Z 16 XEP Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Másik észrevétel ismerösöktöl,barátoktol... Elsö évs szervizre elviszi még mindenki,de a 2 évesre nem azt inkább már otthon megcsinálja mindenki. Valamelyest megértem hisz a 2 éves szerviznél már ugyis vége a garinak,a szerviz meg csak lehuzza a jo lovét.... Erröl kinek mi a véleménye? Persze van olyan hogy meghosszabitja valaki a garit,akkor természetesen kell a 2 éves szerviz is. De ha nem,akkor van értelme? Üdv mindenkinek!Ezen már én is elgondolkodtam,hogy mi értelme van,lehet tényleg jobb lenne otthon megcsinálni?!Még van pár hónapom a 2 éves szülinapig,de a garit nincs szándékomban meghosszabbítani.Véleményetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január26, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Január26, 2009 ha meg tudod csinálni magadnak akkor mért ne??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Legföljebb ugrik az átrozsdásodásra vállalt garancia. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Z 16 XEP Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 ha meg tudod csinálni magadnak akkor mért ne??? Én annyira nem értek hozzá,de van egy szerelő cimbim,aki még az előző autómat is csinálta.Most,hogy lassan lejár a gari visszatérek hozzá,csak az a 2. éves szrvízzel nem tudom mi legyen.Szerinted nyugodtan mehetek hozzá,ígyis-úgyis lejár a gari 2 évesen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Z 16 XEP Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Legföljebb ugrik az átrozsdásodásra vállalt garancia. Ez is igaz!Bár G Astrából még nem láttam olyan korrodált mint annó az F Astrából/A Vectrából."Tud" ez is rohadni rendesen??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Ez is igaz!Bár G Astrából még nem láttam olyan korrodált mint annó az F Astrából/A Vectrából."Tud" ez is rohadni rendesen??? Hát, ha rendszeresen magasnyomásúval mosod/mosatod az alját, előbb-utóbb elfogy a védőréteg. A kőfelverődések sem használnak neki. Olvasd el a kezelésit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Hali ! Nem tudjátok mennyibe kerül egy indító kulcs G astrahoz ? Gondolom csak szervízben megy a dolog. Amikor én kérdeztem, akkor a távirányítósért 25ezret, a sima kulcsért talán14ezret kértek. Utánrendeléshez kell az eredeti kulcsnak a kódja... A fenti árak forintban értendők és tartalmazzák az ÁFÁ-t is! :D :lol: ( Az immo betanításáért viszont még pluszban kell fizetni kb. 5ezret. ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Régebben olvastam valahol, hogy hogyan kell kiszedni az első üléseket. Próbáltam keresni de nem találtam. Tudtok segíteni valami leírással vagy linkkel? Köszi! Z. 2 csavart kell kiszedni, illetve a pirotechnikai övfeszítőnek a csatlakozóját (vagy légzsák, ülésfüttés)..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Köszi! Olajfolto nézem, de nem tartom valószínűnek...azért csak nem megy enyni miatt azét. Egyébként ma megnézték és 2-3 decit leengedett belőle a szerelő srác. A csatira azt mondta, hogy a telefonelőkészítés lehet. Hát nem tudom, hogy erre mennyit költött volna a hatalmas GM, amikor apró dolgokat kispóroltak belőle... na mindegy. :D Kellemes napot mindenkinek! Hát igen, telefon előkészítés kábele benne van, de vagy a hátsó ajtók kapcsolóit, vagy a ködlámpa, vagy akár atempomat kábeleit nem kellett volna kisporolni.... többet értünk volna el. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi(1) Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 http://automenedzser.hu/tanacsok/20090119_abs_vezetestechnika_vezetes_telen.aspx Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazsk Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 http://automenedzser.hu/tanacsok/20090119_abs_vezetestechnika_vezetes_telen.aspx :D :lol: :lol: Az oldal hibás... Mi ez? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazsk Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Sziasztok! Hát... megszületett. Imádom a GM leveleit. Egyszerűen csodás... Tök jó, hogy az olaj minősítésével kapcsolatban kértem állásfoglalást és kaptam egy link ellentmondásos és értelmetlen választ. (pirossal az én mondataim.) Íme...idézem. :D "Tisztelt ...! A General Motors Ügyfélszolgálatához érkezett, 2009 január 23-i keltezésű elektronikus levelét, melyben olajcserével kapcsolatos észrevételeit jelzi, köszönettel megkaptam. Valahogy így hangzott a kérdés: Hogy használhat a márkaszerviz olyan olajat, amit a GM benzines autókhoz nem minősített. (benzines autókhoz) Levelére válaszolva az alábbiakról szeretném tájékoztatni: A General Motors márkakereskedői hálózatot hozott létre a gépkocsik értékesítésére, szakszerű karbantartására és javítására. A márkaszervizek az Opel eljárási rendje szerint megvizsgálják a gépkocsit, elvégzik a szükséges karbantartási műveleteket, valamint elhárítják az esetleges hibákat és