Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

És a márkahűség, az smafu?... :huh:

de... márkahüség van...

DE:

nekem még sose volt opelen kívül más autóm.

opelbe dolgozom, naponta 20-30 opel vagy dévú megy át a kezem alatt.

már nem hoz lázba az opel. szeretem, mert jó autó, praktikus, olcsó javitani, és az én autóimnak nem nagyon volt még baja, és sose rohadtam le vele... de ma már nem okoz hiányosságot a lelkembe, ha 1 hétig nem ülök bele az autómba...

igaz, a honda se hoz lázba még, de most ezt dobta ki a gép.

amugy az asszonyom a Hondánál dolgozik ezt is ő intézte... nem lesz rossz nekem most :)

és azért azt mindenképp be kell látni, hogy egy hatmilliós honda civic és egy hatmiliós astra dieselt nem lehet egy lapon emliteni...

én a multkor mentem egy 1.4 es civiccel, a motorja annak nagy fos volt, egy 20 éves colt olyat gyorsult rám, hogy elszégyeltem magam.

de a futómü, a belseje, az alapba belerakott extrák azért nagyon komolyak... akinek bejön az a formavilág. nekem régen nem tetszett, de amióta mentem vele, szivesen birtokolnék egy olyat... csak nem1.4 esbe. ígyhát lesz egy 2.2 Diesel

mindegy, nem fikázom, nem istenitek, most ez lesz egy jódarabig...

Link to comment
Megosztás:

Én vezettem haver céges gépét,ami pont ilyen.

Inkább nem mondok semmit,mert sértődés lesz az opel fanoknál! :huh:

ha jól veszem ki az írásodból akkor valami hasonlóra gondolsz:

és azért azt mindenképp be kell látni, hogy egy hatmilliós honda civic és egy hatmiliós astra dieselt nem lehet egy lapon emliteni...

én a multkor mentem egy 1.4 es civiccel, a motorja annak nagy fos volt, egy 20 éves colt olyat gyorsult rám, hogy elszégyeltem magam.

de a futómü, a belseje, az alapba belerakott extrák azért nagyon komolyak...

be kell látni: nem szar. kicsit elment a prémium kategória felé...

mingegy. nem szarozom az opelt, mert az se rossz. sőt jó. ez erre az arra.

a honda csilivili mutogatós autó, az astra meg használós.

Link to comment
Megosztás:

Az hogy fog kinézni, hogy Opel szalon előtt Hon*a áll és avval jár az alkalmazott is inkább? nekem az Accord jön be inkább..abból nem tudsz vmi olyan akciósat mint a tied? :huh:

nem nagyon. ez csak honda dolgozóknak szoló ajánlat volt. és az asszony az :)

Link to comment
Megosztás:

Én vezettem haver céges gépét,ami pont ilyen.

Inkább nem mondok semmit,mert sértődés lesz az opel fanoknál! :huh:

Miért lenen az?

Amikor autót akartam venni, akkor japának estem neki, de mivel adták az Opelt annyiért, mint a használt Corolát, ezét Új astra lett.

Japán turira megbízhatóbb, és jobb kocsi is, bárki bármit mond, én mondom helyeted is.

Csak irtó drága hozzá az alkatrész!

De egy új japánnal nem nagyon lehet gond. Motorjaim japánok voltak, irtó megbízhatóak voltak....Volt 12 éves motorom, azon minden gumialkatrész, és mindenen az idő foga nem látszódott.....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

ÉRdeklődnék, hogy kb. mennyibe kerül egy 1.6-os motor és minden hivatalos papírral együtt mennyibe fáj a csere? 1.2-es-ről 1.6-ra lenne a csere.

Hát... ha nem akarsz sokat bukni, vagy rengeteget kínlódni a bürokrácia útvesztőjében, akkor a mostanit add el, és vegyél egy nagyobbat. Annó nekem is ezt tanácsolták, és bár akkor nem tudtam megtenni, amint lehetett így cselekedtem, és jobban jártam.

Link to comment
Megosztás:

ha jól veszem ki az írásodból akkor valami hasonlóra gondolsz:

be kell látni: nem szar. kicsit elment a prémium kategória felé...

mingegy. nem szarozom az opelt, mert az se rossz. sőt jó. ez erre az arra.

a honda csilivili mutogatós autó, az astra meg használós.

Egy biztos Ákos.

Amint lesz pénzem kocsira többet költeni,nem opelben fogok ülni! :huh:

Nekem nagyon tetszik a Honda beltere,bevállalós,nem a megszokott középutat követi,kilóg a mai autógyártás sorából.

Ha megnézed az európai autókat,szinte egyformák.

Létezik kb 10 féle padlólemez és arra épül minden,a spórolás jegyében.Senkit nem érdekel már a komfort vagy a vezetési élmény,vagy ha igen,akkor azért durván a zsebedbe nyúlnak.

Itt most nem nagy dolgokra gondolok,de könyörgöm,egy 6milkás kocsiban legalább az legyen jó minőségű anyagból,amit tényleg minden nap megfogsz/használsz.

A német autó hírneve már nem a régi,viszont ezen hibán tanulva pl a délkoreai autógyártás nem kicsit fejlődik.Érdemes beülni egy régi és egy mostani KIA-ba.

Nem fikázom én az opel márkát,csak nem vagyok vakon elfogult.

Link to comment
Megosztás:

Egy biztos Ákos.

Amint lesz pénzem kocsira többet költeni,nem opelben fogok ülni! :)

Nekem nagyon tetszik a Honda beltere,bevállalós,nem a megszokott középutat követi,kilóg a mai autógyártás sorából.

Ha megnézed az európai autókat,szinte egyformák.

