1.2 gcc Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Egy kis elmélet: http://mobilarena.hu/teszt/fm-transmitter_...er_elmelet.html Ha kiválasztottad a készüléket, vásárlás előtt keress rá típus alapján akár a Google-ban! Jó mazsolázást! Köszönöm a választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi(1) Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Urak!!!!! Ma kiprobáltam egy dolgot az auton. Szoval beültem az autoba,ajtok becsukva,kulcs a kezemben. Gondoltam kiprobálom azt a dolgot hogyha kétszer nyomom meg az ajto zárás gombot a távirányiton,akkor belülröl lehet e nyitni. De megnyomtam egyszer a gombot és akkor sem lehet nyitni belülröl,viszont ha megnyomom mégegyszer azaz egymás után kétszer,akkor az elsö nyomás után,mikor lezárodnak az ajtok,a második nyomásnál is hallani valamit mint a zárásnál,de ugyanugy marad minden. Ezt eltudja valaki magyarázni nekem???? Másik levettem az olajbetöltö fedelet,kupakot,és a kupak alja egy helyen olyan fehér,trutyi szerü volt.... Mi lehet ez????? Kiváncsian várom a kérdéseimre az okosságot,és elöre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Az olaj-víz keveréke, az olaj tartalmaz némi vizet is bár ezt a szakik jobban el tudják magyarázni. Ennek a kiküszöbölésére szokás beépíteni szeparátorokat (magyarosabban vízleválasztó) azaz kartergáz szűrőt. Próbáld ki mi történik ha pár csepp olajat összekeversz szintén pár csepp vízzel, hasonló színe lesz! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 1.2 gcc: Egy apróság, ha van a közeledben olyan, akinek pacemaker-e van, akkor nem ajánlom a transmitter használatát. Tibi(1): Második katt az a riasztót kellene aktiválnia..... És akkor jöjjön az én kérdésem. Ki mit hallott illetve milyen tapasztalatai vannak Astra G 2.2-es motorjával? Link to comment Megosztás: More sharing options...
TibAnd Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Megtudná valaki mondani hogy a kormányt milyen és mekorra szerszámmal lehet leszedni mert az előző tulajnál javították a gyújtáskapcsolót és a kormány rosszul rakták vissza.Egyenesben egy kissé balra áll a kormány és ez eléggé zavaró. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Urak!!!!! Ma kiprobáltam egy dolgot az auton. Szoval beültem az autoba,ajtok becsukva,kulcs a kezemben. Gondoltam kiprobálom azt a dolgot hogyha kétszer nyomom meg az ajto zárás gombot a távirányiton,akkor belülröl lehet e nyitni. De megnyomtam egyszer a gombot és akkor sem lehet nyitni belülröl,viszont ha megnyomom mégegyszer azaz egymás után kétszer,akkor az elsö nyomás után,mikor lezárodnak az ajtok,a második nyomásnál is hallani valamit mint a zárásnál,de ugyanugy marad minden. Ezt eltudja valaki magyarázni nekem???? Másik levettem az olajbetöltö fedelet,kupakot,és a kupak alja egy helyen olyan fehér,trutyi szerü volt.... Mi lehet ez????? Kiváncsian várom a kérdéseimre az okosságot,és elöre is köszönöm. Pedig nálam elsőre lehet bentről nyitni, másodiknál meg reteszeli (Z14XEP 2007\12) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi(1) Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Pedig nálam elsőre lehet bentről nyitni, másodiknál meg reteszeli (Z14XEP 2007\12) Akkor ez érdekes... Enyém is 1.4 xep 2007.04 Neked van bent riaszto? Nekem nincs ,de akkor mint ahogy valaki irta nekem itt,elsöre reteszel,másodiknak meg a riasztot kellene kapcsolni,de mivel az nincs bent.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Pedig nálam elsőre lehet bentről nyitni, másodiknál meg reteszeli (Z14XEP 2007\12) nekem is így működik Z16XEP Caravan 2005/06 ja és nincs riasztó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi(1) Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 nekem is így működik Z16XEP Caravan 2005/06 ja és nincs riasztó Na akkor nálam a bibi de mégis mi????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 az enyém az X14XE motorkodu.....és riasztós. lehet ezért van különbség, meg gondolom a motorvezérlő elektronika miatt is Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Na akkor nálam a bibi de mégis mi????? A belülről nyitni nálad mit jelent? Mert a kilinccsel nem lehet elsőre sem nyitni ez igaz, de a 2. után sehogy sem tudsz kijönni a kocsiból, még akkor sem ha felhúzod az ajtózárat így érted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Valakinél elsőre is reteszelhet az ajtózár és ez így is természetes de ez nem feltétlenül függ öszze a riasztó meglétével. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi(1) Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 A belülről nyitni nálad mit jelent? Mert a kilinccsel nem lehet elsőre sem nyitni ez igaz, de a 2. után sehogy sem tudsz kijönni a kocsiból, még akkor sem ha felhúzod az ajtózárat így érted? Komkrétan csak a kilincses dolgo néztem,hogy kilincsel sehogy sem nyilott,egynyomásra sem és kettöre sem,belülröl Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Komkrétan csak a kilincses dolgo néztem,hogy kilincsel sehogy sem nyilott,egynyomásra sem és kettöre sem,belülröl No akkor nem a lényeget nézted. :rolleyes: A lényeg, hogy a 2. után sehogy sem tudsz kijönni, kivéve a kulcsot persze.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Megtudná valaki mondani hogy a kormányt milyen és mekorra szerszámmal lehet leszedni mert az előző tulajnál javították a gyújtáskapcsolót és a kormány rosszul rakták vissza.Egyenesben egy kissé balra áll a kormány és ez eléggé zavaró. Én légzsákos kormányt inkább nem piszkálnék, elviszed az autót futóműállításra (erre felénk ~3-4000 FT) és akkor a kormány is egyenesen fog állni, meg legalább a futóműved is beállítják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
setupman Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Kis csemege újévre: Egy lefagyásnak, a "fehér" aszfaltnak, némi vagányságnak és a "rutinnak" köszönhetően sikerült padkát fognom 25-30-as tempónál jobb első kerékkel, kanyarban :) Oké, legközelebb lassabban veszem be. A padka magassága kb. 10cm, még ez volt a szerencse, különben fal. Dísztárcsa lerepült, sértetlen. Viszont a felni csúnyán benyomódott a peremén, kicsit lehorzsolva a szélét, kerék nem eresztett le. Kicsit oldalasan sikerült elkapnom a padkát. Elindulva a kormány nem vészesen szitált, autó stabil maradt, városi 50-nél is, de nem erőltettem ezt a tempót. Érezhetően húzott jobbra, de nem szedte ki a kezemből a kormányt. muszáj volt egy helyre bemennem, a kerékcsere előtt, a benzinkút éppen útba esett. Fél órát állt az autó, a kerék akkor sem eresztett le. Irány a benzinkút. Pótkerekem eredeti /60-as nyári. Őt felraktam a jobb hátsó kerék helyére, a hátsó került előre, a sérült a csomagtartóba. Viszont a téligumik /65-ösek. Szitálás megszűnt, jobbra húzás minimális lett, viszont a kormány jobbra "dől" sacc/kb 2 fokot. Lehet ehhez bármi köze az egyetlen /60-as guminak, vagy szimplán a futómű állítódott el, ami 1000%? Sérülést így laikus szemmel nem láttam a tengelyen, leszedve a kereket, nem áll semmi ferdén, terhelten is jól áll a kerék, 20km-es út alatt nem volt semmi gond. Nem nagyon fogom használni az autót míg ki nem cserélem a felnit hétfőn, utána irány futómű állítás. Szerintetek számíthatok valami meglepetésre? Futómű generál csaknem? Felérhetett a dolog egy nagy kátyúval, habár nem szépít a dolgon. Legalább azt értékeljétek, hogy őszinte voltam. Meg egy hatalmas nagy barom. A sortüzet saját magam kérném. Mindenkinek megvan a maga tanulópénze, de higgyétek el, hogy bármily paradox dolog a fenti sorokat olvasva amúgy vigyázok az autómra. :rolleyes: Tényleg ne szidjatok, röhögjetek egy jót magatokba, vérciki volt leírni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Kis csemege újévre: Egy lefagyásnak, a "fehér" aszfaltnak, némi vagányságnak és a "rutinnak" köszönhetően sikerült padkát fognom 25-30-as tempónál jobb első kerékkel, kanyarban :) Oké, legközelebb lassabban veszem be. A padka magassága kb. 10cm, még ez volt a szerencse, különben fal. Dísztárcsa lerepült, sértetlen. Viszont a felni csúnyán benyomódott a peremén, kicsit lehorzsolva a szélét, kerék nem eresztett le. Kicsit oldalasan sikerült elkapnom a padkát. Elindulva a kormány nem vészesen szitált, autó stabil maradt, városi 50-nél is, de nem erőltettem ezt a tempót. Érezhetően húzott jobbra, de nem szedte ki a kezemből a kormányt. muszáj volt egy helyre bemennem, a kerékcsere előtt, a benzinkút éppen útba esett. Fél órát állt az autó, a kerék akkor sem eresztett le. Irány a benzinkút. Pótkerekem eredeti /60-as nyári. Őt felraktam a jobb hátsó kerék helyére, a hátsó került előre, a sérült a csomagtartóba. Viszont a téligumik /65-ösek. Szitálás megszűnt, jobbra húzás minimális lett, viszont a kormány jobbra "dől" sacc/kb 2 fokot. Lehet ehhez bármi köze az egyetlen /60-as guminak, vagy szimplán a futómű állítódott el, ami 1000%? Sérülést így laikus szemmel nem láttam a tengelyen, leszedve a kereket, nem áll semmi ferdén, terhelten is jól áll a kerék, 20km-es út alatt nem volt semmi gond. Nem nagyon fogom használni az autót míg ki nem cserélem a felnit hétfőn, utána irány futómű állítás. Szerintetek számíthatok valami meglepetésre? Futómű generál csaknem? Felérhetett a dolog egy nagy kátyúval, habár nem szépít a dolgon. Legalább azt értékeljétek, hogy őszinte voltam. Meg egy hatalmas nagy barom. A sortüzet saját magam kérném. Mindenkinek megvan a maga tanulópénze, de higgyétek el, hogy bármily paradox dolog a fenti sorokat olvasva amúgy vigyázok az autómra. :rolleyes: Tényleg ne szidjatok, röhögjetek egy jót magatokba, vérciki volt leírni. :) Üdv a klubban Tavaly ugyanígy jártam, csak én a jobb hátsóval. Nekem komplett hátsó híd csere lett, mivel sikerült kiütnöm a silentet. Az egászbe végül is az lett a jó, hogy ha már csere akkor tárcsás hátsó híd került be! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Biztos ami biztos felnicsere,futómű beállításaés ha utána vmi nem stimmel kezdhetsz aggódni :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Üdv a klubban Tavaly ugyanígy jártam, csak én a jobb hátsóval. Nekem komplett hátsó híd csere lett, mivel sikerült kiütnöm a silentet. Az egászbe végül is az lett a jó, hogy ha már csere akkor tárcsás hátsó híd került be! És ez mennyiben érezhető hogy dobfék helyett tárcsa lett belerakva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Akkor ez érdekes... Enyém is 1.4 xep 2007.04 Neked van bent riaszto? Nekem nincs ,de akkor mint ahogy valaki irta nekem itt,elsöre reteszel,másodiknak meg a riasztot kellene kapcsolni,de mivel az nincs bent.... Nincs bent riasztó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
setupman Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Üdv a klubban Tavaly ugyanígy jártam, csak én a jobb hátsóval. Nekem komplett hátsó híd csere lett, mivel sikerült kiütnöm a silentet. Az egászbe végül is az lett a jó, hogy ha már csere akkor tárcsás hátsó híd került be! Uhh, akkor gondolom te gyorsabban is mentél. Hárman voltunk az autóban, újrajátszva az eseményeket mehettünk max 20-25-el ütközéskor, csak ez akkor gyorsabbnak tűnt az ijedtség miatt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
setupman Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Biztos ami biztos felnicsere,futómű beállításaés ha utána vmi nem stimmel kezdhetsz aggódni :) Gondolom ami nem stimmelhet, az továbbra is a picit dőlt kormány és enyhe jobbra húzás? Mert kerékcsere után semmi változást hála az égnek nem lehetett észlelni. Viszont ha marad a gond, akkor ott egy tartó elem görbülhetett? :) :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Gondolom ami nem stimmelhet, az továbbra is a picit dőlt kormány és enyhe jobbra húzás? Mert kerékcsere után semmi változást hála az égnek nem lehetett észlelni. Viszont ha marad a gond, akkor ott egy tartó elem görbülhetett? :) :rolleyes: Azért vidd el futóműállításra, hogy ez kiderüljön! Mivel húz a kocsi jobbra, meg a kormányod sem úgy áll, mint eddig, ez pont azt jelenti, hogy a " becsapódáskor " megsérült a futómű és a geometria is megváltozott. Majd a műszer megmutatja az eltérést, a szerelő meg megnézi a mechanikai sérüléseket..., pl. kormányösszekötő görbülés. Legközelebb meg óvatosan menjél, ha kifehéredik az út! :) Most még olcsón megúsztad, mert az autót mindig lehet foltozni, de ha Te megsérülsz ??? Nem az a jó sofőr, aki nagyon gyors, hanem aki mindig hazaér !! Link to comment Megosztás: More sharing options...
setupman Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Legközelebb meg óvatosan menjél, ha kifehéredik az út! :) Most még olcsón megúsztad, mert az autót mindig lehet foltozni, de ha Te megsérülsz ??? Nem az a jó sofőr, aki nagyon gyors, hanem aki mindig hazaér !! Ez így van, de azért valamit csak elárul az, hogy csak 1.2-es motorú autóm van és erős izgalmi állapotban fogyasztok ÉVENTE 3 liter alkoholt. :) Az a kormányösszekötő görbülés nem túl biztató, remélem visszafelé is lehet görbíteni ha az a baj. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 És ez mennyiben érezhető hogy dobfék helyett tárcsa lett belerakva? Fékhatás egy picivel jobb lett, abszolult nem nyikorog nem rág tehát csendben végzi a dolgát. A kézifék az viszont klasszisokkal jobb lett! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts