Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Nem összességében kell számolni!

Minden kód 4 számjegyű, 1 villanás 1, 2->2, és így tovább, 10 villanás a nullának felel meg. A számjegyek között van egy rövidebb szünet, és minden kódot 3x ismétel meg, ezután egy kicsit hosszabb szünet jön mielőtt az újabb kód következik.

Például:

**********-*-*-***** (10 villanás, 1 szünet, 1 villanás, 1 szünet , 1 villanás, 1 szünet és 5 villanás = 0115-ös kód)

**********-*-*-***** (0115)

**********-*-*-***** (0115)

Utána jön a következő kód, ha nincs több kód akkor elölről kezdi az egészet addíg amíg le nem veszed a gyújtást.

Egyenletesen villog szünet nélkül a sárga kulcsos autóembléma . Nem tudom, ha nincs bibája hogy kellene jeleznie.

Link to comment
Megosztás:

Mégegyszer üdv mindenki.GM új gyertyák , a hely csere meg volt a hiba megint vissza jött. Lehet, hogy valóban csak kontakt lesz.Milyen típusú kontakt tisztítót javasoltok? Ja és nincs hiba jelzés.A motor z14xe típusú. A hibakódok kiolvasása hogy lehetséges ennél a típusnál?

Elektronikai boltban kapsz ilyet, így hívják. Erre való konkrétan. Amivel eddig találkoztam, mind jó volt...

pl: ilyet használok általában

Ugyanez máshol...

Link to comment
Megosztás:

I_S kolega,legyél szives meséld el nekem,hogy az ültetéshez milyen rugókat ill.gátlókat használtál fel.Ja meg,hogy a komforttal mi a helyzet.Én is gondolkodom a témán.Árban mennyi volt?Előre is kösz.

Elmondom, de dobtok egy hátast :)

Namost az ősszel vettem használtan (3 hónaposan) egy garnitúra KW 40mm rugót, ami történetesen 1.7 - 2.0 D Caravan (nem kombi :lol: ) rugó, mert jó árban volt, és a hátsó 2 gyári rugóm hihetetlenül ki volt gyengülve.

Arra számoltam (súlykülönbség, motorméret stb.) hogy kb nekem 2 cm-t fog ülni az eredetileg 40mm-es, de lényegesen nehezebb hátsóhoz tervezett rugóktól. Alátettem, és majdnem bejött, 10mm-t ült le a segge. Januárban gátlócserekor (gyári gátlók keményítve, de teszek be full gyárit, csak a gyári sportot) betettem az elsőket is, hát mondanom sem kell, hogy az 1.8 16v meg az 1.7D között nem sok orrsúlyeltérés van, így elől le is ült 40mm-t. Na innentől kezdve nagyon nem tetszett orraállítva ennyire, úgyhogy gondoltam egy nagyot, itt kérdezősködni kezdtem, és meggyőztek, pontosabban meggyőztem magam a hallottak alapján (leginkább a "próbáld ki" volt nagy hatással ;) ), hogy nekem pont elég lenne 20mm előre, ha már hátul 10mm, az OPC gyári állása amúgy is nagyon bejön :(

Persze hamar rájöttem, hogy 20m-es első ültetőt nem fogok találni.

Reménykedtem, hogy mire kell a nyári kerék megoldást találok (40mm-el esély nem volt hogy a 7,5J ET35 17" elférjen :lol: ). és jött a megvilágosodás: 1.8 bertone QP gyári első rugója pont jó lesz, az eredetileg alapból 20mm-t ültet a QP-n, akkor nekem is jó lehet.

Na sikerült is elcserélnem a 40-es KW elsőket gyári 1.8 QP rugóra, betettük és jippí, tökéletesen leült 20mm-t.

Ennyi. Nekem nagyon tetszik az állása így :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mit szóltok hozzá?

Már megint ilyen hülye hátulja lett, de most legalább már az eleje sem tetszik. Na szeptemberig majd még barátkozom vele, hátha élőben jobb lesz. Olyan érzésem van mintha az ötajtósból is háromajtósat akarnának minden áron csinálni. ;)

Link to comment
Megosztás:

Ez a 3 ajtósra hajazó csapott seggű design nem jön be.

Az eleje még tetszene is akár, kicsit fiatalosabb, mint a G, de onnan hátrafelé... :lol:

Szerintem is nagyon jó arányú forma – a C-oszlopig, onnan meg egy befejezetlen hátsó ;) . Miért nem tudták az Insignia hátulját lekicsinyíteni, tán az AutoCad lefagyott nekik? :lol:. Szóval, ha esetleg majd lesz belőle szedán, szóba állhatok velük, addig meg kenjék a hajukra ezt a kisautós se..-et. Mondjuk, a Caravan azért elfogadható... (meg az ötajtós is, egy 140 lovas turbós benzinessel, meg ingyen benzinutalvánnyal, ha megkínálnak vele... :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Szerintem is nagyon jó arányú forma – a C-oszlopig, onnan meg egy befejezetlen hátsó ;) . Miért nem tudták az Insignia hátulját lekicsinyíteni, tán az AutoCad lefagyott nekik? :lol: . Szóval, ha esetleg majd lesz belőle szedán, szóba állhatok velük, addig meg kenjék a hajukra ezt a kisautós se..-et. Mondjuk, a Caravan azért elfogadható... (meg az ötajtós is, egy 140 lovas turbós benzinessel, meg ingyen benzinutalvánnyal, ha megkínálnak vele... :lol: )

Nekem a Caravan az legyen szögletes hátú. attól Caravan. Caravan-t azért vesz az ember, hogy pakoljon bele. Akkor meg minek ferdíteni? Egyébként nekem tetszik ez a forma. A H viszont nagyon nem tetszett. Nekem kicsit Mazda6 kombira emlékeztet ez a Caravan

Link to comment
Megosztás:

Szeretnék köszönteni mindenkit. Nem rég regisztráltam, de régóta figyelemmel kisérem a beszélgetéseteket.Én egy 2001-es astra G 1,4 16V caravannal bírok , melynél hideg indításnál a 3-as henger kihagy a motor egyenlőtlenül jár kb fél percig utána szépen megy.A fogyasztás kb 7,5l ország út Tegnap kivettem a gyertyákat(melyek gyári újak)1 indítás után és a 3-ik nedves és kormos volt mig a többi szépen kiégett tiszta.Én arra tippelek, hogy több üzemanyag kerül a 3 hegerbe(rossz égés miatt kormolódik) és beköpi a gyertyát indítás után.A gyertyákat felcserélve és kontakt tisztitás után is ugyan ez a tünet.Szerintem ha a trafó lenne rossz akkor vagy megy v. nem.Hibát nem jelez és úgy tudom, hogy a 98 után gyártott z14xe modelnél már nem is lehet kivillogtatni a hiba kódott.

Kérdésem a TECH2 kimutatja és belehet ezt állítani vagy van valakinek tippje a probléma jellegére és megoldására.Előre is köszönöm a segítséget.

Tud valaki segíteni?

Ezt a szöveget még bemásolnád ide napi több alkalommal??? ;)

Elég egyszer is, pláne, hogy választ is kaptál az első alkalom után.

Amúgy sem ártana, ha nem ide tetted volna fel a kérdést, hanem az "általános műszaki problémák" rovatba, ahova való.

Amúgy MINDEN z14xe motort 98 után gyártottak. (akkor x14xe volt a menő 1.4-ben...)

A kivillogtatás működik! (Érdekes módon meg is csináltad, a kocsid kivillogta, hogy nincs tárolt hiba, erre jössz azzal, hogy nem is villogja ki...)

Moderátor urakat kérném, tegyék már át a jelzett topicba a témát. (ahova való, és ahol esetleg több szaki jár)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Új emberként kérdéssel kezdtem és most bemutatkozással folytatom ;) Bajzáth Gergely-nek hívnak és jelenleg Skóciában élek és egy 98-as Vauxhall Astra van a tulajdonomban. 1.6 8v benzines ezüst szinü és még járóképtelen javítgatom. Elötte volt már egy Vauxhall Astrám(kék 1.7dti 2001-es) És a szívem csücske Silver Dragon ;) aki egy magyar rendszámos 2004-es Astra Classic volt(1.6 16v), újonnan vettem szalonból majd miútán 2,5 éven keresztül szépítgettem, vigyáztam rá, egy skót kölyök nem adta meg az elsöbséget és frontálisan beledurrantam amikor befordlt elém Corsával. Tetőn állt meg az autó, engem a légzsák mentett meg. Most én szeretném egy astrának megmenteni az életét.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Új emberként kérdéssel kezdtem és most bemutatkozással folytatom ;) Bajzáth Gergely-nek hívnak és jelenleg Skóciában élek és egy 98-as Vauxhall Astra van a tulajdonomban. 1.6 8v benzines ezüst szinü és még járóképtelen javítgatom. Elötte volt már egy Vauxhall Astrám(kék 1.7dti 2001-es) És a szívem csücske Silver Dragon ;) aki egy magyar rendszámos 2004-es Astra Classic volt(1.6 16v), újonnan vettem szalonból majd miútán 2,5 éven keresztül szépítgettem, vigyáztam rá, egy skót kölyök nem adta meg az elsöbséget és frontálisan beledurrantam amikor befordlt elém Corsával. Tetőn állt meg az autó, engem a légzsák mentett meg. Most én szeretném egy astrának megmenteni az életét.

Üdv a fórumon és az élők közt ;) Remélem sikerül életet lehelni a verdába, sok sikert hozzá!

Aztán ha erre jársz hozzál valami jó Skót Whiskey-t :P

Link to comment
Megosztás:

Ezt se hittem volna: Kibabrál velem egy nivopálca. Egyszerűen nem tudom megmérni az olajszintet.

Az én G-mben ez az 5 osztatú bordás trutyi van egy flexibilis drót végén.

Na most este megállok, reggel indulás előtt kihúzom 5/5, de mivel ez lehet felfröcsögés ezért letörlöm (jó sok idő alatt, mire kijön a bordázatból az olaj), majd vissza. 5-10mp megint ki és a következőt látom alulról felfelé az 5 osztatban olaj/olaj/olaj/száraz/olaj. Akárhányszor próbálkozom a 4. mindig üres az utsóban meg mindig van....

Akkor most mennyi olajam is fogyott feltételezve, hogy a pálcán az 5 osztat 1 litert feltételez, már ha annyit jelent egyáltalán...? 4 deci (2osztat) fogyott 2000 alatt VAGY 2 deci (1osztat) fogyott VAGY esetleg semmi? ;)

Na erre adjon választ valaki. ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.