Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

4cm az semmi. No para. Az kb. a minimum, amit lehet kapni.

Ha leülteted az autót szvsz úgysem fogsz járdára parkolni, meg földutakon járni. Akkor inkább le se ültesd.

Lehet találni 3cm-est is, arra hajtanék, vagy esetleg a QP gyári első rugójára, csak az nem tudom mennyivel lenne alacsonyabban. Ha 2cm körül van, az lenne a legjobb.

hátul 1,5-2cm körül ül, ezért szeretnék előre is ilyesmit, a 4cm sok, mert munkám miatt elkerülhetetlen a földút néha, és a 4cm párosítva a 7,5x17 ET35-el elég veszélyes mutatvány.

Hátul meg úgy sikerült az a kb 2cm, hogy 4cm-es caravan rugók vannak bent :D

Link to comment
Megosztás:

Ez mennyire tuti? mert UHU szerint tök ugyanaz a rugó elől mint a sima G astrának, hátul meg mint a sedan-nak.

Akkor most mivan :D

hahóóó! én nem azt írtam hogy tök ugyanaz, hanem azt hogy szerintem tök ugyanaz...

a hátulja biztosan ugyanaz, mert most rendeltem rugókat egy cimbimnek, és egy cikkszámon jön a coupe, és a 3-4-5 ajtósé.

az elsők szerintem ugyanazok leszenek.

DE:

azt írja az EPC:

Coupe rugó: 03 12 846

ugyanez Astra G be:

Astra G rugó, 1.8 és felette lévő motor, alacsonyabb padlózatu sportkocsi alvázzal együtt.

hát ennyi...

viszont ha irmscher rugót rendelsz előre akkor csak 1 fajta rendelhetö. asszem az 2 cm-t ültet.

Link to comment
Megosztás:

Na visszajöttem, eladtam a 156 os alfa omega rómeó tangó dígó fostalicskát, a k... anyját minden olasz autó (?) gyárnak, lerohadt aladtam az a ribanc kocsi Mannheim alatt, előtte volt full nagyszervízen, a szerelő a jó barátom, én voltam a culágere, szal megcsináltunk mindent a műhelyébe, mégis beszart az a fostalicska. soha többet olasz kocsit, gyártsanak parfümöt meg dzsordzsó ármáni zakót hanyag állatok.

megszorult a 2-es hengere mocsoknak és behalt. nem javítattam meg, eladtam 280 ezerért egy bal###### románnak, aki dzsémsz bondnak képzelte magát. (talán a filmben most alfa van?)

jó bukta volt 800 ért vettem, ráment egy 100as... még jó hogy mannheimba megvette a kalapos roma.

tegnap befizettem egy szép nagy 1,8-as benzines 2001-es fekete zafira elegance-ra, az kell nekem.

NEM RÖHÖGNI!!! mindenki hibázhat egyszer az életben.

Coure sportivo - fuck off. :D

Link to comment
Megosztás:

Na visszajöttem, eladtam a 156 os alfa omega rómeó tangó dígó fostalicskát, a k... anyját minden olasz autó (?) gyárnak, lerohadt aladtam az a ribanc kocsi Mannheim alatt, előtte volt full nagyszervízen, a szerelő a jó barátom, én voltam a culágere, szal megcsináltunk mindent a műhelyébe, mégis beszart az a fostalicska. soha többet olasz kocsit, gyártsanak parfümöt meg dzsordzsó ármáni zakót hanyag állatok.

megszorult a 2-es hengere mocsoknak és behalt. nem javítattam meg, eladtam 280 ezerért egy bal###### románnak, aki dzsémsz bondnak képzelte magát. (talán a filmben most alfa van?)

jó bukta volt 800 ért vettem, ráment egy 100as... még jó hogy mannheimba megvette a kalapos roma.

tegnap befizettem egy szép nagy 1,8-as benzines 2001-es fekete zafira elegance-ra, az kell nekem.

NEM RÖHÖGNI!!! mindenki hibázhat egyszer az életben.

Coure sportivo - fuck off. :D

Üdv újra az opelosok körében.

Link to comment
Megosztás:

Lehet találni 3cm-est is, arra hajtanék, vagy esetleg a QP gyári első rugójára, csak az nem tudom mennyivel lenne alacsonyabban. Ha 2cm körül van, az lenne a legjobb.

hátul 1,5-2cm körül ül, ezért szeretnék előre is ilyesmit, a 4cm sok, mert munkám miatt elkerülhetetlen a földút néha, és a 4cm párosítva a 7,5x17 ET35-el elég veszélyes mutatvány.

Hátul meg úgy sikerült az a kb 2cm, hogy 4cm-es caravan rugók vannak bent :D

Mintha az Eibach 3cm-t ültetne, de erre nem vennék mérget.... utána kell nézni.

Link to comment
Megosztás:

Na visszajöttem, eladtam a 156 os alfa omega rómeó tangó dígó fostalicskát, a k... anyját minden olasz autó (?) gyárnak, lerohadt aladtam az a ribanc kocsi Mannheim alatt, előtte volt full nagyszervízen, a szerelő a jó barátom, én voltam a culágere, szal megcsináltunk mindent a műhelyébe, mégis beszart az a fostalicska. soha többet olasz kocsit, gyártsanak parfümöt meg dzsordzsó ármáni zakót hanyag állatok.

megszorult a 2-es hengere mocsoknak és behalt. nem javítattam meg, eladtam 280 ezerért egy bal###### románnak, aki dzsémsz bondnak képzelte magát. (talán a filmben most alfa van?)

jó bukta volt 800 ért vettem, ráment egy 100as... még jó hogy mannheimba megvette a kalapos roma.

tegnap befizettem egy szép nagy 1,8-as benzines 2001-es fekete zafira elegance-ra, az kell nekem.

NEM RÖHÖGNI!!! mindenki hibázhat egyszer az életben.

Coure sportivo - fuck off. :D

Hát ez no comment!ROTFL! :lol:

Link to comment
Megosztás:

...

NEM RÖHÖGNI!!! mindenki hibázhat egyszer az életben.

..

Ez olyan, mint a Coldrex reklám... "Tudom, miről beszélsz...."

Nekem a "családi" kocsim egy Stilo. K... jó autó, belül elég nagy, nagyon kényelmes, jól megy, nem fogyasz sokat (1.6 16V, városban 8.9l), rengeteg extrával. De az elektronika állandóan basztat. Most épp légzsákhibát jelez, a jobb első oldallégzsák csatija kontakthibás az ülésnél. De ezt már szinte megszoktam. Átlag fél évente újabb motorhiba, mindig kontakthibás csatik miatt. Gyújtótrafókat sorban cserélem. Magyarul, apró bosszantó szarság folyamatosan. Csak, mivel most nem áldozok másik autóra, inkább együttélek ezekkel :D Hajtom, amíg szét nem esik, aztán majd tíz-tizenkét éves kora körül lecserélem egy német autóra. :lol:

Nagyon tetszik a 156-os, főleg a SportWagon, de nem vennék semmi pénzért.....

Link to comment
Megosztás:

Ne romázz, mert a végén még bezáratják a fórumot :lol:

Miért, hát ha az? A Gáborcigányok (ld. kalapos roma) nem szégyellik, hogy romák. Évszázadok óta élnek vándor-kereskedelemből (itt adok/ott veszek).... Ez még nem romázás, szerintem :D

Link to comment
Megosztás:

Miért, hát ha az? A Gáborcigányok (ld. kalapos roma) nem szégyellik, hogy romák. Évszázadok óta élnek vándor-kereskedelemből (itt adok/ott veszek).... Ez még nem romázás, szerintem :D

Csak ironizáltam a mostanában kialakult magyar helyzetet kifigurázandó :lol:

Link to comment
Megosztás:

hahóóó! én nem azt írtam hogy tök ugyanaz, hanem azt hogy szerintem tök ugyanaz...

a hátulja biztosan ugyanaz, mert most rendeltem rugókat egy cimbimnek, és egy cikkszámon jön a coupe, és a 3-4-5 ajtósé.

az elsők szerintem ugyanazok leszenek.

DE:

azt írja az EPC:

Coupe rugó: 03 12 846

ugyanez Astra G be:

Astra G rugó, 1.8 és felette lévő motor, alacsonyabb padlózatu sportkocsi alvázzal együtt.

hát ennyi...

viszont ha irmscher rugót rendelsz előre akkor csak 1 fajta rendelhetö. asszem az 2 cm-t ültet.

szóval akkor az eleje lehet valamivel közelebb a földhöz a QP-nak ha jól értem?

Link to comment
Megosztás:

Akkor nem az lesz a gond, csak egy ötlet volt. :D Nekem sajnos megadta magát, decemberben megcsináltuk 1 napig bírta utána megint nyekergett. :lol: Szombaton meguntam, kiszedtem a kesztyűtartót és lehúztam a motorról a csatit. A poén az, hogy fajintosan váltotta az irányt a lap, csakhogy ugyanúgy elforgott benne a pöcök. :D

Amúgy a kedvenc South Park karakterem van kint neked képben. :lol:

Íme egy remek dal tőle (VIGYÁZAT! Trágár szavak is vannak benne:))):

http://www.youtube.com/watch?v=bpFS0w7sJLs

Az SP karakterek között a legnagyobb arc Cartmen! :lol:

Bírom őt én is. hatalmas a dumája!

De a legjobb, mikor leugatja a gerrisont. ;):D:D

http://www.youtube.com/watch?v=-7CqxJ3tHKQ...feature=related

Kemény...ezen állandóan röhögnöm kell! ;)

Kellemes napot!

Krisztián

Link to comment
Megosztás:

szóval akkor az eleje lehet valamivel közelebb a földhöz a QP-nak ha jól értem?

akkor ha az általad említett számú rugót (03 12 846) beteszem az én szekerem alá előre, akkor elvileg 1-2cm-el alacsonyabb lesz, és elvileg a gyári hosszúságú gátlók még szépen elbírják?

Javítsatok ha rosszul gondolkodom.

Link to comment
Megosztás:

"Az Astra Coupé önstabilizáló DSA (Dynamic SAfety) futóműve elöl McPherson

rendszerű, hátul csatolt lengőkaros megfelel a motorok teljesítménypotenciáljának.

Az Opel tervezői az Astrához képest 20 milliméterrel leültették a karosszériát,

feszesebb első rugót, stabilizátort és lengéscsillapítót építettek be, hogy

a menetkényelem feláldozása nélkül sportosabb menettulajdonságokat és kezesebb

viselkedést érjenek el. "

Ezek szerint a QP gyári első rugacsa pont jó lenne nekem a 2cm-es ültetéshez, ha jól sejtem...

Link to comment
Megosztás:

Na visszajöttem, eladtam a 156 os alfa omega rómeó tangó dígó fostalicskát, a k... anyját minden olasz autó (?) gyárnak, lerohadt aladtam az a ribanc kocsi Mannheim alatt, előtte volt full nagyszervízen, a szerelő a jó barátom, én voltam a culágere, szal megcsináltunk mindent a műhelyébe, mégis beszart az a fostalicska. soha többet olasz kocsit, gyártsanak parfümöt meg dzsordzsó ármáni zakót hanyag állatok.

megszorult a 2-es hengere mocsoknak és behalt. nem javítattam meg, eladtam 280 ezerért egy bal###### románnak, aki dzsémsz bondnak képzelte magát. (talán a filmben most alfa van?)

jó bukta volt 800 ért vettem, ráment egy 100as... még jó hogy mannheimba megvette a kalapos roma.

tegnap befizettem egy szép nagy 1,8-as benzines 2001-es fekete zafira elegance-ra, az kell nekem.

NEM RÖHÖGNI!!! mindenki hibázhat egyszer az életben.

Coure sportivo - fuck off. :D

:lol: :lol:

ennyi...

amugy sajnálom hogy ennyire megszivtad, de legalább tudod, hogy 1 millióért nincsenek csodák. szar, fos, széthajtott, széthasznált autók léteznek, mert a jókat vagy nem adják el, vagy családon belül vándorol, és majd széthajtva adják el.

Szerinted az 1.8 as Zafirában amit veszel mennyi kilométer lesz? 400.000 ....

a mai viléágban egy 1.8 as zafira 5 milla felett van. szerinted 5 millás kocsival csak a gyereket viszik az oviba??? dehogyis...

szerintem lesz még bajod...

Link to comment
Megosztás:

akkor ha az általad említett számú rugót (03 12 846) beteszem az én szekerem alá előre, akkor elvileg 1-2cm-el alacsonyabb lesz, és elvileg a gyári hosszúságú gátlók még szépen elbírják?

Javítsatok ha rosszul gondolkodom.

ami biztos, más cikkszámon rendelhető a coupé gátlója mint a sima G jé.

VISZOnT. az enyémbe bal oldaon sima G gátló volt, mert az elöző tulaj csak azt cserélte, jobb oldalon meg a gyári coupé.. müködött...és nem éreztem különbséget, s igazából akkor jöttünk rá mikor kiszereltük az ültetéshez...

Link to comment
Megosztás:

Akkor jól emlékeztem...

Valahonnan rémlett hogy amikor a G Coupét tervezték, akkor az Opel a Lotus céget kérte fel hogy alakítsa át a széria Astra futóművét, azok meg rövid gondolkodás után 2 centit ültettek rajta de mást asszem nem csináltak vele.

ezek szerint a QP gyári rugacsa 2cm-el lentebb engedi a kocsit, mint a sima G rugó, viszont (mivel csak 2cm) a gyári G astra gátló méretben maradhatott, max performance lett belőle, ami ha jól tudom kicsit keményebb.

Ha ez így van, akkor valaki nem akar megszabadulni egy pár első gyári QP rugacstól :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.