tgabika76 Elküldve Január6, 2009 Elküldve Január6, 2009 Nekem is van, én arra használom hogy a télen garázsban álló autó még pluszban le van takarva vele hogy ne porosodjon tavaszig... B)
urbanjozsi Elküldve Január6, 2009 Elküldve Január6, 2009 Na akkor áruld el,mert az omiban is úgy van,a B vekiben is. Kiváncsi vagyok a G-ben hogy van... B) Magát a tárcsát fogja meg akkor?Nincs belül egy kisebb dob? Elárulom: nincs benne dob!!! A kézifénél egy excenter mozgatja a dugíttyút, amit egy spirálrugó húz vissza alapállásba. Itt már egyszer illusztráltam is
ha4nz Elküldve Január6, 2009 Elküldve Január6, 2009 Télen inkább gyakrabban mosasd a kocsit,de amennyiért manapság megy a kocsi+alvázmosás abból kb 5 alkalom után visszajöhetegy havi garázsbérlet ára. Kívánom hogy találj egy lehetőleg fűtött garázst a gépsasnak!
dionaea Elküldve Január6, 2009 Elküldve Január6, 2009 Jó kis maxolenes samponnal alaposan. Illetve befújni a kocsit samponnal majd öblíteni. Én igy nyomom. amikor tiszta meg áttörölni azokat a helyeket ahol megállhatott a sós lé.Aztán tavasszal nagyon alapos mosás. nyáron meg hetente alapos mosás, de akkor már egyszerübb
Colin Elküldve Január6, 2009 Elküldve Január6, 2009 jah, ilyen hidegben egy mosás.....mondjuk, abban igaz lehet, hogy éjjel lemosod, azt ráfagy, a jégen meg minden csúszik....tavasszal meg kiolvasztod B) vagy lemosod évente 3-szor....kb minden templomba járás előtt ;) de komolyan, sztem hülyeség ennyiszer lemosni, vagy ha már ennyiszer akarod, akkor meg kézimosó és 1x simán vizzel
Tibi(1) Elküldve Január6, 2009 Elküldve Január6, 2009 jah, ilyen hidegben egy mosás.....mondjuk, abban igaz lehet, hogy éjjel lemosod, azt ráfagy, a jégen meg minden csúszik....tavasszal meg kiolvasztod B) vagy lemosod évente 3-szor....kb minden templomba járás előtt ;) de komolyan, sztem hülyeség ennyiszer lemosni, vagy ha már ennyiszer akarod, akkor meg kézimosó és 1x simán vizzel Szerintem is csak kézi automoso,mert aztán lehet több lesz a kár mint egy garázs ára........
freeze Elküldve Január6, 2009 Elküldve Január6, 2009 Szerintem is csak kézi automoso,mert aztán lehet több lesz a kár mint egy garázs ára........ köszi a sok választ... a viledás autómosó is gáz? vagy nem az a lényeg?
Zachi Elküldve Január6, 2009 Elküldve Január6, 2009 No para! Kezelési utasítás autóápolási fejezet (214.oldaltól). Nálunk a céges autók kapnak apait-anyait (G és H széria), de fűtött garázst meg heti mosást nem. A külcsinyre nem lehet panasz, igaz cégesautófehér a korrekt színmeghatározásuk. Sem az aljuk, sem a javított karosszériaelemek nem indultak oszlásnak. Az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy mindent szakszervizben csináltatnak.
csaba77 Elküldve Január6, 2009 Elküldve Január6, 2009 Sziasztok, Van egy ismerosom aki alkalmazta a központi kijelzőn a sebesseg megjelenítesere a ketgombos modszert a központi kijelzőn(egyszerre megnyomni az óraállítás gombjait). Mielőtt visszater a normalis kijelzésre kiír a kijelző egy "K" betűt két számot és egy "B" betűt. Nem tudjatok véletlenül mit jelenthet? előre is köszi
imy Elküldve Január7, 2009 Elküldve Január7, 2009 Sziasztok, Van egy ismerosom aki alkalmazta a központi kijelzőn a sebesseg megjelenítesere a ketgombos modszert a központi kijelzőn(egyszerre megnyomni az óraállítás gombjait). Mielőtt visszater a normalis kijelzésre kiír a kijelző egy "K" betűt két számot és egy "B" betűt. Nem tudjatok véletlenül mit jelenthet? előre is köszi Ezt Én is próbáltam, sebeséget nem ír ki.....
