Dom Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Gabi mi a tapasztalat a fázis1-el érezhető valami különbség? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Aham! Nekem nagyon tetszik, még úgy is hogy igazából nem szabadna pörgetnem mert még mindig 95-ös benzin van benne, holott ennek minimum 98-as kellene. 3000-től mocskosul megindul, és bár a fentiek miatt még 4000 fölé nem pörgettem, sztem ott jönne meg igazán az ereje. Remélem a jobb benzin kihozza majd belőle a maximumot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 A Csergőben a 4-es kapcsolócsoport ~36e Ft, a hátsó ajtókba való meg ~7000/db. Előbbi ha minden igaz gyári, utóbbi ident. Tipikus Opel árak. A belső kiegészítők (kapcsoló csoportok, műszerfal elemek, kárpitok) horribilis áron kaphatóak. :S Ha már itt tartunk, akkor hogyan és mennyiből lehet multikormányt csinálni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Tipikus Opel árak. A belső kiegészítők (kapcsoló csoportok, műszerfal elemek, kárpitok) horribilis áron kaphatóak. :S Ha már itt tartunk, akkor hogyan és mennyiből lehet multikormányt csinálni? Inkább akkor bontóbol vennék, annyit nem adnék a kapcsolókért. ;) Sztem japán kocsiba sem lenne olcsóbb, sőt! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 A Csergőben a 4-es kapcsolócsoport ~36e Ft, a hátsó ajtókba való meg ~7000/db. Előbbi ha minden igaz gyári, utóbbi ident. Mi a köze a fordulatnak az oktánszámhoz? Attól még lehet pörgetni, csak ne járatós legyen a gép. Sztem 4-5e km után lehet neki nyomni. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 csütörtöktől astra caravan tulajok lettünk az asszonnyal. 2003as z16xe. eddig nagyjából rendben van. kedden megy nagyszervizre ott kiderül mizu vele. 2 kérdésem lenne: 1. az széria, hogy gázadásnál remeg a kuplungpedál? a corsa nem csinálta ezt. 2. most cseréltünk benne tompított izzót. annak a pipának amiben benne van a foglalat a 3 füléből letört 1. az egyik tök szép állapotban van a másik amelyikről letört meg nagyon le van amortizálva. lehet ilyet venni külön? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jony G Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 csütörtöktől astra caravan tulajok lettünk az asszonnyal. 2003as z16xe. eddig nagyjából rendben van. kedden megy nagyszervizre ott kiderül mizu vele. 2 kérdésem lenne: 1. az széria, hogy gázadásnál remeg a kuplungpedál? a corsa nem csinálta ezt. 2. most cseréltünk benne tompított izzót. annak a pipának amiben benne van a foglalat a 3 füléből letört 1. az egyik tök szép állapotban van a másik amelyikről letört meg nagyon le van amortizálva. lehet ilyet venni külön? Lehet gyári lámpafoglalatot venni kb 1800ft az opelszevíz alkatrész értékesítésnél.Bontottat nem érdemes venni, mert ez szétszokott égni ezért törik oly könnyen.Nekem is astra g caraván 1,4 16V van de nálam nem remeg a kuplung pedál.Lehet, hogy gond van a kuplung szerkezettel v. a tárcsával.Üdv a clubban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Tipikus Opel árak. A belső kiegészítők (kapcsoló csoportok, műszerfal elemek, kárpitok) horribilis áron kaphatóak. :S Itt inkább arról van szó sztem hogy tipikus gyári új alkatrész árak. Sztem bármelyik márkánál ha a szalonban akarsz új és eredeti gyári (nem utángyártott) alkatrészt venni, az nem lesz olcsóbb, tökmindegy hogy Seat vagy Hyundai vagy Opel. Sajna ez a helyzet, vannak alkatrészek amiből nincsen utángyártott, ilyenkor marad az hogy keresel bontóban, de ha ritka alkatrész akkor ott sem fogsz találni és kénytelen leszel mekkmester módjára megberhelni valami oda nem illő megoldással. Mivel ez sztem baromira nem méltó az autóhoz, én ilyenkor szoktam megvenni a gyári alkatrészt, még ha méregdrága is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Mi a köze a fordulatnak az oktánszámhoz? Attól még lehet pörgetni, csak ne járatós legyen a gép. Sztem 4-5e km után lehet neki nyomni. ;) Most lett írva chip az autóhoz, és ehhez a chiphez minimum 98-as benzin kell, különben a kopogásos égés miatt eszeveszettül csörömpöl az autó. KÍmélő üzemmódban azért így is lehet menni