Amusing Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 Amus eddig mit csináltál a gépeden?? Milyen felszereltség? Mikori?? npasi neked is szól a kescsön! Az enyimről olvashattok a Kecskeméti szekció oldalán, a tagok között vigyorgászok! lassan fél éves a verda - kék helyzetjelző - sőtétített hátsólámpa - ablakon légterelő - ja és öszes reklám leszedve :) Amiket szeretnék: - szemöldök, - belső uv világítás, küszöb, Najó ennél többet sueretnék, csak nem biztos hogy lesz :) mert elég drága móka ez :)
Hagalex Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 Hát igen, tényleg nem olcsó mulatság...az tény. És gyárilag mi van benne? centrál, klíma ...
Amusing Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 csak klíma a gyári, a többit (riszató, el.ablak, K.ponti) azt már én rakattam bele
meriva1.8 Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 Most volt 8 hónapos, van benne 22000-nél egy kicsit több. 1.6/16V, elég jól megy. 200 kilót már párszor megrezgettem alulról. A napokban meg kipörgettem 4.-ben 6400 f/min környékére, csak már nem tudtam megnézni, mit megy, mert a forgalom miatt vissza kellett lassulnom. Nagy design eddig nem történt vele. Tettem bele 2 hátsó ajtó csipogót. Vettem rá 5 db gyári 6-küllős alufelnit, azon vannak a 195/60R15 nyárik. Meg szereltem rá sárfogó gumiműanyagokat. A következőket szeretném: -küszöbbetét vagy mia franc a neve (vmi szépet) -gyenge tuning (garancia miatt) - betétszűrő - chiptuning -tempomat -első toronymerevítő (látvány és a tuti utak miatt) - hátsó ajtóra (4-ajtós) spoiler - középső könyöklő, de inkább Irmscherre vadászok -utaslámpa cserél olvasósra(4-izzós)
Amusing Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 egy kérdés: néha egyesbe meghuzatom, de 4.000 fordulat fellett váltásnál sebességből szabáloysan kiugrik, amikor váltok. A család corsája nem csinálja ezt
mélykék76 Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 ....néha egyesbe meghuzatom, de 4.000 fordulat fellett váltásnál sebességből szabáloysan kiugrik, amikor váltok.... Jaj :) Nem lehetséges, hogy nem nyomványolod be teljesen a kuplungpedált ? :roll: 1
Amusing Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 Erre már én is gondoltam, de nem ez a megoldás :)
telo Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 egy kérdés: néha egyesbe meghuzatom, de 4.000 fordulat fellett váltásnál sebességből szabáloysan kiugrik, amikor váltok. A család corsája nem csinálja ezt Azt hogy érted, hogy kiugrik? Pontosan mi történik? Írd le részletesen... Egyébként én is olyasmire tippelek, amire mélykék...
meriva1.8 Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 Ja, gyárilag benne van klímax, el.tük,el.ablak, kp.zár, kormányvezérlés, CAR400,ülésáll. Viszont a szenyók nem adtak motorháztető burkolatot!!
Amusing Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 pörög a moci 4.000 felett, készült váltani: gázról láb le :arrow: kuplung :arrow: egy kis erő és kipattan 1-es-ből
mélykék76 Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 pörög a moci 4.000 felett, készült váltani: gázról láb le :arrow: kuplung :arrow: egy kis erő és kipattan 1-es-ből Én is erre gondoltam. Ez nagyon nem jó, el kellene látogatnod a szervízbe :roll:
telo Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 pörög a moci 4.000 felett, készült váltani: gázról láb le :arrow: kuplung :arrow: egy kis erő és kipattan 1-es-ből Érdekes... Most így hirtelen nem tóm. Majd megfigyelem én is. Eddig nekem nem tűnt fel ilyesmi. De ha jól értem, ez eleve megkönnyíti a 2-esbe váltást. Akár még hasznos is lehet... :roll:
Amusing Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 végülis igen, csak eddig más autó ezt nem csinálta. Bár a mai nap után, én már semmin nem csodálkozok :)
telo Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 Én is erre gondoltam. Ez nagyon nem jó, el kellene látogatnod a szervízbe Most hogy jobban belegondolok... ha nem nyomná ki teljesen a kuplugot, attól még nem ugrana ki könnyen a váltó, csak a kocsi rándulna egy picit, mikor átrántaná üresbe, nem?
meriva1.8 Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 Nem lehet, hogy a kezedet kicsit jobban ráterheled a váltókarra. Néha az F-el nekem is előfordult ez, talán a G-el is 1x. Szinte olyan, mintha kilöné a váltókart 1.-ből. Nem?
mélykék76 Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 Áááááá hülye vagyok mánnn. Én azt hittem kettesből dobja ki, a "beváltást követően" :roll:
Amusing Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 Nem lehet, hogy a kezedet kicsit jobban ráterheled a váltókarra. Néha az F-el nekem is előfordult ez, talán a G-el is 1x. Szinte olyan, mintha kilöné a váltókart 1.-ből. Nem? ja-ja
KoPi Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 pörög a moci 4.000 felett, készült váltani: gázról láb le :arrow: kuplung :arrow: egy kis erő és kipattan 1-es-ből A 2-est "oda kell tenni"? vagy szinte beleesik? Ha az utóbbi: "keresse fel OPEL partnerét!" :)
telo Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 ...Ha az utóbbi: "keresse fel OPEL partnerét!" :) Vagy esetleg "kezelőorvosát, gyógyszerészét"... :wink:
meriva1.8 Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 ja-ja Kezelési hiba. Türelmetlen vagy és ahogy indulsz, már húzod magad felé kicsit a kart és bizonyos fordulatnál kidobja. Finomabban! Hiába, az ifjonti hév! :)
KoPi Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 Vagy esetleg "kezelőorvosát, gyógyszerészét"... :wink: Jaja! A váltónak nagyon nem tesz jót, ha feszül a rudazat. Egyszerű állítás csodákat művel. Ezt a tapasztalatot nem ezen a típuson szereztem, de gondolom itt is áll.
meriva1.8 Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 Én is elkövettem néha, elég megdöbbentő élmény szerintem. Nem?
KoPi Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 Én is elkövettem néha, elég megdöbbentő élmény szerintem. Nem? Renault-nál(plane ha kicsit öregebb) biztos nem pihentetnéd a karod a váltón. Nekem az első ami feltűnt, hogy nincs a több centis kilengés. :)
meriva1.8 Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 Uccsó kérdés alvás előtt, jön valaki szombaton a Lurdyhoz a GSI- találkozóra? Én valószínűleg kinézek 1/2 4 felé.
Recommended Posts