Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

2 sajtburger...

Wazze. :lol:

Esküszöm ezér' megéri elmennem Budaörsre.

Nagyon érik már nekem is a dolog, csak előbb kulcsot is kéne vennem másikat, mert ugyan 3 van az autóhoz, de abból 2 használhatatlan. Az egyiknek szétmarta az elem a belsejét, a másikat meg valami szakbarbár gondolom csavarhúzóval feszítette szét elemcseréhez, és le van törve egy apró kondi a nyáklapról... :blush:

Link to comment
Megosztás:

Hát színhőmérsékletre szerintem 4300-at ennek van igazán fehér színe,ami nem annyira feltűnő(police).Műszakin felejtős.Egyébként lámpát is illene venned projektorosat,mert a gyárival nem az igazi.Rossz beállításból adódó vakítása a szemben jövőnek.A típust passzolom.

Értem.

Ami még kérdés, láttam ilyen szetteket xenonból, az csak magát az izzókat jelenti ugye? Mert ezek már eleve ilyen 25-35k között mozognak.

Erre kellene pluszban lámpatest, ami szvsz darabra megint olyan ~40k körüli összeg? :blush:

Jah igen, típusra H7-es kell g-s atrába?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Lenne egy olyan kérdésem,hogy nekem nincs meg a paripához az a kis kódkártyám,vagy mi a sz.r.Viszont szeretnék egy kulcsot hozzá illeszteni,vagyis távirányítót.Mit kóstálhat egy ilyen az Opelnél?Van vkinek valami tapasztalata?Mi alapján nézik ki az opelnél a kódot?Alvázszám,motorszám?ECU-ból ez nem olvasható?Előre is köszi

CarPass, vagy mire gondolsz. Én ebben nem vagyok járatos, de azon mi utal a kulcsra? A kulcson is van egy négyjegyű szám, az nemelég?

Értem.

Ami még kérdés, láttam ilyen szetteket xenonból, az csak magát az izzókat jelenti ugye? Mert ezek már eleve ilyen 25-35k között mozognak.

Erre kellene pluszban lámpatest, ami szvsz darabra megint olyan ~40k körüli összeg? :blush:

Jah igen, típusra H7-es kell g-s atrába?

Az baromi drága.

35W-os 13.000, 55W-os 15.000 körül van, volt válság előtt. Nem kína fos: dcstuning.hu (van nekik kínai is, de ne azt vedd) Nekem tőlük van piros dobozos amcsi cucc, eddig semmi gond nem volt vele. A fentmaradó lóvét meg költsd projektoros lámpára (35900 rs-tuning, bár én oda többet be nem megyek). Sőt, anélkül be se rakd.

Link to comment
Megosztás:

CarPass, vagy mire gondolsz. Én ebben nem vagyok járatos, de azon mi utal a kulcsra? A kulcson is van egy négyjegyű szám, az nemelég?

Az baromi drága.

35W-os 13.000, 55W-os 15.000 körül van, volt válság előtt. Nem kína fos: dcstuning.hu (van nekik kínai is, de ne azt vedd) Nekem tőlük van piros dobozos amcsi cucc, eddig semmi gond nem volt vele. A fentmaradó lóvét meg költsd projektoros lámpára (35900 rs-tuning, bár én oda többet be nem megyek). Sőt, anélkül be se rakd.

Thx!

Link to comment
Megosztás:

Nincs undorítóbb a világon,mint a fa utánzatú müanyag fának kinéző valami. :blush:

A mintázat ízlés kérdése, nem is az lett volna a lényeg, mert ahogy néztem több színben (mintában)is van, hanem az, hogy

35-40 e körül 19db os a készlet.. itthon láttam már olyat, hogy csak a fűtésszabályzó körüli fő elem volt 60E Ft.

Link to comment
Megosztás:

Xenonra visszatérve, ezt a mailt kaptam a Xenon.hu Europe Kft-től:

Tisztelt Érdeklődő!

Több ilyen Astrát is csináltuk, nagy biztonsággal tudjuk vállalni.

Az ajánlatunk a Philips fejes szett netto 19900ft ért 1 év garanciával, vagy a Siemens elektronikás Philips fejes készlet 3 év garanciával netto 29900Ft ért.

Mindegyiknek a beszerelése 6000ft.

Természetesen ehhez a lámpatestet nem kell cserélni minden csatlakozó a gyári marad, és tud 4300K t választani!

Amennyiben aktuális az időpontfoglalásért hívjon minket.

06 1 209 08 57

köszönettel

Xenon.hu Europe Kft.

Direkt-e rákérdeztem levelemben kell-e külön lámpatest is, projektoros, de ugye ebben a válaszban azt írják, hogy nem, pedig azt írtátok ti is, meg én is úgy hallottam, hogy kell... :s

Link to comment
Megosztás:

beszerelni belehet, de szart se fog érni, ugyanis úgy fogja szórni a fényt, hogy a szembejövőnek kifolyik a szeme illetve a fénynek nincs képe, nem látsz jól vele, mert szórja a fényt.

én most vettem a frigate tuning boltba gyári xenon fényszoró utángyártott változatát 40 ezer forintért. projektoros, és jól is néz ki.

ilyet:

coupe_oz.jpg

Link to comment
Megosztás:

Xenonra visszatérve, ezt a mailt kaptam a Xenon.hu Europe Kft-től:

Direkt-e rákérdeztem levelemben kell-e külön lámpatest is, projektoros, de ugye ebben a válaszban azt írják, hogy nem, pedig azt írtátok ti is, meg én is úgy hallottam, hogy kell... :s

Akkor talán olvass utána, mert ők kb annyit tudnak róla, mint te!