Tomi 1.6 Elküldve Január7, 2009 Elküldve Január7, 2009 Üdv a klubban Tavaly ugyanígy jártam, csak én a jobb hátsóval. Nekem komplett hátsó híd csere lett, mivel sikerült kiütnöm a silentet. Az egászbe végül is az lett a jó, hogy ha már csere akkor tárcsás hátsó híd került be! Mennyibe került a hátsó tárcsás híd? Érezhető a fékhatás? Hány csavaros? Köszi.
Tibi(1) Elküldve Január7, 2009 Elküldve Január7, 2009 Ezt Én is próbáltam, sebeséget nem ír ki..... Nekem kiirja a sebességet.... Menet közben,két gomb egyszerre megynyom nyomva tart....elenged....majd kiirja asebességet pár másodpercre és akkor jön az a három betü majd visszaáll az eredeti jelzésre.... De mi lehet az a 3 betü tényleg?????
Zachi Elküldve Január7, 2009 Elküldve Január7, 2009 Mennyibe került a hátsó tárcsás híd? Érezhető a fékhatás? Hány csavaros? Köszi. Árat én nem tudok mondani. Érdeklődj bontóban vagy lehet, hogy lesz valakinek itt is infoja. Fékhatásbeli különbséget látványosan átlagos igénybevétel mellett nem tapasztaltam. Viszont erős, hosszan tartó igénybevétel esetén érezhetően jobb, nem csökken olyan mértékben. Nem véletlen a térhódítása. Ja és a kéziféket sem kell kitépni a padlóból. Urbanjozsi - a képek alapján - ugyanazt a 4X100-ast építette be, mint ami nekem gyárilag van. 5 csavaros kivitelről vagy azzá átépíthetőségről majd nyilatkozik más.
csaba77 Elküldve Január7, 2009 Elküldve Január7, 2009 Ezt Én is próbáltam, sebeséget nem ír ki..... érdekes mert a sebességet kiírta es utana jelent ez meg...a sogoromnak is G Astraja van neki a vilag minden kincséért sem tudjuk elohozni, pedig az meg eredeti német.
urbanjozsi Elküldve Január7, 2009 Elküldve Január7, 2009 Mennyibe került a hátsó tárcsás híd? Érezhető a fékhatás? Hány csavaros? Köszi. A bontott híd tárcsafékestől 25000Ft, kézifékköttél 15000Ft, fékcsövek 7000Ft
imy Elküldve Január7, 2009 Elküldve Január7, 2009 érdekes mert a sebességet kiírta es utana jelent ez meg...a sogoromnak is G Astraja van neki a vilag minden kincséért sem tudjuk elohozni, pedig az meg eredeti német. Az enyim Classic 2 2007, de sehol semit nem ír, pedigma is probáltam hazafele....
tgabika76 Elküldve Január7, 2009 Elküldve Január7, 2009 érdekes mert a sebességet kiírta es utana jelent ez meg...a sogoromnak is G Astraja van neki a vilag minden kincséért sem tudjuk elohozni, pedig az meg eredeti német. Nekem anno a Calibránál rémlik hasonló funkció, ott mintha a BC (útjeladó?) kódját írta volna ki pár másodpercre a sebesség megjelenítése után. Nem lehet hogy csak azokban az autókban tudjátok ezt a funkciót előhozni amelyikben van fedélzeti Computer? (amelyik ír átlagfogyit, pillanatnyi fogyit, megtehető utat, miegymást...) Nekem a Coupéban nincs ilyen, úgyhogy sztem nálam sem működne. B)
freeze Elküldve Január8, 2009 Elküldve Január8, 2009 UFF! Általánosságban kérdezem: Többen mondják, hogy a gépi autómossó nem jó dolgog, mert kárt tehet a kocsiban. Milyen kárt tehet? összekarcolják a kefék? Erregondoltok? És igaz ez a vileda kendős mosóra is? Mert nálunk ilyen van. Vagy más a probléma vele? Kösz....
starchild83 Elküldve Január8, 2009 Elküldve Január8, 2009 UFF! Általánosságban kérdezem: Többen mondják, hogy a gépi autómossó nem jó dolgog, mert kárt tehet a kocsiban. Milyen kárt tehet? összekarcolják a kefék? Erregondoltok? És igaz ez a vileda kendős mosóra is? Mert nálunk ilyen van. Vagy más a probléma vele? Kösz.... Hát én nem tudom, én millió alkalommal voltam gépi mosóban, soha semmi gondom nem volt. Amit én hallottam, bár lehet félrefüleltem vagy csak szimplán butaság gépi mosókkal kapcsolatban, hogy a metálfényezett kocsiknak nem biztos tetszik a mosó görgők szálai, karcosodhat, de nekem eddig sosem volt metál fényezett autóm B) Amúgy itt egy cikk erről: Mindegy hogy áll az autó vagy húzzák, hogy kefe vagy rongy csapkodja, a gépi mosó menthetetlenül karcolja a fényezést. Ezzel nincs mit tenni, aki mást mond hazudik. A gépi mosó karcol
Handbrake Elküldve Január8, 2009 Elküldve Január8, 2009 Hát én nem tudom, én millió alkalommal voltam gépi mosóban, soha semmi gondom nem volt. Amit én hallottam, bár lehet félrefüleltem vagy csak szimplán butaság gépi mosókkal kapcsolatban, hogy a metálfényezett kocsiknak nem biztos tetszik a mosó görgők szálai, karcosodhat, de nekem eddig sosem volt metál fényezett autóm B) Amúgy itt egy cikk erről: A gépi mosó karcol Régi autómmal rendszeresen jártam gépi mosóba. Mindig mikor lusta voltam, és mentem valahova, akkor beugrottam és go! Egy iilyen alkalommal. Cucc a kocsiba indulás a mosóba me nem érünk rá. Begurulok, program be, kész, go. 120 km-el alrébb megálltam egy parkolóba elintézni folyó ügyeket. Megyek a kocsihoz nézem a tetejét, há mondom itt valami nem ######a. A kocsi tetején, annak a bal sarkába kb 2 tenyérnyi helyen fajszál vékonynál erősebb, mély karcolások keletkeztek. Majdnem letéptem a saját fejem, de már nem mentem vissza reklamálni. De azóta se megyek ilyen mosóba........
csaba77 Elküldve Január8, 2009 Elküldve Január8, 2009 Nekem anno a Calibránál rémlik hasonló funkció, ott mintha a BC (útjeladó?) kódját írta volna ki pár másodpercre a sebesség megjelenítése után. Nem lehet hogy csak azokban az autókban tudjátok ezt a funkciót előhozni amelyikben van fedélzeti Computer? (amelyik ír átlagfogyit, pillanatnyi fogyit, megtehető utat, miegymást...) Nekem a Coupéban nincs ilyen, úgyhogy sztem nálam sem működne. B) Nekem egy F astram van, az kiirja, de csak 53 km/h óráig. ugyhogy nem tudom i lehet az oka
Colin Elküldve Január8, 2009 Elküldve Január8, 2009 Én eddig nem tapasztalatm ilyet, hogy a gépi mosó karcolna. Általában a MOL legolcsóbb mosását kapta, de semmi ilyen jellelgű nem volt. De amióta van az "olcsó" kézimosó, azóta azt kapja. százas=1 perc eddig jó, de azért a nagy nyomás tud érdekes dolgokat művelni....
seben Elküldve Január8, 2009 Elküldve Január8, 2009 segítsetek légyszi, sehogy sem tudok rájönni, hogy hogy kell a --------------------- alá írni információkat pl ezt: Astra calssic II Z14XEP caravan
freeze Elküldve Január8, 2009 Elküldve Január8, 2009 segítsetek légyszi, sehogy sem tudok rájönni, hogy hogy kell a --------------------- alá írni információkat pl ezt: Astra calssic II Z14XEP caravan Menj a vezérlőpultba (jobb oldat fenn) És ott a bal oldali kezelősávban pedig az aláírás szerkesztésbe. Ott amit beírsz az lesz a --------------- alatt ÜDV:frz
Recommended Posts