freeze Elküldve Március27, 2009 Megoszt Elküldve Március27, 2009 Nekem személy szerint nem tetszik, modernizálni akarták a formát az létszik, de vhogy ez nem jött össze, tényleg egy kicsit seatos. Maradok a jó öreg G-nél. ;) Az, hogy szép-e az megítélés kérdése nomeg ízlésé. Én nekem speciál tetszik, de a H az ronda szerintem. Viszont az ASTRA szép lassan kigyalogol a népautó kategóriából sajnos. El sem merem képzelni mennyi lehet ehhez egy lámpa pl. Már a 1.6 Twinport G alkatrészek is nagyságrendekkel drágábbak mint az 1.6 ecotec F-é volt. pl: tertmosztát --- 3.000 VS 50.000. Jó, tudom nem ugyanaz az alkatrész, de sok ilyen van amit csak komplett lehet cserélni a Z16XEP-n. Ebből kiindulva és abból, hogy nagyon szépen kidolgozott a belső is. Ez már nem a klasszikus ASTRA árkategória lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Március27, 2009 Megoszt Elküldve Március27, 2009 jaja szebb egy megnyújtott civic újabb kiadásban. az új astra pedig a mazda3-ra hajaz szvsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Március27, 2009 Megoszt Elküldve Március27, 2009 Túl gyors vagyok lehet a fórumhoz. ;) Kétszer nyomtam rá véletlenül. Egyébként az Astrák az idő múlásával egyre rondábbak lesznek?? Hát nem tudom nekem eddig a Kadett-Astra A, B, C, E, G tetszett. Az F, D, H nagyon nem. Az I nekem bejövős. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március27, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március27, 2009 És ezt olcsóbban úszod meg, mint ahogy eladtad a COUPE-t? jól adtam el a Coupét ;) nem lesz olcsobb, de nem lesz sokkal drágább.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március27, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március27, 2009 ma eladtam a fehér astrát is. elvitték fél 4 kor. nincs opelem több..... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március27, 2009 Megoszt Elküldve Március27, 2009 Már az előzetesen kiszivárogtatott fotók kapcsán elmondtam, hogy az Astra I nagyon nem tetszik. Az Ampera tényleg a Civicre hajaz. Ez viszont gyönyörű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vicsor Elküldve Március27, 2009 Megoszt Elküldve Március27, 2009 Már az előzetesen kiszivárogtatott fotók kapcsán elmondtam, hogy az Astra I nagyon nem tetszik. Az Ampera tényleg a Civicre hajaz. Ez viszont gyönyörű. Mondasz valamit Zachi.;) Ennek a hátulja olyan svéd autós vagy milyen. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március27, 2009 Megoszt Elküldve Március27, 2009 Ha valaki leakasztaná a hátsó ajtót és a két oszlop közt lefalazná, akkor ebből a szögből akár egy frissített v. átdolgozott PT Cruisernek is elmenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Március28, 2009 Megoszt Elküldve Március28, 2009 (edited) Már az előzetesen kiszivárogtatott fotók kapcsán elmondtam, hogy az Astra I nagyon nem tetszik. Az Ampera tényleg a Civicre hajaz. Ez viszont gyönyörű. [ig]http://index.hu/cikkepek/totalcar/tesztek/insigniakombi//.gdata/gp_insigniakombi_08.jpg Kicsit Mondeo-s a segge. ;) Módosítva Március28, 2009 : uhuhu képpel nem idézünk.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Március28, 2009 Megoszt Elküldve Március28, 2009 Hülye kérdés jön: Az Astra G-nek behajtható a tükre? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