Megteheted itt a fórumon vagy a vonatkozó jogszabályok közt.

Gyanítom, hogy az említett szetteknek sincs semmi közük az említett márkajelek jogos tulajdonosaihoz.

Link to comment
Megosztás:

Akkor talán olvass utána, mert ők kb annyit tudnak róla, mint te!

Megteheted itt a fórumon vagy a vonatkozó jogszabályok közt.

Gyanítom, hogy az említett szetteknek sincs semmi közük az említett márkajelek jogos tulajdonosaihoz.

Hm, szerinted az előző pár HSZ-mben miről érdeklődök itt fórumon? :huh:

Mivel nem vagyok otthon a témában, itt a legjobb kérdeznem, illetve utána is olvastam, ezért is írtam hogy eddigiek alapján úgy tudom kell a projektoros lámpatest...

Kissé konstruktívabb postokat is lökhetsz, mint pl uhuhu, mert erre való A fórum, többek között ez is.

Link to comment
Megosztás:

beszerelni belehet, de szart se fog érni, ugyanis úgy fogja szórni a fényt, hogy a szembejövőnek kifolyik a szeme illetve a fénynek nincs képe, nem látsz jól vele, mert szórja a fényt.

én most vettem a frigate tuning boltba gyári xenon fényszoró utángyártott változatát 40 ezer forintért. projektoros, és jól is néz ki.

ilyet:

kép

Thx!

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Váltózár beszerelésnél mennyire kapják szét a kocsit? Csak mert most minden szép csendes odabent és nem szeretném ha holnap a beszerelés után egy nyikorgó valamit kapnék vissza... Mik a tapasztalatok?

Ui.: Anno Vectra B-nken nem volt hallható változás, de az más típus és abba máshol más zárat (deffend lock, ez meg bearlock lesz) szereltek...

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Váltózár beszerelésnél mennyire kapják szét a kocsit? Csak mert most minden szép csendes odabent és nem szeretném ha holnap a beszerelés után egy nyikorgó valamit kapnék vissza... Mik a tapasztalatok?

Ui.: Anno Vectra B-nken nem volt hallható változás, de az más típus és abba máshol más zárat (deffend lock, ez meg bearlock lesz) szereltek...

Köszi!

Ha már itt tartunk ki, mire esküszik? Elektronikus(gyári, nem gyári), mechanikus védelem?

Link to comment
Megosztás:

Ha már itt tartunk ki, mire esküszik? Elektronikus(gyári, nem gyári), mechanikus védelem?

Egy ismerősöm mondta nagyon találóan: A hangos riasztóra ma már senki sem figyel fel, az maximum a beltér értékeire vigyáz és ha nem nyomkövetős, akkor kb semmit sem ér, mert pár pillanat alatt hatástalanítják. Ha profik, akkor a nyomkövetőset is. Jelenleg szerinte a mechanikus a legbiztosabb. A váltózárak elég nehezen kaphatóak csak szét és amíg az fent van, addig csak tréler vagy hátramenetben lopás, ami elég vicces lenne.

Én azért biztosra megyek: immo, riasztó, sebváltózár. Én még a 21 éves Kadett E-met is féltettem mindig. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Az éndzsölály :) lámpába hagyományos égőt is szoktak tenni?

Mi annak a lényege azon túl, hogy jól néz ,ki?

Beleteheted asima H7-et, de annyit sem fogsz látni, mint a gyári cuccal.

Hát pont ez a lényeg, hogy jól néz ki.

Hm, szerinted az előző pár HSZ-mben miről érdeklődök itt fórumon? :huh:

Mivel nem vagyok otthon a témában, itt a legjobb kérdeznem, illetve utána is olvastam, ezért is írtam hogy eddigiek alapján úgy tudom kell a projektoros lámpatest...

Kissé konstruktívabb postokat is lökhetsz, mint pl uhuhu, mert erre való A fórum, többek között ez is.

Ok: A jogszabály szerint kell automata fényszóróállító + fényszórómosó a xenonhoz.

Gyakorlatban projektoros lámpatest kell. A miértet Uhu leírta.

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Váltózár beszerelésnél mennyire kapják szét a kocsit? Csak mert most minden szép csendes odabent és nem szeretném ha holnap a beszerelés után egy nyikorgó valamit kapnék vissza... Mik a tapasztalatok?

Ui.: Anno Vectra B-nken nem volt hallható változás, de az más típus és abba máshol más zárat (deffend lock, ez meg bearlock lesz) szereltek...

Köszi!

Nekem tavaly lett beszerelve a váltózár a kocsiba kb 30 perc volt az egész mert én kaptam még azonosítómatikat az elemekre is. Szédés ha jól emlékszem annyi volt, hogy aműanyag burkolatot megbontották a váltónál és a kéziféknél, a váltószoknyát "felrántották" és a zárrészt becsavizták a helyére. A műanyagba pedig fúrtak egy kb. 2-3 cm átmérőjü furatot.

A furatba beraktak egy gumiszerü gyűrűt és kész isvolt az egész. Zárpróba egy párszor majd majd a kulcsok átadása, fizetés és go home. Ennyi azthiszem.:huh: Az ár kb. 54k volt cakkum-pakk.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.