vele, kénytelen is vagyok mert még félig van a tank 95-össel, és azt ki kéne járnom belőle, de nem szeretném így pörgetni a motort mert biztos vagyok benne hogy nem válik épp hasznára, szóval ezért nem forgatom 3000-es fordulat fölé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Kb milyen hőfokon áll be benzinesnél a normális kb 700RPM-es alapjárat? Azért kérdezem, mert nekem úgy rémlik, hogy eddig és még néhány hete a hidegben is 1-2 percen belül beállt az alapjárat, most meg indítás után 10-20mp -en belül 1500-ról visszamegy 1000-re, de a 700-hoz el kell érnie minimum a 80 fokot a motorhőmérsékletnek, addig kinyomott kuplung mellett stabil 900-1000RPM. Ez mitől változhatott meg? Vagy csak rosszul emlékszem és ez a normális működés? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
BA3 Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 No lám, az új Astra - most már - hivatalosan: http://www.origo.hu/auto/20090409-hivatalo...opel-astra.html Komoly a front! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 No lám, az új Astra - most már - hivatalosan: http://www.origo.hu/auto/20090409-hivatalo...opel-astra.html Komoly a front! ;) Jaja, Totalcaron is volt pár napja, csak a segge ne lenne olyan Corsa D-s. :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 "újra gurul, és már PHASE1" Tgabika! A phase1 mit takar pontosan? üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BA3 Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Jaja, Totalcaron is volt pár napja, csak a segge ne lenne olyan Corsa D-s. :S Egy kis tuning, egy kis optika... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 "újra gurul, és már PHASE1" Tgabika! A phase1 mit takar pontosan? üdv. Ez már korábban megválaszolta. Ez program optimalizálást jelent és a 125 paci 140 körüli lesz tőle, meg állítólag kevesebbet fog fogyasztani és ezentúl nem járhatsz 95ös benyával, mert kevés lesz neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Aham, köszi! És akkor mos ennél a redvás bordázott pálcánál az 1 osztat a minimum az 5 a maximum? Hol kellene állnia normálisan és honnan látom a túltöltött állapotot? ;) Néztem kezelésimben, de ott nem ilyen pálca rajza van. ;) Valamint még mindig kérdés, hogy hány dl egy osztat? ;) Ahogy írod, 1 osztat a min, 5. a max. Közte 1 liter, tehát 0,2 dl/osztás. a túltöltést onnan látod, hogy az 5. fölött is van olaj. Ha már itt tartunk, akkor hogyan és mennyiből lehet multikormányt csinálni? Ha cseresznyéd van, akkor 10, ha nincs, akkor 15. Amit tuti venned kell, az a kormányátvezető (5e szokott lenni), ami tudja a multikormányt és a vezérlőgombok (ez 10e szokott lenni). A kormányra meg volt már olyan, aki látott olyat, hogy rá tudta szerelni a gombokat a nem multis kormányra,de szerintem illik multis kormányt is megvenni, de itt jön, ahogy mennyire kopott, fényes a kormány. Esetleg annak a felújítása. Kb milyen hőfokon áll be benzinesnél a normális kb 700RPM-es alapjárat? Azért kérdezem, mert nekem úgy rémlik, hogy eddig és még néhány hete a hidegben is 1-2 percen belül beállt az alapjárat, most meg indítás után 10-20mp -en belül 1500-ról visszamegy 1000-re, de a 700-hoz el kell érnie minimum a 80 fokot a motorhőmérsékletnek, addig kinyomott kuplung mellett stabil 900-1000RPM. Ez mitől változhatott meg? Vagy csak rosszul emlékszem és ez a normális működés? Nekem 5 másodpercen belül 800 a fordulat, és utána is mindig. Ha benyomom a klímát akkor kicsit megtorpan, de utána is 800. Pont hétvégén volt klíma tisztítás, így volt szerencsém megnézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Nekem 5 másodpercen belül 800 a fordulat, és utána is mindig. Ha benyomom a klímát akkor kicsit megtorpan, de utána is 800. Pont hétvégén volt klíma tisztítás, így volt szerencsém megnézni. Köszi a válaszokat. Akkor jól emlékeztem, hogy nekem is 5-10mp és 800 volt. Akkor viszont most mi lehet? Miért áll be ilyen lassan az alapjárat? Hibalámpám nincsen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dixi Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Sziasztok! Tudna nekem valaki abban segíteni, hogy azokat a