HCZoli Elküldve Március28, 2009 Megoszt Elküldve Március28, 2009 Hülye kérdés jön: Az Astra G-nek behajtható a tükre? ;) BE. Kézzel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Március28, 2009 Megoszt Elküldve Március28, 2009 BE. Kézzel. Azért kérdeztem, mert próbáltam csak szimplán benyomni, de elég fixnek tűnt a dolog. Van valami trükkje (pl felhúzni majd hajtani) vagy csak izomból kell csinálni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
HCZoli Elküldve Március28, 2009 Megoszt Elküldve Március28, 2009 Egyszerűen csak be kell hajtani. Valami ellenállása kell, hogy legyen, különben a menetszél is behajtaná ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március28, 2009 Megoszt Elküldve Március28, 2009 Kicsit Mondeo-s a segge. :lol: Ja! Annak is hátul van! :lol: Képpel nem idézünk ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március28, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március28, 2009 Ja! Annak is hátul van! :lol: Képpel nem idézünk ;) megvolt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi(1) Elküldve Március28, 2009 Megoszt Elküldve Március28, 2009 NA EHEZ MIT SZOLTOK??????? Opelék meg sehol? Cégautó Idén a Suzuki Swift vezet Szégyentábla: a leggyakrabban visszahívott autók 2009. március 27. 23:38 | Utolsó módosítás:2009. március 28. 18:01 A leggondosabb tervezés, a szigorúan ellenőrzött, robotizált gyártás mellett is előfordul, hogy egyes autók nem 100 százalékosak. Amikor a hibákat felfedezik, akkor a gyáraknak vissza kell hívniuk az érintett modelleket. 2|2 A legnagyobb visszahívási akciók Suzuki A Suzuki Swiftet eddig hatszor kellett visszahívni. Az elmúlt évek statisztikái szerint konstrukciós hiányosságok okozták a problémát. 2005-től 10 különböző Suzuki modellt érintett valamilyen probléma. Citroen Citroen C4: 2005-ben 2238 Citroen C4 1.6 HDi-t kellett Németországban visszahívni az indítókábel hibája miatt. Ugyanebben az évben a tömítetlen üzemanyagcső miatt kellett a modellt visszarendelni. 2006-ban 3851 Citroen C4-et kellett visszahívni fékhiba miatt. Egy évvel később pedig a hűtőfolyadék-hőszabályozó hibája miatt kellett kis szünetet beiktatni. Ford Ford Focus: 2005-ben 61 ezer 440 Focus und Focus C-Max jelentett problémát a cégnek. 2008-ban pedig a Focusnál hibásodott meg a szervokormány, és a fékrendszer. 19 ezer 400 modellnél pedig a hűtőberendezésnél jelentkezett probléma. Honda Honda Civic: Az elektronikus rendszer meghibásodása miatt 2006-ban kellett visszahívni a teljes sorozatot. Problémát jelentett továbbá a szervokormánynál jelentkező kisebb hiba, valamint a tolótetők illesztése sem volt tökéletes. 2008-ban 24 ezer Civicet kellett visszarendelni a kézifék problémája miatt. Mercedes-Benz Mercedes Vito/Viano: 2005-ben a magasnyomású dízeladagoló hibája keltett kisebbfajta pánikot. Ezt akkor a beszállító Bosch természetesen azonnal kicserélte. 2006-ban 8500 Vito és Viano modellt a légzsákot irányító szoftver hibája miatt kellett visszarendelni. 2007-ben az önindító, 2008-ben pedig a kézifék okozott problémát. Nissan Nissan Qashqai: A kis terepjáró 2007-től kapható és ebben az évben mindjárt három visszahívásról lehetett beszámolni. A tolótető nem megfelelően záródott, a fejnél található légzsák és az első tengely hibája jelentett problémát. 2008-ban 5836 Qashqait hívott vissza a gyár, hogy a kormányművet átvizsgálják. Peugeot A 307-es modellből nyolcvanezret kellett 2005-ben visszahívni, az ABS és az ESP meghibásodása miatt. Ugyanebben az évben 65 ezer modellt pedig a szervokormánynál kialakult gond miatt kellett átvizsgálni. Toyota Yaris: 2005-ben Európa legsikeresebb modelljét is vissza kellett hívni néhányszor. Az utasoldali légzsákkal voltak problémák, az első ülés fejtámlájával, és a hátsó üléssel is volt gond. 2009 januárjában pedig 44 ezer 578 Yaris tulajdonost értesítettek, hogy a biztonsági övnél lehetnek problémák. Volvo S40/V50: 21 ezer Volvo S40 limuzint, és a technikailag ezzel azonos kombi variációt a V50-t kellett a kézifék hibája miatt visszahívni 2005-ben. Ugyanebben az évben pedig a fűtéssel is akadtak problémák. 2007-ben a dízelszűrőnél lépett fel probléma, amely akár a motor kigyulladásához is vezethetett volna. 2008-ban pedig az üzemanyagpumpánál jelentkező rozsdásodás miatt volt némi riadalom. VW 2006-ban kivonták a forgalomból a Volkswagen Passat FSI motorjait szoftverhiba miatt. Ugyanebben az évben az ablaktörlő motor is meghibásodott a 2,0 literes TDI Passatok egyharmadánál, vagyis közel 11 ezer modellnél. 2008-ban a kondenzátor kisebb hibája okozott problémát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vicsor Elküldve Március29, 2009 Megoszt Elküldve Március29, 2009 NA EHEZ MIT SZOLTOK??????? Opelék meg sehol? Cégautó Idén a Suzuki Swift vezet Szégyentábla: a leggyakrabban visszahívott autók 2009. március 27. 23:38 | Utolsó módosítás:2009. március 28. 18:01 A leggondosabb tervezés, a szigorúan ellenőrzött, robotizált gyártás mellett is előfordul, hogy egyes autók nem 100 százalékosak. Amikor a hibákat felfedezik, akkor a gyáraknak vissza kell hívniuk az érintett modelleket. 2|2 A legnagyobb visszahívási akciók Suzuki A Suzuki Swiftet eddig hatszor kellett visszahívni. Az elmúlt évek statisztikái szerint konstrukciós hiányosságok okozták a problémát. 2005-től 10 különböző Suzuki modellt érintett valamilyen probléma. Citroen Citroen C4: 2005-ben 2238 Citroen C4 1.6 HDi-t kellett Németországban visszahívni az indítókábel hibája miatt. Ugyanebben az évben a tömítetlen üzemanyagcső miatt kellett a modellt visszarendelni. 2006-ban 3851 Citroen C4-et kellett visszahívni fékhiba miatt. Egy évvel később pedig a hűtőfolyadék-hőszabályozó hibája miatt kellett kis szünetet beiktatni. Ford Ford Focus: 2005-ben 61 ezer 440 Focus und Focus C-Max jelentett problémát a cégnek. 2008-ban pedig a Focusnál hibásodott meg a szervokormány, és a fékrendszer. 19 ezer 400 modellnél pedig a hűtőberendezésnél jelentkezett probléma. Honda Honda Civic: Az elektronikus rendszer meghibásodása miatt 2006-ban kellett visszahívni a teljes sorozatot. Problémát jelentett továbbá a szervokormánynál jelentkező kisebb hiba, valamint a tolótetők illesztése sem volt tökéletes. 2008-ban 24 ezer Civicet kellett visszarendelni a kézifék problémája miatt. Mercedes-Benz Mercedes Vito/Viano: 2005-ben a magasnyomású dízeladagoló hibája keltett kisebbfajta pánikot. Ezt akkor a beszállító Bosch természetesen azonnal kicserélte. 2006-ban 8500 Vito és Viano modellt a légzsákot irányító szoftver hibája miatt kellett visszarendelni. 2007-ben az önindító, 2008-ben pedig a kézifék okozott problémát. Nissan Nissan Qashqai: A kis terepjáró 2007-től kapható és ebben az évben mindjárt három visszahívásról lehetett beszámolni. A tolótető nem megfelelően záródott, a fejnél található légzsák és az első tengely hibája jelentett problémát. 2008-ban 5836 Qashqait hívott vissza a gyár, hogy a kormányművet átvizsgálják. Peugeot A 307-es modellből nyolcvanezret kellett 2005-ben visszahívni, az ABS és az ESP meghibásodása miatt. Ugyanebben az évben 65 ezer modellt pedig a szervokormánynál kialakult gond miatt kellett átvizsgálni. Toyota Yaris: 2005-ben Európa legsikeresebb modelljét is vissza kellett hívni néhányszor. Az utasoldali légzsákkal voltak problémák, az első ülés fejtámlájával, és a hátsó üléssel is volt gond. 2009 januárjában pedig 44 ezer 578 Yaris tulajdonost értesítettek, hogy a biztonsági övnél lehetnek problémák. Volvo S40/V50: 21 ezer Volvo S40 limuzint, és a technikailag ezzel azonos kombi variációt a V50-t kellett a kézifék hibája miatt visszahívni 2005-ben. Ugyanebben az évben pedig a fűtéssel is akadtak problémák. 2007-ben a dízelszűrőnél lépett fel probléma, amely akár a motor kigyulladásához is vezethetett volna. 2008-ban pedig az üzemanyagpumpánál jelentkező rozsdásodás miatt volt némi riadalom. VW 2006-ban kivonták a forgalomból a Volkswagen Passat FSI motorjait szoftverhiba miatt. Ugyanebben az évben az ablaktörlő motor is meghibásodott a 2,0 literes TDI Passatok egyharmadánál, vagyis közel 11 ezer modellnél. 2008-ban a kondenzátor kisebb hibája okozott problémát. Nem semmi statisztika. Link to comment Megosztás: More sharing options...
starchild83 Elküldve Március29, 2009 Megoszt Elküldve Március29, 2009 Megalol :lol: Most hívott édesapám, (van egy 3 éves új swiftje), jött a levél visszahívásra! :lol: :lol: A mi autónk ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
julien Elküldve Március29, 2009 Megoszt Elküldve Március29, 2009 Megalol :lol: Most hívott édesapám, (van egy 3 éves új swiftje), jött a levél visszahívásra! :lol: :) A mi autónk :lol: Nem akarok ünneprontó lenni, de ha a gugliba beírunk két szót: opel visszahívás, vagy ide kattintunk, akkor található. :( Nektek sem működik az EPC? Lehet, hogy le kellene mentenem a teljes weblapot, ha elérhető lesz újra? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Március29, 2009 Megoszt Elküldve Március29, 2009 Az Astra G ablaktörlő lapátjainak mik a méretei, valamint melyik típust ajánljátok? A hátsó lapát már foltosan töröl és visszafelé pattog, a bal első is pattog visszafelé, ha csak szemerkél az eső. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március29, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március29, 2009 én a gyárit ajánlom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március29, 2009 Megoszt Elküldve Március29, 2009 Az Astra G ablaktörlő lapátjainak mik a méretei, valamint melyik típust ajánljátok? A hátsó lapát már foltosan töröl és visszafelé pattog, a bal első is pattog visszafelé, ha csak szemerkél az eső. meg még a Bosh jött be nekem, fele annyi mint a gyári. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Március29, 2009 Megoszt Elküldve Március29, 2009 meg még a Bosh jött be nekem, fele annyi mint a gyári. Mennyi az a fele annyi? Azt néztem, hogy Bosch-ból 503 és 953-as kell, de ezek hány cm-t jelentenek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Március29, 2009 Megoszt Elküldve Március29, 2009 én a gyárit ajánlom... Aham és olyat mennyiért vesztegetnek? Márkaszervizen kívül kapható máshol is szerinted vagy kénytelen leszek bemenni a Wallishoz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március29, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március29, 2009 hány éves az autód? ha 3 elmult akkor érvényes rá a szerviz 4+ és akkor - ha jól elmlékszem akkor 4E per pár felszerelve ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts