seben Elküldve Január11, 2009 Elküldve Január11, 2009 milyen felni mutat jól egy caravanon? NAGY B) mi volt az, hogy ez nem opel? mire frissítettem már ki is trölted ;)
freeze Elküldve Január11, 2009 Elküldve Január11, 2009 Sziasztok! Miért van az, hogy párásodik cefetül a verda? Esőben is, hidegben is! Pollenszűrő cserélve (régi is száraz volt), belső keringetést állító motor működik (hangját hallom hogy nyit zár) és nincs rajta hagyva a belsőn! Az autó nem ázik be sehol! Valakinek valami ötlet? Köszi a segítséget! Mert az Astra párásodik. Ez típusjelenség. Az F is párásodott és a G is párásodik. a H-t nem tudom. A megoldás: - fűtés maxra - Klíma bekapcsol így eléred a maximális szárítást
freeze Elküldve Január11, 2009 Elküldve Január11, 2009 Az a baj, hogy a H astra szerintem alapvetően nem szép. Nekem olyan mint egy vonat. De hangsúlyozom ez csak magánvélemény. hmm lehet hogy maradi vagyok B) A felni az szép rajta.
urbanjozsi Elküldve Január11, 2009 Elküldve Január11, 2009 Nem rossz, csak egy kicsit túl szellős, szerintem egy "hetes osztású" szebb lenne.... Legalább könnyű tisztítani B)
ROLÓ Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 Legalább könnyű tisztítani B) Ja, és szépen látszik a tárcsafék (hátul is!).... ;)
Zachi Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 lol találtam ezüst astrán ilyen felnit itt Erre gondoltál? Threeface Frost
urbanjozsi Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 Ja, és szépen látszik a tárcsafék (hátul is!).... ;) Ahogy tetszik mondani B) :blush:
speter Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 Sok kivétel van: kivételek Jah, azért nem állít meg ha - nincs rendszám, - vakít a fényszóró, - nem világít a fényszóró - ecetera-ecetera. Szóval srácok a másik napon simán le kell venni a rendszámot, és akkor nem b*tatnak :-D
hzcs Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 Jah, azért nem állít meg ha - nincs rendszám, - vakít a fényszóró, - nem világít a fényszóró - ecetera-ecetera. Szóval srácok a másik napon simán le kell venni a rendszámot, és akkor nem b*tatnak :-D A 3-as végűeknek is jó, mert egy kis fekete szigszalag csodákra képes (8) ;) Off Ma reggel egy csigazabáló autót (peugeot) kellett kilométereken keresztül behúzatni mire elindult, és átlépte a mágikus 85 fokos határt a vízmérő B) Legalább kicsit felmelegítette a garázst. /Off
freeze Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 Erre gondoltál? Threeface Frost Ez a fenti felni nem a MIM savona, bár nagyon hasonlít és szép is. Ez az: De lehet, hogy valamit félreértettem a beszélgetésben, akkor bocs, de minden esetre a MIM kerék az ez
seben Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 őőő miért van olyan érzésem, hogy ez a kocsi ijesztó lehet B) bocs, hogy nem opel de asszem én mennék vele egy két kört clio
gabesz76 Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 Ja, újszerű állapot B) A szalonban dolgozók szaladgáltak vele, tudod olyan kímélő módon.
Zachi Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 Ez a fenti felni nem a MIM savona, bár nagyon hasonlít és szép is. ... De lehet, hogy valamit félreértettem a beszélgetésben, akkor bocs, de minden esetre a MIM kerék az ez Igen, a MIM felnire mutató linket seben még az elején megtalálta. Amit én találtam - Threeface - az kb. egy árban és stílusban van a MIM-mel. Az ezüst Astrán nem volt kivehető a felni márkája és csak később vettem észre, hogy a kép a CS-ról származik. Akkor ott minden info meg van töviről hegyire. Amúgy én az ilyesmit szeretem/szeretném és legalább 16"-os méretben: Tudom! Nehéz tisztán tartani! B)
freeze Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 Igen, a MIM felnire mutató linket seben még az elején megtalálta. Amit én találtam - Threeface - az kb. egy árban és stílusban van a MIM-mel. Az ezüst Astrán nem volt kivehető a felni márkája és csak később vettem észre, hogy a kép a CS-ról származik. Akkor ott minden info meg van töviről hegyire. Amúgy én az ilyesmit szeretem/szeretném és legalább 16"-os méretben: Tudom! Nehéz tisztán tartani! B) Jó lenne, ha ez is egy árban lenne a MIM-el ;)
setupman Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 Visszatérve a padkás kamikaze akciómhoz, ma voltam futómű állításon és hál' Istennek maradandó károsodás, ferdülés nélkül megúsztam a dolgot. Egyedül a felnit dobhatom a kukába. Látván a padka sérülését, nem gondoltam volna, hogy ennyivel megúszom. Viszont kegyetlenül el volt állítódva, nem tudom milyen mértékegységben, lehet h fokban de +3 volt az eltérés, kicsit húzott is jobbra. Azért még figyelgetem a jeleket, nem-e zörög valami.
api Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 Halihó! Szeretnék egy hátsó szárnyat az autómra Classic II 5 ajtós,de nem tudom,hogy van felfogatva a szélén. B) Mert nem szeretném megfúrni a hátsó ajtót még csak 4 hónapos szegény autó. Ha valaki tudja, hogy hogy van felfogatva jó volna ha megírná. ;)
Amusing Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 Halihó! Szeretnék egy hátsó szárnyat az autómra Classic II 5 ajtós,de nem tudom,hogy van felfogatva a szélén. B) Mert nem szeretném megfúrni a hátsó ajtót még csak 4 hónapos szegény autó. Ha valaki tudja, hogy hogy van felfogatva jó volna ha megírná. ;) felrakhatod pillanatragasztóval is;) de csak fúrással lehet jól felrakni
uhuhu Elküldve Január12, 2009 Szerző Elküldve Január12, 2009 ma olajat cseréltünk a paripába... 6.000 km alatt egy csepp se fogyott el... asszem bejáratódottnak lehet tekinteni. szeretem mostmá ezt a hálátlan szajhát... B)
Zachi Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 Jó lenne, ha ez is egy árban lenne a MIM-el :blush: "Merjünk nagyot álmodni!" Felniről jut eszembe! Egyszer már körüljártuk a témát, de nem emlékszem és nem is találom a végső konklúzióját. ;) Nevezetesen arról volna szó, hogy miért van, és mi a különbség a 4 ill. 5 kerékcsavaros megoldás között azon az 1db csavaron kívül? Arra emlékszem, hogy nem a fékrendszer miatt, nem az önsúly miatt és nem az évjárat miatt (ezt a 4 csavar-5 csavar játékot a H-nál is eljátszották). De akkor miért is!? B)
Boldizsar Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 "Merjünk nagyot álmodni!" Felniről jut eszembe! Egyszer már körüljártuk a témát, de nem emlékszem és nem is találom a végső konklúzióját. ;) Nevezetesen arról volna szó, hogy miért van, és mi a különbség a 4 ill. 5 kerékcsavaros megoldás között azon az 1db csavaron kívül? Arra emlékszem, hogy nem a fékrendszer miatt, nem az önsúly miatt és nem az évjárat miatt (ezt a 4 csavar-5 csavar játékot a H-nál is eljátszották). De akkor miért is!? B) Talán motorméret? 1.8.tól felfelé hátul tárcsafék és 5 csavar nem? De lehet rosszul tudom....
Balázs Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 Sziasztok! Egy kevéske információra lenne szükségem g astrával kapcsolatban. A testvérem most szeretne venni egy g opc-t sima szívó motorral és az lenne a kérdésem , hogy milyen hibákra érdemes figyelni ennél a típusnál. Úgy általában a g astra hibái is érdekelnének ,mivel nekem f van és nem nagyon ismerem a fiatalabb testvért. ;) Minden segítséget előre is köszönök! B) Balázs
NeedForSpeed Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 Mert az Astra párásodik. Ez típusjelenség. Az F is párásodott és a G is párásodik. a H-t nem tudom. A megoldás: - fűtés maxra - Klíma bekapcsol így eléred a maximális szárítást Nálam klíma nélkül is működik, de csak ha a szévédőre van minden irányítva, bár akkor a MAX gomb meg letilt. Ha klímával lábra is hajtom maxon, akkor a két ajtónál nemkis ütemben elkezd párásodni az autó. Afűtés minden esetben fullra volt tekerve.
NeedForSpeed Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 Talán motorméret? 1.8.tól felfelé hátul tárcsafék és 5 csavar nem? De lehet rosszul tudom.... DE. Nem láttam még négy csavaros tárcsás hátsó hidat.
Recommended Posts