eldöntik, hogy az eset kezelhető-e a garancia keretében. Szabvány, minden levelük így kezdődik. :lol: Szeretném kiemelni, hogy a General Motors magyarországi központja nem felügyeleti szerve a márkakereskedéseknek, hanem franchise szerződésben álló partnere. A márkakereskedések önálló vállalkozások, munkájukért a cég vezetője a felelős. Központunknak nem feladata és nem is tudja vállalni, hogy vitás esetekben a döntőbíró szerepét töltse be. Ez fel sem vetődött bennem és nem is erre irányult a kérdésem! Mivel a General Motors közvetlen alkatrész és egyéb kiegészítők értékesítésével nem foglalkozik, ezért kérem, hogy amennyiben minőségi kifogással szeretne élni egy márkaszervizben vásárolt termékkel kapcsolatban, úgy igényével a terméket értékesítő kereskedéshez, illetve annak forgalmazójához forduljon. Ugyanitt szeretném megemlíteni, hogy a levelében említett Agip Extra HTS típusú motorolaj forgalmazója nem a General Motors Southeast Europe. Ez sem a kérdésemre válasz, hiszen jól tudom, hogy nem foglalkozik ilyenekkel! Megértését köszönöm. Tisztelettel, XY Ügyfélszolgálati tanácsadó GM CEE Akkor komment: (javítsatok ki, ha hülyeségeket beszélek) :lol: Szóval, nem döntőbíró, de ha motorprobléma van, akkor elzárkóznak a költségek rendezésétől és elsőnek az olajat vizsgálják...Ilyenkor a legkisebb szabálytalanságokba is belekötnek, aztán a vásárló, aki a GM által importált és forgalmazott autót vásárolt, majd fut a pénze, esetleg motorja után. Értem én, hogy kivizsgálnák, hiszen az autó lelke...és nem olcsó! De! ha kértem HIVATALOS ÁLLÁSFOGLALÁST, akkor miért ilyen link, ostoba levéllel akarnak elhárítani? Válaszolok és a fejleményekről is tájékoztatlak Titeket, amennyiben érdekel...valakit. :lol: Jó éjszakát mindenkinek! Krisztián Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Sziasztok! Hát... megszületett. Imádom a GM leveleit. ..... .....Jó éjszakát mindenkinek! Krisztián Engem érdekel :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
setupman Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 A fenti árak forintban értendők és tartalmazzák az ÁFÁ-t is! :D :lol: Az esetleges nyomdai hibákért felelősséget nem vállalunk! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
setupman Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 :D :lol: :lol: Az oldal hibás... Mi ez? :lol: Itt van javítva: http://automenedzser.hu/tanacsok/20090119_...etes_telen.aspx Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január27, 2009 Megoszt Elküldve Január27, 2009 Sziasztok! Hát... megszületett. Imádom a GM leveleit. Egyszerűen csodás... Tök jó, hogy az olaj minősítésével kapcsolatban kértem állásfoglalást és kaptam egy link ellentmondásos és értelmetlen választ. (pirossal az én mondataim.) Íme...idézem. :D "Tisztelt ...! Én is írtam egyszer nekik, már nem tudom miért, hasonló lenéző, mellébeszélő, nemtörődöm levelet kaptam, miután visszaírtam, hogy nem erre vonatkozott a kérdés, talán még egyszer válaszoltak, az alkalommal másról írtak. Harmadjára beleírtam, hogy ÉRDEMI választ várok, na arra már nem is írtak vissza, szóval ennyit a minőségbiztosításról. Kb olyan ez, mint a prospektusuk fordít szó szerint, beír köze nincs dolgokat. Nem is tudom mit csinál a General Motors Southeast Europe Ügyfélszolgálata, azon kívül, hogy a gari alóli kibúvást próbálják elérni minden reklamációnál. Egyébként a szalonokkal kapcsolatban sincs sokkal jobb tapasztalatom. Megírtam nekik, hogy nem tetszett, hogy túltöltötték az olajat, erre az volt a válasz, hogy biztosan nem tudom megmérni, menjek be és Ők majd leellenőrzik. Na persze. A másik csak érdeklődés jellegű volt, hogy miért bemondás alapján töltik ki a szervízkönyvet (leginkább a km óra állás miatt), és a kocsit nem is látja a munkafelvevő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazsk Elküldve Január27, 2009 Megoszt Elküldve Január27, 2009 Itt van javítva: http://automenedzser.hu/tanacsok/20090119_...etes_telen.aspx Köszi, így már oké! :lol: :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazsk Elküldve Január27, 2009 Megoszt Elküldve Január27, 2009 Íme hányféle elnevezése van az OPELunknak: "It is branded as an Opel in continental Europe, the Republic of Ireland, the Middle East, North Africa, Russia and South Africa, as Vauxhall in the United Kingdom, as Holden in Australasia, as Chevrolet in Latin America and as Saturn in the United States and Canada." Némelyiknél az embléma is szebb...szerintem. :D Íme egy saturn astra H: http://stingraysstudio.com/images/saturn_astra1024.jpg G cuccok... http://www.carshine.com.au/index.htm?http:...G%20Styling.htm etc...etc... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január27, 2009 Megoszt Elküldve Január27, 2009 Újabb prospektus gyöngyszem by Volvo "Tárcsafékek elöl-hátul; elöl szellőztetett" Link to comment Megosztás: More sharing options...
Filewalker Elküldve Január27, 2009 Megoszt Elküldve Január27, 2009 :D :lol: :lol: Az oldal hibás... Mi ez? :lol: Szerintem egyértelmű a GM levele: azt mondják, hogy ők megbíznak vállalkozásokat az autók értékesítésével, karbantartásával, szakmai, technikai hátteret biztosítanak. Vagyis Te meg én magával a GM-mel nem vagyunk kapcsolatban, ha minőségi kifogásod van pl. a betöltött olaj minőségével kapcsolatban, abban ők nem fognak állást foglalni, ezzel fordúlj oda, ahol az olajat a kocsidba töltötték. A kérdés inkább az, hogy a kereskedő és a GM között milyen megállapodás van pl a felhasznált olajok tekintetében, elveszítheted-e a garanciát, illetve gond esetén ki vállalja a felelősséget. Egyébként egy egész jó kis írást találtam az olajokkal kapcsolatban, szerintem mindenkinek érdemes átolvasnia: Első rész: http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-1-4-vis...io-suruseg.html Második: http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-oil-vis...-0w-5w-10w.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január27, 2009 Megoszt Elküldve Január27, 2009 Újabb prospektus gyöngyszem by Volvo "Tárcsafékek elöl-hátul; elöl szellőztetett" Pedig ilyen is van még az Astra G-hez is, csak keress rá valamelyik alkatrészes online áruházban pl. Unix. A szellőztetett és a belsőhűtésű két külön típus. A szellőztetett tömör anyagú, a hűtést rovátkolással vagy perforálással, ill. ezek kombinációjával teszik intenzívebbé. A belsőhűtésű (ventillációs) tárcsafékben a két tárcsafél közt áramlik a levegő, amit a tárcsafelek között levő spec. kialakítású bordázat segít. A harmadik típus ez egyszerű tömör tárcsa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január27, 2009 Megoszt Elküldve Január27, 2009 Pedig ilyen is van még az Astra G-hez is, csak keress rá valamelyik alkatrészes online áruházban pl. Unix. A szellőztetett és a belsőhűtésű két külön típus. A szellőztetett tömör anyagú, a hűtést rovátkolással vagy perforálással, ill. ezek kombinációjával teszik intenzívebbé. A belsőhűtésű (ventillációs) tárcsafékben a két tárcsafél közt áramlik a levegő, amit a tárcsafelek között levő spec. kialakítású bordázat segít. A harmadik típus ez egyszerű tömör tárcsa. Ezen esetben visszavonom a gyöngyszemezést, és megkövezem magam. Legközelebb utánanézek a szakirodalomnak, mielőtt hülyeséget terjesztek. (Pedig már azt hittem, hogy magasabb kategóriás autók (értsd drága) esetében sem foglalkoznak a piárcucokkal, de ezek szerint mégsenemse. :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január27, 2009 Megoszt Elküldve Január27, 2009 A kérdések és a válaszok mindig előre visznek! :D Khm... Na jó! Többnyire. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi(1) Elküldve Január27, 2009 Megoszt Elküldve Január27, 2009 Itt van javítva: http://automenedzser.hu/tanacsok/20090119_...etes_telen.aspx Köszi a javitásért,rosszul szurtam be a linket Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Január27, 2009 Megoszt Elküldve Január27, 2009 Nemrég beszélgettünk róla, hogy hogyan és mikor melegszik hidegben a kocsi. Ma reggel én is leteszteltem, íme az eredmény időpont 6:30 AM hőmérséklet: -3,5 C Motortípus: Z16XEP Hűtőrácson nincs takarás Alapjárat állóhelyben ~3 perc (jégvakarás) Mutató elindul: ~2km után Mutató 90C: ~8km után Többé nem megy le, se városban, se ment közben Persze ha megállok a parkolóban akkor igen :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts