Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

:D :lol:

ennyi...

amugy sajnálom hogy ennyire megszivtad, de legalább tudod, hogy 1 millióért nincsenek csodák. szar, fos, széthajtott, széthasznált autók léteznek, mert a jókat vagy nem adják el, vagy családon belül vándorol, és majd széthajtva adják el.

Szerinted az 1.8 as Zafirában amit veszel mennyi kilométer lesz? 400.000 ....

a mai viléágban egy 1.8 as zafira 5 milla felett van. szerinted 5 millás kocsival csak a gyereket viszik az oviba??? dehogyis...

szerintem lesz még bajod...

szerinted van 5 millám, csak sajnálom a pénzt fiatalabb kocsira?

ha lenne, akkor vennék egy bmw-t.

Link to comment
Megosztás:

Metall fekete autóhoz milyen viaszt ajánlotok?

TNX...

Én csakis feketét használnék, abból is van metálfeketéhez való. Én a sötétzöld metálhoz is sötét metálzöldhöz valót használok viaszból is meg pasztából is. (mondjuk a paszta az csak simán sötétzöld)

Mennyit érdemes adni használt QP első rugacsokért szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

Én csakis feketét használnék, abból is van metálfeketéhez való. Én a sötétzöld metálhoz is sötét metálzöldhöz valót használok viaszból is meg pasztából is. (mondjuk a paszta az csak simán sötétzöld)

Köszi a válasz, bár erre én is gondoltam, inkább a konkrét típus érdekelne, hogy melyik a jó.

MÁS:

Kicsit kezdő vagyok még ebben az "autóápolás" témában, a paszta az polírpaszta, ha jól sejtem?

Milyen sokszor, hogyan kell ezt használni? mármint gondolom a végtelenségig nem lehet pasztázni egy kocsit, mert elkopoik a festés nem?

Vagy hogyan működik ez?

Link to comment
Megosztás:

Köszi a válasz, bár erre én is gondoltam, inkább a konkrét típus érdekelne, hogy melyik a jó.

MÁS:

Kicsit kezdő vagyok még ebben az "autóápolás" témában, a paszta az polírpaszta, ha jól sejtem?

Milyen sokszor, hogyan kell ezt használni? mármint gondolom a végtelenségig nem lehet pasztázni egy kocsit, mert elkopoik a festés nem?

Vagy hogyan működik ez?

Hát vannak csiszoló paszták, ezt ne használd.

Vannak polírpaszták, amik tartalmaznak némi finom csiszoló anyagot, ezt csak géppel érdemes csinálni, és mag 3-4 évente egyszer, mert ez is koptatja a lakkot.

Vannak folyékony színpaszták, na ezeket érdemes használni, és szvsz a legjobb kézzel fel és leszedni. Én ilyet használok, polírvízből prevent-et, pasztát meg tesztelem, mert eddig abból is prevent-et használtam, de megszüntették a gyártását, pedig kellően sűrű volt, hogy eltüntesse a mélyebb karcokat, és szépen visszaadta a szint is, felélénkítette. Most keresek hozzá hasonlót.

Link to comment
Megosztás:

Szerinted az 1.8 as Zafirában amit veszel mennyi kilométer lesz? 400.000 ....

a mai világban egy 1.8 as zafira 5 milla felett van. szerintem lesz még bajod...

Az biztos. Nagybátyám ugyan újonnan vette de 2 és fél éves korában síró és vigyorgó szemmel adta el. Sok baja volt pedig az nem futott 400 ezret. Becserélte egy "fonszia-kócmóc" pözsó 307 sw 2.0 HDi-re. Az se sokkal jobb de nem is áll meg alatta 30 fok melegben pár kilométer után. :D

Link to comment
Megosztás:

Köszi a válasz, bár erre én is gondoltam, inkább a konkrét típus érdekelne, hogy melyik a jó.

MÁS:

Kicsit kezdő vagyok még ebben az "autóápolás" témában, a paszta az polírpaszta, ha jól sejtem?

Milyen sokszor, hogyan kell ezt használni? mármint gondolom a végtelenségig nem lehet pasztázni egy kocsit, mert elkopoik a festés nem?

Vagy hogyan működik ez?

A turtle vaxot is ajánlanám,abból is van metál ill.sima festékhez,nekem eddig bevált.

Link to comment
Megosztás:

Visszatérve a QP rugóhoz, UHU ebben te közel vagy a tűzhöz:

a Z20LET és a Z(X)18XE(1) motorral szerelt QP-k első rugója ugyanaz, vagy tesznek különbséget gyárilag a súly miatt és más keménységű a két különböző motoros QP-é?

nem ugyan az... 1.6 , 1.8 egyforma

2.2 és a turbo nem.

Link to comment
Megosztás:

nem ugyan az... 1.6 , 1.8 egyforma

2.2 és a turbo nem.

akkor jól sejtettem, hogy meg kell kérdezzem. Majdnem bizniszeltem egy 2.0 turbo gyári rugacsot, de gyanús volt a súlykülönbség.

Köszönet.

Akkor keresek tovább. Elvileg akkor az olyan, mint ami a tiédben volt gyárilag jó lehet nekem is ha jól gondolkodom.

Link to comment
Megosztás:

És színtelen az jó feketéhez, vagy az inkább a világos autókhoz jó? Bár ahogy látom neked is sötét a kocsid...

Vagy esetleg a feketemetall wax jobb mint a színtelen?

Jó a színtelen, ha nem karcosa fényezés, egyébként beleül a karcokba, és mivel színtelen (csont fehér vagy krémszínű) szépen kiemeli azokat. Szóval ha karcos, akkor színeset vegyél.

Link to comment
Megosztás:

akkor jól sejtettem, hogy meg kell kérdezzem. Majdnem bizniszeltem egy 2.0 turbo gyári rugacsot, de gyanús volt a súlykülönbség.

Köszönet.

Akkor keresek tovább. Elvileg akkor az olyan, mint ami a tiédben volt gyárilag jó lehet nekem is ha jól gondolkodom.

aha....

Link to comment
Megosztás:

Sedanon tetősín? Inkább kereszttartó kell szerintem...... autósboltban kérdezz rá.

Ha tetőcsomagtartó kell, akkor Vaterán van 20.000 ért gyári opel, meg thule is. Nekem ezek drágák, annyit én nem adok érte :blush: Múltkor ajánlott itt valaki 12.000, de lemaradtam mint a borravaló, szóval ki kell fogni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.