Létezik kb 10 féle padlólemez és arra épül minden,a spórolás jegyében.Senkit nem érdekel már a komfort vagy a vezetési élmény,vagy ha igen,akkor azért durván a zsebedbe nyúlnak.

Itt most nem nagy dolgokra gondolok,de könyörgöm,egy 6milkás kocsiban legalább az legyen jó minőségű anyagból,amit tényleg minden nap megfogsz/használsz.

A német autó hírneve már nem a régi,viszont ezen hibán tanulva pl a délkoreai autógyártás nem kicsit fejlődik.Érdemes beülni egy régi és egy mostani KIA-ba.

Nem fikázom én az opel márkát,csak nem vagyok vakon elfogult.

Az biztos, hogy az Opel nem a bevállalósságáról, formai, minőségi bravúrjairól híres, viszont az autógyártásban eltöltött hosszú idejük azért meglátszik az autóikon: általában kiforrott, átgondolt, megbízható technikát hoznak ki. Mondjuk az utóbbi években kicsit beleüvegesedtek ebbe a megbízható népautógyártó-szerepbe. Viszont most úgy tűnik, hogy nekik is észbe kell kapniuk (a válság miatt is): muszáj lesz felvenni a versenyt, akár a régebben lesajnált KIA-val is (valóban nagyot fejlődtek). Egyszerűen olyan éles lesz a verseny, hogy nem lesz elég csak az átlagot hozni, kell valami plusz: az Insignia azért nem mutat rossz irányba. Másfelől meg még jobban a költségfaragásra fog berendezkedni mindenki, szóval nem lesz könnyű a jó, elvárt minőséget olcsón kihozni.

Ma már valóban nem lehet kijelenteni, hogy a németek vagy a japánok, vagy akárkik tudnak csak jó autót csinálni. Autóvételkor inkább arra lesz érdemes figyelni, hogy az adott gyártó, adott típusa mennyire jó, eltalált. (Mondjuk azért a franciáktól egy kicsit fázós maradok. :huh: )

Link to comment
Megosztás:

Az biztos, hogy az Opel nem a bevállalósságáról, formai, minőségi bravúrjairól híres, viszont az autógyártásban eltöltött hosszú idejük azért meglátszik az autóikon: általában kiforrott, átgondolt, megbízható technikát hoznak ki. Mondjuk az utóbbi években kicsit beleüvegesedtek ebbe a megbízható népautógyártó-szerepbe. Viszont most úgy tűnik, hogy nekik is észbe kell kapniuk (a válság miatt is): muszáj lesz felvenni a versenyt, akár a régebben lesajnált KIA-val is (valóban nagyot fejlődtek). Egyszerűen olyan éles lesz a verseny, hogy nem lesz elég csak az átlagot hozni, kell valami plusz: az Insignia azért nem mutat rossz irányba. Másfelől meg még jobban a költségfaragásra fog berendezkedni mindenki, szóval nem lesz könnyű a jó, elvárt minőséget olcsón kihozni.

Ma már valóban nem lehet kijelenteni, hogy a németek vagy a japánok, vagy akárkik tudnak csak jó autót csinálni. Autóvételkor inkább arra lesz érdemes figyelni, hogy az adott gyártó, adott típusa mennyire jó, eltalált. (Mondjuk azért a franciáktól egy kicsit fázós maradok. :huh: )

Jah, nekem a Francia és az olasz (kivéve Ferrari) sosem voltak a szívem csücske.

Autó az szerintem legyen: Német, vagy Japán, vagy esetleg svéd

Link to comment
Megosztás:

Egy biztos Ákos.

Amint lesz pénzem kocsira többet költeni,nem opelben fogok ülni! :D

Nekem nagyon tetszik a Honda beltere,bevállalós,nem a megszokott középutat követi,kilóg a mai autógyártás sorából.

Ha megnézed az európai autókat,szinte egyformák.

Létezik kb 10 féle padlólemez és arra épül minden,a spórolás jegyében.Senkit nem érdekel már a komfort vagy a vezetési élmény,vagy ha igen,akkor azért durván a zsebedbe nyúlnak.

Itt most nem nagy dolgokra gondolok,de könyörgöm,egy 6milkás kocsiban legalább az legyen jó minőségű anyagból,amit tényleg minden nap megfogsz/használsz.

A német autó hírneve már nem a régi,viszont ezen hibán tanulva pl a délkoreai autógyártás nem kicsit fejlődik.Érdemes beülni egy régi és egy mostani KIA-ba.

Nem fikázom én az opel márkát,csak nem vagyok vakon elfogult.

Ne is légy Johnny! :D Az nem vezet semmi jóra, ha az ember nem nyitott!

Mondjuk a KIA valóban nagyot dobott az utóbbi időben, főleg a Ceed-del, amit ugye egy magyar ember tervezett.

Én magam is kipróbáltam egy Hyundai i30 SW-t, 1.6CDTi motor, 115LE, 235Nm és olyan úttartás, amit már régóta nem tapasztaltam...ja és az ára is igen ott volt! Volt benne szinte minden, amit az EU-ban kispórolnak.

Egy 1,4-es H -Astra áráért megkaptam volna...

Az igazság az, hogy én mindent a G-hez viszonyítok és szerintem a mindennapi használathoz nem is kell ennél jobb autó! :lol:

A mostani is megfelel, de ha váltanom kéne, akkor is maradnék a típusnál, csak addig mennék az országban, amíg nem találnék egy nagyon hibátlan 1.8-as 5 ajtóst.

Uhunak gratula a Hondához!

Aztán majd írd meg azt is, hogy bírja a futómű a Dózsa György utat vagy a Thökölyt... :huh: :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.