Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Amus eddig mit csináltál a gépeden?? Milyen felszereltség? Mikori??

npasi neked is szól a kescsön!

Az enyimről olvashattok a Kecskeméti szekció oldalán, a tagok között vigyorgászok!

lassan fél éves a verda

- kék helyzetjelző

- sőtétített hátsólámpa

- ablakon légterelő

- ja és öszes reklám leszedve :)

Amiket szeretnék:

- szemöldök, - belső uv világítás, küszöb,

Najó ennél többet sueretnék, csak nem biztos hogy lesz :) mert elég drága móka ez :)

Elküldve

Most volt 8 hónapos, van benne 22000-nél egy kicsit több. 1.6/16V, elég jól megy. 200 kilót már párszor megrezgettem alulról. A napokban meg kipörgettem 4.-ben 6400 f/min környékére, csak már nem tudtam megnézni, mit megy, mert a forgalom miatt vissza kellett lassulnom.

Nagy design eddig nem történt vele. Tettem bele 2 hátsó ajtó csipogót. Vettem rá 5 db gyári 6-küllős alufelnit, azon vannak a 195/60R15 nyárik. Meg szereltem rá sárfogó gumiműanyagokat.

A következőket szeretném:

-küszöbbetét vagy mia franc a neve (vmi szépet)

-gyenge tuning (garancia miatt) - betétszűrő

- chiptuning

-tempomat

-első toronymerevítő (látvány és a tuti utak miatt)

- hátsó ajtóra (4-ajtós) spoiler

- középső könyöklő, de inkább Irmscherre vadászok

-utaslámpa cserél olvasósra(4-izzós)

Elküldve

egy kérdés:

néha egyesbe meghuzatom, de 4.000 fordulat fellett váltásnál sebességből szabáloysan kiugrik, amikor váltok.

A család corsája nem csinálja ezt

Elküldve
....néha egyesbe meghuzatom, de 4.000 fordulat fellett váltásnál sebességből szabáloysan kiugrik, amikor váltok....

Jaj :)

Nem lehetséges, hogy nem nyomványolod be teljesen a kuplungpedált ? :roll:

  • Like 1
Elküldve
egy kérdés:

néha egyesbe meghuzatom, de 4.000 fordulat fellett váltásnál sebességből szabáloysan kiugrik, amikor váltok.

A család corsája nem csinálja ezt

Azt hogy érted, hogy kiugrik? Pontosan mi történik? Írd le részletesen...

Egyébként én is olyasmire tippelek, amire mélykék...

Elküldve
pörög a moci 4.000 felett, készült váltani:

gázról láb le :arrow: kuplung :arrow: egy kis erő és kipattan 1-es-ből

Én is erre gondoltam.

Ez nagyon nem jó, el kellene látogatnod a szervízbe :roll:

Elküldve
pörög a moci 4.000 felett, készült váltani:

gázról láb le :arrow: kuplung :arrow: egy kis erő és kipattan 1-es-ből

Érdekes... Most így hirtelen nem tóm. Majd megfigyelem én is. Eddig nekem nem tűnt fel ilyesmi. De ha jól értem, ez eleve megkönnyíti a 2-esbe váltást. Akár még hasznos is lehet... :roll:

Elküldve

Én is erre gondoltam.

Ez nagyon nem jó, el kellene látogatnod a szervízbe

Most hogy jobban belegondolok... ha nem nyomná ki teljesen a kuplugot, attól még nem ugrana ki könnyen a váltó, csak a kocsi rándulna egy picit, mikor átrántaná üresbe, nem?

Elküldve

Nem lehet, hogy a kezedet kicsit jobban ráterheled a váltókarra. Néha az F-el nekem is előfordult ez, talán a G-el is 1x. Szinte olyan, mintha kilöné a váltókart 1.-ből. Nem?

Elküldve
Nem lehet, hogy a kezedet kicsit jobban ráterheled a váltókarra. Néha az F-el nekem is előfordult ez, talán a G-el is 1x. Szinte olyan, mintha kilöné a váltókart 1.-ből. Nem?

ja-ja

Elküldve
pörög a moci 4.000 felett, készült váltani:

gázról láb le :arrow: kuplung :arrow: egy kis erő és kipattan 1-es-ből

A 2-est "oda kell tenni"? vagy szinte beleesik? Ha az utóbbi: "keresse fel OPEL partnerét!" :)

Elküldve

Vagy esetleg "kezelőorvosát, gyógyszerészét"... :wink:

Jaja! A váltónak nagyon nem tesz jót, ha feszül a rudazat. Egyszerű állítás csodákat művel. Ezt a tapasztalatot nem ezen a típuson szereztem, de gondolom itt is áll.

Elküldve
Én is elkövettem néha, elég megdöbbentő élmény szerintem. Nem?

Renault-nál(plane ha kicsit öregebb) biztos nem pihentetnéd a karod a váltón. Nekem az első ami feltűnt, hogy nincs a több centis kilengés. :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.