Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

a fojtószelepház adja a hangot. a beáramló levegőt hallod sziszegni., szerintem dolgozó lány idegesitő, ha garis a kocsid, akkor a TIS helyszini hibaelháritása alapján lehet fojtószelepet cserélni gariba.

Kösz UHUHU!

- Ez annyira jellegzetes jelenség, hogy a leírtak alapján ennyire egyértelműen definiálható a hiba?

- Sajnos nem garis a kocsi

- Mit okoz ez? Nagy probléma, vagy csak idegesítő? Ha cserélni kell milyen tétel?

Link to comment
Megosztás:

Akkor én érthettem félre valamit mert ezen is van és megvan rajta a 3 felfogatási pont is.

A felfogatási pontok megvannak a tetőben, de korlát az nincs rajta. 2004-es a verda, de ahogy nézem, felszereltségfüggő volt a dolog. Ez még nem CL2, ez még G.

Korlátokat nem is akarok rá, mert eleve ritkán kell, azért meg nem adnék ki annyi lóvét, no meg a szenvedés a beszereléssel. (tetősín+csomagtartó ára, + bontogatás :blush: )

Ebből dobhatok rá majdnem egy vonóhorgot...

Link to comment
Megosztás:

ez csak idegesitő.

általában az összesnél van ez a heng, valakinél jobban, valakinél kevésbé.

bajt nem okoz.

Köszi uhuhu, akkor én lesza...om mert csupán azért idegesített mert nem tudtam mi ez. Nekem nem annyira hangos, hogy AUDIO értelemben idegesítő legyen.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Ilyen hang nekem is van nekem y17dt van... ez ügyben már informálódtam, de senki nem tudott mondani igazán semmit sem....

Dobj egy mailcímet átküldöm neked a hangot amit a kocsim kiad, ha érdekel...

Handbrake!

Köszi a hangmintát. nagyon hasonlít az enyémre, de amennyire ezt a felvételből meg lehet állapítani, a tiéd intenzívebb.

Szerintem én nem is tudnám így felvenni.

ÜDV:frz

Link to comment
Megosztás:

ez csak idegesitő.

általában az összesnél van ez a heng, valakinél jobban, valakinél kevésbé.

bajt nem okoz.

IDÉZET(uhuhu @ 2009-02-25 - 21:43) *

én még olyat nem láttam, hogy a motorvezérlő szar, és csak 1 henger nem megy...

ott inkább egyikse megy.

Ez nagyon jó hír mert nekem csak az 1-es hengerre írja a gyujtáskimaradást. Az amit tanácsoltrál "kirándulás" az sajnos nem jött be úgyhogy csak a szeleptisztitás marad. Van valakinek tapasztalata hogy mennyibe kerül egy hengernek a szétszedése esetleg alkatrészek kellenek hozzá? Még annyit hogy + olyan jelenség van, hogy mikor elindulok hidegen vagy melegen tök mindegy kb 100 méteren elmulik a rángatás (legalábbis nem érződik olyan intenzitással), aztán újra kezdődik, de olyan is van, hogy meleg motort ha leállítom és azonnal újraindítom nem akar beindulni? Ez hozzátartozhat a henger kormosodás hibához?

Link to comment
Megosztás:

PREVENT KLIMATISZTÍTÓ

Ilyet már használt valaki? Nekem érdekesnek tűnik a használata. :blush:

Igen, de én a Würth-öset használtam....használható...engem a másik bosszantott anno fel..a habos...a bal oldali szellőző cső éppen a bizti tábla felett van...és amikor összesik a hab és folyadék lesz belőle...ráfolyt a bizti táblára...és a kürt reléjét elküldte melegebb égtájra, mert belefolyt...azóta én a habost kerülöm.., és csak ilyet használok teljes megelégedettséggel!

Link to comment
Megosztás:

IDÉZET(uhuhu @ 2009-02-25 - 21:43) *

én még olyat nem láttam, hogy a motorvezérlő szar, és csak 1 henger nem megy...

ott inkább egyikse megy.

Ez nagyon jó hír mert nekem csak az 1-es hengerre írja a gyujtáskimaradást. Az amit tanácsoltrál "kirándulás" az sajnos nem jött be úgyhogy csak a szeleptisztitás marad. Van valakinek tapasztalata hogy mennyibe kerül egy hengernek a szétszedése esetleg alkatrészek kellenek hozzá? Még annyit hogy + olyan jelenség van, hogy mikor elindulok hidegen vagy melegen tök mindegy kb 100 méteren elmulik a rángatás (legalábbis nem érződik olyan intenzitással), aztán újra kezdődik, de olyan is van, hogy meleg motort ha leállítom és azonnal újraindítom nem akar beindulni? Ez hozzátartozhat a henger kormosodás hibához?

Nézd én nem vagyok szakember, meg szervizes meg ilyenek, de szeretek bütykölni. Nekem az a tapasztalatom, hogy a hasonló hibákat néha a legegyszerűbb, leghihetetlenebb dolgok okozzák. Hasonló jelenségem volt kb 5 éve a Lada Samarámmal, hülyén indult, meg rángatott meg hol ment hol nem. Az atyaúristent is kicseréltettem rajta mert az okosok azt mondták, és nem is volt nagy pénz. Miután a helyzet változatlan maradt, magam álltam neki, egy egész hétvégém ráment, mire rájöttem hogy az üzemanyagvezeték volt eldugulva, egy falevél volt benne. A faternak van 2 traktora. Az egyik egyszer elkezdett olyat csinálni, hogy beindítást követően x idő mulva rángatott, meg leállt. Na az okosok mindent kicseréltek meg megnéztek, adagoló, meg szűrő meg tökömtudja. Sosem találnátok ki a hibát: a fater néhány nappal a jelenség megjelenése előtt kicserélte a tanksapkát, az újon pedig öntési hiba miatt iszonyat kicsi volt a légzűjuk. Ahogy elindult a motor szívta be a naftát, de nem ment a helyére elég levegő, és egy idő után akkora vákum volt a tankban, hogy nem ment előre az üzemanyag. Tök véletlenül vettem észre, amikor tankolni akartam, nem bírtam letekerni a sapkát. Szóval a tanulság az, hogy nem mindíg kell trafócserével, meg vezérlőelektronika cserével kezdeni, sokszor célravezetőbb egyenként kizárni a hibát, csak ugye sokszor a szakiknak egyszerűbb azt mondani, hogy ez hidrotőke lesz, meg trafó lesz, meg Egr szelep, meg....

Link to comment
Megosztás:

...néha a legegyszerűbb, leghihetetlenebb dolgok okozzák.....

:blush:

Erről egy gyermekkori sztorim jut eszembe.

Faterom mesélte, hogy 4-5 éves lehettem, amikor a trabantunk furán viselkedett.

Alacsony fordulaton ment rendesen, de ha odaléptünk neki akkor hirtelen fulladni kezdet, de ha leesett a fordulat akkor meg újra lehetett nyomni neki tehát így rángatott. A fater mindent nézett, gyujtás, stb. Én meg lestem mellette a kis kabátkában. Aztán rámutattam egy nagy fekete dobozra a motorban. "Apa Bizos Ott lesz a hiba!" A fater jót mosolygott, mivel a légszűrő fekete hengerszerű dodozára mutattam.

Node jó apaként nem akar nekem csalódást okozni azzal, hogy leinti a véleményem így megnézte.

És lássatok csodát:

Le volt szakadva egy darab papír a szűrőből (vagy falevél kerül be már nem tudom) de a léyneg az hogy nagyobb fordulatnál

odaszívta a csőtorkolathoz a papírt és nem ment a levegő, aztán amikor ettől leesett a fordulat akkor a papír is leesett újra akkor ismétlődött minden előről :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha a helye megvan akkor szerintem ugyanaz mint a sima g-hez. De szerintem azért az hülyeség hogy tetősín nélkül halkabb.... :blush:

Hali.Nem hülyeség,nekem is van tetőcsomim,és amikor fent van,60-nál olyan hangja van,mintha a kerékagy csapágy duruzsolna.100felett meg halál.Olyan hangos,hogy nem hallom saját hangom.És ha leszedem,néma csend.

Link to comment
Megosztás:

Hali.Nem hülyeség,nekem is van tetőcsomim,és amikor fent van,60-nál olyan hangja van,mintha a kerékagy csapágy duruzsolna.100felett meg halál.Olyan hangos,hogy nem hallom saját hangom.És ha leszedem,néma csend.

A tetőcsomagtartó az zajos természetesen, a kérdés nem ez, hanem az, hogy a Caravanon a hosszanti irányú tetősín csomagtartó nélkül az zajos-e.

Link to comment
Megosztás:

A tetőcsomagtartó az zajos természetesen, a kérdés nem ez, hanem az, hogy a Caravanon a hosszanti irányú tetősín csomagtartó nélkül az zajos-e.

A szomszédomnak Kombi F astrája van,és azon is van ilyen,és nekem hangosnak tűnt,de a tulajnak meg nem tűnik fel,mert már megszokta.Jó,annyira nem vészes mint nekem,de hallható.

Link to comment
Megosztás:

A szomszédomnak Kombi F astrája van,és azon is van ilyen,és nekem hangosnak tűnt,de a tulajnak meg nem tűnik fel,mert már megszokta.Jó,annyira nem vészes mint nekem,de hallható.

Ezt most nem értem.. A F et és G-t hasonlítod? :blush:

Nekem G van sínnel... nem tűnt fel, hogy hangos lenne a sín magában.

Bár nem vettem még le.. azt sem tudom hogy kell

Link to comment
Megosztás:

Ezt most nem értem.. A F et és G-t hasonlítod? :blush:

Nekem G van sínnel... nem tűnt fel, hogy hangos lenne a sín magában.

Bár nem vettem még le.. azt sem tudom hogy kell

Nem hasonlítom, de neked is sín van a G-n,meg az F-en is.Nekem meg G-m van sedan,azon tetőcsomi van,az nagyon hangos.Az f astrán az a két tető sin van,annak is van hangja,nem annyira mint nekem,de van.Szerintem tökmind1 hogy milyen van az autón,de szerintem mind1iknek van valami hangja.

Link to comment
Megosztás:

Nem hasonlítom, de neked is sín van a G-n,meg az F-en is.Nekem meg G-m van sedan,azon tetőcsomi van,az nagyon hangos.Az f astrán az a két tető sin van,annak is van hangja,nem annyira mint nekem,de van.Szerintem tökmind1 hogy milyen van az autón,de szerintem mind1iknek van valami hangja.

Norby tudnál berakni egy kép majd a kocsidról amikor van fent rajta csomitartó?

Előre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem meg nincs igazad. Nekem tetősínes caravanom van, fateromnak sedan. Az enyém semmivel nem hangosabb....

De teljesen lényegtelen dolgokon "vitatkozunk" itt már napok óta. :lol:

Én ugyan nem vitatkozom, engem sem érdekel a tetősín hangossága, csupán első lépseben Tájékoztattam Norby-t, hogy nem az volt korábban a kérdés mint amire válaszolt, aztán meg azért tettem szóvá a dolgokat, mert nem logikusan érvelt az ügyben, ugyanis a viszgálati alanyainak paraméterei nem feleltek meg az eredeti kérdésnek.

És íme a te válaszod igazolja, hogy az Tetősínes F Caravan és a csomagtartós G sedan tapasztalatiból leszűrt következtetés nem volt helyes. A tetősínes G-re vonakozóan

Na ennyi :blush:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem meg nincs igazad. Nekem tetősínes caravanom van, fateromnak sedan. Az enyém semmivel nem hangosabb....

De teljesen lényegtelen dolgokon "vitatkozunk" itt már napok óta. :blush:

Urak írjátok már meg azt is légyszi, hogy GM, vagy sem a tetőcsomi, mert a hangkeltésnél mást nem tudok elképzelni, mint, hogy az egyik ilyen, a másik meg olyan.

Link to comment
Megosztás:

Urak írjátok már meg azt is légyszi, hogy GM, vagy sem a tetőcsomi, mert a hangkeltésnél mást nem tudok elképzelni, mint, hogy az egyik ilyen, a másik meg olyan.

Már látom, hogy kár volt hozzászólnom a tetősín ügyhöz, mert elment a dolog egész más irányba

Tetőcsomagtartóról a zajosság vizsgálatról az alapkérdésben nem volt szó. Az volt a feltevés, hogy

a G caravan csendesebb-e tetősín nélkül (nem csomagtartó nélkül!)

A sztori itt indult. Kedves fórumtársunk azután érdeklődött, hogy van-e Caravan-ra való olyan csomagtartó, amihez nem kell tetősín, mert szerinte tetősínnel hangosabb a kocsi, mint anélkül. Tehát a zajosság szempontjából kérdés a tetősín volt nem a csomagtartó.

Ennek kapcsán ragadtam billentyűt és tettem szóvá, hogy nem arról vitáztok amiről kelle.

Az ügy nem a tartalma miatt vált számomra érdekessé, hanem azért mert a hozzászólásokban logikai hibát véltem

felfedezni. És próbáltam tiszta vizet önteni a nyílt lapok közé.

Node most aztán már kilépek a tetős sztoriból :blush:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.