freeze Elküldve Január13, 2009 Elküldve Január13, 2009 Meg a kisautóból limuzin országa. Thália, Honda city meg társai. Úbakker! a Thalia-t ne is mond. Az apósomnak van és egyszer amikor a régi opelem szervízen volt elkértem egy Salgótarján-Vác oda vissza útvonal erejéig. A kisfiam (2 éves volt akkor) mögém ült gyerekülésben a hátsó ülésre. Hát annyira előre kellett húznom a vezető ülést, hogy a fiam beférjen, hogy a 100Km-es táv után fizikai fájdalom volt a kocsiban ülni. Ja és én egy 78 kg-os 177 cm magas srác vagyok. Elképesztően kicsi az a kocsi. Nomeg bűnronda, de ez már szuverén megítélés kérdése.
freeze Elküldve Január13, 2009 Elküldve Január13, 2009 Ismered a régi Aesopus mesét.... ....Amúgy megvannak azok a tipikus G hibák, amik a benzinesek nem motorikus részét is jellemzik (pl. párásodás) Ja, és ezek csak annyira Opel motorok, hogy Opelbe vannak beépítve! B) TÉENIX
Zachi Elküldve Január13, 2009 Elküldve Január13, 2009 Úbakker! a Thalia-t ne is mond. Az apósomnak van és egyszer amikor a régi opelem szervízen volt elkértem egy Salgótarján-Vác oda vissza útvonal erejéig. A kisfiam (2 éves volt akkor) mögém ült gyerekülésben a hátsó ülésre. Hát annyira előre kellett húznom a vezető ülést, hogy a fiam beférjen, hogy a 100Km-es táv után fizikai fájdalom volt a kocsiban ülni. Ja és én egy 78 kg-os 177 cm magas srác vagyok. Elképesztően kicsi az a kocsi. Nomeg bűnronda, de ez már szuverén megítélés kérdése. Főleg Caravanból átülve döbbenet! B) Persze nem is egy kategóriában indulnak. Nálunk apámnak volt és van. Szóval volt neki egy 5 éves és kb. 2 hónapja becserélte az újra. Benne elektromosan állítható- fűthető tükrök, aut. légkondi, aut. lámpakapcsolás, fed. comp., stb. Na ebbe már be tudtam úgy ülni magam mögé, hogy nem lógott ki a fejem a tetőn, mint Frédinél Dinónak. És a 180 cm-es fiamnak sem kellett a nyakát behúznia. Külsőre is sokkal vállalhatóbb, de a beltér szürke, kemény műanyagvilága nehezen szokható. Jut eszembe! Nem ebben a tipicban volt róla szó, de megjegyezném, hogy indításkor minden elektromos fogyasztót lekapcsol az akkumulátor védelme és a gyors, könnyű indíthatóság érdekében. Nem az akksi szar, hanem a gyári program jó.
gabesz76 Elküldve Január13, 2009 Elküldve Január13, 2009 Egy kicsit nem Insignia-s? http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:200....13.&373840
ROLÓ Elküldve Január13, 2009 Elküldve Január13, 2009 Jut eszembe! Nem ebben a tipicban volt róla szó, de megjegyezném, hogy indításkor minden elektromos fogyasztót lekapcsol az akkumulátor védelme és a gyors, könnyű indíthatóság érdekében. Nem az akksi szar, hanem a gyári program jó. Na végre!! Én is ezt mondom, nem egy két új autómnál is így volt a kezdetektől fogva ahogy átvettem.... B)
Tomi 1.6 Elküldve Január13, 2009 Elküldve Január13, 2009 Na végre!! Én is ezt mondom, nem egy két új autómnál is így volt a kezdetektől fogva ahogy átvettem.... B) Nekem is lekapcsol. Csak kulcsra müködik.
