi tucatautókkal járkálni. Nemtucatember nem tucatautója Csak a csomagtartó mérete tisztázandó még, hogy a cementeszsákok két sorban beférnek-e. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Helyszíni hibaelhárítás 2464 Tárgy: Vezérlőkészülékek programozása - Új programozási és beállítási funkciók hozzáfűzve a TIS2Web-SPS környezethez Modellek: Motorok: Opció: Insignia 2009... All Reklamáció: A vezérlőkészülékek nem programozhatók. Ok: A vezérlőkészülékek programozása nem a TIS2Web új programozási és beállítási funkcióinak megfelelően történt. Gyártási megoldás: Hibaelhárítás: A programozási és beállítási funkciók a TIS2Web-ben megváltoztak. Azok a funkciók, amelyekre TIS2Web-SPS környezet kiterjed: Lépés | Vezérlőkészülék | Vezérlőkészülék csere | Vezérlőkészülék | | | újrakonfigurálása ---------------------------------------------------------------------- 1 | Programozás | Vezérlőkészülék | Konfigurálás és | | eltávolításának | beállítás | | előkészítése | ---------------------------------------------------------------------- 2 | Konfigurálás | Régi vezérlőkészülék | Indításgátló | és beállítás | kiszerelése | betanítása - új | | | kulcsok hozzáadása / | | | betanítása - csak a | | | BCM-re és ECM-re | | | vonatkozik ---------------------------------------------------------------------- 3 | | Új vezérlőkészülék | | | beszerelése | ---------------------------------------------------------------------- 4 | | Programozás | ---------------------------------------------------------------------- 5 | | Konfigurálás és | | | beállítás | ---------------------------------------------------------------------- 6 | | Indításgátló | | | betanítása - csak a | | | BCM-re és ECM-re | | | vonatkozik | Vezérlőkészülék eltávolításának előkészítése (új SPS-funkció): - Erre a műveletre csak az előtt van szükség, hogy egy ECU-t eltávolítunk a gépjárműből. - Nem minden vezérlőegység igényel előkészítést az eltávolítás előtt. - A TIS2Webben válassza az "SPS" alkalmazást, majd válassza a "Vezérlőkészülék előkészítése kiszerelésre" parancsot. A gépjármű adatok és a jármű azonosító szám megadása után válassza a megfelelő programozási funkciót, és kövesse a képernyő utasításait. Programozás: - A legtöbb új vezérlőkészülék programozást igényel. Ezt a funkciót használjuk az újraprogramozáshoz is. - A TIS2Web-ben válassza az "SPS" alkalmazást, majd válassza a "reprogram ECU" (ECU újraprogramozása) parancsot. A gépjármű adatok és jármű azonosító szám megadása után válassza a megfelelő programozási funkciót, és kövesse a képernyő utasításait. Konfigurálás és beállítás (új SPS-funkció): - Egyes vezérlőkészülék a beprogramozás után konfigurálást és beállítást igényelnek. - A TIS2Webben válassza az "SPS" alkalmazást, majd válassza a "reprogram ECU" (ECU újraprogramozása) parancsot. A gépjármű adatok és jármű azonosító szám megadása után válassza a megfelelő konfigurálási és beállítási funkciót, és kövesse a képernyő utasításait. Indításgátló betanítása (új SPS-funkció): - A "konfigurálás és beállítás" funkció után a BCM-nek és ECM-nek az indításgátló betanítására van szüksége. - A TIS2Webben válassza az "SPS" alkalmazást, majd válassza a "reprogram ECU" (ECU újraprogramozása) parancsot. A gépjármű adatok és jármű azonosító szám megadása után válassza az "immobilizer learn" (indításgátló betanítása) műveletet, és kövesse a képernyő utasításait. Funkcionális csoport: N - Elektromos szerelvény Reklamációs csoport: 04 - Elektromos hiba,13 - Nem vagy nem kielégítő működés Hibakód: Nincs azt mindenki döntse el vesz insigniát vagy sem Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Helyszíni hibaelhárítás 2464 Tárgy: Vezérlőkészülékek programozása - Új programozási és beállítási funkciók hozzáfűzve a TIS2Web-SPS környezethez Modellek: Motorok: Opció: Insignia 2009... All Reklamáció: A vezérlőkészülékek nem programozhatók. Ok: A vezérlőkészülékek programozása nem a TIS2Web új programozási és beállítási funkcióinak megfelelően történt. Gyártási megoldás: Hibaelhárítás: A programozási és beállítási funkciók a TIS2Web-ben megváltoztak. Azok a funkciók, amelyekre TIS2Web-SPS környezet kiterjed: Lépés | Vezérlőkészülék | Vezérlőkészülék csere | Vezérlőkészülék | | | újrakonfigurálása ---------------------------------------------------------------------- 1 | Programozás | Vezérlőkészülék | Konfigurálás és | | eltávolításának | beállítás | | előkészítése | ---------------------------------------------------------------------- 2 | Konfigurálás | Régi vezérlőkészülék | Indításgátló | és beállítás | kiszerelése | betanítása - új | | | kulcsok hozzáadása / | | | betanítása - csak a | | | BCM-re és ECM-re | | | vonatkozik ---------------------------------------------------------------------- 3 | | Új vezérlőkészülék | | | beszerelése | ---------------------------------------------------------------------- 4 | | Programozás | ---------------------------------------------------------------------- 5 | | Konfigurálás és | | | beállítás | ---------------------------------------------------------------------- 6 | | Indításgátló | | | betanítása - csak a | | | BCM-re és ECM-re | | | vonatkozik | Vezérlőkészülék eltávolításának előkészítése (új SPS-funkció): - Erre a műveletre csak az előtt van szükség, hogy egy ECU-t eltávolítunk a gépjárműből. - Nem minden vezérlőegység igényel előkészítést az eltávolítás előtt. - A TIS2Webben válassza az "SPS" alkalmazást, majd válassza a "Vezérlőkészülék előkészítése kiszerelésre" parancsot. A gépjármű adatok és a jármű azonosító szám megadása után válassza a megfelelő programozási funkciót, és kövesse a képernyő utasításait. Programozás: - A legtöbb új vezérlőkészülék programozást igényel. Ezt a funkciót használjuk az újraprogramozáshoz is. - A TIS2Web-ben válassza az "SPS" alkalmazást, majd válassza a "reprogram ECU" (ECU újraprogramozása) parancsot. A gépjármű adatok és jármű azonosító szám megadása után válassza a megfelelő programozási funkciót, és kövesse a képernyő utasításait. Konfigurálás és beállítás (új SPS-funkció): - Egyes vezérlőkészülék a beprogramozás után konfigurálást és beállítást igényelnek. - A TIS2Webben válassza az "SPS" alkalmazást, majd válassza a "reprogram ECU" (ECU újraprogramozása) parancsot. A gépjármű adatok és jármű azonosító szám megadása után válassza a megfelelő konfigurálási és beállítási funkciót, és kövesse a képernyő utasításait. Indításgátló betanítása (új SPS-funkció): - A "konfigurálás és beállítás" funkció után a BCM-nek és ECM-nek az indításgátló betanítására van szüksége. - A TIS2Webben válassza az "SPS" alkalmazást, majd válassza a "reprogram ECU" (ECU újraprogramozása) parancsot. A gépjármű adatok és jármű azonosító szám megadása után válassza az "immobilizer learn" (indításgátló betanítása) műveletet, és kövesse a képernyő utasításait. Funkcionális csoport: N - Elektromos szerelvény Reklamációs csoport: 04 - Elektromos hiba,13 - Nem vagy nem kielégítő működés Hibakód: Nincs azt mindenki döntse el vesz insigniát vagy sem pedig de szépek ;) Mire odáig érek, hogy insigniát veszek, addigra már rég a lengyelek fogják gyártani insignia cl2 néven, és ezek a hibák ki lesznek javítva. Ez kb 10 év mulvára tehető ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Gőzöm nincs miről beszélsz ;) Egy darabban van a padlólemez, egy darabban van a kárpit és egy darabban van a szőnyeg. Ha nem így érzed, akkor csúnya rothadás lehet a padlólemezben. Lehet még oldallégzsák, de ha az sincs, akkor csak a pirotechnikai övfeszítők, amik a zsák durranása előtt bepasszíroznak az ülésbe, hogy - minél távolabb kerülj a lufiktól, - kvázi helyes tartásod legyen. Gondolom azért kérdezed, mert fel akarod tekerni a szőnyeget. Ahhoz első ülést, és a kardán alagút műanyag izét, meg az oldalsó küszöbborításokat is minimum ki kell szedned. Értem. Nem hiszem, hogy rohadna, legalábbis alulról ép minden, mintha most jött volna le a szalagról, a kárpit is tip-top, így nem hiszem, hogy rohadás lenne. De furcsa nagyon ha oda teszem a sarkamat, akkor pattan egyet és 2-3 mm-t süllyed. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Értem. Nem hiszem, hogy rohadna, legalábbis alulról ép minden, mintha most jött volna le a szalagról, a kárpit is tip-top, így nem hiszem, hogy rohadás lenne. De furcsa nagyon ha oda teszem a sarkamat, akkor pattan egyet és 2-3 mm-t süllyed. A kárpiton a pedáloknál van egy gumi rész (egybe van építve a kárpittal), és lehet csak ez játszik deformálósdit. Vedd ki a szőnyeget és meglátod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 A kárpiton a pedáloknál van egy gumi rész (egybe van építve a kárpittal), és lehet csak ez játszik deformálósdit. Vedd ki a szőnyeget és meglátod. Lehet ez lesz a gond. Ma kicsit megtanulmányoztam. Ahogy látom a kárpit alatt valami szivacsréteg lehet, ami persze nem egyenletesen tömörül, így van ahol vékonyabb már. Ha rálépek a gumi rész pattog, ahogy hajlik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Lehet ez lesz a gond. Ma kicsit megtanulmányoztam. Ahogy látom a kárpit alatt valami szivacsréteg lehet, ami persze nem egyenletesen tömörül, így van ahol vékonyabb már. Ha rálépek a gumi rész pattog, ahogy hajlik. Ez a szivacsos réteg egybe van ám a kárpittal. Mondhatnánk, hogy szivacsod kárpit van a komfortérzet javítása érdekében. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Ez a szivacsos réteg egybe van ám a kárpittal. Mondhatnánk, hogy szivacsod kárpit van a komfortérzet javítása érdekében. ;) Ez igaz, de csak akkor, ha a komfortérzet alatt a zajszigetelést érted. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 ÉN, ha marad az opel, akkor csak is volt, vagy ampera lesz. Arra gyúrok. ;) Insignia apró megoldásokkal utáltatta meg velem magát. Pl. elől krómozott az ajtó nyitó, hátul fekete műanyag. A 2.0 diesel moci meg egy nagy kaka, 2009ben ez már nem elfogadható, szerintem. Erőtlen, hangos, stb... Opel válasza a hangosságra: átprogramzzuk és jobb lesz. Muhahaha! Az azért kevés lesz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Még mindig kérdés, hogy hol és mennyiért kapok hátsó ablaktörlőt 5 ajtósra... abból is olyan spoileres kellene, mint amit gyárilag rátesznek. Erre tud valaki valamit mondani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts