Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Másik kép ahol jobban látszik az intervallumszabályzó:

[mg]http://www.akirwan.freeserve.co.uk/akhow2/omegaw.jpg

Egyébként az előbb rosszul írtam, 8 fokozat van, és a leglassabbnál 12.5 másodpercenként töröl egyet a kar, a leggyorsabbnál meg 3.9 másodpercenként.

Nah most akkor Classic II-be mi a feltétele, hogy beépíthessem!

Jó dolog, és kellene, de nagyon. :huh:

Tutira müködni fog? :)

Link to comment
Megosztás:

Nah most akkor Classic II-be mi a feltétele, hogy beépíthessem!

Jó dolog, és kellene, de nagyon. :)

Tutira müködni fog? :D

Végy egy adag bátorságot, egy csipet kemény magyar forintot, 1db szabályzós ablaktörlőkart a kivitelnek megfelelő Omega B-ből, 1db hozzá való relét, néhány szerszámot. Ha minden megvan az alapanyagokat nem keverjük össze és még lassú tűznek sem tesszük ki.

Nagymenők az akksi saru levétele nélkül is beszerelhetik.

Elkészíthető 1-1.5 óra alatt a cigarettaszünetek és sörök számától, a segítő kezek hátráltató erejétől függően.

:huh:

Link to comment
Megosztás:

Végy egy adag bátorságot, egy csipet kemény magyar forintot, 1db szabályzós ablaktörlőkart a kivitelnek megfelelő Omega B-ből, 1db hozzá való relét, néhány szerszámot. Ha minden megvan az alapanyagokat nem keverjük össze és még lassú tűznek sem tesszük ki.

Nagymenők az akksi saru levétele nélkül is beszerelhetik.

Elkészíthető 1-1.5 óra alatt a cigarettaszünetek és sörök számától, a segítő kezek hátráltató erejétől függően.

:huh:

Aham, értem. Ez újan gondolom nem lehet olcsó. Remélem tutira kompatibilis, nem akarok valamit leégetni akocsiban,, persze ha a csatik is passzolnak.

De az lenne a legjobb, ha nem potis kar lenne, hanem olyan mint a CorsaCben, vagy még a Skoda Favoritban volt. Bekapcsoltam, majd ki, és amikor kellett akkor meg be, és megjegyezte az időt.

Link to comment
Megosztás:

Aham, értem. Ez újan gondolom nem lehet olcsó. Remélem tutira kompatibilis, nem akarok valamit leégetni akocsiban,, persze ha a csatik is passzolnak.

De az lenne a legjobb, ha nem potis kar lenne, hanem olyan mint a CorsaCben, vagy még a Skoda Favoritban volt. Bekapcsoltam, majd ki, és amikor kellett akkor meg be, és megjegyezte az időt.

Ezt most nem értem. szerintem ez pont így működik. Azaz ugyanúgy ahogy a sima eredeti, csak a szakaszos álláshoz tartozik egy poti, ami a szakaszos állában lévő időintervallumot állítja. Ergó, ha visszakapcsolsz szakaszosba ugyanúgy fog viselkedni mint előtte. A másik három állás meg u.a. mint az az eredeti G-n.

A kialakítása és a piktogrammok alapján nekem ez derül ki.

Vagy valamit félreértek? Mondjuk én nem tudom milyen van a CORSA C-ben

Vagy nem így érted?

Link to comment
Megosztás:

Ezt most nem értem. szerintem ez pont így működik. Azaz ugyanúgy ahogy a sima eredeti, csak a szakaszos álláshoz tartozik egy poti, ami a szakaszos állában lévő időintervallumot állítja. Ergó, ha visszakapcsolsz szakaszosba ugyanúgy fog viselkedni mint előtte. A másik három állás meg u.a. mint az az eredeti G-n.

A kialakítása és a piktogrammok alapján nekem ez derül ki.

Vagy valamit félreértek? Mondjuk én nem tudom milyen van a CORSA C-ben

Vagy nem így érted?

A Corsa C-ben memorizálja a két törlés közti időt és az alapján töröl.

Omegában a poti állása alapján töröl.

Link to comment
Megosztás:

ÜDV KARTÁRSAK!

Újra frissítésre került a fogyasztási táblarendszer és a G astra szervizelési táblázat is, mely továbbra is az aláírásomban érhető el!

Újítások:

- A szervizelési tábla beépült a táblarendszerbe "Szerviznaptár" néven. Így a táblarendszer neve: Gépjármű üzembentartási táblarendszer lett.

- A szervíznaptár automatikusan átveszi az utolsó tankolás km óraállását így azt nem kell manuálisan kitölteni

- A táblarendszerbe új elem került, mely az egyéb anyagi ráfordításokat hivatott nyomon követni ( szerviz, biztosítás, ápolás, tuning, egyéb )

- Ennek megfelelően a statisztikák is bővültek, melynek köszönhetően teljes körűen nyomon tudjuk követni mennyibe kerül, hogy autónk van.

Természetesen ebben a táblában is vannak minta-adatok melyeket használatba vétel előtt törölni/módosítani kell.

!!!Régi felhasználóknak is érdemes átolvasni az üdvözlőlapot a változások miatt!!!

Balesetmentes közlekedést kívánok:

freeze

Link to comment
Megosztás:

Újonnan sincs egészen 3000Ft az Opelnél, tavaly vettem én is a Fischer Box helyére. (Tényleg, ez nem kell valakinek? Bronz színű.)

A fischer box az mi? az a nyitott tároló rekesz ami alapból van benne, vagy más?

...ejjejj valahogy érzem, hogy ku..va nagy hülyeséget kérdeztem... de akkor is érdekel mi ez :huh:

Link to comment
Megosztás:

ÜDV KARTÁRSAK!

Újra frissítésre került a fogyasztási táblarendszer és a G astra szervizelési táblázat is, mely továbbra is az aláírásomban érhető el!

Újítások:

- A szervizelési tábla beépült a táblarendszerbe "Szerviznaptár" néven. Így a táblarendszer neve: Gépjármű üzembentartási táblarendszer lett.

- A szervíznaptár automatikusan átveszi az utolsó tankolás km óraállását így azt nem kell manuálisan kitölteni

- A táblarendszerbe új elem került, mely az egyéb anyagi ráfordításokat hivatott nyomon követni ( szerviz, biztosítás, ápolás, tuning, egyéb )

- Ennek megfelelően a statisztikák is bővültek, melynek köszönhetően teljes körűen nyomon tudjuk követni mennyibe kerül, hogy autónk van.

Természetesen ebben a táblában is vannak minta-adatok melyeket használatba vétel előtt törölni/módosítani kell.

!!!Régi felhasználóknak is érdemes átolvasni az üdvözlőlapot a változások miatt!!!

köszi ,már le is töltöttem de nincs szervízfüzetem ,valahol külföldön járhat.

érdekelne nincs valakinek y17dt hez isuzu ilyenje amiből megtudnám a pontos dolgokat

mit mikor kell cserélni.

Balesetmentes közlekedést kívánok:

freeze

Link to comment
Megosztás:

Gondolom nem az idézetbe akartad tenni a saját szöveged.

Gondoltam ki teszem kívülre, hátha úgy nem olvassák el.

Tehát Mr.bb ezt írta:

köszi ,már le is töltöttem de nincs szervízfüzetem ,valahol külföldön járhat.

érdekelne nincs valakinek y17dt hez isuzu ilyenje amiből megtudnám a pontos dolgokat

mit mikor kell cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Intervallumszabályzós ablaktörlőkar újra:

A magam részéről a dolog megoldódott, kaptam másik kart a régi helyett amelyiken ugyanúgy állítható az intervallum fokozata, van rajta BC kapcsoló is és nincsen hátsó ablaktörlő kapcsoló, viszont akitől kaptam annak van még egy felesleges karja, de azon csak intervallumszabályzó van és hátsó ablaktörlő funkció, BC kapcsolók nincsenek. Elvileg ez jó olyan 3/5 ajtós vagy Caravan G Astrába amiben csak TID van, nem MID, és eladó 4000Ft-ért. Érdeklődni egyelőre nálam.

Relé viszont sajnos nincs hozzá (az kell nekem) de ideírom a cikkszámát: 90494187. Az új ára ennek olyan 10.000Ft körül van.

Link to comment
Megosztás:

Intervallumszabályzós ablaktörlőkar újra:

A magam részéről a dolog megoldódott, kaptam másik kart a régi helyett amelyiken ugyanúgy állítható az intervallum fokozata, van rajta BC kapcsoló is és nincsen hátsó ablaktörlő kapcsoló, viszont akitől kaptam annak van még egy felesleges karja, de azon csak intervallumszabályzó van és hátsó ablaktörlő funkció, BC kapcsolók nincsenek. Elvileg ez jó olyan 3/5 ajtós vagy Caravan G Astrába amiben csak TID van, nem MID, és eladó 4000Ft-ért. Érdeklődni egyelőre nálam.

Relé viszont sajnos nincs hozzá (az kell nekem) de ideírom a cikkszámát: 90494187. Az új ára ennek olyan 10.000Ft körül van.

Próbáld ki, ha müködik a rendszer, akkor stipi-stop a kar! :huh:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.