bizonyos figyelmeztető hangokat (pl. rajta felejtett világítás, vagy bent felejtett slusszkulcs) hogyan lehetne valahogy kultúráltabban megszólaltatni? Ugyanis sztem bazi fülsértő de hasznos is. Nem lehetne pl. azt a hangszórót lecserélni? Valaki csinált már ilyet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Sziasztok! Tudna nekem valaki abban segíteni, hogy azokat a bizonyos figyelmeztető hangokat (pl. rajta felejtett világítás, vagy bent felejtett slusszkulcs) hogyan lehetne valahogy kultúráltabban megszólaltatni? Ugyanis sztem bazi fülsértő de hasznos is. Nem lehetne pl. azt a hangszórót lecserélni? Valaki csinált már ilyet? Olyanról már hallottam, hogy az egyszeri autós a jelzést megelégelve egy papírt helyezett el a műszerfalon, rajta hatalmas betűkkel: KULCS, LÁMPA! Egy cartársunk épp a jelzést hiányolta és állította helyre. Olyannal még nem találkoztam, aki selymes női hangra és Cavinton-adagolóra alakította volna át. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dixi Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Olyanról már hallottam, hogy az egyszeri autós a jelzést megelégelve egy papírt helyezett el a műszerfalon, rajta hatalmas betűkkel: KULCS, LÁMPA! Egy cartársunk épp a jelzést hiányolta és állította helyre. Olyannal még nem találkoztam, aki selymes női hangra és Cavinton-adagolóra alakította volna át. ;) Hát, pedig igény az vóna rá ;) Mondjuk olyan ping-ping-ping típusra. A gép, ami azt mondja ping... Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Olyannal még nem találkoztam, aki selymes női hangra és Cavinton-adagolóra alakította volna át. HÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜJJJJJJJEEEEEEEEE ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vicsor Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Help me my dear friends, please!!! Tegnap lemostam az autómat és ha már volt rá időm megnéztem az olajszintet és azt hittem rosszúl látok. Elsőre olajos volt a pálca, de amikor 2x, 3x kihúztam a nívópálcát sajna csak a hegye volt olajos. 10000 km-rel ezelőtt lett beletőltve olaj (csurig, szinte megfúlladt a pálca) olyan jó 4 liter. Nem szivárog az olaj mert a kocsi alatt sosem volt tócsa vagy akár csak folt. Mi lehet a baj? Tudom az olajos témát már szétrágtuk de ez most muszáj volt. A válaszokat előre is köszi: Viktor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Help me my dear friends, please!!! Tegnap lemostam az autómat és ha már volt rá időm megnéztem az olajszintet és azt hittem rosszúl látok. Elsőre olajos volt a pálca, de amikor 2x, 3x kihúztam a nívópálcát sajna csak a hegye volt olajos. 10000 km-rel ezelőtt lett beletőltve olaj (csurig, szinte megfúlladt a pálca) olyan jó 4 liter. Nem szivárog az olaj mert a kocsi alatt sosem volt tócsa vagy akár csak folt. Mi lehet a baj? Tudom az olajos témát már szétrágtuk de ez most muszáj volt. A válaszokat előre is köszi: Viktor A hegye olajos volt, úgyhogy akkor olyan 1.2-1.3 liter fogyott el. Annyit elcsipegethet 10.000 alatt.... az 1.6-os blokk különösen falánk. Lengyelországi összeszerelés...... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Help me my dear friends, please!!! Tegnap lemostam az autómat és ha már volt rá időm megnéztem az olajszintet és azt hittem rosszúl látok. Elsőre olajos volt a pálca, de amikor 2x, 3x kihúztam a nívópálcát sajna csak a hegye volt olajos. 10000 km-rel ezelőtt lett beletőltve olaj (csurig, szinte megfúlladt a pálca) olyan jó 4 liter. Nem szivárog az olaj mert a kocsi alatt sosem volt tócsa vagy akár csak folt. Mi lehet a baj? Tudom az olajos témát már szétrágtuk de ez most muszáj volt. A válaszokat előre is köszi: Viktor Gondolom megette, 1000km-enkét 1dl az semmiség. Inkább gyakrabban nézd az olajszintet! ;) Amúgy milyen olaj volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 nem baj hogy elfogyott az olaj, legalább is nem nagy baj mivel úgy is olajat kellene cserélni a vasban.nekem az olaj evős motor van a paripában de szerencsére nem eszi de heti 1szer így is megnézem. Neked is ezt kellene tenni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts