Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Jó kis maxolenes samponnal alaposan. Illetve befújni a kocsit samponnal majd öblíteni. Én igy nyomom. amikor tiszta meg áttörölni azokat a helyeket ahol megállhatott a sós lé.Aztán tavasszal nagyon alapos mosás. nyáron meg hetente alapos mosás, de akkor már egyszerübb

Link to comment
Megosztás:

jah, ilyen hidegben egy mosás.....mondjuk, abban igaz lehet, hogy éjjel lemosod, azt ráfagy, a jégen meg minden csúszik....tavasszal meg kiolvasztod B)

vagy lemosod évente 3-szor....kb minden templomba járás előtt ;)

de komolyan, sztem hülyeség ennyiszer lemosni, vagy ha már ennyiszer akarod, akkor meg kézimosó és 1x simán vizzel

Link to comment
Megosztás:

jah, ilyen hidegben egy mosás.....mondjuk, abban igaz lehet, hogy éjjel lemosod, azt ráfagy, a jégen meg minden csúszik....tavasszal meg kiolvasztod B)

vagy lemosod évente 3-szor....kb minden templomba járás előtt ;)

de komolyan, sztem hülyeség ennyiszer lemosni, vagy ha már ennyiszer akarod, akkor meg kézimosó és 1x simán vizzel

Szerintem is csak kézi automoso,mert aztán lehet több lesz a kár mint egy garázs ára........

Link to comment
Megosztás:

No para! Kezelési utasítás autóápolási fejezet (214.oldaltól).

Nálunk a céges autók kapnak apait-anyait (G és H széria), de fűtött garázst meg heti mosást nem. A külcsinyre nem lehet panasz, igaz cégesautófehér a korrekt színmeghatározásuk. Sem az aljuk, sem a javított karosszériaelemek nem indultak oszlásnak. Az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy mindent szakszervizben csináltatnak.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Van egy ismerosom aki alkalmazta a központi kijelzőn a sebesseg megjelenítesere a ketgombos modszert a központi kijelzőn(egyszerre megnyomni az óraállítás gombjait). Mielőtt visszater a normalis kijelzésre kiír a kijelző egy "K" betűt két számot és egy "B" betűt.

Nem tudjatok véletlenül mit jelenthet?

előre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Van egy ismerosom aki alkalmazta a központi kijelzőn a sebesseg megjelenítesere a ketgombos modszert a központi kijelzőn(egyszerre megnyomni az óraállítás gombjait). Mielőtt visszater a normalis kijelzésre kiír a kijelző egy "K" betűt két számot és egy "B" betűt.

Nem tudjatok véletlenül mit jelenthet?

előre is köszi

Ezt Én is próbáltam, sebeséget nem ír ki.....

Link to comment
Megosztás:

Üdv a klubban

Tavaly ugyanígy jártam, csak én a jobb hátsóval. Nekem komplett hátsó híd csere lett, mivel sikerült kiütnöm a silentet. Az egászbe végül is az lett a jó, hogy ha már csere akkor tárcsás hátsó híd került be!

Mennyibe került a hátsó tárcsás híd? Érezhető a fékhatás? Hány csavaros?

Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Ezt Én is próbáltam, sebeséget nem ír ki.....

Nekem kiirja a sebességet....

Menet közben,két gomb egyszerre megynyom nyomva tart....elenged....majd kiirja asebességet pár másodpercre és akkor jön az a három betü majd visszaáll az eredeti jelzésre....

De mi lehet az a 3 betü tényleg?????

Link to comment
Megosztás:

Mennyibe került a hátsó tárcsás híd? Érezhető a fékhatás? Hány csavaros?

Köszi.

Árat én nem tudok mondani. Érdeklődj bontóban vagy lehet, hogy lesz valakinek itt is infoja.

Fékhatásbeli különbséget látványosan átlagos igénybevétel mellett nem tapasztaltam. Viszont erős, hosszan tartó igénybevétel esetén érezhetően jobb, nem csökken olyan mértékben. Nem véletlen a térhódítása. Ja és a kéziféket sem kell kitépni a padlóból.

Urbanjozsi - a képek alapján - ugyanazt a 4X100-ast építette be, mint ami nekem gyárilag van. 5 csavaros kivitelről vagy azzá átépíthetőségről majd nyilatkozik más.

Link to comment
Megosztás:

érdekes mert a sebességet kiírta es utana jelent ez meg...a sogoromnak is G Astraja van neki a vilag minden kincséért sem tudjuk elohozni, pedig az meg eredeti német.

Az enyim Classic 2 2007, de sehol semit nem ír, pedigma is probáltam hazafele....

Link to comment
Megosztás:

érdekes mert a sebességet kiírta es utana jelent ez meg...a sogoromnak is G Astraja van neki a vilag minden kincséért sem tudjuk elohozni, pedig az meg eredeti német.

Nekem anno a Calibránál rémlik hasonló funkció, ott mintha a BC (útjeladó?) kódját írta volna ki pár másodpercre a sebesség megjelenítése után. Nem lehet hogy csak azokban az autókban tudjátok ezt a funkciót előhozni amelyikben van fedélzeti Computer? (amelyik ír átlagfogyit, pillanatnyi fogyit, megtehető utat, miegymást...) Nekem a Coupéban nincs ilyen, úgyhogy sztem nálam sem működne. B)

Link to comment
Megosztás:

UFF!

Általánosságban kérdezem:

Többen mondják, hogy a gépi autómossó nem jó dolgog, mert kárt tehet a kocsiban.

Milyen kárt tehet? összekarcolják a kefék? Erregondoltok?

És igaz ez a vileda kendős mosóra is? Mert nálunk ilyen van.

Vagy más a probléma vele?

Kösz....

Link to comment
Megosztás:

UFF!

Általánosságban kérdezem:

Többen mondják, hogy a gépi autómossó nem jó dolgog, mert kárt tehet a kocsiban.

Milyen kárt tehet? összekarcolják a kefék? Erregondoltok?

És igaz ez a vileda kendős mosóra is? Mert nálunk ilyen van.

Vagy más a probléma vele?

Kösz....

Hát én nem tudom, én millió alkalommal voltam gépi mosóban, soha semmi gondom nem volt.

Amit én hallottam, bár lehet félrefüleltem vagy csak szimplán butaság gépi mosókkal kapcsolatban, hogy a metálfényezett kocsiknak nem biztos tetszik a mosó görgők szálai, karcosodhat, de nekem eddig sosem volt metál fényezett autóm B)

Amúgy itt egy cikk erről:

Mindegy hogy áll az autó vagy húzzák, hogy kefe vagy rongy csapkodja, a gépi mosó menthetetlenül karcolja a fényezést. Ezzel nincs mit tenni, aki mást mond hazudik.

A gépi mosó karcol

Link to comment
Megosztás:

Hát én nem tudom, én millió alkalommal voltam gépi mosóban, soha semmi gondom nem volt.

Amit én hallottam, bár lehet félrefüleltem vagy csak szimplán butaság gépi mosókkal kapcsolatban, hogy a metálfényezett kocsiknak nem biztos tetszik a mosó görgők szálai, karcosodhat, de nekem eddig sosem volt metál fényezett autóm B)

Amúgy itt egy cikk erről:

A gépi mosó karcol

Régi autómmal rendszeresen jártam gépi mosóba. Mindig mikor lusta voltam, és mentem valahova, akkor beugrottam és go!

Egy iilyen alkalommal. Cucc a kocsiba indulás a mosóba me nem érünk rá. Begurulok, program be, kész, go.

120 km-el alrébb megálltam egy parkolóba elintézni folyó ügyeket. Megyek a kocsihoz nézem a tetejét, há mondom itt valami nem ######a.

A kocsi tetején, annak a bal sarkába kb 2 tenyérnyi helyen fajszál vékonynál erősebb, mély karcolások keletkeztek. Majdnem letéptem a saját fejem, de már nem mentem vissza reklamálni. De azóta se megyek ilyen mosóba........

Link to comment
Megosztás:

Nekem anno a Calibránál rémlik hasonló funkció, ott mintha a BC (útjeladó?) kódját írta volna ki pár másodpercre a sebesség megjelenítése után. Nem lehet hogy csak azokban az autókban tudjátok ezt a funkciót előhozni amelyikben van fedélzeti Computer? (amelyik ír átlagfogyit, pillanatnyi fogyit, megtehető utat, miegymást...) Nekem a Coupéban nincs ilyen, úgyhogy sztem nálam sem működne. B)

Nekem egy F astram van, az kiirja, de csak 53 km/h óráig. ugyhogy nem tudom i lehet az oka

Link to comment
Megosztás:

Én eddig nem tapasztalatm ilyet, hogy a gépi mosó karcolna. Általában a MOL legolcsóbb mosását kapta, de semmi ilyen jellelgű nem volt. De amióta van az "olcsó" kézimosó, azóta azt kapja. százas=1 perc eddig jó, de azért a nagy nyomás tud érdekes dolgokat művelni....

Link to comment
Megosztás:

segítsetek légyszi, sehogy sem tudok rájönni, hogy hogy kell a --------------------- alá írni információkat pl ezt: Astra calssic II Z14XEP caravan

Menj a vezérlőpultba (jobb oldat fenn)

És ott a bal oldali kezelősávban pedig az aláírás szerkesztésbe. Ott amit beírsz az lesz a --------------- alatt

ÜDV:frz

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.