tgabika76 Elküldve Január13, 2009 Elküldve Január13, 2009 Tábla szerint ott (németország) készült. B) A cabriok és a coupék Rüsselsheimi gyártásúak. Nemár... Az enyém alvázszám szerint Grugliasco-ban készült a Bertone-nél, szóval igazi olasz verda. Elvileg az alvázszám 11. karaktere megmondja. (A motor meg szentgotthárdi benne)
gabesz76 Elküldve Január13, 2009 Elküldve Január13, 2009 Nemár... Az enyém alvázszám szerint Grugliasco-ban készült a Bertone-nél, szóval igazi olasz verda. Elvileg az alvázszám 11. karaktere megmondja. (A motor meg szentgotthárdi benne) Csak a neve német? B)
Filewalker Elküldve Január13, 2009 Elküldve Január13, 2009 Sziasztok! Szeretném megkérdezni, mi a véleményetek a gyári (GM) olajokról? Az ára kedvező, 1,6-os motorba használom.
freeze Elküldve Január13, 2009 Elküldve Január13, 2009 Sziasztok! Szeretném megkérdezni, mi a véleményetek a gyári (GM) olajokról? Az ára kedvező, 1,6-os motorba használom. Én nem vagyok szakértő, de a szerelőm azt mondta, hogy SOHA ne használjam, mert nem igazán jó. Majd az okosak elmondják mit használj!
uhuhu Elküldve Január14, 2009 Szerző Elküldve Január14, 2009 én meg csak azt használom mióta világ a világ...
freeze Elküldve Január14, 2009 Elküldve Január14, 2009 én meg csak azt használom mióta világ a világ... Lehet, hogy az is jó. Itt egy pár cikk: az olajról vagy ez hátha hasznos...
freeze Elküldve Január14, 2009 Elküldve Január14, 2009 Lehet, hogy az is jó. Itt egy pár cikk: az olajról vagy ez hátha hasznos... De azért ha UHUHU ha ezt használja mint "régi motoros", akkor az is referencia Hopp nem a "válasz", hanem a "javít" gombot akartam, node már mind1 B)
ROLÓ Elküldve Január14, 2009 Elküldve Január14, 2009 "mert gyakori, hogy egy olajváltás alkalmával jön ki az addig csak megbúvó hiba" .......ez kva jóóóó B) ;) konklúzió: ha nem cserélsz olajat, soha nem jön ki az az alattomos csúnya megbúvó hiba.....
Filewalker Elküldve Január14, 2009 Elküldve Január14, 2009 Csak azért kérdezem, mert ha nem jó az Opel gyári olaj, akkor veszek valami minőségit. Egyébként ilyenkor télen vékonyabb olajat szoktatok használni, vagy 10-40 -est?
uhuhu Elküldve Január14, 2009 Szerző Elküldve Január14, 2009 De azért ha UHUHU ha ezt használja mint "régi motoros", akkor az is referencia Hopp nem a "válasz", hanem a "javít" gombot akartam, node már mind1 B) nem referencia az ha én ezt használom... a véleményem az, hogy ha a 2.8 turbo Vectra OPC be jó az 5w30 as OPEL olaj, akkor az én öreg csótányomba is megfelelő lesz....
freeze Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 Helló, lenne egy laikus kérdésem: Most először van ABS-el rendelkező autóm, Mennyire természetes használat egy ABS-nek ha sokat dolgozik. Ez ugye mostanság a jeges, havas utakon gyakran előfordul + én sokat járok a hegyeben is ahol havas utak vannak. Tehát az a kérdés, hogy mennyire strapabíróak ezek? Ja és mégegy technikai jellegű kérdés: Ezekben a G astrákban hány csatornás, hány kerékre ható ABS van?
Tibi(1) Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 nem referencia az ha én ezt használom... a véleményem az, hogy ha a 2.8 turbo Vectra OPC be jó az 5w30 as OPEL olaj, akkor az én öreg csótányomba is megfelelő lesz.... Akkor gyárilag is 5w30 as olaj van bennük minden opelben? Másik kérdésem az lenne a szervo olajok szinével kapcsolatban,ugye kétféle szin létezik ha minden igaz,zöld és piros,na ezek közt mi a különbség,és melyikbe melyik valo?
TibAnd Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 A szervolajjal kapcsolatban nekem is lenne kérdésem mégpedig az,hogy a jelzést hol találom a tartályon,hogy meddig kell lennie a szintnek.TRW gyártmány a szervó.
starchild83 Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 Én meg ma reggel indulok munkába, azért ránézek kocsira menet közben fél szemmel, huh mondom de érdekes az a jobb első kerék, mintha tócsában állnék, olyan keskeny az alja... tócsa persze nincs. B) Ráfókuszálok jobban, óóhh mondom ennek annyi, leeresztett mint a lufi. Idegbaj azonnal elkap, biztos vmi genyadék kiszúrta mert jól esett, de lehet csak leeresztette, vagy én mentem padkának? Nem, arra emlékeznék, de sajnos nincs idő, be kell érni időre, ez bizony este 5-6-ig így marad amíg haza nem érek, addig meg bent kattogtam ezen egész nap. Hazaértem. Hurrá. Kocsihoz ki, csomagtartó fel, pótkerék és szerszámok ki, dísztárcsa le, csavarok meglazít, emelő fel, kerék le, megvizsgál. Hát bazz' pont azon a részen amint állt a kerék (idegenkezűség kizárva) egy csavar állt bele szegénybe... ;) Mind1, ez simán javítható, lesz olyan 3-4 ropi, de rendben lesz. Addig is pótkerék fel, csavarok meghúz, próba menet, csavarok ellenőriz, minden baba. Hétvégén irány a gumis :s
hzcs Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 Én meg ma reggel indulok munkába, azért ránézek kocsira menet közben fél szemmel, huh mondom de érdekes az a jobb első kerék, mintha tócsában állnék, olyan keskeny az alja... tócsa persze nincs. B) Ráfókuszálok jobban, óóhh mondom ennek annyi, leeresztett mint a lufi. Idegbaj azonnal elkap, biztos vmi genyadék kiszúrta mert jól esett, de lehet csak leeresztette, vagy én mentem padkának? Nem, arra emlékeznék, de sajnos nincs idő, be kell érni időre, ez bizony este 5-6-ig így marad amíg haza nem érek, addig meg bent kattogtam ezen egész nap. Hazaértem. Hurrá. Kocsihoz ki, csomagtartó fel, pótkerék és szerszámok ki, dísztárcsa le, csavarok meglazít, emelő fel, kerék le, megvizsgál. Hát bazz' pont azon a részen amint állt a kerék (idegenkezűség kizárva) egy csavar állt bele szegénybe... ;) Mind1, ez simán javítható, lesz olyan 3-4 ropi, de rendben lesz. Addig is pótkerék fel, csavarok meghúz, próba menet, csavarok ellenőriz, minden baba. Hétvégén irány a gumis :s 2-3 éve történt: este garázsba be, reggel bal első lapos. Kijárunk a garázsból, és a gumi a belső felén ki van szakadva, kilátszanak a szakadt szövetszálak is. Még jó, hogy előtte való nap nem volt racing :blush:
gabesz76 Elküldve Január19, 2009 Elküldve Január19, 2009 Ezt láttátok már?? http://www.vezess.hu/hirek/idiota_igy_ne_f...nk_gumit/17123/
Vicsor Elküldve Január19, 2009 Elküldve Január19, 2009 Ezt láttátok már?? http://www.vezess.hu/hirek/idiota_igy_ne_f...nk_gumit/17123/ Brutálisan hülyék!
Tibi(1) Elküldve Január19, 2009 Elküldve Január19, 2009 ABS-el kapcsolatban,mikor ráadom a gyujtást nem világit az ABS lámpa,elinditom az autot,ahogy elindul kigyullad és egy két másodperc mulva elalszik. Ez normális müködés igy? Probálgattam jo jegesen hogy ráfékezek,hogy mit csinál,de megcsusztak a kerekek,ez is normális lehet?
Recommended Posts