Egykettes Elküldve Február12, 2009 Elküldve Február12, 2009 :D :lol: ennyi... amugy sajnálom hogy ennyire megszivtad, de legalább tudod, hogy 1 millióért nincsenek csodák. szar, fos, széthajtott, széthasznált autók léteznek, mert a jókat vagy nem adják el, vagy családon belül vándorol, és majd széthajtva adják el. Szerinted az 1.8 as Zafirában amit veszel mennyi kilométer lesz? 400.000 .... a mai viléágban egy 1.8 as zafira 5 milla felett van. szerinted 5 millás kocsival csak a gyereket viszik az oviba??? dehogyis... szerintem lesz még bajod... szerinted van 5 millám, csak sajnálom a pénzt fiatalabb kocsira? ha lenne, akkor vennék egy bmw-t.
freeze Elküldve Február12, 2009 Elküldve Február12, 2009 Metall fekete autóhoz milyen viaszt ajánlotok? TNX...
I_S Elküldve Február12, 2009 Elküldve Február12, 2009 Metall fekete autóhoz milyen viaszt ajánlotok? TNX... Én csakis feketét használnék, abból is van metálfeketéhez való. Én a sötétzöld metálhoz is sötét metálzöldhöz valót használok viaszból is meg pasztából is. (mondjuk a paszta az csak simán sötétzöld) Mennyit érdemes adni használt QP első rugacsokért szerintetek?
freeze Elküldve Február12, 2009 Elküldve Február12, 2009 Én csakis feketét használnék, abból is van metálfeketéhez való. Én a sötétzöld metálhoz is sötét metálzöldhöz valót használok viaszból is meg pasztából is. (mondjuk a paszta az csak simán sötétzöld) Köszi a válasz, bár erre én is gondoltam, inkább a konkrét típus érdekelne, hogy melyik a jó. MÁS: Kicsit kezdő vagyok még ebben az "autóápolás" témában, a paszta az polírpaszta, ha jól sejtem? Milyen sokszor, hogyan kell ezt használni? mármint gondolom a végtelenségig nem lehet pasztázni egy kocsit, mert elkopoik a festés nem? Vagy hogyan működik ez?
I_S Elküldve Február12, 2009 Elküldve Február12, 2009 Köszi a válasz, bár erre én is gondoltam, inkább a konkrét típus érdekelne, hogy melyik a jó. MÁS: Kicsit kezdő vagyok még ebben az "autóápolás" témában, a paszta az polírpaszta, ha jól sejtem? Milyen sokszor, hogyan kell ezt használni? mármint gondolom a végtelenségig nem lehet pasztázni egy kocsit, mert elkopoik a festés nem? Vagy hogyan működik ez? Hát vannak csiszoló paszták, ezt ne használd. Vannak polírpaszták, amik tartalmaznak némi finom csiszoló anyagot, ezt csak géppel érdemes csinálni, és mag 3-4 évente egyszer, mert ez is koptatja a lakkot. Vannak folyékony színpaszták, na ezeket érdemes használni, és szvsz a legjobb kézzel fel és leszedni. Én ilyet használok, polírvízből prevent-et, pasztát meg tesztelem, mert eddig abból is prevent-et használtam, de megszüntették a gyártását, pedig kellően sűrű volt, hogy eltüntesse a mélyebb karcokat, és szépen visszaadta a szint is, felélénkítette. Most keresek hozzá hasonlót.
Guest Sanci Elküldve Február12, 2009 Elküldve Február12, 2009 Szerinted az 1.8 as Zafirában amit veszel mennyi kilométer lesz? 400.000 .... a mai világban egy 1.8 as zafira 5 milla felett van. szerintem lesz még bajod... Az biztos. Nagybátyám ugyan újonnan vette de 2 és fél éves korában síró és vigyorgó szemmel adta el. Sok baja volt pedig az nem futott 400 ezret. Becserélte egy "fonszia-kócmóc" pözsó 307 sw 2.0 HDi-re. Az se sokkal jobb de nem is áll meg alatta 30 fok melegben pár kilométer után. :D
I_S Elküldve Február12, 2009 Elküldve Február12, 2009 Visszatérve a QP rugóhoz, UHU ebben te közel vagy a tűzhöz: a Z20LET és a Z(X)18XE(1) motorral szerelt QP-k első rugója ugyanaz, vagy tesznek különbséget gyárilag a súly miatt és más keménységű a két különböző motoros QP-é?
Dom Elküldve Február12, 2009 Elküldve Február12, 2009 Köszi a válasz, bár erre én is gondoltam, inkább a konkrét típus érdekelne, hogy melyik a jó. MÁS: Kicsit kezdő vagyok még ebben az "autóápolás" témában, a paszta az polírpaszta, ha jól sejtem? Milyen sokszor, hogyan kell ezt használni? mármint gondolom a végtelenségig nem lehet pasztázni egy kocsit, mert elkopoik a festés nem? Vagy hogyan működik ez? A turtle vaxot is ajánlanám,abból is van metál ill.sima festékhez,nekem eddig bevált.
uhuhu Elküldve Február12, 2009 Szerző Elküldve Február12, 2009 Visszatérve a QP rugóhoz, UHU ebben te közel vagy a tűzhöz: a Z20LET és a Z(X)18XE(1) motorral szerelt QP-k első rugója ugyanaz, vagy tesznek különbséget gyárilag a súly miatt és más keménységű a két különböző motoros QP-é? nem ugyan az... 1.6 , 1.8 egyforma 2.2 és a turbo nem.
balazsk Elküldve Február12, 2009 Elküldve Február12, 2009 Akkor egy aranyköpés...mára is. :blush: http://videa.hu/videok/vicces/south-p-zsif...GhLzSrww3ZZtG1w Cartmentől..ha már a kép... :lol: Kellemes estét!
imy Elküldve Február12, 2009 Elküldve Február12, 2009 A turtle vaxot is ajánlanám,abból is van metál ill.sima festékhez,nekem eddig bevált. Igen azok jók, nekem is olyan van, de abból csak színtelen van.
I_S Elküldve Február12, 2009 Elküldve Február12, 2009 nem ugyan az... 1.6 , 1.8 egyforma 2.2 és a turbo nem. akkor jól sejtettem, hogy meg kell kérdezzem. Majdnem bizniszeltem egy 2.0 turbo gyári rugacsot, de gyanús volt a súlykülönbség. Köszönet. Akkor keresek tovább. Elvileg akkor az olyan, mint ami a tiédben volt gyárilag jó lehet nekem is ha jól gondolkodom.
freeze Elküldve Február12, 2009 Elküldve Február12, 2009 Igen azok jók, nekem is olyan van, de abból csak színtelen van. És színtelen az jó feketéhez, vagy az inkább a világos autókhoz jó? Bár ahogy látom neked is sötét a kocsid... Vagy esetleg a feketemetall wax jobb mint a színtelen?
I_S Elküldve Február12, 2009 Elküldve Február12, 2009 És színtelen az jó feketéhez, vagy az inkább a világos autókhoz jó? Bár ahogy látom neked is sötét a kocsid... Vagy esetleg a feketemetall wax jobb mint a színtelen? Jó a színtelen, ha nem karcosa fényezés, egyébként beleül a karcokba, és mivel színtelen (csont fehér vagy krémszínű) szépen kiemeli azokat. Szóval ha karcos, akkor színeset vegyél.
freeze Elküldve Február12, 2009 Elküldve Február12, 2009 Jó a színtelen, ha nem karcosa fényezés, egyébként beleül a karcokba, és mivel színtelen (csont fehér vagy krémszínű) szépen kiemeli azokat. Szóval ha karcos, akkor színeset vegyél. ÁHÁÁÁ, megvilágosodtam! köszönöm mindenkinek a válaszokat! ÜDV
gabesz76 Elküldve Február12, 2009 Elküldve Február12, 2009 Egy érdekes oldal: http://www.carfantasy.nl/index.php?cPath=3...1KdCVawEM6dJHc=
uhuhu Elküldve Február13, 2009 Szerző Elküldve Február13, 2009 akkor jól sejtettem, hogy meg kell kérdezzem. Majdnem bizniszeltem egy 2.0 turbo gyári rugacsot, de gyanús volt a súlykülönbség. Köszönet. Akkor keresek tovább. Elvileg akkor az olyan, mint ami a tiédben volt gyárilag jó lehet nekem is ha jól gondolkodom. aha....
Vicsor Elküldve Február13, 2009 Elküldve Február13, 2009 Egy érdekes oldal: http://www.carfantasy.nl/index.php?cPath=3...1KdCVawEM6dJHc= Egész jól néznek ki ezek a tuning cumók.:blush:
freeze Elküldve Február13, 2009 Elküldve Február13, 2009 A leírások alapján ezek nem tűnnek rossznak: Ápolószerek Van valakinek tapasztalata bármelyikkel is?
Vicsor Elküldve Február13, 2009 Elküldve Február13, 2009 Segítsetek nekem abban, hogy hol tudok beszerezni tetősint (tetőkorlátot) az autómra? Sedan kivitel.
ENDYKA Elküldve Február13, 2009 Elküldve Február13, 2009 Segítsetek nekem abban, hogy hol tudok beszerezni tetősint (tetőkorlátot) az autómra? Sedan kivitel. Tetősíned van, csomagtartó kell nem?
Vicsor Elküldve Február13, 2009 Elküldve Február13, 2009 Tetősíned van, csomagtartó kell nem? Igen. Csak mindenhol máshogynevezték. :blush:
Boldizsar Elküldve Február13, 2009 Elküldve Február13, 2009 Tetősíned van, csomagtartó kell nem? Sedanon tetősín? Inkább kereszttartó kell szerintem...... autósboltban kérdezz rá.
freeze Elküldve Február13, 2009 Elküldve Február13, 2009 Igen. Csak mindenhol máshogynevezték. :blush: http://www.opelaccdb.com/index.php?search&...bd01r8s84h24096 Itt szerintem találsz valamit
speter Elküldve Február13, 2009 Elküldve Február13, 2009 Sedanon tetősín? Inkább kereszttartó kell szerintem...... autósboltban kérdezz rá. Ha tetőcsomagtartó kell, akkor Vaterán van 20.000 ért gyári opel, meg thule is. Nekem ezek drágák, annyit én nem adok érte :blush: Múltkor ajánlott itt valaki 12.000, de lemaradtam mint a borravaló, szóval ki kell fogni.
Recommended Posts