Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Meg a kisautóból limuzin országa. Thália, Honda city meg társai.

Úbakker! a Thalia-t ne is mond. Az apósomnak van és egyszer amikor a régi opelem szervízen volt elkértem egy Salgótarján-Vác oda vissza útvonal erejéig. A kisfiam (2 éves volt akkor) mögém ült gyerekülésben a hátsó ülésre. Hát annyira előre kellett húznom a vezető ülést, hogy a fiam beférjen, hogy a 100Km-es táv után fizikai fájdalom volt a kocsiban ülni. Ja és én egy 78 kg-os 177 cm magas srác vagyok. Elképesztően kicsi az a kocsi. Nomeg bűnronda, de ez már szuverén megítélés kérdése.

Elküldve
Ismered a régi Aesopus mesét....

....Amúgy megvannak azok a tipikus G hibák, amik a benzinesek nem motorikus részét is jellemzik (pl. párásodás)

Ja, és ezek csak annyira Opel motorok, hogy Opelbe vannak beépítve! B)

TÉENIX

Elküldve
Úbakker! a Thalia-t ne is mond. Az apósomnak van és egyszer amikor a régi opelem szervízen volt elkértem egy Salgótarján-Vác oda vissza útvonal erejéig. A kisfiam (2 éves volt akkor) mögém ült gyerekülésben a hátsó ülésre. Hát annyira előre kellett húznom a vezető ülést, hogy a fiam beférjen, hogy a 100Km-es táv után fizikai fájdalom volt a kocsiban ülni. Ja és én egy 78 kg-os 177 cm magas srác vagyok. Elképesztően kicsi az a kocsi. Nomeg bűnronda, de ez már szuverén megítélés kérdése.

Főleg Caravanból átülve döbbenet! B) Persze nem is egy kategóriában indulnak.

Nálunk apámnak volt és van. Szóval volt neki egy 5 éves és kb. 2 hónapja becserélte az újra. Benne elektromosan állítható- fűthető tükrök, aut. légkondi, aut. lámpakapcsolás, fed. comp., stb.

Na ebbe már be tudtam úgy ülni magam mögé, hogy nem lógott ki a fejem a tetőn, mint Frédinél Dinónak. És a 180 cm-es fiamnak sem kellett a nyakát behúznia.

Külsőre is sokkal vállalhatóbb, de a beltér szürke, kemény műanyagvilága nehezen szokható.

Jut eszembe! Nem ebben a tipicban volt róla szó, de megjegyezném, hogy indításkor minden elektromos fogyasztót lekapcsol az akkumulátor védelme és a gyors, könnyű indíthatóság érdekében. Nem az akksi szar, hanem a gyári program jó.

Elküldve
Jut eszembe! Nem ebben a tipicban volt róla szó, de megjegyezném, hogy indításkor minden elektromos fogyasztót lekapcsol az akkumulátor védelme és a gyors, könnyű indíthatóság érdekében. Nem az akksi szar, hanem a gyári program jó.

Na végre!! Én is ezt mondom, nem egy két új autómnál is így volt a kezdetektől fogva ahogy átvettem.... B)

Elküldve
Na végre!! Én is ezt mondom, nem egy két új autómnál is így volt a kezdetektől fogva ahogy átvettem.... B)

Nekem is lekapcsol. Csak kulcsra müködik.

Elküldve
Tábla szerint ott (németország) készült. B)

A cabriok és a coupék Rüsselsheimi gyártásúak.

Nemár...

Az enyém alvázszám szerint Grugliasco-ban készült a Bertone-nél, szóval igazi olasz verda.

Elvileg az alvázszám 11. karaktere megmondja.

(A motor meg szentgotthárdi benne)

Elküldve
Nemár...

Az enyém alvázszám szerint Grugliasco-ban készült a Bertone-nél, szóval igazi olasz verda.

Elvileg az alvázszám 11. karaktere megmondja.

(A motor meg szentgotthárdi benne)

Csak a neve német? B)

Elküldve
Sziasztok! Szeretném megkérdezni, mi a véleményetek a gyári (GM) olajokról? Az ára kedvező, 1,6-os motorba használom.

Én nem vagyok szakértő, de a szerelőm azt mondta, hogy SOHA ne használjam, mert nem igazán jó.

Majd az okosak elmondják mit használj!

Elküldve
Lehet, hogy az is jó.

Itt egy pár cikk:

az olajról

vagy ez

hátha hasznos...

De azért ha UHUHU ha ezt használja mint "régi motoros", akkor az is referencia

Hopp nem a "válasz", hanem a "javít" gombot akartam, node már mind1 B)

Elküldve

"mert gyakori, hogy egy olajváltás alkalmával jön ki az addig csak megbúvó hiba" .......ez kva jóóóó B) ;)

konklúzió: ha nem cserélsz olajat, soha nem jön ki az az alattomos csúnya megbúvó hiba.....

Elküldve

Csak azért kérdezem, mert ha nem jó az Opel gyári olaj, akkor veszek valami minőségit. Egyébként ilyenkor télen vékonyabb olajat szoktatok használni, vagy 10-40 -est?

Elküldve
De azért ha UHUHU ha ezt használja mint "régi motoros", akkor az is referencia

Hopp nem a "válasz", hanem a "javít" gombot akartam, node már mind1 B)

nem referencia az ha én ezt használom...

a véleményem az, hogy ha a 2.8 turbo Vectra OPC be jó az 5w30 as OPEL olaj, akkor az én öreg csótányomba is megfelelő lesz....

Elküldve

Helló, lenne egy laikus kérdésem:

Most először van ABS-el rendelkező autóm, Mennyire természetes használat egy ABS-nek ha sokat dolgozik.

Ez ugye mostanság a jeges, havas utakon gyakran előfordul + én sokat járok a hegyeben is ahol havas utak vannak.

Tehát az a kérdés, hogy mennyire strapabíróak ezek?

Ja és mégegy technikai jellegű kérdés:

Ezekben a G astrákban hány csatornás, hány kerékre ható ABS van?

Elküldve
nem referencia az ha én ezt használom...

a véleményem az, hogy ha a 2.8 turbo Vectra OPC be jó az 5w30 as OPEL olaj, akkor az én öreg csótányomba is megfelelő lesz....

Akkor gyárilag is 5w30 as olaj van bennük minden opelben?

Másik kérdésem az lenne a szervo olajok szinével kapcsolatban,ugye kétféle szin létezik ha minden igaz,zöld és piros,na ezek közt mi a különbség,és melyikbe melyik valo?

Elküldve

A szervolajjal kapcsolatban nekem is lenne kérdésem mégpedig az,hogy a jelzést hol találom a tartályon,hogy meddig kell lennie a szintnek.TRW gyártmány a szervó.

Elküldve

Én meg ma reggel indulok munkába, azért ránézek kocsira menet közben fél szemmel, huh mondom de érdekes az a jobb első kerék, mintha tócsában állnék, olyan keskeny az alja... tócsa persze nincs. B)

Ráfókuszálok jobban, óóhh mondom ennek annyi, leeresztett mint a lufi.

Idegbaj azonnal elkap, biztos vmi genyadék kiszúrta mert jól esett, de lehet csak leeresztette, vagy én mentem padkának? Nem, arra emlékeznék, de sajnos nincs idő, be kell érni időre, ez bizony este 5-6-ig így marad amíg haza nem érek, addig meg bent kattogtam ezen egész nap.

Hazaértem. Hurrá.

Kocsihoz ki, csomagtartó fel, pótkerék és szerszámok ki, dísztárcsa le, csavarok meglazít, emelő fel, kerék le, megvizsgál.

Hát bazz' pont azon a részen amint állt a kerék (idegenkezűség kizárva) egy csavar állt bele szegénybe... ;)

Mind1, ez simán javítható, lesz olyan 3-4 ropi, de rendben lesz.

Addig is pótkerék fel, csavarok meghúz, próba menet, csavarok ellenőriz, minden baba.

Hétvégén irány a gumis :s

Elküldve
Én meg ma reggel indulok munkába, azért ránézek kocsira menet közben fél szemmel, huh mondom de érdekes az a jobb első kerék, mintha tócsában állnék, olyan keskeny az alja... tócsa persze nincs. B)

Ráfókuszálok jobban, óóhh mondom ennek annyi, leeresztett mint a lufi.

Idegbaj azonnal elkap, biztos vmi genyadék kiszúrta mert jól esett, de lehet csak leeresztette, vagy én mentem padkának? Nem, arra emlékeznék, de sajnos nincs idő, be kell érni időre, ez bizony este 5-6-ig így marad amíg haza nem érek, addig meg bent kattogtam ezen egész nap.

Hazaértem. Hurrá.

Kocsihoz ki, csomagtartó fel, pótkerék és szerszámok ki, dísztárcsa le, csavarok meglazít, emelő fel, kerék le, megvizsgál.

Hát bazz' pont azon a részen amint állt a kerék (idegenkezűség kizárva) egy csavar állt bele szegénybe... ;)

Mind1, ez simán javítható, lesz olyan 3-4 ropi, de rendben lesz.

Addig is pótkerék fel, csavarok meghúz, próba menet, csavarok ellenőriz, minden baba.

Hétvégén irány a gumis :s

2-3 éve történt: este garázsba be, reggel bal első lapos. Kijárunk a garázsból, és a gumi a belső felén ki van szakadva, kilátszanak a szakadt szövetszálak is. Még jó, hogy előtte való nap nem volt racing :blush:

Elküldve

ABS-el kapcsolatban,mikor ráadom a gyujtást nem világit az ABS lámpa,elinditom az autot,ahogy elindul kigyullad és egy két másodperc mulva elalszik.

Ez normális müködés igy?

Probálgattam jo jegesen hogy ráfékezek,hogy mit csinál,de megcsusztak a kerekek,ez is normális lehet?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.